Ga je naar de sahara?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones zie ik je zo in de zandbak?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones zie ik je zo in de zandbak?
Nee maat, we aanbidden de beste man.quote:
Sorry ik was net te laat voor een aloaGod ttquote:
Het is 16 graden.Spoor jij wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Airco weer aangezet
Hier had ik echt nooit in kunnen slapen, het spijt me.
Hier binnen bijna 26, ik spoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is 16 graden.Spoor jij wel?
Ik kots hiervanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maat, we aanbidden de beste man.
Dat verlies je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal jou eens muggen in het Engels
Ik ben meer op voeding gaan letten en dat lijkt zowaar te helpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo, je bent toch continu moe
mwoaw mag ik daar even overna denken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had jij ook verkering gewild met Maan?
Doe dat maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mwoaw mag ik daar even overna denken?
Hoe gaat het met je?quote:
Ik maak me soms wat zorgen om je.quote:
En toch,do bist myn freon.quote:
Welke lol ouwe seun?quote:
Laatst die niet gek make weest wel.quote:
Mooi geweest, met die achterlijke debielquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst die niet gek make weest wel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
Maar daar mogen we niks van zeggen
-quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:41 schreef Haags het volgende:
@:dotteke slaap je al? Is @:paul nog bij jou?
Let it goquote:
Zouden ze ook een hentai versie hebben van Frozen?quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Zouden ze ook een hentai versie hebben van Frozen?
Ik heb ooit een berisping voor Hentai gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Zouden ze ook een hentai versie hebben van Frozen?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een berisping voor Hentai gehad.
Lekker maat! Mijn pak ligt al klaar voor jullie grote dag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:17 schreef wadslak het volgende:
@:haags @:wadslak en @:already_in_use gaan trouwen. She said yes.
Jij bent altijd welkom vriendquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker maat! Mijn pak ligt al klaar voor jullie grote dag.
Jij bent degene die moet kappen. Elk fucking weekend is het hetzelfde. Als je er niet tegen kan post je lekker ergens anders. Ben wel beetje klaar met dit gezeikquote:
Klopt helemaal mee eens, maar sommigen maken er ook elke keer weer een sport van om dit soort reacties ook iedere keer weer te triggeren en dan een TR te zetten. Net zo kinderachtig wat mij betreft. En ook modjes die erin meegaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent degene die moet kappen. Elk fucking weekend is het hetzelfde. Als je er niet tegen kan post je lekker ergens anders. Ben wel beetje klaar met dit gezeik
Nou ja, modjes gaan er in mee, simpelweg omdat het volledig toegestaan is wat Haags doet. En als je het irritant vindt, wat ik kan begrijpen, dan negeer je het inderdaad zoals je zegt. Het is echt heel simpel, en vreselijk vermoeiend om je daar druk om te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klopt helemaal mee eens, maar sommigen maken er ook elke keer weer een sport van om dit soort reacties ook iedere keer weer te triggeren en dan een TR te zetten. Net zo kinderachtig wat mij betreft. En ook modjes die erin meegaan.
Maar ben ermee eens dat negeren nog het beste is. Maar wilde toch even reageren, want ik stoorde me vandaag wel aan de opmerking van Haags dat hij het expres doet en van de haatreacties geniet.
Morguh Woud. ☕️quote:
Morguh GG ☕️quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Woud goedemorgen. Wat ben jij vroeg? En dat op zaterdag zelfs?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent degene die moet kappen. Elk fucking weekend is het hetzelfde. Als je er niet tegen kan post je lekker ergens anders. Ben wel beetje klaar met dit gezeik
niet de wipwap?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:54 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones gaan we zo naar het klimrek?
Jazekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Woud goedemorgen. Wat ben jij vroeg? En dat op zaterdag zelfs?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:41 schreef Haags het volgende:
@:dotteke slaap je al? Is @:paul nog bij jou?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik neem er nog even een heerlijk bakkie bij.
Heerlijk bakkie pleurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik neem er nog even een heerlijk bakkie bij.
Hey exquote:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:12 schreef Paul het volgende:
Wie zien ik vandaag bij We love the 90s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |