Ga je naar de sahara?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones zie ik je zo in de zandbak?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones zie ik je zo in de zandbak?
Nee maat, we aanbidden de beste man.quote:
Sorry ik was net te laat voor een aloaGod ttquote:
Het is 16 graden.Spoor jij wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Airco weer aangezet
Hier had ik echt nooit in kunnen slapen, het spijt me.
Hier binnen bijna 26, ik spoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is 16 graden.Spoor jij wel?
Ik kots hiervanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maat, we aanbidden de beste man.
Dat verlies je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal jou eens muggen in het Engels
Ik ben meer op voeding gaan letten en dat lijkt zowaar te helpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo, je bent toch continu moe
mwoaw mag ik daar even overna denken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had jij ook verkering gewild met Maan?
Doe dat maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mwoaw mag ik daar even overna denken?
Hoe gaat het met je?quote:
Ik maak me soms wat zorgen om je.quote:
En toch,do bist myn freon.quote:
Welke lol ouwe seun?quote:
Laatst die niet gek make weest wel.quote:
Mooi geweest, met die achterlijke debielquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst die niet gek make weest wel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
Maar daar mogen we niks van zeggen
-quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:41 schreef Haags het volgende:
@:dotteke slaap je al? Is @:paul nog bij jou?
Let it goquote:
Zouden ze ook een hentai versie hebben van Frozen?quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Zouden ze ook een hentai versie hebben van Frozen?
Ik heb ooit een berisping voor Hentai gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Zouden ze ook een hentai versie hebben van Frozen?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een berisping voor Hentai gehad.
Lekker maat! Mijn pak ligt al klaar voor jullie grote dag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:17 schreef wadslak het volgende:
@:haags @:wadslak en @:already_in_use gaan trouwen. She said yes.
Jij bent altijd welkom vriendquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker maat! Mijn pak ligt al klaar voor jullie grote dag.
Jij bent degene die moet kappen. Elk fucking weekend is het hetzelfde. Als je er niet tegen kan post je lekker ergens anders. Ben wel beetje klaar met dit gezeikquote:
Klopt helemaal mee eens, maar sommigen maken er ook elke keer weer een sport van om dit soort reacties ook iedere keer weer te triggeren en dan een TR te zetten. Net zo kinderachtig wat mij betreft. En ook modjes die erin meegaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent degene die moet kappen. Elk fucking weekend is het hetzelfde. Als je er niet tegen kan post je lekker ergens anders. Ben wel beetje klaar met dit gezeik
Nou ja, modjes gaan er in mee, simpelweg omdat het volledig toegestaan is wat Haags doet. En als je het irritant vindt, wat ik kan begrijpen, dan negeer je het inderdaad zoals je zegt. Het is echt heel simpel, en vreselijk vermoeiend om je daar druk om te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klopt helemaal mee eens, maar sommigen maken er ook elke keer weer een sport van om dit soort reacties ook iedere keer weer te triggeren en dan een TR te zetten. Net zo kinderachtig wat mij betreft. En ook modjes die erin meegaan.
Maar ben ermee eens dat negeren nog het beste is. Maar wilde toch even reageren, want ik stoorde me vandaag wel aan de opmerking van Haags dat hij het expres doet en van de haatreacties geniet.
Morguh Woud. ☕️quote:
Morguh GG ☕️quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Woud goedemorgen. Wat ben jij vroeg? En dat op zaterdag zelfs?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent degene die moet kappen. Elk fucking weekend is het hetzelfde. Als je er niet tegen kan post je lekker ergens anders. Ben wel beetje klaar met dit gezeik
niet de wipwap?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:54 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones gaan we zo naar het klimrek?
Jazekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Woud goedemorgen. Wat ben jij vroeg? En dat op zaterdag zelfs?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:41 schreef Haags het volgende:
@:dotteke slaap je al? Is @:paul nog bij jou?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik neem er nog even een heerlijk bakkie bij.
Heerlijk bakkie pleurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik neem er nog even een heerlijk bakkie bij.
Hey exquote:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:12 schreef Paul het volgende:
Wie zien ik vandaag bij We love the 90s
Of hij is helden daden aan het verrichtenquote:
Ik denk eerderquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij is helden daden aan het verrichten
Hij kan ook heldendaden verrichten in zijn slaapquote:
deze man weetquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan ook heldendaden verrichten in zijn slaap
Red bull natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij welk team heb je gereden
Had jij je auto nu alweer weg gedaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
Niet bij euroshopper energy drink rijden met een Canta
Ik gebruikte het samen met m'n vader. Die auto is er nog, maar ik gebruik het niet meer sinds m'n verhuizing. Alleen bij verhuizing regelmatig gebruiktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had jij je auto nu alweer weg gedaan?
Hij is wel hemels lekker als je dat bedoeltquote:
In de ovenquote:
ja straksquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de oven
Niet open maken want dan mislukt de cake
Ik veroordeel je niet, je moet toch wat om als niet ferrari fan een beetje te kunnen genieten van de 2e seizoenshelftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is wel hemels lekker als je dat bedoelt
Ging goed hè met Leclercquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet, je moet toch wat om als niet ferrari fan een beetje te kunnen genieten van de 2e seizoenshelft
Zo test je de limieten van je wagen uitquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo test je de limieten van je wagen uit
Das geen lunchquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
bananensoes gescoord bij de bakker
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is dan ook nog geen lunchtijd
Dit wordt gewoon een plakquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat doe je er op
of gewoon een plakje begrafeniscake
Zieltjes winnenquote:
Vaak wel inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zieltjes winnen
Al 12 jaar onder vvd beleid
Meer en meer asielzoekers
HRW?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga op HRW stemmen volgende keer.
Hun slogan is: "willen we meer of minder acclimatiseren?"
quote:
Soms vraag ik me echt af wat er in mensen hun hoofd om gaat..quote:
Mag ik ook mee ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones ik ben onderweg naar de wipwap, neem je cake mee?
Is dat een wip voor wappiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
In mijn mandjequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
De boze wolf is ook onderweg nu...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mijn mandje
Heb een rood kapje op
laat hem maar komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De boze wolf is ook onderweg nu...
Geen Grey’s Kapjequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mijn mandje
Heb een rood kapje op
Niet met jo van Egmond. Gemiste kansquote:
Dat is lekker makkelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maar ff een bolognesetje uit de vriezert gepakt. Geen zin om te koken vandaag. Het voordeel van groot koken en dan in bakjes invriezen.
Oh jij hebt ook lekker een makkelijke maaltijd uit de ping?quote:
Yep, ik zweer er bij. Makkelijk voor mij en makkelijk voor mevroi. Ik heb vlak na de Kerst een grote snelkookpan gekocht voor zaken als soepen, sauzen, goulash en dan groot koken. Dan maak ik porties en die doe ik in aluminium bakjes in alu folie met inhoud en datum erop. Ideaal. Per portie is het ook echt goedkoop eten. Pasta, aardappelen en rijst kook ik wel vers apart.quote:
Mwa pasta opnieuw opwarmen vind ik ook niet zo, tenzij door de saus heen zit.. Stamppot hou ik vaak ook over,, is ook wel lekker om weer op te bakkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Yep, ik zweer er bij. Makkelijk voor mij en makkelijk voor mevroi. Ik heb vlak na de Kerst een grote snelkookpan gekocht voor zaken als soepen, sauzen, goulash en dan groot koken. Dan maak ik porties en die doe ik in aluminium bakjes in alu folie met inhoud en datum erop. Ideaal. Per portie is het ook echt goedkoop eten. Pasta, aardappelen en rijst kook ik wel vers apart.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook lekker een makkelijke maaltijd uit de ping?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Yep, ik zweer er bij. Makkelijk voor mij en makkelijk voor mevroi. Ik heb vlak na de Kerst een grote snelkookpan gekocht voor zaken als soepen, sauzen, goulash en dan groot koken. Dan maak ik porties en die doe ik in aluminium bakjes in alu folie met inhoud en datum erop. Ideaal. Per portie is het ook echt goedkoop eten. Pasta, aardappelen en rijst kook ik wel vers apart.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa pasta opnieuw opwarmen vind ik ook niet zo, tenzij door de saus heen zit.. Stamppot hou ik vaak ook over,, is ook wel lekker om weer op te bakken
Met wat voor saus er bij dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Maar dan gewoon rijst opwarmen, niet zo'n magnetronmaaltijd dit keer.
Een heel week lang stamppot is ook wat veel van het goede.quote:
Heb jij een vrouw?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat was leuke reclame, bleef alleen wel in je hoofd zittenquote:
Kokossaus. En ik heb nog een paar plakken kroepoekquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met wat voor saus er bij dan?
Al jaren. Sinds dat ik in Oostende woonde. Het was m'n buuv' daar. Woont en werkt in Paris. We zijn twee keer per maand samen, wat langere periodes tegenwoordig. Vrij serieuze zaak.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij een vrouw?![]()
Dat wist ik niet.
Gesmolten bounty`s ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kokossaus. En ik heb nog een paar plakken kroepoek
Omnomnomquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kokossaus. En ik heb nog een paar plakken kroepoek
Altijd handig. Doe ik ook lekker makkelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maar ff een bolognesetje uit de vriezert gepakt. Geen zin om te koken vandaag. Het voordeel van groot koken en dan in bakjes invriezen.
Las het net, best wel heftigquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
Vrachtwagen rijdt van dijk af, door buurtfeest in buurtschap Zuidzijde: meerdere doden
https://www.ad.nl/binnenl(...)dere-doden~ab422cd2/
![]()
![]()
Vreselijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Las het net, best wel heftig![]()
Dat is nogal zwak uitgedrukt!quote:
Het zou verboden moeten wordenquote:
VERBOTEN!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden
Hoe is het met ons licht in de duisterheid der nacht?quote:
Ja gaat redelijk. Het word weer wat kouder, merk ik directquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met ons licht in de duisterheid der nacht?
Hoe merk je dat het kouder word? Last van gewrichten of gewoon algeheel minder?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk. Het word weer wat kouder, merk ik direct![]()
Hoe issie met jou Zijne Konijnklijkheid
Nou door dat ik zoveel ben afgevallen, heb ik het zoooo snel koud ineensquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe merk je dat het kouder word? Last van gewrichten of gewoon algeheel minder?
Met mij gaat het wel prima, alleen nieuwe werkschoenen die niet fijn zitten en na goede 12 uur heb ik wondjes op mijn voeten ervan
Maar je bent wel afgevallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou door dat ik zoveel ben afgevallen, heb ik het zoooo snel koud ineens![]()
En ja spieren gewrichten
terwijl het echt nog niet zooo koud is
![]()
Oh bahhh nieuwe schoenen moet je ook inlopen he konijntje
Oh bah dat klinkt heftig die peesquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je bent wel afgevallen![]()
Kou en gewrichten zijn nooit vriendjes geweest. In de winter heb ik ook vaker last van mijn knie (ingescheurde kruisbanden gehad) en een vinger (pees ooit over gesneden door freak ongeval) blijven probleem gevalletjes dan.
Wow, 44 kilo is pittig goed!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah dat klinkt heftig die peessnap dat je daar dan last van hebt idd!!
Jaaaa inmiddels ff denken.... 44 kilo
Morguh GG, lekker dank je ook een lekker bakkie voor jouquote:Op zondag 28 augustus 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, wat vroeg weer jullie.![]()
Koffie?
En zo hoort het ook. En het huis weer lekker koel. Heerlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Dank je wel. ☕😏
De dag start al goed...
Ja, het was goed koud vannacht, hier in huis is het nu 21 graden geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. En het huis weer lekker koel. Heerlijk.
Hier 20 heerlijk. Buiten is het nu 9 graden hier, lekker fris even.quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was goed koud vannacht, hier in huis is het nu 21 graden geworden.
Helloquote:
Oke,quote:
Grijze Botjesquote:
Zekerquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grijze Botjes![]()
Klaar voor de wedstrijd?
Nog niet, straks tijdens de race pas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Jij al aan het feesten daar?
Ze hebben bijna weer de originele startgrid van de kwalificatie uitslagquote:
Schiet lekker op zo hèquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben bijna weer de originele startgrid van de kwalificatie uitslag
Waarschijnlijk hebben ze genoeg vertrouwen in zijn motorquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schiet lekker op zo hè
Snap niet dat ze perez niet ook maar ff wisselen nu
Geniet ze hè !quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, klaar met werk nu tijd voor een biertje![]()
Eh neequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
wil je ook een ontbijtspaghetti @:greysbones?
kan ook nog andere pasta e door gooienquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh nee
Ik sla over
Geen spaghetti fan
Dat of een grote bende in de eerste bochtquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geniet ze hè !
Wordt een mooie race
Volgend jaar wil ik meequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat of een grote bende in de eerste bocht![]()
En thanks
Koude salade??quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ook nog andere pasta e door gooien
Genotquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet het afkoelen enzo.. dan wordt het lunch
Smakelijk dan maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet het afkoelen enzo.. dan wordt het lunch
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Het is nu warmer in huis dan tijdens de hittegolf
het halve land heeft het geroken jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
Afgelopen nacht flink de ramen open gehad, kreeg het zelfs een klein beetje fris toen ik half naakt op de bank lag
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het halve land heeft het geroken ja
Uh, bijnaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
r-woud..
is dat een afkorting voor tarRel-woud?
@:r-woud93?
Reet-woudquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
r-woud..
is dat een afkorting voor tarRel-woud?
@:r-woud93?
Ik heb nog een assistente nodig die mijn koffers draagt, koffie gaat halen, mijn voeten masseert en mijn auto poetstquote:
Gaat muis met pensioen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een assistente nodig die mijn koffers draagt, koffie gaat halen, mijn voeten masseert en mijn auto poetst
Nee joh, die heeft andere taken.quote:
die knabbelt jouw anale caldera tarrel vrij?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft andere taken.
ik denk in plaatjesquote:Polesitter Sainz staat op zacht, alle andere coureurs om hem heen starten op medium. Alleen Bottas (dertiende), Verstappen (veertiende) en Leclerc (vijftiende) starten net als Sainz ook op zacht rubber.
Ging een beetje verkeerdquote:
wel benieuwd of ie daarvoor nog op z'n vingers getikt gaat wordenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ging een beetje verkeerd![]()
![]()
Zelfde actie bijna toen met Max
Lijkt mij wel toch.. gewoon een hele domme foute actiequote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel benieuwd of ie daarvoor nog op z'n vingers getikt gaat worden
sta nergens van te kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch.. gewoon een hele domme foute actie
Hij gaat bij interviews janken dat hij ruimte liet en het de schuld van Nando wasquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel benieuwd of ie daarvoor nog op z'n vingers getikt gaat worden
ja zie het ook nuquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij gaat bij interviews janken dat hij ruimte liet en het de schuld van Nando was
met die lippen neemt ie wel een bepaald infuus jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:25 schreef Haags het volgende:
@:dotteke Max gebruikt doping. Kan niet anders.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:25 schreef Haags het volgende:
Hij heeft wel super mazzel zeg. Van 15 naar 1quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:25 schreef Haags het volgende:
Typisch Hamiltonquote:
Als Hamilton dit had gedaan dan had iedereen nu gejankt dat het oneerlijk was.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel super mazzel zeg. Van 15 naar 1
Hami rijdt liever anderen van de baanquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Hamilton dit had gedaan dan had iedereen nu gejankt dat het oneerlijk was.
MAX is gewoon superieurquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
Tja laten we het mazzel
Noemen van 14 naar 1![]()
Ben benieuwd wat ze straks zeggen over de crash van ham. Volgens mij was hij al met de voorwielen voorbij die andere wagen. We gaan het vast horen als de beelden terug gekeken zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Hamilton dit had gedaan dan had iedereen nu gejankt dat het oneerlijk was.
Hamilton heeft al lang toegegeven dat het zijn fout was.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze straks zeggen over de crash van ham. Volgens mij was hij al met de voorwielen voorbij die andere wagen. We gaan het vast horen als de beelden terug gekeken zijn.
Hamilton is en blijft de GOAT.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hami rijdt liever anderen van de baan
En gaat daarna huilen in het medical center
Welkequote:Op zondag 28 augustus 2022 16:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Hamilton is en blijft de GOAT.
Max mag zijn schoenen kussen.
Hami gaat voor de titel 'grootste jankert uit de autosport' voor het 15 jaar op rijquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hami rijdt liever anderen van de baan
En gaat daarna huilen in het medical center
En no futher actionquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hami gaat voor de titel 'grootste jankert uit de autosport' voor het 15 jaar op rij
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke
Die pipo woke schoenen
Had beter van je verwacht dan die woke huilebalk te supporteren
Echt hequote:Op zondag 28 augustus 2022 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hami gaat voor de titel 'grootste jankert uit de autosport' voor het 15 jaar op rij
Maakt niet uit. Hij blijft de allerbeste F1 coureur.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij blijft de allerbeste F1 coureur.
En zo is het. max moet nog maar zien dat hij 7 x kampioen wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Hamilton is en blijft de GOAT.
Max mag zijn schoenen kussen.
Max zit voorlopig niet op zoveel titels. Kreeg hem vorig jaar ook cadeau en dit jaar weer.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Max zit voorlopig niet op zoveel titels. Kreeg hem vorig jaar ook cadeau en dit jaar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |