Uh, bijnaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
r-woud..
is dat een afkorting voor tarRel-woud?
@:r-woud93?
Reet-woudquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
r-woud..
is dat een afkorting voor tarRel-woud?
@:r-woud93?
Ik heb nog een assistente nodig die mijn koffers draagt, koffie gaat halen, mijn voeten masseert en mijn auto poetstquote:
Gaat muis met pensioen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een assistente nodig die mijn koffers draagt, koffie gaat halen, mijn voeten masseert en mijn auto poetst
Nee joh, die heeft andere taken.quote:
die knabbelt jouw anale caldera tarrel vrij?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft andere taken.
ik denk in plaatjesquote:Polesitter Sainz staat op zacht, alle andere coureurs om hem heen starten op medium. Alleen Bottas (dertiende), Verstappen (veertiende) en Leclerc (vijftiende) starten net als Sainz ook op zacht rubber.
Ging een beetje verkeerdquote:
wel benieuwd of ie daarvoor nog op z'n vingers getikt gaat wordenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ging een beetje verkeerd![]()
![]()
Zelfde actie bijna toen met Max
Lijkt mij wel toch.. gewoon een hele domme foute actiequote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel benieuwd of ie daarvoor nog op z'n vingers getikt gaat worden
sta nergens van te kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch.. gewoon een hele domme foute actie
Hij gaat bij interviews janken dat hij ruimte liet en het de schuld van Nando wasquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel benieuwd of ie daarvoor nog op z'n vingers getikt gaat worden
ja zie het ook nuquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij gaat bij interviews janken dat hij ruimte liet en het de schuld van Nando was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |