quote:Op maandag 5 september 2022 20:03 schreef nils_22 het volgende:
[ twitter ]
Vergelijkt de adellijke haatdwerg zich nu met Ronaldo?
Dat zou echt belachelijk zijn als dat waar is dan buigen ze ook nog voor die idioten bij op1 kwalijk als dat waar is.quote:Op maandag 5 september 2022 20:49 schreef nils_22 het volgende:
Hij is echt boos, maar het item is helaas gecancelled
Scherp. Dit kan wel eens verkeerd af gaan lopen inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef PS. het volgende:
Ik heb wel veel vraagtekens bij www.janendenniszonenergie.nl , want dat is natuurlijk niet een bedrijf van hun, maar een derde die hun heeft betaald om die naam te mogen gebruiken.
lijkt me een of ander chap die even snel geld wil verdienen, die site is zo simpel.
Vol taalfouten, geen KvK of BTW nummer, geen adres waar het bedrijf zich bevind. Waarschijnlijk is het een offerte+aanbetaling, en dan zie je ze nooit weer terug.
Zonde dat ze hun naam hier voor laten misbruiken, want dit kan hun wel de kop kosten. Maar we wachten af.
Ze moeten toch wat cash binnenhalen voor al die rechtszakenquote:Op donderdag 8 september 2022 11:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Scherp. Dit kan wel eens verkeerd af gaan lopen inderdaad.
En de website is geregistreerd door een crypto bedrijfquote:Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef PS. het volgende:
Ik heb wel veel vraagtekens bij www.janendenniszonenergie.nl , want dat is natuurlijk niet een bedrijf van hun, maar een derde die hun heeft betaald om die naam te mogen gebruiken.
lijkt me een of ander chap die even snel geld wil verdienen, die site is zo simpel.
Vol taalfouten, geen KvK of BTW nummer, geen adres waar het bedrijf zich bevind. Waarschijnlijk is het een offerte+aanbetaling, en dan zie je ze nooit weer terug.
Zonde dat ze hun naam hier voor laten misbruiken, want dit kan hun wel de kop kosten. Maar we wachten af.
In je doosje.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:08 schreef Sebbeszweet het volgende:
Extra uitzending al beschikbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2022 18:16 schreef PS. het volgende:
[..]
In je doosje.Asjaan OesoealieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
Die schooiers kunnen met een halve dag werk per week twee man in leven houden. Hoef je geen medelijden mee te hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:49 schreef ISVV het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd in hoeverre de donaties afgenomen zijn. Kan me wel voorstellen dat veel mensen in deze tijden die vijf euro bij de boodschappen leggen, kan je toch weer een kiwi van kopen.
Hopelijk verdienen ze meer aan de app/webshop dan ze zelf doen voorkomen
Ik ben gestopt met doneren toen ik overal las dat die Dennis een Porsche van een ton had gekocht van het geld, toen had ik zoiets van ze hebben me niet meer nodig om hun programma te kunnen blijven maken. Nu kijk ik de extra via dit topic of via het Roddelpraat Telegram kanaal.quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:49 schreef ISVV het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd in hoeverre de donaties afgenomen zijn. Kan me wel voorstellen dat veel mensen in deze tijden die vijf euro bij de boodschappen leggen, kan je toch weer een kiwi van kopen.
Hopelijk verdienen ze meer aan de app/webshop dan ze zelf doen voorkomen
Ja joh, ik denk niet dat ze de donateurs uitlachen als de camera uitstaat, maar wel dat ze er meer dan genoeg aan over houden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met doneren toen ik overal las dat die Dennis een Porsche van een ton had gekocht van het geld, toen had ik zoiets van ze hebben me niet meer nodig om hun programma te kunnen blijven maken. Nu kijk ik de extra via dit topic of via het Roddelpraat Telegram kanaal.
Ik hoop het niet zeg, dat mens is toch extreem oninteressant.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat Sylvie Meis een terugkerend item wordt. Die mevrouw heeft een air alsof ze de Princess Diana of Marilyn Monroe van de lage landen is alleen weet niemand waar dat op gebaseerd is. Gewoon een eenvoudig huis tuin en keuken golddigstertje met sterallures. Dat enge manische lachje lijkt me ook niet gezond. Volgens mij kun je als Roddelpraat eindeloos content rond deze mevrouw maken.
Je mist de review van Barbie.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:11 schreef BasEnAad het volgende:
Na 4 minuten uitgezet, niet leeeeuk.
Geen Herhalingsgevaar @de_boswachterquote:Op woensdag 14 september 2022 20:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je mist de review van Barbie.
Heb paar keer doorgespoeld en toen afgezet. Dit is klaarquote:Op woensdag 14 september 2022 20:11 schreef BasEnAad het volgende:
Niet mee eens. Goede rap, en Dennis die reviews leest en niets kent/weet: ook leuk.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou met 150 euro toe nog overslaan. Wat een hork is dat zeg.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap niet waarom ze maar ¤ 150 per uur vraagt. Daar moet je toch een BN'er taks bovenop gooien? Slecht ondernemerschap.
SCOOOOOOOOOOOOP. @Poepz0rquote:Op woensdag 14 september 2022 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen Herhalingsgevaar @:de_boswachter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaap Zondernek, Charly L. beide ooit aan een talentenjacht meegedaan nu BN'er. Kim Kötter jurylid modellenwedstrijden nu BN'er.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap niet waarom ze maar ¤ 150 per uur vraagt. Daar moet je toch een BN'er taks bovenop gooien? Slecht ondernemerschap.
Wie wil er überhaupt op dat kerkhof liggen?quote:Op woensdag 14 september 2022 21:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lig liever op jou. [Rappersjors]Let's goooo[/Rappersjors]quote:Op donderdag 15 september 2022 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie wil er überhaupt op dat kerkhof liggen?
Tja, da's natuurlijk een open deur.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Lig liever op jou. [Rappersjors]Let's goooo[/Rappersjors]
Ja oké, maar iedere dertien in een dozijn Oostblok hoer vraagt ¤ 150 per uur. Dan kun je als Barbie zijnde toch wel een premium rekenen? De telefoon schijnt ook roodgloeiend te staan dus dan weet je dat de prijs te laag is. Als je de reviews leest dan heeft ze er ook geen plezier in dus waar ben je dan mee bezig.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Jaap Zondernek, Charly L. beide ooit aan een talentenjacht meegedaan nu BN'er. Kim Kötter jurylid modellenwedstrijden nu BN'er.
Stelt dus ook niets meer voor.
Boven de 16 mag je gewoon afvullen legaal.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slim van Dennis dat verhaal over zijn minderjarige ex achterin de auto.
quote:Op donderdag 15 september 2022 17:55 schreef PS. het volgende:
prie prie prie prieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |