Ik winske jo in noflik wykein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:07 schreef Punkman het volgende:
Tot zover mijn inbreng.
Het gaat u allen goed.
Tot een volgende keer.
Gegroet!
Screen dump in je pm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja premium die kan ik niet lezen, heb je de volledige tekst?
Die zou ik wel heel graag willen lezen.
Misschien zonder dat je het weet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zonder dat je het weet?
Moh dan nemen ze dat mooi mee jou straat in. Jij wilt ze graag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:29 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)rs-schaamteloos.html ik hoop maar dat er niemand apenpokken heeft in Ter Apel
Wat een zooitje is het ook zeg,quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:29 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)rs-schaamteloos.html ik hoop maar dat er niemand apenpokken heeft in Ter Apel
Het is toch wel heel triest dat Artsen zonder grenzen moet ingrijpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:29 schreef Maanvis het volgende:
Als er een paar mooie oekraientjes met haakse koppen tussen zitten waarom niequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moh dan nemen ze dat mooi mee jou straat in. Jij wilt ze graag.
Geen last van.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als er een paar mooie oekraientjes met haakse koppen tussen zitten waarom nie
Netjes, ik heb al mijn prikjes. Als er 1 mljoen mensen doodgaan kunnen er ook weer 1 miljoen mensen bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Maar ff serieus, jij bent een voorstander of je loopt goed te trollen,
Er komen ook ziektes zoals polio mee las ik, en met antivaxx tereur ellende is dat best wel link lijkt mij.
Zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netjes, ik heb al mijn prikjes. Als er 1 mljoen mensen doodgaan kunnen er ook weer 1 miljoen mensen bij
Ik heb serieus getwijfeld of ik de booster prikken voor corona wel wil, maar ik moet ze hebben voor mijn werk dus toch maar gehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien.
Wel lullig als je baby komt te overlijden omdat iemand dat dus niet doet.
Dat gebeurd meer dan je denkt.
Dat heb ik dan weer niet gedaan. Maar ik breng er geen mensen mee in gevaar aangezien die inentingen toch niet mer werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus getwijfeld of ik de booster prikken voor corona wel wil, maar ik moet ze hebben voor mijn werk dus toch maar gehaald.
Ik weet zeker dat ik dat probleem niet ga hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien.
Wel lullig als je baby komt te overlijden omdat iemand dat dus niet doet.
Dat gebeurd meer dan je denkt.
Jij niet gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat probleem niet ga hebben
Het viel mij wel op dat het bijna allemaal mannen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is toch wel heel triest dat Artsen zonder grenzen moet ingrijpen.
Als ik ze voor mijn werk niet nodig had gehad had ik ze waarschijnlijk ook niet gehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gedaan. Maar ik breng er geen mensen mee in gevaar aangezien die inentingen toch niet mer werken.![]()
1ste 2 wel gehad.
De vrouwen en kinderen zitten achter het hekquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het viel mij wel op dat het bijna allemaal mannen zijn.
En hoe ze vechten om een appel of een ijsje en hoe sommige niet een maar een handvol pakken.
Zo triest om te zien
Kunnen ze je dat verplichten eigenlijk op je werk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ze voor mijn werk niet nodig had gehad had ik ze waarschijnlijk ook niet gehaald.
Triest, hoop dat de regering eens ingaat zien dat Nederland voller dan vol is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De vrouwen en kinderen zitten achter het hek
Als je iedereen verplicht om het aantal mensen in huis te nemen dat in je huis past dan niet tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest, hoop dat de regering eens ingaat zien dat Nederland voller dan vol is.
Het is niet perse verplicht, maar zonder kunnen ze mij wel beperken met waar ik kan komen tijdens werk weekenden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze je dat verplichten eigenlijk op je werk?
En waarom heb jij dan geen asielzoekers in je huis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je iedereen verplicht om het aantal mensen in huis te nemen dat in je huis past dan niet toch
omdat die niet bij mij willen wonenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En waarom heb jij dan geen asielzoekers in je huis?
Heb je ze dat gevraagd dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat die niet bij mij willen wonen
ik vraag bijna wekelijks asielzoekers in de kroeg of ze bij mij willen komen wonenquote:
Ik geloof je gelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vraag bijna wekelijks asielzoekers in de kroeg of ze bij mij willen komen wonen
nou zo erg is het toch ook nietquote:
Niet om jou gekkie.quote:
oooh beterschap!! ik heb ook allebei mijn oren dicht zitten, moet ze uit laten spuitenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet om jou gekkie.
Heb gewoon veel oorpijn, moet even rust nemen, beetje proberen te slapen en zo.
Het warme weer nekt een beetje.
Doe maar voorzichtig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oooh beterschap!! ik heb ook allebei mijn oren dicht zitten, moet ze uit laten spuiten
Dan moet je het vorige topic even kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:50 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo leef je nog? Geen koffie gvd vandaag?
oh het loopt inmiddels hard zeg!!! eerst maar een paar reacties en nu gewoon al een half topique volquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan moet je het vorige topic even kijken.
Volgende keer iets langer blijvenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:07 schreef Punkman het volgende:
Tot zover mijn inbreng.
Het gaat u allen goed.
Tot een volgende keer.
Gegroet!
Het is wat allemaal, rare tijden leven wij momenteel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is niet perse verplicht, maar zonder kunnen ze mij wel beperken met waar ik kan komen tijdens werk weekenden.
Wat imo ook BS is omdat ik op de zaak en in het normale leven in contact kan komen met mensen zonder.
Ach lieverd is het weer zo ver doe maar rustig aan danquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet om jou gekkie.
Het sloopt je wel idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet om jou gekkie.
Komt je UI van Requiem for a Dream?quote:
requiem for a dreamquote:
die laatste 5 minuten doen er niet meer toequote:
Staat deze toevallig op een viaduct met een omgekeerde vlag te zwaaien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
hoe maak je je crocs nog lelijker
GOEIE. Ik dacht die ga ik delen in DTS maar daar staat ie dus alquote:
Ghe Ghe Ghequote:
die moet in dat ene topique @mailyquote:
Ruggespraakquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die moet in dat ene topique @:maily
is het inmiddels niet ruggenspraak?quote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het inmiddels niet ruggenspraak?
nee jij bent hier de ambtenaarquote:
Jepquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt je UI van Requiem for a Dream?
quote:
Dit is eigenlijk heel triest Dot.quote:
😮 wat een mens. Ergens schuilt er wel een stukje waarheid in. In Nederland zijn ook veel mensen die geen huis hebben. Het is echt schrijnend het huizen te kort en hierdoor moeten Nederlanders nog veel langer wachten op een woning.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk heel triest Dot.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:17 schreef wadslak het volgende:
@:haags @:wadslak en @:already_in_use gaan trouwen. She said yes.
Ken die hele Danny niet 😉quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
Er was die avond ook een streamer die Danny ging storen tijdens het filmen.Maar later wel heel graag met hem wilde praten.
Had ik het vandaag met Soul ook over dat we dankbaar zijn voor ons plekje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 03:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
😮 wat een mens. Ergens schuilt er wel een stukje waarheid in. In Nederland zijn ook veel mensen die geen huis hebben. Het is echt schrijnend het huizen te kort en hierdoor moeten Nederlanders nog veel langer wachten op een woning.
Het hele gebeuren is te triest.
Vast wel.quote:
Ja echt wel. Het is een zooitje op het moment. En volgens mij is dit pas het begin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik het vandaag met Soul ook over dat we dankbaar zijn voor ons plekje.
Nope ken hem niet.quote:
Heyquote:
Ben je nou nog wakker?quote:
Ja zit gtst te kijken. Best heftig.quote:
Dit klinkt echt heel logisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 04:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit gtst te kijken. Best heftig.
Kan helaas niet meer slapen. Dus zit maar gtst te kijken. Best heftige afleveringenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel logisch.
Wie wat waar?quote:
quote:
quote:
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 05:34 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde wat buiten in de tuin een hele tijd. Dacht zit een muis of een rat te knagen ergens aan. Ik zaklamp mee en naar buiten. Is het een egeltje
Hoorde al een paar nachten van alles buiten. Vandaag maar eens op zoek gegaan. Gelijk wat water buiten gezet en hem/haar verder met rust gelaten.quote:
Wij hebben er ook vaak eentje bij de frettenkooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde al een paar nachten van alles buiten. Vandaag maar eens op zoek gegaan. Gelijk wat water buiten gezet en hem/haar verder met rust gelaten.
Daar was eten genoeg natuurlijk rondom de kooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 05:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben er ook vaak eentje bij de frettenkooi.
Vooral beschutting.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was eten genoeg natuurlijk rondom de kooi.
Dat kan inderdaad ook natuurlijk.quote:
Jij komt steeds vroeger gek. Ik ben net wakker, dus die is allang koudquote:
Daar mag je niks van zeggen en vindenquote:
Niets zo smerig als koude koffiequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij komt steeds vroeger gek. Ik ben net wakker, dus die is allang koud
Oh en tevens...
KUTHAAN
Tikkie Tinus wil aangifte doen.quote:
Sommige mensen zijn de moeite niet waardquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tikkie Tinus wil aangifte doen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn de moeite niet waard
Zoals dit zure geval
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)9370cce0af7bcc04c76a
Tsjakka.
Heb je gtst al gekeken?quote:
😉🤣quote:
Ja was ook heftigquote:
Ja heb de 4 afleveringen vannacht gekeken vond het ook heftig.quote:
das vast een oudjequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:12 schreef Dotteke het volgende:
Kwam dit tegen op fb.![]()
De Befteling
Iedereen is wel eens in de Befteling geweest. Je weet wel dat sexpark bij Kutsheuvel. Als je er nog nooit geweest bent zou ik dit maar eens lezen, want hier volgen de attracties die zeker de moeite waard zijn.
De Cliton en de Penisus zijn twee achtbanen waarin je in alle standjes op en neer en heen en weer wordt geslingerd in een heel rap tempo. Er zijn echter ook kalmere attracties in het park aanwezig. Zo heb je bijvoorbeeld de Natte Droomvlucht of het Fatal Morgasme waar de meesten toch wel aan hun trekken komen. Anderen vinden de Bobsnee echt het ultieme hoogtepunt. Voor mensen met een sterke maag is er een nieuwe attractie, namelijk Villa Vulva, die alles op zijn kop zet. Als je geen kleine kinderen bij je hebt kun je nog een bezoekje brengen aan de Spookslet. Ze is alleen jammergenoeg wat verouderd. Wat wel erg leuk voor de kinderen is, is het Rode Lampen Carnaval, waarin je alle roze buurten ziet van verschillende landen.
Ook het Odolhof is erg spannend, maar alleen voor onder de 1,20 meter. Wat minder aan lengte gebonden is vind je in het sprookjesbos. Hier worden alle sprookjes getoond van Roodkwakje tot De Kut Van Vrouw Holle en van Witsneetje En De Zeven Geiltjes tot Doornvoosje. Als je bij Ezeltje Trekje nog een donatie doet krijg je er ook nog eens een mooie dukaat voor terug. Minder spectaculair, maar toch de moeite waard, zijn de Originele Schaalmodellen Van Antons Pik.
Echter, na sluitingstijd komt het hele park pas echt tot leven. Helaas komen we hier maar weinig van te weten. We weten alleen dat Piknokkio een verhouding heeft met Grietje. Er zijn zelfs geruchten dat Grietje 's avonds naakt bij Piknokkio op zijn gezicht gaat zitten en dan keihard roept: "En nou liegen kreng!"
Al met al is het een gezellig dagje uit in de Befteling voor het geihele gezin! Dus tot ziens in de Befteling bij Kutsheuvel.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 01:08 schreef Maanvis het volgende:
ze zijn trouwens tepelstreeltje vergeten
Jullie kende het al. Las het nu voor de eerste keerquote:
Hoe verzinnen ze het 🤣quote:Op zondag 28 augustus 2022 05:45 schreef FreshFruit het volgende:
Het verhaal van Hash en Wietje
Er leefde eens een arme houthakker die Parihuana heette. Hij had een hele bazige vrouw, Marihuana genaamd. Ze hadden twee kinderen en die waren Hash en Wietje gedoped. Wietje speelde met haar babituraatjes en Hash speelde met Stuffie, zijn hondje en met zijn kat Morfientje. Marihuana zei: "We moeten iets doen.". Parihuana snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ze hadden namelijk niets meer te eten. Marihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z'n vieren een tripje gaan maken in het bos en daar zouden ze Hash en Wietje achterlaten. Maar de slimme Hash had alles gehoord en stak een mesje in zijn broekzak.
De volgende dag gingen ze een tripje maken in het bos waar de wind door de bomen blowde die zo high waren. 's Middags deden Hash en Wietje een dutje en hun ouders gingen er stilletjes vandoor. Hash had echter met zijn mes lijntjes getrokken in de sneeuw. Zo konden ze gemakkelijk de weg naar het dorp terugvinden. Daar aangekomen durfden ze niet naar huis, dus gingen ze naar Opium en Omium. Die zaten vredig op een canabee naar de LSD-speler te luisteren waar juist de hit klonk:
Altijd rookt Kortjakje wiet,
midden in de week, maar 's zondags niet.
's Zondags rookt zij heroïne,
met een snuifje cocaïne.
Altijd rookt Kortjakje wiet,
midden in de week, maar 's zondags niet.
Toen Opium en omium de kinderen zagen, begroetten ze hen uitbundig. "High!", riepen Opium en Omium. "High!", riepen Hash en Wietje. Ze kregen elk een cracker aangeboden. "Hebben jullie nog honger?", vroeg Opium. "Jaaa!", riepen Hash en Wietje, "laten we gaan chinezen". "Goed", zei Omium. "Ik coke wel."
De volgende dag werden Hash en Wietje weer naar huis gebracht. Parihuana was blij, maar Marihuana niet. Toen ze later weer een tripje gingen maken in het bos, lette Marihuana extra goed op Hash, zodat hij geen kans zag lijntjes te trekken. Toen ze weer alleen achterbleven waren ze echt verdwaald. Maar toen zagen ze een vogeltje dat floot: "Wiedewiedewiet". Ze volgden het vogeltje en ze kwamen bij een huisje dat helemaal van coke gemaakt was. Zoveel coke hadden ze nog nooit bij elkaar gezien. Ze begonnen meteen te snuiven, maar terwijl ze zo heerlijk snoven, werden ze bespeed door de boze H-XTC, die in het huisje woonde.
Ze hoorden een kraakstem: "Sniffel, snaffel, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje?" "Het is de wind, de wind, het highe kind", riepen Hash en Wietje in koor. Dit herhaalde zich een paar maal. Maar toen kreeg de H-XTC argwaan en ze kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: "Kom maar mee naar binnen, daar heb ik lekkere spacecake voor jullie". Maar eigenlijk had de boze H-XTC maar al te veel zin in Hash en Wietje. Na een tijdje zaten Hash en Wietje helemaal stoned en uitgeteld bij de H-XTC aan tafel.
Nu wilde de H-XTC Wietje gaan drogen in haar drooghok en Hash samenpersen in haar persijzer om hem vervolgens in blokjes te snijden. Nu konden ze niet meer ontkomen. "Hennep!", riep Hash. "Hennep!", riep Wietje. Ze waren bang om opgerookt te worden. Wietje moest gaan kijken of de kolen in het drooghok al heet genoeg waren. Ze zei tegen de H-XTC dat ze het niet goed kon zien. De H-XTC ging zelf gaan kijken en wietje duwde de H-XTC in het drooghok en deed de deur dicht. De H-XTC begon te schreeuwen: "Hennep!". Al gauw bleef er niet veel meer over dan een sissend hoopje blubber. Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zo veel drugs mee als ze maar konden dragen. Hun zakken puilden uit van de heroïne, morfine, methadon, hash, wiet, coke en vooral XTC.
Ze staken het huisje achter zich in brand. Crack zei het huisje.
Ze gingen met speed naar huis. Het Wiedewiedewiet-vogeltje wees hen de weg. Onderweg kwamen ze nog Rookkapje en Sneeuwwietje tegen. Toen ze thuis kwamen, was Parihuana heel blij.
Marihuana was dood en ze leefden samen nog high en gelukkig.
Ffquote:Op zondag 28 augustus 2022 06:18 schreef FreshFruit het volgende:
Alvast voor @:DJMO en @:Rob
[ afbeelding ]
Hmmm,wat heb je aan?quote:
Teveel voor een zondagochtendquote:Op zondag 28 augustus 2022 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,wat heb je aan?
Nee,dit durf ik echt niet.
Een duster?quote:
tis zondagquote:
Ja und?quote:
De hele dagquote:
Jemig. 4 (officieel 3) uit 1 familie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:51 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-zeven-gewonden.html 6 doden en 7 gewonden, das wel veel
ja, ben wel benieuwd hoe dat heeft kunnen gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jemig. 4 (officieel 3) uit 1 familie.
Heftigquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jemig. 4 (officieel 3) uit 1 familie.
Over het algemeen zwaartekracht lijkt mij.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, ben wel benieuwd hoe dat heeft kunnen gebeuren
ja maar dat ze geen tijd hadden om weg te springen ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over het algemeen zwaartekracht lijkt mij.
Ik vind die huizen/gebouwen die onder aan een heuvel staan waar een weg overheen loopt altijd eng.
Of in een scherpe bocht.
Ik weet niet hoeveel tijd ze hadden of misschien bevroren van angst.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar dat ze geen tijd hadden om weg te springen ofzo?
Ja dat vind ik dus ook eng, zal daar nooit gaan wonen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over het algemeen zwaartekracht lijkt mij.
Ik vind die huizen/gebouwen die onder aan een heuvel staan waar een weg overheen loopt altijd eng.
Of in een scherpe bocht.
Het gebeurd best vaak dat er een auto een huis binnen rijd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook eng, zal daar nooit gaan wonen.
Ja je ziet het vaak als je achteraf rijd, dan liggen ze precies in zo nare bocht, en dan nog eens niet iets van een hek of haag om het huis.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het gebeurd best vaak dat er een auto een huis binnen rijd.
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je ziet het vaak als je achteraf rijd, dan liggen ze precies in zo nare bocht, en dan nog eens niet iets van een hek of haag om het huis.
daar rijdt elk voertuig toch doorheenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je ziet het vaak als je achteraf rijd, dan liggen ze precies in zo nare bocht, en dan nog eens niet iets van een hek of haag om het huis.
Zeker, maar het remt wel iets af dacht ik, of vergis ik mij nu?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar rijdt elk voertuig toch doorheen
ik heb er gelukkig geen verstand vanquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, maar het remt wel iets af dacht ik, of vergis ik mij nu?
Een ijzer hekquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er gelukkig geen verstand vandan kan je beter paaltjes neerzetten
dan kan je net zo goed niet aan de dijk gaan wonenquote:
En gisteren zeiden ze nog 'Nou nou als dat maar goed komt tegen de angstgegner'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:17 schreef DJMO het volgende:
Ik ben vreemd gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:17 schreef DJMO het volgende:
Ik ben vreemd gegaan...Staat je best wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jep. Vond ik ook, en voor dit geld kon ik hem niet laten liggen.quote:
Was je weg dan?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ballon! Daar ben ik weer
ja die gast staat geen maat opquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Onze Max heeft gewonnnen!!!!🔥🔥🔥
Ik ben met ns in gevecht op Twitter.quote:
Dit gaat niet over de staking he, dit gaat over de afhandeling van een normale gtbv claim.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Oh @:djmo ga je niet zo op zitten fokken over de NS, er zijn op dit moment landelijk stakingen, die medewerkers die de klachten moetne afhandelen groeien niet aan bomen.
Het zijn in die zin ook vrijwiliigers net als op FOK
gtbv wordt veel drukker met die stakingen tochquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit gaat niet over de staking he, dit gaat over de afhandeling van een normale gtbv claim.
Nee, voor de staking hebben ze een aparte regeling.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gtbv wordt veel drukker met die stakingen toch
ok thx. maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, voor de staking hebben ze een aparte regeling.
https://www.ns.nl/uitgeli(...)goeding-staking.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok thx. maar
tis ook maar gtbv he... voor de meeste mensen niet heel belangrijk.
quote:OV-chipkaart: Vrij-abonnement waarmee je binnen je vrij-periode reist
Je hebt een OV-chipkaart met afgekocht abonnement (Vrij- abonnement) waarmee je, binnen je Vrij-periode, reist of wilt reizen op de stakingsdag. Hieronder zie je per situatie, wat je opties zijn en wat wij je bieden.
Je hebt minimaal 30 minuten tot 59 minuten vertraging
Terugbetaling van deel van je vervoerbewijs of abonnementsgeld (afhankelijk van je abonnement). Dit regel je door een 'Geld terug bij vertraging'-verzoek in te dienen via je MijnNS-account of dit webformulier.
Je hebt meer dan 60 minuten vertraging
Terugbetaling van je vervoerbewijs of abonnementsgeld (afhankelijk van je abonnement). Dit regel je door een 'Geld terug bij vertraging'-verzoek in te dienen via je MijnNS-account of dit webformulier.
Je ziet af van je geplande reis omdat jouw reis in het geheel niet mogelijk is door de staking
Je kunt als de stakingsregeling van kracht is een vergoeding krijgen conform de GTBV-regeling van NS. Dit is alleen van toepassing als je op de dag van staking met NS zou hebben gereisd. Om dit aannemelijk te maken heb je een check-in. Heb je geen check in dan vragen wij je aan te tonen dat je de intentie had om op de stakingsdag met NS te gaan reizen. Op basis van deze informatie bepalen we of we coulance kunnen toepassen als een check-in en check-uit ontbreken. Dit regel je door een 'Geld terug bij vertraging'-verzoek in te dienen via dit webformulier.
Je kiest voor een ander vervoermiddel omdat jouw reis in het geheel niet mogelijk is door de staking en je maakt hier kosten voor
Je hebt recht op een tegemoetkoming in de kosten voor vervangend vervoer met een maximum van ¤25,00 als de stakingsregeling van kracht is. Deze vergoeding vraag je aan via onze digitale collega Jens, de chatbot van NS. Dagelijks beschikbaar tussen 07.00 en 22.00 uur.
i knowquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/uitgeli(...)goeding-staking.html
[..]
Een ouderwetse klap eropquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
GRR de tv hapert al een dag of 5
Zwaar irritant zeg. [ afbeelding ]
Zo deden we dat vroeger wel.quote:
Of gewoon een nieuw kabeltje.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of gewoon een nieuw kabeltje.
1 klein lullig klotekabeltje die we nog niet vervangen hadden![]()
Even afwachten, probleem lijkt nu wel verholpen.
Best lullig als je een film zit te kijken en op het einde een exploderende robothond mist.quote:
Ja is mooiquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Best lullig als je een film zit te kijken en op het einde een exploderende robothond mist.![]()
En Punk met voetbal een goal gemist.
Jah.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is mooi![]()
Hopelijk werkt het nieuwe stekkertje
Was het een krakkemikkig kabeltje ?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Alles hadden we al vernieuwd, nieuw tv bakje en alles. Niks leek te helpen.
@Schakeltopia is kabeltje expert.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was het een krakkemikkig kabeltje ?
Nee nog niet eens, maar je weet niet hoe het vanbinnen zit, KPN meneer zei ook al dat een heel klein breukje genoeg kan zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was het een krakkemikkig kabeltje ?
En een lieverdquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Schakeltopia is kabeltje expert.
Soms zijn ze best handig die menerenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee nog niet eens, maar je weet niet hoe het vanbinnen zit, KPN meneer zei ook al dat een heel klein breukje genoeg kan zijn.
Blij dat hij alles nog even met ons doorliep.
Vrouwen daarentegen...quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms zijn ze best handig die meneren
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms zijn ze best handig die meneren
Mannen weten soms niet wat ze zeggenquote:
Goed punt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen weten soms niet wat ze zeggen
Dat vergeven we ze maar
Als we er niet zijn moeten ze huilen
En slaan hard.Soul las mijn post.quote:
Soul.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En slaan hard.Soul las mijn post.
Go go @Soulravenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Gaan jullie lekker ja?quote:
* DJMO gaat voor FreshFruit staan en kijkt dreigendquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit FreshFruit kijkt om zich heen en ziet niksquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO gaat voor FreshFruit staan en kijkt dreigend
Ik zal het nog eens voor je opnemenquote:
Je weet wie het post en kan dit hebben.quote:
Bûsdoekje voor Fruit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet wie het post en kan dit hebben.![]()
Ze plagen mij ook.
Gelijk weer ghetto agressief.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat geweldig. [ afbeelding ]
Gelukkig dat ik die deegroller niet richting jou gooide, anders had je beide ogen dicht gehad.
Ik nam het juist voor je op eikel , maar jij noemt mij een dwergquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan toch nooit tegen DJMO Greys en Gizzy op?
Waar zijn mijn matties?
@Greys is een leuke vrouw jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan toch nooit tegen DJMO Greys en Gizzy op?
Waar zijn mijn matties?
Niet echt een goedemorgen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:50 schreef Maanvis het volgende:
grr das kut wakker worden
[ afbeelding ]
O lekker dan, ruik je het ook?quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:50 schreef Maanvis het volgende:
grr das kut wakker worden
[ afbeelding ]
nee, ik zit wel een eindje van Schaijk afquote:
Ja rook kan ver komen als de wind toevallig jou kant op staat kan dat maar zoquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ik zit wel een eindje van Schaijk af.
misschien rook ik het een beetje toen ik naar boven liep net
quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, een flinke onderbreking. Op maandag ook nog, een drukke dag.
Mon amourquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zekerquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha Greys, goedemorgen. Koffie inderdaad, heerlijk
Right on cue. Ik zat al te denken, waar blijft die koffie gvd... En daar is het...quote:
Nee, nog steeds niet. Jouw vakantie is zeker om nu? De scholen beginnen vandaag weer. Hier tenminste.quote:
quote:
Ze hebben nog een week hierquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Jouw vakantie is zeker om nu? De scholen beginnen vandaag weer. Hier tenminste.
Post #257quote:
die met die piemel is leukerquote:
Nauwelijks wakker. Verslapen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Right on cue. Ik zat al te denken, waar blijft die koffie gvd... En daar is het...
Je bent laat vandaag.
Veel te vroeg, zo ver lees ik niet terug als ik wakker word.quote:
quote:
ik was aan het werkquote:
Hoe is het met je sollicitatie gegaan?quote:
Is verzet naar deze week woensdag!quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je sollicitatie gegaan?
O succes voor woensdagquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is verzet naar deze week woensdag!
thxquote:
hoi aan het werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |