quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:55 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als ik boven ben kan men aan de deur kloppen wat ze willen, maar dan moet het echt DSI stijl anders gaat het echt niet gehoord worden. Dus nee, dat is niet "logisch".
Maar prima, ts gaat de deurbel tzt wel krijgen dus probleem opgelost. Als het juridische antwoord wat ik geef je niet bevalt is het niet perse onvriendelijk. Daarnaast is de zin die ik aanhaal niet door jou gepost, maar een verklaring waarom die "aanvulling" geen aanvulling is.
Kan je iets van vinden, in het fb topic
Bij de woningbouw is dat heel normaal. Je hebt niks te vertellen bij die verhuurder.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik word bijna onzeker van @:inversteerdertje het is blijkbaar niet normaal om na de eerste melding op 20 juni van een nietwerkende deurbel nog steeds een een niet werkende deurbel te hebben op 25 augustus
Nee het is niet normaal, maar ze hebben al een poging gedaan het te maken. Zij zullen ook meer te doen hebben dan zsm bij je staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik word bijna onzeker van @:inversteerdertje het is blijkbaar niet normaal om na de eerste melding op 20 juni van een nietwerkende deurbel nog steeds een een niet werkende deurbel te hebben op 25 augustus
De prijzen zijn anders heel sociaalquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:12 schreef christmastsunami het volgende:
Kijk ze noemen het soms nog steeds, sociale woningbouw, maar dat is niet meer zo. Het is gewoon een bedrijf, een verhuurbedrijf geworden en zo handelen ze nu ook. Door dat woord 'sociale', denkt iedereen dat ze nog steeds een maatschappelijk belang dienen. Dat is niet meer zo. Het is een normaal bedrijf geworden.
Dat is een totaal andere discussie. Een beetje rotte vis verkopen voor een goedkoop prijsje, pikt on normale markt ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:16 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
De prijzen zijn anders heel sociaal
Pff. Bel dan dagelijks.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle andere portieken zijn uit het zelfde jaartal. Het portiek waar ik nu woon is blijkbaar een vergeten portiek. Niemand heeft er ook een antwoord op als ik vraag: waarom is dit portiek niet vernieuwd?
Alleen maar wijzen met vingertjes van de bellenbordmensen en de wbv naar elkaar.
Ondertussen heb ik sinds 20 juni na de eerste melding nog steeds geen bel.
Mochten ze willen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Bij de woningbouw is dat heel normaal. Je hebt niks te vertellen bij die verhuurder.
Als je weer belt met de wbv, meldt dan een defecte intercom ipv deurbel. Dan zijn ze meer doordrongen van het feit dat je het portiek niet inkomt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik bedoel het niet vervelend, maar als je ook op deze manier communiceert met de WBV, draagt dat wellicht niet bij aan een oplossing.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Interessant wel. Ik hoef niet per se huurverlaging. Maar ik heb al sinds 20 juni een nieuw huisje.
Helemaal blij mee! Inmiddels zijn we al 9 weken verder en heb ik nog steeds geen bel.
Oven, magnetron, kookplaat heb ik naar mijn ouders opgestuurd. Dus mij vader neemt het mee naar mij maar dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn? Die man is 73 jaar.
Heb nog gevraagd aan de woningbouw of ik de rest van de te bestellen pakjes bij hun kon afleveren en dat ze het dan naar mij brengen maar dan is het: nou mevrouw Klodder dat is niet de bedoeling.
Volgens mij is het wel de bedoeling dat ik een bel heb!!!!
Wat een geklets allemaal. Het zijn geen gewone bedrijven. Al was het maar omdat ze geen winstoogmerk hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:12 schreef christmastsunami het volgende:
Kijk ze noemen het soms nog steeds, sociale woningbouw, maar dat is niet meer zo. Het is gewoon een bedrijf, een verhuurbedrijf geworden en zo handelen ze nu ook. Door dat woord 'sociale', denkt iedereen dat ze nog steeds een maatschappelijk belang dienen. Dat is niet meer zo. Het is een normaal bedrijf geworden.
Alleen daarom werk ik al liever niet thuis... als ze eenmaal doorhebben dat je er altijd bent en je doorgaans voor je naaste buren pakketjes aanneemt, dan beland je gegarandeerd op een lijstje ergens en gaan ze voor steeds meer huisnummers bij je aanbellen "ja nu ik er toch sta ik heb hier ook nog 5 pakketjes voor <5 nummers ergens aan de overkant van de straat 100 meter verderop>, die kan je vast ook wel even aannemen?"quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Precies, genoeg is genoeg, het was soms elke fucking dag.
Nou deze. Klagen om het klagen hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:22 schreef Knikkergeitje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt=price0&rating=all
Dus, je laat je pakjes bij je ouders bezorgen en dan verwacht je dat de woningbouw zorgt dat ze bij jou komen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Interessant wel. Ik hoef niet per se huurverlaging. Maar ik heb al sinds 20 juni een nieuw huisje.
Helemaal blij mee! Inmiddels zijn we al 9 weken verder en heb ik nog steeds geen bel.
Oven, magnetron, kookplaat heb ik naar mijn ouders opgestuurd. Dus mij vader neemt het mee naar mij maar dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn? Die man is 73 jaar.
Heb nog gevraagd aan de woningbouw of ik de rest van de te bestellen pakjes bij hun kon afleveren en dat ze het dan naar mij brengen maar dan is het: nou mevrouw Klodder dat is niet de bedoeling.
Volgens mij is het wel de bedoeling dat ik een bel heb!!!!
Appartementencomplex is vriendelijk aangevuld door mensen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, je laat je pakjes bij je ouders bezorgen en dan verwacht je dat de woningbouw zorgt dat ze bij jou komen?
En een bel? Die hang je toch zelf op!
Excuus, reageerde op de OP.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:46 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Appartementencomplex is vriendelijk aangevuld door mensen.
Ze wil best naar beneden komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Excuus, reageerde op de OP.
Maar ik heb de indruk dat niet alleen die defecte bel het probleem is.
Als TS niet thuis is, kan er ook geen pakketje afgeleverd worden.
En wat als de bezorger het niet naar boven wil brengen?
Dan kan ze het toch ook bij haar vader op gaan halen! Waarom zegt ze dat haar vader dat dan moet komen brengen en 'dat doe je een man van 73 toch niet aan!', alsof de woningbouw daar dan voor moet zorgen, omdat haar bel het niet doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze wil best naar beneden komen.
Ze heeft geen auto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan kan ze het toch ook bij haar vader op gaan halen! Waarom zegt ze dat haar vader dat dan moet komen brengen en 'dat doe je een man van 73 toch niet aan!', alsof de woningbouw daar dan voor moet zorgen, omdat haar bel het niet doet.
Beetje raar, toch?
Vervelend, dan nog kun je niet van de woningbouw verwachten dat ze een pakketservice verlenen, omdat jouw bel het niet doet en je de pakketjes dan maar bij je vader laat bezorgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |