Ik winske jo in noflik wykein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:07 schreef Punkman het volgende:
Tot zover mijn inbreng.
Het gaat u allen goed.
Tot een volgende keer.
Gegroet!
Screen dump in je pm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja premium die kan ik niet lezen, heb je de volledige tekst?
Die zou ik wel heel graag willen lezen.
Misschien zonder dat je het weet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zonder dat je het weet?
Moh dan nemen ze dat mooi mee jou straat in. Jij wilt ze graag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:29 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)rs-schaamteloos.html ik hoop maar dat er niemand apenpokken heeft in Ter Apel
Wat een zooitje is het ook zeg,quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:29 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)rs-schaamteloos.html ik hoop maar dat er niemand apenpokken heeft in Ter Apel
Het is toch wel heel triest dat Artsen zonder grenzen moet ingrijpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:29 schreef Maanvis het volgende:
Als er een paar mooie oekraientjes met haakse koppen tussen zitten waarom niequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moh dan nemen ze dat mooi mee jou straat in. Jij wilt ze graag.
Geen last van.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als er een paar mooie oekraientjes met haakse koppen tussen zitten waarom nie
Netjes, ik heb al mijn prikjes. Als er 1 mljoen mensen doodgaan kunnen er ook weer 1 miljoen mensen bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Maar ff serieus, jij bent een voorstander of je loopt goed te trollen,
Er komen ook ziektes zoals polio mee las ik, en met antivaxx tereur ellende is dat best wel link lijkt mij.
Zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netjes, ik heb al mijn prikjes. Als er 1 mljoen mensen doodgaan kunnen er ook weer 1 miljoen mensen bij
Ik heb serieus getwijfeld of ik de booster prikken voor corona wel wil, maar ik moet ze hebben voor mijn werk dus toch maar gehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien.
Wel lullig als je baby komt te overlijden omdat iemand dat dus niet doet.
Dat gebeurd meer dan je denkt.
Dat heb ik dan weer niet gedaan. Maar ik breng er geen mensen mee in gevaar aangezien die inentingen toch niet mer werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus getwijfeld of ik de booster prikken voor corona wel wil, maar ik moet ze hebben voor mijn werk dus toch maar gehaald.
Ik weet zeker dat ik dat probleem niet ga hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien.
Wel lullig als je baby komt te overlijden omdat iemand dat dus niet doet.
Dat gebeurd meer dan je denkt.
Jij niet gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat probleem niet ga hebben
Het viel mij wel op dat het bijna allemaal mannen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is toch wel heel triest dat Artsen zonder grenzen moet ingrijpen.
Als ik ze voor mijn werk niet nodig had gehad had ik ze waarschijnlijk ook niet gehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gedaan. Maar ik breng er geen mensen mee in gevaar aangezien die inentingen toch niet mer werken.![]()
1ste 2 wel gehad.
De vrouwen en kinderen zitten achter het hekquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het viel mij wel op dat het bijna allemaal mannen zijn.
En hoe ze vechten om een appel of een ijsje en hoe sommige niet een maar een handvol pakken.
Zo triest om te zien
Kunnen ze je dat verplichten eigenlijk op je werk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ze voor mijn werk niet nodig had gehad had ik ze waarschijnlijk ook niet gehaald.
Triest, hoop dat de regering eens ingaat zien dat Nederland voller dan vol is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De vrouwen en kinderen zitten achter het hek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |