Het is een kleine Jumbo, smal, maar wel diep met hoge stelllingen, wat betekent dat Thony in een ander gangpad waarschijnlijk niet zichtbaar was terwijl zij met de vader van de andere minderjarige met de manager en medewerker sprak in/bij het kantoortje/hokje.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze was dr kind kwijt? In de Jumbo?? Alsof ze in de jungle loopt... Zo groot is die Jumbo toch niet?
Ik denk eerder dat die 2 van 20 en die 2 van 15 ruzie maakten met medewerkers terwijl de "volwassenen" verhaal aan het halen waren bij de filiaalmanager.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En alsof het een kleuter betreft.
Deze jongen is 15, die zie je vast wel.
(Rokend door de winkel, ik moet er nog om lachen.)
quote:Wel zou Grace hebben geprobeerd mensen tegen te houden bij een vechtpartij die ‘gelijktijdig of aansluitend’ in de supermarkt plaatsvond. “Zij heeft zelf daarbij in elk geval geen geweld gebruikt.”
glennis is er naar toe gegaan om de ruzie die er nog niet was te sussenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die 2 van 20 en die 2 van 15 ruzie maakten met medewerkers terwijl de "volwassenen" verhaal aan het halen waren bij de filiaalmanager.
Dat blijkt ook uit de verklareing van Glennis en haar advocaat destijds:
[..]
Hoho, gisteren zei ze: 'Ik gebruik niet en ik drink heeeel weinig"quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien eens wat minder coke snuiven, Glenda.
RTL Boulevard die een poll houdt onder haar kijkers, op de instagram van RTL Boulevardquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Poll: zo denkt Nederland over Jinek-optreden Glennis Grace
In de talkshow 'Jinek' deed Glennis Grace (44) gisteravond haar kant van het verhaal rondom de inmiddels beruchte Jumbo-rel in Amsterdam. RTL Boulevard vroeg kijkers op Instagram een poll over haar tv-optreden in te vullen. De uitslag liegt er niet om.
Op de vraag 'Wat vond je van het gesprek van Glennis Grace bij Jinek?
• 64% dat het een 'schijnvertoning
• 6% had het gevoel dat het 'openhartig' was.
Ook werd gevraagd of Glennis het interview überhaupt had moeten doen
• 4% vond dat het een 'slimme keuze' was
• 96%: die vond dat Glennis haar verhaal had moeten bewaren voor de rechter.
Het interview wordt door velen gezien als een charmeoffensief, maar heeft niet het gewenste effect gehad.
Maar liefst 94% van de stemmers is van mening dat Glennis 'moet boeten voor haar daden', waar een magere 6% het haar heeft vergeven en 'niet kan wachten op een comeback'.
https://www.msn.com/nl-nl(...)42b6aad411f07c9f1cc4
Carriere is over dus en daarom zat ze bij Jinek
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Poll: zo denkt Nederland over Jinek-optreden Glennis Grace
In de talkshow 'Jinek' deed Glennis Grace (44) gisteravond haar kant van het verhaal rondom de inmiddels beruchte Jumbo-rel in Amsterdam. RTL Boulevard vroeg kijkers op Instagram een poll over haar tv-optreden in te vullen. De uitslag liegt er niet om.
Op de vraag 'Wat vond je van het gesprek van Glennis Grace bij Jinek?
• 6% had het gevoel dat het 'openhartig' was.
Ook werd gevraagd of Glennis het interview überhaupt had moeten doen
• 4% vond dat het een 'slimme keuze' was
• 96%: die vond dat Glennis haar verhaal had moeten bewaren voor de rechter.
Het interview wordt door velen gezien als een charmeoffensief, maar heeft niet het gewenste effect gehad.
Maar liefst 94% van de stemmers is van mening dat Glennis 'moet boeten voor haar daden', waar een magere 6% het haar heeft vergeven en 'niet kan wachten op een comeback'.
https://www.msn.com/nl-nl(...)42b6aad411f07c9f1cc4
Carriere is over dus en daarom zat ze bij Jinek
En de andere 30% dan?quote:Op de vraag 'Wat vond je van het gesprek van Glennis Grace bij Jinek?
• 6% had het gevoel dat het 'openhartig' was
Zijn grotendeels ook aso's net zoals zeker 30 % van die 94% die vinden dat ze moet boeten. Het krioelt van de Batta's. Maar geregeld afgeven op een andere Batta is natuurlijk leuke afleiding van hun eigen miserabele levens en: downward comparison provides us hullie with positive feelings*O*quote:
Daar dan ook content (quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
RTL Boulevard die een poll houdt onder haar kijkers, op de instagram van RTL Boulevard
Bram is zelf ook een mega-tokkie. Dus zijn 'wijsheid' achteraf is een matig achteraf-adviesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram zojuist bij shownieuws![]()
Ik had het haar niet geadviseerd![]()
Kan tegen haar gebruikt worden
quote:Glennis Grace zat dinsdagavond bij Jinek om haar verhaal te doen over de gewelddadige supermarktrel in februari. De 44-jarige zangeres werd hier samen met haar zoon voor opgepakt en probeerde bij Jinek haar imago te redden. Bij veel Nederlanders heeft dit tv optreden juist niet bijgedragen aan sympathie voor de Amsterdamse zangeres. Het interview is ook Marc-Marie Huijbregts niet ontgaan en hij laat zich erover uit in zijn eigen podcast.
In de podcast 'Marc-Marie & Aaf Vinden Iets' heeft Marc-Marie het over het veelbesproken interview bij Jinek. Glennis vertelde onder meer dat ze helemaal niet heeft gevochten in de Jumbo-supermarkt, maar wel een personeelslid 'een duw in het gezicht' heeft gegeven. Volgens Marc-Marie klopt hier niks van.
'Je bent fel geboren gewoon'
Ze zou volgens hem wel meer dan 'slechts' een duw hebben gegeven. 'Je bent fel geboren gewoon. Ze is gewoon kwaad uit de vagina gekomen', zegt hij. Ook de vroedvrouw gaf ze zo een duw in het gezicht', grapt de cabaretier.
'Wat is dit voor opvoeding?'
Glennis Grace probeerde met het interview sympathie te krijgen van de kijker en bood haar excuses aan voor de supermarktrel. 'Ik ben moeder, ik wil mijn kind niet zo zien. Het is onwijs uit de hand gelopen, wat absoluut niet de bedoeling was', zei ze. Huijbregts snapt niet wat haar moederhart hier mee te maken heeft. 'Als je juist moeder bent dan wil je je kind toch opvoeden. Wat is dit voor opvoeding?'
Eva Jinek
In de podcast heeft Marc-Marie ook wat te zeggen over Eva Jinek. Hoewel hij groot fan is van de presentatrice, vind hij dat ze 'iets meer tegengas' had moeten geven tijdens het interview met Glennis.
Verhaal halen
Naar eigen zeggen kwam de zoon van Glenda Batta, zoals Grace echt heet, met een bebloed gezicht thuis van het boodschappen doen. Thony zou een elektrische sigaret gerookt hebben in de winkel, waarop hij de zaak werd uitgeduwd. Hij zou daarop met zijn gezicht tegen een rek gevallen zijn, zo vertelt Grace. Grace ging naar de supermarkt toe om verhaal te halen, maar voelde zich niet serieus genomen en gaf daarop een personeelslid 'een duw in het gezicht'. Verder heeft Grace niet gevochten, maar was er 'veel rond aan het rennen achter elkaar'. Dat duurde ongeveer vier minuten.
Geslagen tot bloedens aan toe
Een ooggetuige van het geweld van die avond vertelde aan Story een compleet ander verhaal (https://www.story.nl/arti(...)te-haar-knokploeg-op). 'Ik stond op dat moment gewoon in de winkel en zag hoe de medewerker die eerder Anthony de winkel had uitgezet door meerdere mannen werd gepakt. Ze zijn bovenop hem gaan zitten en hebben hem in zijn gezicht geslagen. Tot bloedens aan toe. Ze gingen maar door en riepen: We weten wie je bent. We weten waar je woont. We wachten je op en we pakken je straks nog een keer.
'Glennis deelde zelf de eerste klap uit'
De ooggetuige vertelt verder: 'Ik heb gehoord en gezien hoe Glennis haar knokploeg aan het opjutten was. Het winkelpersoneel heeft mij verteld dat Glennis de eerste was die de medewerker die het zwaarst is getroffen een klap gaf. Naast Glennis heb ik vijf mensen gezien die meededen. Eén van die jongens stond het gebeuren te filmen met zijn telefoon. Ik heb net een van de twee slachtoffers gesproken. Hij heeft me verteld dat ze (Glennis' knokploeg - red.) in totaal met tien of meer mensen waren. Dat zou ook verklaren hoe het kan dat ze net voordat de politie kwam, weg waren. Er zou iemand op de uitkijk hebben gestaan.'
Voor de rechter
Op 26 oktober staat Grace voor de rechter in Amsterdam. De zangeres wordt verdacht van bedreiging, openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachte rade van het supermarktpersoneel. Grace houdt er rekening mee dat zij en haar zoon schuldig worden bevonden. 'Ik hoop dat we eruit komen met z'n allen en ik hoop dat het gewoon goedkomt uiteindelijk. Dat ik dit uiteindelijk achter me kan laten en verder kan met leven', vertelde ze bij Jinek.
quote:Je bent fel geboren gewoon'
Ze zou volgens hem wel meer dan 'slechts' een duw hebben gegeven. 'Je bent fel geboren gewoon.
Ze is gewoon kwaad uit de vagina gekomen', zegt hij.
Ook de vroedvrouw gaf ze zo een duw in het gezicht', grapt de cabaretier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |