Die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:20 schreef PS. het volgende:
Dan moet je kloppen hè,
Maareh sorry, even het topic serieus lezen ipv alleen de tt.
Het is vrij normaal dat je pakketjes niet bij ergens laat afleveren als je er niet woont. De corporatie is ook geen sociale pakketbezorger.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Interessant wel. Ik hoef niet per se huurverlaging. Maar ik heb al sinds 20 juni een nieuw huisje.
Helemaal blij mee! Inmiddels zijn we al 9 weken verder en heb ik nog steeds geen bel.
Oven, magnetron, kookplaat heb ik naar mijn ouders opgestuurd. Dus mij vader neemt het mee naar mij maar dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn? Die man is 73 jaar.
Heb nog gevraagd aan de woningbouw of ik de rest van de te bestellen pakjes bij hun kon afleveren en dat ze het dan naar mij brengen maar dan is het: nou mevrouw Klodder dat is niet de bedoeling.
Volgens mij is het wel de bedoeling dat ik een bel heb!!!!
Absoluut niet mogelijk zegt de wbv. Ook niet als tussenoplossingquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:22 schreef Knikkergeitje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt=price0&rating=all
Ik begrijp niet wat je hiermee wilt zeggen....quote:Oven, magnetron, kookplaat heb ik naar mijn ouders opgestuurd. Dus mij vader neemt het mee naar mij maar dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn? Die man is 73 jaar.
Heb nog gevraagd aan de woningbouw of ik de rest van de te bestellen pakjes bij hun kon afleveren en dat ze het dan naar mij brengen maar dan is het: nou mevrouw Klodder dat is niet de bedoeling.
Ze woont in een appartement en het gaat om een centraal iets beneden, hoe zie je voor je dat ze dat zelf kan fixen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:22 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Het is vrij normaal dat je pakketjes niet bij ergens laat afleveren als je er niet woont. De corporatie is ook geen sociale pakketbezorger.
Vastzetten of vernieuwen van deurbellen zijn voor rekening van de huurder. Sorry moet je in principe zelf regelen.
Even het topic opnieuw doorlezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement en het gaat om een centraal iets beneden, hoe zie je voor je dat ze dat zelf kan fixen?
Ze heeft geen bel. Dus ze kan geen pakketjes aannemen, tenzij ze buiten bij de centrale hal de hele dag op de stoep gaat zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je hiermee wilt zeggen....
De woningbouw handelt meestal strikt volgens de wet. Of die bel er nog komt, hangt daar van af.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze woont in een appartement en het gaat om een centraal iets beneden, hoe zie je voor je dat ze dat zelf kan fixen?
Waar zie jij dat staan in de OP?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou nee ik kan kon voor redelijk wat spullen tering ver lopen. Voor andere zware apparaten kon ik ook best behoorlijk veel meters lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:22 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Het is vrij normaal dat je pakketjes niet bij ergens laat afleveren als je er niet woont. De corporatie is ook geen sociale pakketbezorger.
Vastzetten of vernieuwen van deurbellen zijn voor rekening van de huurder. Sorry moet je in principe zelf regelen.
De woningbouw doet niet aan verzoekjes of klachtjes voor een beter leefomgeving, hebben ze schijt aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou nee ik kan kon voor redelijk wat spullen tering ver lopen. Voor andere zware apparaten kon ik ook best behoorlijk veel meters lopen.
Hou op hoor.
Het is allang duidelijk dat de wbv heeft verzaakt door alleen mijn portiek niet van een nieuw systeem te voorzien.
Alle portiekwoningen hebben een nieuw bellenbord, inclusief cameraquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De woningbouw handelt meestal strikt volgens de wet. Of die bel er nog komt, hangt daar van af.
Woon je in een eengezinswoning of appartement? Want dit maakt nogal verschil.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou nee ik kan kon voor redelijk wat spullen tering ver lopen. Voor andere zware apparaten kon ik ook best behoorlijk veel meters lopen.
Hou op hoor.
Het is allang duidelijk dat de wbv heeft verzaakt door alleen mijn portiek niet van een nieuw systeem te voorzien.
Tot die ook kapot gaan, kunnen ze ook een eeuw wachten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle portiekwoningen hebben een nieuw bellenbord, inclusief camera
Hoe ver je moet lopen met pakjes als je gaat verhuizen is echt je eigen probleem. Ze zijn geen sociaal postbedrijfquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou op hoor.
Nou dan nemen we allemaal briefjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:30 schreef Donna het volgende:
Jongens. Als ze op de grond woonde dan kon er toch gewoon een 'even kloppen want de bel doet het niet' briefje op de deur?
Het ging om een defecte deurbel. Dat was de vraag. Punt. Dat briefje maakt de deurbel niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:30 schreef Donna het volgende:
Jongens. Als ze op de grond woonde dan kon er toch gewoon een 'even kloppen want de bel doet het niet' briefje op de deur?
Heb ik al. De bel doet het al jaren niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou dan nemen we allemaal briefjes.
Die van mij heb ik ook uitgeschakeld, ben geen pakketdienst.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb ik al. De bel doet het al jaren niet.
Nee, maar het probleem is wel ietwat groter als je op hoogte woont en dus geen contact kan maken met beneden. Of dat je op de grond woont en je de postbode met die pakketjes dus letterlijk kan zien, dan zou een briefje ook wel voldoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:32 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Het ging om een defecte deurbel. Dat was de vraag. Punt. Dat briefje maakt de deurbel niet.
Ik tegenwoordig ook. Een paar keer de HelloFresh van de buren is leuk als diner, maar het houdt een keer op. (en mijn gong is niet zachtjesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Die van mij heb ik ook uitgeschakeld, ben geen pakketdienst.
Precies, genoeg is genoeg, het was soms elke fucking dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:34 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook. Een paar keer de HelloFresh van de buren is leuk als diner, maar het houdt een keer op. (en mijn gong is niet zachtjes)
Dus iedereen die iets vraagt rondom de rechtspositie bij het repareren van deurbellen woont in een appartement.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, maar het probleem is wel ietwat groter als je op hoogte woont en dus geen contact kan maken met beneden. Of dat je op de grond woont en je de postbode met die pakketjes dus letterlijk kan zien, dan zou een briefje ook wel voldoen.
Ik kan me zo voorstellen dat mevrouw Klodder in het laatste geval geen topic had geopend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |