abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205747959

(geintjuh, ik weet dat TS al gebeld heeft. Dit speelt zich wel in NL af? )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 23:04:28 #62
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_205748219
_O_
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik word bijna onzeker van @:inversteerdertje het is blijkbaar niet normaal om na de eerste melding op 20 juni van een nietwerkende deurbel nog steeds een een niet werkende deurbel te hebben op 25 augustus :X
Als je weer belt met de wbv, meldt dan een defecte intercom ipv deurbel. Dan zijn ze meer doordrongen van het feit dat je het portiek niet inkomt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_205749138
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Interessant wel. Ik hoef niet per se huurverlaging. Maar ik heb al sinds 20 juni een nieuw huisje.

Helemaal blij mee! Inmiddels zijn we al 9 weken verder en heb ik nog steeds geen bel.

Oven, magnetron, kookplaat heb ik naar mijn ouders opgestuurd. Dus mij vader neemt het mee naar mij maar dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn? Die man is 73 jaar.

Heb nog gevraagd aan de woningbouw of ik de rest van de te bestellen pakjes bij hun kon afleveren en dat ze het dan naar mij brengen maar dan is het: nou mevrouw Klodder dat is niet de bedoeling.

Volgens mij is het wel de bedoeling dat ik een bel heb!!!!
Ik bedoel het niet vervelend, maar als je ook op deze manier communiceert met de WBV, draagt dat wellicht niet bij aan een oplossing.

Ik moest je tekst namelijk twee keer lezen voor ik er iets van begreep (ik dacht: waarom stuur jij keukenapparatuur naar je vader en wat heeft dat met de bel te maken?). En te zien aan het topic ben ik niet de enige die er in eerste instantie geen touw aan vast kon knopen.
pi_205749164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:12 schreef christmastsunami het volgende:
Kijk ze noemen het soms nog steeds, sociale woningbouw, maar dat is niet meer zo. Het is gewoon een bedrijf, een verhuurbedrijf geworden en zo handelen ze nu ook. Door dat woord 'sociale', denkt iedereen dat ze nog steeds een maatschappelijk belang dienen. Dat is niet meer zo. Het is een normaal bedrijf geworden.
Wat een geklets allemaal. Het zijn geen gewone bedrijven. Al was het maar omdat ze geen winstoogmerk hebben.
pi_205749429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:35 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Precies, genoeg is genoeg, het was soms elke fucking dag.
Alleen daarom werk ik al liever niet thuis... als ze eenmaal doorhebben dat je er altijd bent en je doorgaans voor je naaste buren pakketjes aanneemt, dan beland je gegarandeerd op een lijstje ergens en gaan ze voor steeds meer huisnummers bij je aanbellen "ja nu ik er toch sta ik heb hier ook nog 5 pakketjes voor <5 nummers ergens aan de overkant van de straat 100 meter verderop>, die kan je vast ook wel even aannemen?"

Sterf lekker dan. Voor mensen die ik niet ken neem ik sowieso geen pakketjes aan.
pi_205749432
quote:
Nou deze. Klagen om het klagen hoor...

En anders laat je ze maar op je werk bezorgen.
pi_205749518
Plak gewoon https://www.action.com/nl(...)urbelset-dby-21311w/ op de plek waar je een deurbel zou verwachten met dubbelzijdig tape. Niet schroeven.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:42:46 #68
3542 Gia
User under construction
pi_205751793
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Interessant wel. Ik hoef niet per se huurverlaging. Maar ik heb al sinds 20 juni een nieuw huisje.

Helemaal blij mee! Inmiddels zijn we al 9 weken verder en heb ik nog steeds geen bel.

Oven, magnetron, kookplaat heb ik naar mijn ouders opgestuurd. Dus mij vader neemt het mee naar mij maar dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn? Die man is 73 jaar.

Heb nog gevraagd aan de woningbouw of ik de rest van de te bestellen pakjes bij hun kon afleveren en dat ze het dan naar mij brengen maar dan is het: nou mevrouw Klodder dat is niet de bedoeling.

Dus, je laat je pakjes bij je ouders bezorgen en dan verwacht je dat de woningbouw zorgt dat ze bij jou komen?
En een bel? Die hang je toch zelf op!
pi_205751850
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 12:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Dus, je laat je pakjes bij je ouders bezorgen en dan verwacht je dat de woningbouw zorgt dat ze bij jou komen?
En een bel? Die hang je toch zelf op!
Appartementencomplex is vriendelijk aangevuld door mensen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:48:20 #70
3542 Gia
User under construction
pi_205751883
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 12:46 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Appartementencomplex is vriendelijk aangevuld door mensen.
Excuus, reageerde op de OP.
Maar ik heb de indruk dat niet alleen die defecte bel het probleem is.
Als TS niet thuis is, kan er ook geen pakketje afgeleverd worden.
En wat als de bezorger het niet naar boven wil brengen?
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:37:56 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205752601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 12:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Excuus, reageerde op de OP.
Maar ik heb de indruk dat niet alleen die defecte bel het probleem is.
Als TS niet thuis is, kan er ook geen pakketje afgeleverd worden.
En wat als de bezorger het niet naar boven wil brengen?
Ze wil best naar beneden komen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:47:37 #72
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205753455
Wat een belachelijke situatie dat, dat niet gemaakt wordt :')
Gaaf land
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:31:56 #73
3542 Gia
User under construction
pi_205754444
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze wil best naar beneden komen.
Dan kan ze het toch ook bij haar vader op gaan halen! Waarom zegt ze dat haar vader dat dan moet komen brengen en 'dat doe je een man van 73 toch niet aan!', alsof de woningbouw daar dan voor moet zorgen, omdat haar bel het niet doet.

Beetje raar, toch?
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:32:39 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205754450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Dan kan ze het toch ook bij haar vader op gaan halen! Waarom zegt ze dat haar vader dat dan moet komen brengen en 'dat doe je een man van 73 toch niet aan!', alsof de woningbouw daar dan voor moet zorgen, omdat haar bel het niet doet.

Beetje raar, toch?
Ze heeft geen auto.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:35:55 #75
3542 Gia
User under construction
pi_205754476
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:32 schreef Lienekien het volgende:

Ze heeft geen auto.
Vervelend, dan nog kun je niet van de woningbouw verwachten dat ze een pakketservice verlenen, omdat jouw bel het niet doet en je de pakketjes dan maar bij je vader laat bezorgen.
Die bel moet de woningbouw maken, maar die pakketjes, is haar probleem.

Overigens heb ik een schoonvader van 82, die nog heel best een pakketje zou kunnen komen brengen. 73 is echt niet hoogbejaard of zo.

Daarbij hoeft haar vader toch maar tot de voordeur. Kan ze het zelf omhoog sjouwen, of met de lift, mocht die er in zitten.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:37:26 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205754497
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:35 schreef Gia het volgende:

[..]
Vervelend, dan nog kun je niet van de woningbouw verwachten dat ze een pakketservice verlenen, omdat jouw bel het niet doet en je de pakketjes dan maar bij je vader laat bezorgen.
Die bel moet de woningbouw maken, maar die pakketjes, is haar probleem.

Overigens heb ik een schoonvader van 82, die nog heel best een pakketje zou kunnen komen brengen. 73 is echt niet hoogbejaard of zo.

Daarbij hoeft haar vader toch maar tot de voordeur. Kan ze het zelf omhoog sjouwen, of met de lift, mocht die er in zitten.
Ze verwacht dat de woningbouw zorgt voor een bel die het doet. Dat was het punt. Snap dat dan.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:39:03 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205754508
@mascara-klodder Ik heb Gia op mijn nek, zij heeft het op d’r heupen. Help.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:40:16 #78
3542 Gia
User under construction
pi_205754520
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze verwacht dat de woningbouw zorgt voor een bel die het doet. Dat was het punt. Snap dat dan.
quote:

Zie vetgedrukte: Ze wil de woningbouw bombarderen tot pakketservice, zolang de bel het niet doet.
Die bel, is het probleem van de woningbouw. De pakketjes is haar probleem, en dat van haar vader.
pi_205754560
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:39 schreef Lienekien het volgende:
@:mascara-klodder Ik heb Gia op mijn nek, zij heeft het op d’r heupen. Help.
Dat kan je heel goed zelf. Het is Gia maar :*
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:47:51 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205754601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:40 schreef Gia het volgende:

[..]
[..]
Zie vetgedrukte: Ze wil de woningbouw bombarderen tot pakketservice, zolang de bel het niet doet.
Die bel, is het probleem van de woningbouw. De pakketjes is haar probleem, en dat van haar vader.
Sarcasme, Gia. Je snapt het niet. :*
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:48:30 #81
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205754606
Om eerlijk te zijn snapte ik er ook niet veel van :@
Maar dat komt ook omdat er echt mensen zijn die een deurbel of tuinschutting van de woningbouwvereniging verwachten.
Ik vond de vraag van Investeerdertje ook wel interessant, weet de woningbouw momenteel dat de intercomding niet werkt? En wat zeggen zij dat het plan is?
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:50:12 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205754618
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:48 schreef Ceviche het volgende:
Maar dat komt ook omdat er echt mensen zijn die een deurbel of tuinschutting van de woningbouwvereniging verwachten.
Ik vond de vraag van Investeerdertje ook wel interessant, weet de woningbouw momenteel dat de intercomding niet werkt? En wat zeggen zij dat het plan is?
Lijkt me toch logisch dat de woningbouw de zorg draagt voor werkende bel en intercom in een appartementencomplex/portiekflat.
Ik lees dat wbv zegt ‘tzt’ komen ze het repareren.
pi_205754735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:48 schreef Ceviche het volgende:
Er zijn inmiddels 2 mensen langsgeweest voor de bel. En er zijn van mij uit en de opzichter uit in totaal 8 meldingen gemaakt.

Sinds 20 juni.

Dus ja, ze weten ervan.

Tzt wordt het bellenbord vervangen. Bij alle portieken is dit blijkbaar al een aantal jaren geleden gedaan maar bij mijn portiek gingen ze in staking ofzo? :')

Ik krijg er van de wbv en de electriënmeneren geen antwoord op waarom mijn portiek niet is gedaan .

En bij iets simpels zo als vandaag is een bel ook gewoon rete-handig: ik word gebeld door de dorpelplaatsermeneer, mevrouw ik bel heel de tijd al aan maar niemand doet open.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2022 17:00:07 ]
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 17:02:51 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205754781
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Er zijn inmiddels 2 mensen langsgeweest voor de bel. En er zijn van mij uit en de opzichter uit in totaal 8 meldingen gemaakt.

Sinds 20 juni.

Dus ja, ze weten ervan.

Tzt wordt het bellenbord vervangen. Bij alle portieken is dit blijkbaar al een aantal jaren geleden gedaan maar bij mijn portiek gingen ze in staking ofzo? :')

Ik krijg er van de wbv en de electriënmeneren geen antwoord op waarom mijn portiek niet is gedaan .

En bij iets simpels zo als vandaag is een bel ook gewoon rete-handig: ik word gebeld door de dorpelplaatsermeneer, mevrouw ik bel heel de tijd al aan maar niemand doet open.
Briefje ophangen, ‘bel stuk’? :{
pi_205754844
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Briefje ophangen, ‘bel stuk’? :{
En dan? :D
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 17:10:28 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205754886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En dan? :D
Dan staan ze tenminste niet de hele tijd voor niks te bellen. :+
pi_205754929
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dan staan ze tenminste niet de hele tijd voor niks te bellen. :+
Ja dat is dan ook wel weer zo :+

Overigens gun ik alle haters in dit topic geen deurbel :7
pi_205754982
quote:
Ha! En hoe moet dan bezorgd worden :')

De wbv zei trouwens dat dit niet werkt en dit ook niet gaan betalen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 17:22:23 #90
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205755057
Ik ben geen hater hoor, lijkt me een vervelend probleem.
Maar het had natuurlijk gekund dat ze wel een soort indicatie hadden gegeven, bijvoorbeeld als zij hadden moeten wachten op onderdelen of na de vakantieperiode of dat ze het meenemen bij andere geplande werkzaamheden ofzo.
Misschien een idee om een klacht in te dienen bij ze? Misschien krijg je dan hopelijk meer informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')