Die had volgens mij inderdaad buiten 't programma om al wel contact met een van de kandidaten gehad (voor de logeerweek). volgens mij werd ie niet uit het programma gegooid (of toch wel?), maar het werd in elk geval wel als ernstige overtreding besproken toen. En 't was ook echt wel oneerlijk tegenover de anderen. (het is later wel uitgegaan overigens)quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bedoel je deze Richard? https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2010-2011/richard Die was toch niet uit het programma gegooid maar heeft zich niet helemaal aan het spelformat gehouden door iets sneller zijn keuze te maken?!
Oja. Die moest sneller z'n keuze maken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bedoel je deze Richard? https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2010-2011/richard Die was toch niet uit het programma gegooid maar heeft zich niet helemaal aan het spelformat gehouden door iets sneller zijn keuze te maken?!
Thanks!! Gauw nog even opruimen en zulks.quote:Op zondag 17 september 2023 19:23 schreef Postbus100 het volgende:
20.23 (net opgezocht, want ik vroeg het me ook af)
Wat een disciplinequote:Op zondag 17 september 2023 19:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Thanks!! Gauw nog even opruimen en zulks.
Ik kan niet eens slapen met ‘de boel de boel’.quote:Op zondag 17 september 2023 20:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat een disciplineIk laat vaak de boel de boel
(maar ik heb ook geen druk huishouden waarin iedere minuut waardevol is
)
Ik vind een opgeruimd huis wel fijnquote:Op zondag 17 september 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens slapen met ‘de boel de boel’.
Opstaan moet elke dag in een opgeruimde setting.
Ik zou willen dat ik het kon laten waaien.
Het geeft veel rust.quote:Op zondag 17 september 2023 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een opgeruimd huis wel fijn
quote:Op zondag 17 september 2023 20:28 schreef Fascination het volgende:
Waarom heeft die Deense boer weer dat mutsje op? Je bent niet aan het werk
Hij is vast kaal.quote:Op zondag 17 september 2023 20:28 schreef Fascination het volgende:
Waarom heeft die Deense boer weer dat mutsje op? Je bent niet aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |