*Beleriandquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
Gebruiken ze in de intro van ep 1 de map van middle earth na de val van bereriand... En dat in de first age.
Eerst kritiekpuntje al. Hoe dom kun je zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor de mensen die 1 en 2 gezien hebben:Ik denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Volgens de LotR timeline kan het niet, maar in een serie gebaseerd op The Silmarillion zou het wel kunnen als zijn spirituele voorganger.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor de mensen die 1 en 2 gezien hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Echt? Lui zijn nog pathetischer dan star wars fans. Zeg ik als star wars fan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dwergenvrouwen moeten baarden hebben en neger-halflingen, dat kan echt niet!!! Ik snap de verbetenheid van de diehard fans,
Voor de mensen die 1 en 2 gezien hebben:Ik hoop op een blue wizard (ondanks dat die daar nog niet blauw is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat eigenlijk met de rechten die ze nu hebben? Had gelezen dat ze Ungoliant als character(megaspin en moeder van Shelob) niet mochten gebruiken bij de openingscene waar die grote lichtboom kapot wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:07 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ik hoop op een blue wizard (ondanks dat die daar nog niet blauw is)
Oei goede vraag. Ik durf het niet te zeggen. Zolang het Gandalf maar niet is. Want het zou naar mijn idee te voor de hand liggend zijn en daarnaast ben ik zo gewend aan Gandalf van ian mckellen dat ik er niet aan kan wennenquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk met de rechten die ze nu hebben? Had gelezen dat ze Ungoliant als character(megaspin en moeder van Shelob) niet mochten gebruiken bij de openingscene waar die grote lichtboom kapot wordt gemaakt.
Het kan Gandalf ook niet zijn omdat Gandalf als Gandalf niet voorkomt in deze Era.quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:41 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Oei goede vraag. Ik durf het niet te zeggen. Zolang het Gandalf maar niet is. Want het zou naar mijn idee te voor de hand liggend zijn en daarnaast ben ik zo gewend aan Gandalf van ian mckellen dat ik er niet aan kan wennen
maar het was toch al lang duidelijk dat de makers schijt hebben aan de timeline ?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens de LotR timeline kan het niet, maar in een serie gebaseerd op The Silmarillion zou het wel kunnen als zijn spirituele voorganger.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar het was toch al lang duidelijk dat de makers schijt hebben aan de timeline ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |