SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Niet fundamenteel anders dan de Taliban ooit deden met hun boeda monumenten .quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:41 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Beiden. De T-34-85M ging met beleid van de sokkel. De obelisk in Riga bv liep zo af gisteren:
[ afbeelding ]
Als dit beeld 1400 jaar oud was wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Niet fundamenteel anders dan de Taliban ooit deden met hun boeda monumenten .
Alleen toen liepen de meeste Westerlingen te hoop.
Het blijft vernietiging van geschiedenis voortspruitend uit haat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Als dit beeld 1400 jaar oud was wel.
...
Je wel druk maken om één of ander Sovjetmonument dat tegen de vlakte gaat maar ik heb jou niet gehoord over al het cultureel erfgoed dat Rusland in Oekraïne verwoest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Het blijft vernietiging van geschiedenis voortspruitend uit haat.
Ze hadden het misschien in een museum kunnen zettten of een infobord ernaast maar gewoonweg vernietigen...? Brr, en dat zou dan de vrije wereld moeten zijn?
Als je kje als UA verstopt in historische gebouwen...Wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wel druk maken om één of ander Sovjetmonument dat tegen de vlakte gaat maar ik heb jou niet gehoord over al het cultureel erfgoed dat Rusland in Oekraïne verwoest.
En niet veel ouderquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Die naald in Riga was niet veel mooier dan het gemiddelde ding dat op een rotonde staat.
Het ironische is dat Putin Oekraïne binnenvalt vanwege hun verlangen naar vrijheid zonder het juk van de Russen. Maar goed, we kennen de,e user ondertussen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wel druk maken om één of ander Sovjetmonument dat tegen de vlakte gaat maar ik heb jou niet gehoord over al het cultureel erfgoed dat Rusland in Oekraïne verwoest.
Ben niet verbaasd.
Gadverdamme wat een misselijkmakende post is dit zeg....quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je kje als UA verstopt in historische gebouwen...Wat verwacht je dan?
Buiten dat zagen we vooral commiebloks vernietigd worden.,
Dat is veel minder een probleem want die waren toch al in dramatischer staat.
Ik denk dat een stad als Mariupol er uiteindelijk veel mooier uitkomt.
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen om deze reactie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je kje als UA verstopt in historische gebouwen...Wat verwacht je dan?
Buiten dat zagen we vooral commiebloks vernietigd worden.,
Dat is veel minder een probleem want die waren toch al in dramatischer staat.
Ik denk dat een stad als Mariupol er uiteindelijk veel mooier uitkomt.
Sinds Zelenski was er voor de 10m russofonen geen taalvrijheid meer in onderwijs en media. Dat wist je toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het ironische is dat Putin Oekraïne binnenvalt vanwege hun verlangen naar vrijheid zonder het juk van de Russen. ....
Ja snel laten we weer gaan fake newsen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Sinds Zelenski was er voor de 10m russofonen geen taalvrijheid meer in onderwijs en media. Dat wist je toch?
Als dat het platbombarderen van een land moet rechtvaardigen ben je ook wel ver heen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Sinds Zelenski was er voor de 10m russofonen geen taalvrijheid meer in onderwijs en media. Dat wist je toch?
Hoe gaat het nu met de vrijheid in delen waar Poetin de macht heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Er wordt dit jaar alleen onderwijs in Russisch aangeboden met het Russisch curriculum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de vrijheid in delen waar Poetin de macht heeft?
Anders lees je al zijn eerdere posts nog eens door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen om deze reactie.
Eén keer is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Anders lees je al zijn eerdere posts nog eens door.
Ja, lekker modern kleuteronderwijs in de nieuwe architectonische hoogstandjes in Marienpul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Er wordt dit jaar alleen onderwijs in Russisch aangeboden met het Russisch curriculum.
Symmetrisch aan het Oekraine van Zelenski dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |