abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206370451
Ik hoor verder weer een hoop excuses: d'r vijftienjarige zoon loog haar voor, ze liet zich meeslepen door moederlijke emoties, de anderen belden de knokploeg bij elkaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:27:23 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206370483
twitter
pi_206370494
Ok, even benadrukken dat de Jumbo-medewerkers niet minderjarig waren en Anthony w่l
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:28:51 #104
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206370500
twitter
pi_206370509
quote:
:D!
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:32:29 #106
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206370528
twitter
pi_206370545
Haar berouw was compleet ongeloofwaardig, maar ik moet haar nageven dat ze niet heeft geprobeerd om sympathie te winnen door in snikken uit te barsten.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 00:07:15 #108
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206370706
Wel 'n beetje medelijden met dat vod. Ze heeft de massa wel heeel erg tegen. Vast en zeker omdat ze altijd al vervelend en asociaal was.

Toch niet helemaal fair als je sec kijkt naar wat ze nu eigenlijk gedaan heeft (geen poging doodslag o.i.d.) en daarop volledig wordt gekielhaald. En al flink gestraft is ook.

Jinek mag van mij ook een taakstraf krijgen :{w
love & heet
pi_206370743
quote:
11s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 00:07 schreef sly-nl het volgende:
Wel 'n beetje medelijden met dat vod. Ze heeft de massa wel heeel erg tegen. Vast en zeker omdat ze altijd al vervelend en asociaal was.

Toch niet helemaal fair als je sec kijkt naar wat ze nu eigenlijk gedaan heeft (geen poging doodslag o.i.d.) en daarop volledig wordt gekielhaald. En al flink gestraft is ook.

Jinek mag van mij ook een taakstraf krijgen :{w
Jinek, waar iedereen komt zitten omdat er geen kritische vragen komen? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206370762
Het zegt alles dat Eva naar het sleutelmoment vraagt en Glennis antwoordt: Mijn carri่re bedoel je?

En was het nou een duw in het gezicht of toch een klap? Tijdlijn is ook wankel.
  Vis een optie? woensdag 19 oktober 2022 @ 00:58:41 #111
70532 loveli
N
pi_206370903
Glennis past toch beter in een zangprogramma dan in een praatprogramma. Rechter, straf en dan weer optreden, geld verdienen, belasting betalen. Zo krijgt de samenleving er weer iets voor terug.
crap in = crap out
  Trouwste user 2022 woensdag 19 oktober 2022 @ 01:06:53 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_206370919
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 00:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jinek, waar iedereen komt zitten omdat er geen kritische vragen komen? :D
Erg is dat programma. Maar morgen lekker naar de herhaling kijken. Nu al smullen. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 19 oktober 2022 @ 02:34:34 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_206371024
Glennis Grace voelde zich ‘de meest gehate vrouw van Nederland’ nadat ze afgelopen februari in opspraak kwam vanwege een uit de hand gelopen ruzie. De zangeres deed voor het eerst na zeven maanden haar verhaal aan tafel bij Jinek ้n bekende deels schuld. ,,Ik heb hem een duw in het gezicht gegeven.’’

Glenda Batta, zoals Glennis Grace in werkelijkheid heet, werd begin dit jaar samen met haar 15-jarige zoon en een vriend van de familie aangehouden in de Jumbo-supermarkt aan de Westerstraat in Amsterdam. De zoon zou eerder op de avond hardhandig de winkel uit zijn gezet nadat hij binnen een trekje had genomen van een e-sigaret, die onder het rookverbod valt.

Glennis keerde later op de avond samen met een groep bekenden terug naar de supermarkt om de betrokken medewerkers aan te spreken. Daarbij ontstond een vechtpartij. Ze bood begin april haar excuses aan voor het incident.

De zangeres vertelde dat ze niet had verwacht dat het incident ‘zoveel media zou aantrekken’. Dat ze besluit bij Jinek voor het eerst uitgebreid haar verhaal te doen, is daarom spannend voor haar. ,,Dit is voor mij een belangrijke dag. Spannend ook. Ik zit hier in eerste instantie niet om zelf het slachtoffer te zijn. En ten tweede om nogmaals mijn spijt te betuigen aan alle slachtoffers.’’

Confronterend
Ook wil de zangeres wat zaken rechttrekken. ,,Er zijn heel veel onwaarheden verteld in de media. Ik zit hier niet voor mijn plezier, maar wel om het een en ander duidelijk te maken.’’ De zangeres vindt het confronterend dat het incident zoveel aandacht heeft gekregen. ,,Het is vanwege mijn naam een groot ding geworden. Ik verdien echt niet de schoonheidsprijs, maar het is zo groot geworden dat er elke dag op tv wel iets over mij werd verteld.’’

Ik was verdrietig dat ik mijn kind zo zag en ik wist niet goed wat ik moest doen

Glennis Grace
„Op het moment dat hij (Glennis’ zoon (red.)) thuiskwam, had hij een bebloed gezicht’’, begint de zangeres haar verhaal. ,,Ik zag alleen maar het gezicht van mijn kind, bebloed, vol met krassen. Voor mij, als moeder zijnde, gaat dat door merg en been. Ik was in shock, wat is hier gebeurd?’’ Haar zoon vertelde dat hij bij de uitgang van de Jumbo een e-sigaret aan het roken was en daarvoor gestraft werd door het personeel. Glennis Grace wist toen nog niet dat hij eigenlijk de hele tijd in de winkel aan het roken was.

Met niemand gevochten
,,Ik probeerde zelf kalm te blijven. Ik was verdrietig dat ik mijn kind zo zag en ik wist niet goed wat ik moest doen.’’ Uiteindelijk besloot ze toch toch naar de Jumbo te gaan, met drie andere personen. De zangeres sprak vervolgens degene aan die haar zoon zou hebben geduwd. Toen deze medewerker, volgens Glennis, moest lachen, kreeg ze een black-out. ,,Ik heb hem toen een duw in het gezicht gegeven.’’

Er ontstond vervolgens een vechtpartij in de supermarkt, waar Glennis naar eigen zeggen niet aan mee heeft gedaan. ,,Ik heb met niemand gevochten, ik heb alleen die medewerker een duw gegeven. Het is onwijs uit de hand gelopen. Dat was absoluut niet de bedoeling.’’

Glennis staat op 26 oktober voor de rechter in Amsterdam. Het OM verdenkt haar van bedreiging, openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachten rade. Als uiteindelijk blijkt dat Glennis gestraft zal moeten worden zou ze ‘dat accepteren’. ,,Zeker.’’

De Jumbo is van te voren gebeld door de redactie van Jinek om te vertellen dat Glennis aanschoof in de uitzending. De supermarkt wilde echter niets kwijt over het incident.

https://www.ad.nl/show/gl(...)ht-gegeven~af1f7c70/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206371104
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 02:34 schreef tong80 het volgende:
Glennis Grace voelde zich ‘de meest gehate vrouw van Nederland’ nadat ze afgelopen februari in opspraak kwam vanwege een uit de hand gelopen ruzie.
Zo dan, die vindt zichzelf een partijtje belangrijk of ze heeft een bord voor dr kop, 1 van de twee, omdat ze niet door lijkt te hebben dat ze ook voor "de Jumbo" al niet bepaald zo populair was als ze lijkt te denken
pi_206371133
Jumbo supermarkten hebben veel camera’s. Daar staat wel op of ze een duw of mep heeft gegeven.
Tuurlijk gaat Jumbo niks zeggen in een tv-programma. Die wachten liever na de rechtszaak.
Wat Glennis deed gisteren was geen slimme move.
pi_206371188
Ze gaat ‘toevallig’ een week voor de rechtszaak in een talkshow zitten. Ze voelt de bui al hangen en probeert met deze vlucht naar voren te redden wat er te redden valt. Want het luxe leven is door compleet opdrogen van inkomsten voorbij.

‘Hallo Lidl!’
  woensdag 19 oktober 2022 @ 10:06:56 #117
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206372322
quote:
Glennis Grace haalt bij Jinek uit naar Fred van Leer: ‘Snap het niet’
Glennis Grace heeft gisteren tijdens haar sorry-interview bij Eva Jinek uitgehaald naar haar vroegere goede vriend Fred van Leer. “Vrienden die afstand van mij hebben genomen snap ik niet.”

Het grote sorry-interview van Glennis Grace bij Eva Jinek heeft weinig nieuws opgeleverd, behalve dat ze nu z้lf heeft bevestigd dat ze zich als een terrortokkie heeft gedragen in de Jumbo. Ze stelt dat haar brutale zoontje met een ‘bebloed gezicht’ thuiskwam, waarna haar geest werd overgenomen door haar bonzende moederhart.

Schrammetje
Glennis had ook een foto van dat ‘bebloede’ gezicht meegenomen naar de studio van Eva Jinek. Die foto maakte haar verhaal nou niet bepaald sterker; haar zoontje leek met wat jeugdpuistjes en een schrammetje meer het model van een Clearasil-reclame dan iemand die bij de Jumbo toegetakeld zou zijn geweest.

Het hele verhaal in een notendop: Glennis’ zoontje heeft door de hele Jumbo lopen roken, werd de supermarkt uitgezet en struikelde vervolgens ergens over waardoor hij dat schrammetje opliep. Eenmaal thuis heeft hij het verhaal ontzettend aangezet, waarna Glennis een dik uur later besloot om verhaal te gaan halen bij de Jumbo.

Knokploeg
Aanvankelijk gingen ze met z’n vieren, vertelt Glennis. Zij, haar toenmalige vriend, haar zoon en zijn vriendje. Waar de andere drie leden van haar knokploeg dan vandaan kwamen? “Zijn ze gebeld door een van die andere drie mensen met wie jij daarheen ging?” vraagt Eva. Glennis lachend: “Waarschijnlijk wel.”

Glennis bevestigt dat zij als eerste een van de Jumbo-medewerkers een ‘duw in zijn gezicht’ heeft gegeven. Ze had namelijk een ‘black-out’. Ondertussen was de rest van haar knokploeg aan het knokken in de Jumbo. “Er is natuurlijk wel een vechtpartij geweest, daar ben ik gewoon heel eerlijk in.”

Sneer aan Fred
Verder klaagde Glennis nog over dat alles zo uit zijn verband zou zijn gerukt, dat de media het groter zouden hebben gemaakt en dat ze teleurgesteld is in vrienden die haar hebben laten vallen. Daarbij wees sidekick Roelof Hemmen met name op Fred van Leer, die Glennis direct schrapte uit de line-up van zijn evenement.

Eva: “Begrijp jij, Glennis, dat jouw collega’s afstand van je hebben genomen?”

Glennis: “Oeh… Ehmm… E้n ervan was een goede vriend van mij. Ik begrijp het tot zover, maar ik snap niet alles. Laat ik het zo zeggen.

Eva: “Wat niet?”

Glennis: “Daar kan ik niet zoveel over vertellen. Ik wil ook niemand lopen afzeiken of wat dan ook. Dit is ook niet de plek daarvoor, vind ik.”

‘Begrijp het niet’
Eva: “Maar je zegt: ‘Ik begrijp het wel dat ze afstand van mij hebben genomen.’”

Glennis: “Nee, ik zei: ‘Ik begrijp het wel en ik begrijp het ergens ook weer niet’, want…”

Eva: “Welk deel begrijp je wel?”

Glennis: “Nou, ik snap heus wel de angst van bepaalde collega’s om mij in de show neer te zetten.”

Eva: “Dat het publiek dan niet zou komen?”

Glennis: “Niet zou komen… Ik denk niet dat dat was gebeurd, maar wel de negativiteit rondom alles wat er dan gebeurt.”

Eva: “Heb je dit besproken met de mensen en de vrienden die afstand van jou hebben genomen?”

Glennis: “Nou, vrienden die afstand van mij hebben genomen snap ik niet.”

Geen contact
Eva: “Praat je daar niet meer mee?”

Glennis: “Ze praten niet met mij.”

Eva: “Zijn het er veel?”

Glennis: “Niet veel, maar wel heel veel belangrijke mensen.”

Eva: “En dat is in die acht maanden ook niet veranderd?”

Glennis: “Nee.”
https://www.mediacourant.(...)-leer-snap-het-niet/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206373256
Glennis heeft er niet lopen janken maar de natte ogen en moeilijke blikken waren wel mooie emoties voor de bhne. :+
pi_206373262
Eens terug kijken straks :)
pi_206373572
Ze geeft - in een blackout -een jongen een duw in zijn gezicht, die later toch steeds een klap wordt genoemd (hoewel Eva dat nog 1x verbeterde), er ontstaat meteen paniek, iemand trekt haar terug, ze wil haar zoon meenemen, maar op dat moment ontstaat er paniek tussen de werknemers, ze gaat haar zoon zoeken, die paniek blijkt een vechtpartij te zijn, wie er begon met slaan weet ze niet, want dat heeft ze niet gezien, door de supermarkt heen zoveel mensen achter elkaar aan het rennen, ze was alleen een moeder die haar zoon zocht.

Veelzeggend: Geen antwoord op de vraag of zoon, die ze na de duw vond, maar kwijt raakte (in die 4 minuten) ook aan het vechten was.

Beetje een verschil met dit

Parool artikel dd 13 februari 2022, 14:52:
https://www.parool.nl/nie(...)ent&utm_content=free
quote:
Volgens een getuige kwam de zoon zaterdag rond 18.30 uur de winkel binnen en stak een vaper, een e-sigaret, op. Een medewerker sprak hem daarop aan. "De jongen werd meteen agressief en sloeg de medewerker een bloedlip. Daarna is hij de winkel uitgezet. Hij begon met dingen te gooien en schreeuwde 'ik schiet jullie dood' en ik kom terug'."

Dat gebeurde volgens een getuige inderdaad, kort voor 21.00 uur. (...) Ze schreeuwden en dreigden. De medewerker werd opnieuw geslagen, op de grond, tot bloedens toe. Ook een andere medewerker werd geslagen. Ze gingen echt op zoek naar mensen met een Jumbo-shirt, ze waren uit op wraak."

Uit angst wil niemand met naam en toenaam zijn verhaal doen. "Dit is echt tuig. Er is angst. Maar de camerabeelden zijn zo talrijk dat de politie veel bewijs heeft."

[ Bericht 5% gewijzigd door JourneyBlue op 19-10-2022 13:26:39 ]
  woensdag 19 oktober 2022 @ 13:39:34 #121
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206374574
Door goed te luisteren en goed getimede vragen liet Eva Jinek Glennis Grace rustig haar eigen graf graven

:D *O* *O* *O*

https://www.ad.nl/show/do(...)af-graven~a3c77827b/

Die reacties ook _O_
pi_206374908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 12:08 schreef JourneyBlue het volgende:
Ze geeft - in een blackout -een jongen een duw in zijn gezicht, die later toch steeds een klap wordt genoemd (hoewel Eva dat nog 1x verbeterde), er ontstaat meteen paniek, iemand trekt haar terug, ze wil haar zoon meenemen, maar op dat moment ontstaat er paniek tussen de werknemers, ze gaat haar zoon zoeken, die paniek blijkt een vechtpartij te zijn, wie er begon met slaan weet ze niet, want dat heeft ze niet gezien, door de supermarkt heen zoveel mensen achter elkaar aan het rennen, ze was alleen een moeder die haar zoon zocht.

Veelzeggend: Geen antwoord op de vraag of zoon, die ze na de duw vond, maar kwijt raakte (in die 4 minuten) ook aan het vechten was.

Beetje een verschil met dit

Parool artikel dd 13 februari 2022, 14:52:
https://www.parool.nl/nie(...)ent&utm_content=free
[..]

Ze was dr kind kwijt? In de Jumbo?? Alsof ze in de jungle loopt... Zo groot is die Jumbo toch niet?
pi_206374931
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 14:08 schreef soapie het volgende:

[..]
Ze was dr kind kwijt? In de Jumbo?? Alsof ze in de jungle loopt... Zo groot is die Jumbo toch niet?
En alsof het een kleuter betreft.
Deze jongen is 15, die zie je vast wel.
(Rokend door de winkel, ik moet er nog om lachen. :') )
  woensdag 19 oktober 2022 @ 14:28:31 #124
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206375106
Het einde van de show; let op de blik van Roelof:

twitter

pi_206375128
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis heeft er niet lopen janken maar de natte ogen en moeilijke blikken waren wel mooie emoties voor de bhne. :+
Ach,, een nieuwe carriere als actrice zit er dus ook al niet in.. misschien toch maar een baantje achter de kassa bij Jumbo dan? ;)
  woensdag 19 oktober 2022 @ 14:35:10 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206375169
quote:
twitter
pi_206375181
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 14:08 schreef soapie het volgende:

[..]
Het is een kleine Jumbo, smal, maar wel diep met hoge stelllingen, wat betekent dat Thony in een ander gangpad waarschijnlijk niet zichtbaar was terwijl zij met de vader van de andere minderjarige met de manager en medewerker sprak in/bij het kantoortje/hokje.
pi_206375246
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 14:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En alsof het een kleuter betreft.
Deze jongen is 15, die zie je vast wel.
(Rokend door de winkel, ik moet er nog om lachen. :') )
Ik denk eerder dat die 2 van 20 en die 2 van 15 ruzie maakten met medewerkers terwijl de "volwassenen" verhaal aan het halen waren bij de filiaalmanager.

Dat blijkt ook uit de verklareing van Glennis en haar advocaat destijds:
quote:
Wel zou Grace hebben geprobeerd mensen tegen te houden bij een vechtpartij die ‘gelijktijdig of aansluitend’ in de supermarkt plaatsvond. “Zij heeft zelf daarbij in elk geval geen geweld gebruikt.”
  woensdag 19 oktober 2022 @ 15:46:33 #129
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206375821
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 14:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat die 2 van 20 en die 2 van 15 ruzie maakten met medewerkers terwijl de "volwassenen" verhaal aan het halen waren bij de filiaalmanager.

Dat blijkt ook uit de verklareing van Glennis en haar advocaat destijds:
[..]

glennis is er naar toe gegaan om de ruzie die er nog niet was te sussen
en die supermarkt jongen is tegen haar hand opgelopen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 19-10-2022 17:28:05 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206376598
Dat een beetje vapen zoveel gevolgen heeft, oh en liegen en Glennis' reactie daarop natuurlijk, maar toch.

Carri่re kapot, gezeik met Jeugdzorg, geen inkomen en de Ladies of Soul ook een financi๋le klap, geen vrienden, gecanceld echt bizar.

Heeft vader Moos ooit gereageerd?

[ Bericht 75% gewijzigd door JourneyBlue op 19-10-2022 19:01:41 ]
  woensdag 19 oktober 2022 @ 18:30:30 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206377705
Poll: zo denkt Nederland over Jinek-optreden Glennis Grace

In de talkshow 'Jinek' deed Glennis Grace (44) gisteravond haar kant van het verhaal rondom de inmiddels beruchte Jumbo-rel in Amsterdam. RTL Boulevard vroeg kijkers op Instagram een poll over haar tv-optreden in te vullen. De uitslag liegt er niet om.

Op de vraag 'Wat vond je van het gesprek van Glennis Grace bij Jinek?

• 64% dat het een 'schijnvertoning
• 6% had het gevoel dat het 'openhartig' was.

Ook werd gevraagd of Glennis het interview berhaupt had moeten doen

• 4% vond dat het een 'slimme keuze' was
• 96%: die vond dat Glennis haar verhaal had moeten bewaren voor de rechter.

Het interview wordt door velen gezien als een charmeoffensief, maar heeft niet het gewenste effect gehad.

Maar liefst 94% van de stemmers is van mening dat Glennis 'moet boeten voor haar daden', waar een magere 6% het haar heeft vergeven en 'niet kan wachten op een comeback'.

https://www.msn.com/nl-nl(...)42b6aad411f07c9f1cc4

Carriere is over dus en daarom zat ze bij Jinek ;)
pi_206377741
Glenda Batta is een walgelijk persoon.
U MAD?
pi_206377904
Ze staat daar bekend als asociaal in de Jordaan en haar zoon ook.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 18:56:48 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206378016
Misschien eens wat minder coke snuiven, Glenda.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_206378045
quote:
13s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien eens wat minder coke snuiven, Glenda.
Hoho, gisteren zei ze: 'Ik gebruik niet en ik drink heeeel weinig" :+
pi_206378054
Onsympathieke vrouw Glenda, goede cancel wel om van dat ordinaire geschreeuw af te zijn _O_
SOONY
  woensdag 19 oktober 2022 @ 19:05:34 #138
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206378136
Rtl Boulevard liet er zojuist ook niets van heel.
pi_206378675
quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

In de talkshow 'Jinek' deed Glennis Grace (44) gisteravond haar kant van het verhaal rondom de inmiddels beruchte Jumbo-rel in Amsterdam. RTL Boulevard vroeg kijkers op Instagram een poll over haar tv-optreden in te vullen. De uitslag liegt er niet om.

Het interview wordt door velen gezien als een charmeoffensief, maar heeft niet het gewenste effect gehad.

Maar liefst 94% van de stemmers is van mening dat Glennis 'moet boeten voor haar daden', waar een magere 6% het haar heeft vergeven en 'niet kan wachten op een comeback'.

RTL Boulevard die een poll houdt onder haar kijkers, op de instagram van RTL Boulevard _O_
-nee-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 oktober 2022 @ 22:01:04 #140
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206381174
quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

quote:

• 6% had het gevoel dat het 'openhartig' was
En de andere 30% dan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:04:26 #141
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206382074
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
[..]
En de andere 30% dan?
Zijn grotendeels ook aso's net zoals zeker 30 % van die 94% die vinden dat ze moet boeten. Het krioelt van de Batta's. Maar geregeld afgeven op een andere Batta is natuurlijk leuke afleiding van hun eigen miserabele levens en: downward comparison provides us hullie with positive feelings*O* *O*
love & heet
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:07:05 #142
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206382113
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 19:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]
RTL Boulevard die een poll houdt onder haar kijkers, op de instagram van RTL Boulevard _O_
Daar dan ook content ( _O_ ) mee zijn is ook wel weer _O_
love & heet
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:36:04 #143
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206382338
Bram zojuist bij shownieuws :P
Ik had het haar niet geadviseerd :o
Kan tegen haar gebruikt worden *O*
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:43:11 #144
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206382399
quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram zojuist bij shownieuws :P
Ik had het haar niet geadviseerd :o
Kan tegen haar gebruikt worden *O*
Bram is zelf ook een mega-tokkie. Dus zijn 'wijsheid' achteraf is een matig achteraf-advies :{w
love & heet
pi_206422463
https://www.story.nl/arti(...)be-b87e-17a9defd4367

quote:
Glennis Grace zat dinsdagavond bij Jinek om haar verhaal te doen over de gewelddadige supermarktrel in februari. De 44-jarige zangeres werd hier samen met haar zoon voor opgepakt en probeerde bij Jinek haar imago te redden. Bij veel Nederlanders heeft dit tv optreden juist niet bijgedragen aan sympathie voor de Amsterdamse zangeres. Het interview is ook Marc-Marie Huijbregts niet ontgaan en hij laat zich erover uit in zijn eigen podcast.

In de podcast 'Marc-Marie & Aaf Vinden Iets' heeft Marc-Marie het over het veelbesproken interview bij Jinek. Glennis vertelde onder meer dat ze helemaal niet heeft gevochten in de Jumbo-supermarkt, maar wel een personeelslid 'een duw in het gezicht' heeft gegeven. Volgens Marc-Marie klopt hier niks van.

'Je bent fel geboren gewoon'
Ze zou volgens hem wel meer dan 'slechts' een duw hebben gegeven. 'Je bent fel geboren gewoon. Ze is gewoon kwaad uit de vagina gekomen', zegt hij. Ook de vroedvrouw gaf ze zo een duw in het gezicht', grapt de cabaretier.

'Wat is dit voor opvoeding?'
Glennis Grace probeerde met het interview sympathie te krijgen van de kijker en bood haar excuses aan voor de supermarktrel. 'Ik ben moeder, ik wil mijn kind niet zo zien. Het is onwijs uit de hand gelopen, wat absoluut niet de bedoeling was', zei ze. Huijbregts snapt niet wat haar moederhart hier mee te maken heeft. 'Als je juist moeder bent dan wil je je kind toch opvoeden. Wat is dit voor opvoeding?'

Eva Jinek
In de podcast heeft Marc-Marie ook wat te zeggen over Eva Jinek. Hoewel hij groot fan is van de presentatrice, vind hij dat ze 'iets meer tegengas' had moeten geven tijdens het interview met Glennis.

Verhaal halen
Naar eigen zeggen kwam de zoon van Glenda Batta, zoals Grace echt heet, met een bebloed gezicht thuis van het boodschappen doen. Thony zou een elektrische sigaret gerookt hebben in de winkel, waarop hij de zaak werd uitgeduwd. Hij zou daarop met zijn gezicht tegen een rek gevallen zijn, zo vertelt Grace. Grace ging naar de supermarkt toe om verhaal te halen, maar voelde zich niet serieus genomen en gaf daarop een personeelslid 'een duw in het gezicht'. Verder heeft Grace niet gevochten, maar was er 'veel rond aan het rennen achter elkaar'. Dat duurde ongeveer vier minuten.

Geslagen tot bloedens aan toe
Een ooggetuige van het geweld van die avond vertelde aan Story een compleet ander verhaal (https://www.story.nl/arti(...)te-haar-knokploeg-op). 'Ik stond op dat moment gewoon in de winkel en zag hoe de medewerker die eerder Anthony de winkel had uitgezet door meerdere mannen werd gepakt. Ze zijn bovenop hem gaan zitten en hebben hem in zijn gezicht geslagen. Tot bloedens aan toe. Ze gingen maar door en riepen: We weten wie je bent. We weten waar je woont. We wachten je op en we pakken je straks nog een keer.

'Glennis deelde zelf de eerste klap uit'
De ooggetuige vertelt verder: 'Ik heb gehoord en gezien hoe Glennis haar knokploeg aan het opjutten was. Het winkelpersoneel heeft mij verteld dat Glennis de eerste was die de medewerker die het zwaarst is getroffen een klap gaf. Naast Glennis heb ik vijf mensen gezien die meededen. E้n van die jongens stond het gebeuren te filmen met zijn telefoon. Ik heb net een van de twee slachtoffers gesproken. Hij heeft me verteld dat ze (Glennis' knokploeg - red.) in totaal met tien of meer mensen waren. Dat zou ook verklaren hoe het kan dat ze net voordat de politie kwam, weg waren. Er zou iemand op de uitkijk hebben gestaan.'

Voor de rechter
Op 26 oktober staat Grace voor de rechter in Amsterdam. De zangeres wordt verdacht van bedreiging, openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachte rade van het supermarktpersoneel. Grace houdt er rekening mee dat zij en haar zoon schuldig worden bevonden. 'Ik hoop dat we eruit komen met z'n allen en ik hoop dat het gewoon goedkomt uiteindelijk. Dat ik dit uiteindelijk achter me kan laten en verder kan met leven', vertelde ze bij Jinek.

[ Bericht 43% gewijzigd door JourneyBlue op 23-10-2022 19:07:55 ]
  zondag 23 oktober 2022 @ 19:25:07 #146
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206422789
quote:
Je bent fel geboren gewoon'
Ze zou volgens hem wel meer dan 'slechts' een duw hebben gegeven. 'Je bent fel geboren gewoon.
Ze is gewoon kwaad uit de vagina gekomen', zegt hij.

Ook de vroedvrouw gaf ze zo een duw in het gezicht', grapt de cabaretier.
o|O 8)7 _O- _O- _O-

ik heb gewoon niets met dat achterbuurt figuur
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206429705
Voor Grace in dit interview geldt vooral: Spreken is zilver, zwijgen is goud. :')
  maandag 24 oktober 2022 @ 16:31:50 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206445288
Morgen is de dag. Ik hoop op een twitter
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:43:43 #150
482080 AgnesGru
pi_206445616
De shit is aan jongens, Aran heeft info over de beelden.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:46:32 #151
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206445644
Alles is vastgelegd, zoals dat tegenwoordig eigenlijk overal gebeurt.

Dat had Glennis toch ook moeten weten?
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:20:12 #152
482080 AgnesGru
pi_206446088
quote:
Glennis Grace speelde sleutelrol bij geweldsgolf in Jumbo

Glennis Grace (44) speelde een sleutelrol bij de grove mishandeling in de Jumbo afgelopen februari. Dat melden bronnen rondom het onderzoek exclusief aan RTL Boulevard. De zangeres deelde de eerste klap uit in de Jumbo, waarna er een golf van geweld losbarstte die zich richtte op medewerkers van de supermarkt in de Amsterdamse Jordaan.

De 44-jarige zangeres, die in het echt Glenda Batta heet, meldde zich even voor negen uur ’s avonds bij de supermarkt na een incident met haar zoon eerder op de avond. Die deed met een vriend boodschappen en werd door een medewerker van de Jumbo naar buiten geleid toen hij een elektronische sigaret stond te roken bij de kassa.

Nadat de tiener door een andere ingang weer naar binnen was gekomen, werd hij nogmaals naar buiten geleid. Voordat de jongen buiten was, gooide hij een winkelmandje naar het personeel, zo zou duidelijk te zien zijn op camerabeelden. Doordat een medewerker hem vervolgens met lichte dwang richting de uitgang wilde duwen, haakte de zoon van Glennis met zijn voet achter de deur en kwam hij ten val. Daarbij verloor hij zijn schoen

Eenmaal opgestaan gaf de zoon van de zangeres met zijn vuist de medewerker een klap op het hoofd, zo zou ook op de beelden te zien zijn. Even was er nog een discussie bij de uitgang van de supermarkt, waarbij de zoon van Glennis nogmaals ้้n van de medewerkers een vuistslag op het hoofd gaf. Kort daarna vertrokken de twee, rond half acht.

Een klein anderhalf uur later arriveerde Glennis met de auto bij de supermarkt. Volgens bronnen rond het onderzoek, die weet hebben van videobeelden van het incident, stonden drie andere verdachten haar al op te wachten voor de Jumbo. De groep splitste zich vervolgens op en ging via twee ingangen de supermarkt in op zoek naar personeel.

Twee personeelsleden werden ingesloten door Glennis en ้้n van de andere verdachten in een klein kantoortje. Na een korte woordenwisseling sloeg de zangeres ้้n van de personeelsleden op het hoofd met een halfgeopende vuist. De andere medewerker werd aan zijn hoofd het kantoor uitgesleurd en mishandeld door leden van de groep. Ook een derde medewerker die te hulp schoot kreeg klappen.

Glennis gaf de medewerker in het hokje ook nog een knietje, zo melden de goed ingevoerde bronnen aan deze site. Vervolgens begon een achtervolging door de supermarkt, waarbij de groep van Glennis jacht maakte op de winkelmedewerkers.

E้n van de personeelsleden trok een kar met karton om, om zo te ontkomen aan zijn belager. Een ander moest een vliegende trap in het gezicht incasseren, en werd later door drie man aangevallen terwijl hij op de grond lag. De toenmalige vriend van Glennis zette zijn knie op de borst van de man en gaf hem een vuistslag in het gezicht. Bijna alle gebeurtenissen in de supermarkt zijn haarfijn vastgelegd door beveiligingscamera’s, die zijn toegevoegd aan het strafdossier.

Na de vechtpartij, die nog geen tien minuten duurde, verliet de groep de supermarkt. Nadat buiten afscheid was genomen, met een boks of een kus, stapte de zangeres weer in de auto en reed weg. Nog diezelfde avond zou ze worden aangehouden en worden vastgezet op het politiebureau.

De zangeres verklaarde later tegenover de politie dat ze naar de supermarkt was gegaan omdat haar zoon zou zijn aangevallen door vier medewerkers en daarbij gewond was geraakt aan zijn gezicht en hand. Volgens Glennis was ze uitgelachen door het winkelpersoneel nadat ze verhaal kwam halen. Ze heeft verklaard dat het niet haar intentie was om de situatie uit de hand te laten lopen, ook keurt ze niet goed dat er door de medeverdachten geweld werd gebruikt.

Glennis en vier andere verdachten verschijnen woensdag voor de rechtbank in Amsterdam, waar drie rechters zich zullen buigen over de zaak. De zangeres wordt verdacht van openlijke geweldpleging in vereniging, mishandeling met voorbedachten rade en bedreiging. Naast Glennis staat ook haar 27-jarige ex-vriend terecht, samen met twee 20-jarige Amsterdammers en een man van 50 uit Loenen aan de Vecht.

Donderdag moeten twee minderjarige verdachten zich verantwoorden bij de Amsterdamse kinderrechter. Het gaat om de zoon van de zangeres en zijn vriend. Die zitting zal vanwege de leeftijd van de jongens achter gesloten deuren plaatsvinden.

Het Openbaar Ministerie wilde niet reageren op de zaak. De advocaat van Glennis Grace, Kerem Canatan, laat weten: "Wat er op de beelden te zien is komt morgen aan de orde en dat willen wij graag morgen duiden in de zittingszaal." Ook de advocaat die de slachtoffers bijstaat laat weten dat hij zijn reactie bewaart voor op de zitting.
https://www.rtlboulevard.(...)bo-geweld-bedreiging
  Vis een optie? dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:22:36 #153
70532 loveli
N
pi_206446119
quote:
Gelukkig is ze op het internet veroordeeld, laat die rechtszaak maar zitten, voegt weinig meer toe.
/sarcasme
crap in = crap out
pi_206446760
Wat een afschuwelijk mens zeg. Hopelijk is haar carri่re definitief voorbij
pi_206446930
#lessen die je mee krijg om je zieltje te laten groeien
pi_206446932
quote:
Echt fijn dat daar camera's hingen/hangen
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:07:23 #157
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_206446937
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef Eightyone het volgende:
Alles is vastgelegd, zoals dat tegenwoordig eigenlijk overal gebeurt.

Dat had Glennis toch ook moeten weten?
Dit inderdaad. Snap echt die poging van haar niet bij Jinek. Enige wat zou kunnen is dat ze nu wil aandragen kapot te worden gemaakt in de media en hoopt op strafvermindering.

Hoop dan dat de rechters er niet intrappen, ze heeft telkens zelf de media opgezocht..... dom wijf
pi_206446993
wauw
pi_206447068
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:07 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Snap echt die poging van haar niet bij Jinek. Enige wat zou kunnen is dat ze nu wil aandragen kapot te worden gemaakt in de media en hoopt op strafvermindering.

Hoop dan dat de rechters er niet intrappen, ze heeft telkens zelf de media opgezocht..... dom wijf
Morgen !!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206447092
Wat een achterlijke is het toch ook. Denkt nog steeds dat ze overal mee weg kan komen.
Gelukkig zijn overal beelden van.
pi_206447184
Hoelaat mag ik aan de popcorn morgen?
Alius aliud dicit
pi_206447441
Snel Instagram leeggehaald.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:20:05 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206447768
Wauw, wat een verhaal. Dat is wel gruwelijk sneu, hoor. Die arme medewerkers, :{ ;(. Ik snap best dat zo'n vakkenvuller of servicebaliemedewerker een bepaald trauma hieraan overhoudt. Je durft denk ik ook niet meer zo snel iemand op bepaald gedrag aan te spreken.

Wtf.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:20:09 #164
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206447769
Wat moeten die tieners en trouwens elke Jumbo-medewerker daar bang zijn geweest van zo'n losgeslagen agressief stel gangsters. Ik kan er niks anders van maken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:21:49 #165
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206447791
Haar muziekcarri่re lijkt me wel voorbij.

Misschien kan ze nu eentje als cassi่re overwegen.
pi_206448074
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef Eightyone het volgende:

Ik geloof niet dat onze Glen klantvriendelijk gaat zijn.
pi_206448106
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat onze Glen klantvriendelijk gaat zijn.
Dan kan ze prima naar de Kruidvat ;)
  Moderator dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:47:31 #168
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206448137
Wat een debiel. Good lord.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een acc้nt aigu
pi_206448303
Hoeveel jaar gevangenisstraf hangt haar boven het hoofd?
pi_206448750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet, want eigenlijk is ze ook slachtoffer. En bekend.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:49:57 #171
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206449074
twitter
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:50:49 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206449086
twitter
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:52:45 #173
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206449112
twitter

:o :o :o
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:53:42 #174
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206449122
twitter

*O* *O* *O*
pi_206449183
Haha, ik was die lame Ter Apel actie al weer vergeten :D

Wauw, zowaar iets om naar uit te kijken morgen. Hoe laat begint het schieten?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:20:10 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206449376
Titel V. Misdrijven tegen de openbare orde

Artikel 141 1. Zij die openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, worden gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren en zes maanden of geldboete van de vierde categorie. 2. De schuldige wordt gestraft: 1ฐ. met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie, indien hij opzettelijk goederen vernielt of indien het door hem gepleegde geweld enig lichamelijk letsel ten gevolge heeft

2e met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien dat geweld zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft;

3ฐ. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien dat geweld de dood ten gevolge heeft. 3. Artikel 81 blijft buiten toepassing

Het gaat dus over 4 of 6 jaar gevangenisstraf morgen :o

Alles op beeld, zij deelde eerste klap uit en komt terug met voorbedachte rade

Enige vraag is het letsel van Jumbo medewerkers licht of zwaar

:W :W

Glennis is toast :7
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:44:06 #177
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206449571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:15 schreef shomila het volgende:
Wat een achterlijke is het toch ook. Denkt nog steeds dat ze overal mee weg kan komen.
Gelukkig zijn overal beelden van.
Denk niet dat ze dat denkt..
love & heet
pi_206450291
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

Artikel 141 1. Zij die openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, worden gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren en zes maanden of geldboete van de vierde categorie. 2. De schuldige wordt gestraft: 1ฐ. met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie, indien hij opzettelijk goederen vernielt of indien het door hem gepleegde geweld enig lichamelijk letsel ten gevolge heeft

2e met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien dat geweld zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft;

3ฐ. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien dat geweld de dood ten gevolge heeft. 3. Artikel 81 blijft buiten toepassing

Nou voor iemand duwen heeft nog nooit iemand gevangenisstraf gekregen hoor.
pi_206450319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 06:55 schreef quirina het volgende:

[..]
Nou voor iemand duwen heeft nog nooit iemand gevangenisstraf gekregen hoor.
niet dat ik verwacht dat ze lang moet zitten is er natuurlijk wel meer gebeurd dan een duw he.
pi_206450395
Hoe kan ze het haar bek uit krijgen dat ze “niet wilde dat het zo uit de hand zou lopen”, als je zoveel man regelt, een uitkijk hebt en in 2 groepjes via 2 ingangen binnenkomt. :')
Dan is dat juist met voorbedachte rade zo bedoeld. :{w
pi_206450398
Weet iemand of en hoe laat ik dit spektakel ergens kan volgen? Google en Twitter lijken het niet te weten
pi_206450468
Waren de supermarktmedewerkers minderjarig?
pi_206450490
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef Eightyone het volgende:

Of uitsmijter.
Ze heeft competenties.
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 oktober 2022 @ 08:02:07 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206450492
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

Of een geldboete. Staat er toch echt duidelijk.

Mijn gok: geldboete en voorwaardelijk. Eventueel toch nog kort taakstrafje erbij.
pi_206450539
Mijn gok: maximale taakstraf, geldboete. Misschien zelfs voorwaardelijk als bonus.
Spoilers!
pi_206450660
Marcel van SBS6 staat al klaar.

twitter

Voor wie zin heeft in een uitje of in de buurt is.

Zitting bijwonen
Voor alle zittingen geldt een leeftijdsgrens vanaf 18 jaar. Alleen voor strafzittingen geldt een minimale leeftijd van 12 jaar. Kinderen tussen 12 en 16 jaar moeten worden begeleid door een volwassene. In alle gevallen kan de rechter besluiten minderjarigen niet toe te laten.

De zittingen vinden plaats in de rechtbank van Amsterdam, open van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur. Als u een rechtszaak wilt bijwonen, meldt u zich bij de receptie. U hoeft zich niet van tevoren aan te melden. De zittingen starten nooit voor 9:00 uur. Strafzittingen vinden dagelijks plaats van 9:00 uur tot 12:00 uur en van 13:30 uur tot 17:00 uur. Informatie over de inhoud van de zaken is niet openbaar en wordt niet gegeven.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 08:41:33 #187
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_206450665
Gooi dat wijf en dr mongolen zoon maar twee jaar in de cel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_206450689
Dit moet toch wel een eis voor gevangenisstraf gaan zijn zou je denken.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 08:48:08 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206450692
twitter

Kort nachtje :P
Te vroeg voor popcorn -O-
pi_206450729
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maximaal 3 maanden. Nederland is een dadersparadijs.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206450745
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206450765
twitter
pi_206450904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 07:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waren de supermarktmedewerkers minderjarig?
Oei inderdaad als dat zo is dan pakt de eventuele straf hoger uit denk ik.
pi_206450909
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 08:01 schreef Noek het volgende:

[..]
Of uitsmijter.
Ze heeft competenties.
_O-
pi_206450980
twitter
  woensdag 26 oktober 2022 @ 09:25:40 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206450998
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:23 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Jonathan L.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206451034
Dion K. is zonder advocaat verschenen. Een van de gedupeerden van de Jumbo wordt bijgestaan door een tolk Russisch. #Glennis

Een van de verdachten is niet verschenen. ,,Een van de redenen is achter mij te vinden", zegt zijn advocaat. Hij doelt op de massale aanwezigheid van journalisten. ,,Hij is nog jong." #Glennis

(Dat is dus een van de 2 mannen van 20)
pi_206451057
twitter
pi_206451116
Officier van justitie Hoekstra leest voor waarvan de 5 verdachten worden verdacht.

Het gaat om openlijk geweld, het achtervolgen, stompen en slaan van de Jumbo-medewerkers.

#Glennis Grace wordt daarnaast verdacht van het bedreigen van een medewerker met de tekst:
,,Motherfucker, ik snij je keel door als je het de volgende keer weer doet." Ook zou ze een klap en een knietje hebben uitgedeeld.

Dion K. werkte een Jumbomedewerker tegen de grond, ging op hem zitten en zei dreigend: ,,Ik pak een mes en steek je ogen uit en sla al je tanden eruit, pannenkoek."
pi_206451143
Lieve man die Dion :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')