Ik heb Innova afgesloten gisteren. Kwam uit op een maandbedrag van 70 euro.quote:Op maandag 5 september 2022 10:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je stroom over op jaarbasis? Dan is innova momenteel de beste optie.
Ik had het zelfde vorig jaar december en ze zette mij moeiteloos telefonisch toen van 600 naar 110 per maand.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:04 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb Innova afgesloten gisteren. Kwam uit op een maandbedrag van 70 euro.
Krijg ik de mail met het contract: maandbedrag van 497,00 euro.
In de portaal kan ik het maximaal 10% lager zetten.
Ik bellen: "Ja meneer, wij zijn verplicht te kijken naar het gemiddelde verbruik en opbrengst van de afgelopen 3 jaar. Ik kan het maximaal 15% naar beneden zetten".
- "Dan wil ik bij dezen opzeggen".
"Oké meneer, gedaan".
![]()
Ze willen daar gewoon snel cashen op nieuwe leden voor ze failliet gaan. Óf nieuwe leden gebruiken om de winter door te komen, natuurlijk...
Had je dan een te laag verbruik ingevuld?quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:04 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Net even geprobeerd. Ik heb dit ook.quote:Op maandag 5 september 2022 11:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Website lijkt niet te (goed) te werken of er is gewoon geen pakket voor mijn situatie.
Na alles ingevuld te hebben blijft 'Uw persoonlijk aanbod' leeg
Mooi voor jou, maar dat doen ze nu dus niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:24 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik had het zelfde vorig jaar december en ze zette mij moeiteloos telefonisch toen van 600 naar 110 per maand.
Nope, gewoon mijn eigen verbruik.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:30 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Had je dan een te laag verbruik ingevuld?
Apart. Hopen dat ze m'n welkomstbonus nog wel even betalen voor ze failliet gaanquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Mooi voor jou, maar dat doen ze nu dus niet meer.
Heb je stroom en gas?quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Net even geprobeerd. Ik heb dit ook.
Ik denk dat ze zelf zijn geschrokken van het aantal klanten van Eneco en anderen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:04 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik bellen: "Ja meneer, wij zijn verplicht te kijken naar het gemiddelde verbruik en opbrengst van de afgelopen 3 jaar. Ik kan het maximaal 15% naar beneden zetten".
- "Dan wil ik bij dezen opzeggen".
"Oké meneer, gedaan".
![]()
Ze willen daar gewoon snel cashen op nieuwe leden voor ze failliet gaan. Óf nieuwe leden gebruiken om de winter door te komen, natuurlijk...
Wat kun je zeggen van deze offerte dan? Exlusief BTW 8824,48.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:43 schreef Trekvogel het volgende:
[..]
Wat kun je zeggen van deze offerte dan? Exlusief BTW 8824,48.Foei wat duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat komt mede door garantiefonds, dat kost echt veel geld en berekenen ze gewoon door per klant.
Ik gebruik Trina 425wp panelen dus 60wp minder.
Daarbij wederom IQ7+ micro omvormers. De A variant op zulke hoge wp panelen is echt dom. Snap niet dat ze dit durven aanbieden.
Mocht je het niet gelezen hebben eerder, de IQ7a kan maar 295W omvormen. De IQ7+ kan 345W en kost 3 tientjes meer.
Ik weet niet of je in de buurt van Twente zit, zo ja dan kom ik op 7300 ongeveer (ex).
Woon je ver weg, reken op 7500 ex.
Trina 12 stuks - 2650 ex
12 IQ7A incl. Enoy standard - 2334
Enphase kabels - 240
Clickfit - 715
Montage (alles) - 972
Meterkast werk incl. Relay en kabel etc - 349
Transport - 209
Alleen panelen scheelt dus al 1000 euro.
Clickfit scheelt paar tientjes
Montage hebben zij 900 en 250, dus 1150 totaal. Wij zitten op 972 en 349 dus ben ik iets duurder mee
Kleine lege kast, het zal wel. zit er nu bij in
Enphase micro plus kabels scheelt bij ons bijna 200
12x20 garantie? Op wat? Panelen?
Panelen zijn standaard 15 jaar, onzin om te verlengen.
Enphase heeft al langer dan 20.
Dus die 240 is ook extra voor niks in mijn optiekOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Wat is de reden dat jij hier niet voor kiest dan? Je hebt geen garantiefonds?quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:50 schreef bambino het volgende:
Maar dat komt mede door garantiefonds, dat kost echt veel geld en berekenen ze gewoon door per klant.
Dit krijg je voor het garantiepakket:quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:50 schreef bambino het volgende:
12x20 garantie? Op wat? Panelen?
Panelen zijn standaard 15 jaar, onzin om te verlengen.
Enphase heeft al langer dan 20.
Dus die 240 is ook extra voor niks in mijn optiek
Volgens mij staan deze bekend als budget merk? Het is natuurlijk altijd maar de vraag wat je er echt van merkt, maar ik heb liever iets goeds op m'n dak liggen. Met Hyundai heb je dat volgens mij in ieder geval wel.quote:
In de offerte staat juist tot 460 watt? Dus snap niet goed hoe jij bij 295W komt?quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:50 schreef bambino het volgende:
Mocht je het niet gelezen hebben eerder, de IQ7a kan maar 295W omvormen. De IQ7+ kan 345W en kost 3 tientjes meer.
Net andersom dusquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarbij wederom IQ7+ micro omvormers. De A variant op zulke hoge wp panelen is echt dom. Snap niet dat ze dit durven aanbieden.
Er zit een verschil in wat je kan aansluiten qua paneel (Wp = Watt piek) en hoeveel zo'n omvormer kan omzetten (Watt) zonder af te toppenquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:43 schreef Trekvogel het volgende:
[..]
In de offerte staat juist tot 460 watt? Dus snap niet goed hoe jij bij 295W komt?
En dat dan wss ook nogquote:
Dat dus. De A is juist voor de zwaardere panelen. Ik schrok even want die komen er ook bij mij op.quote:
Ze hebben ook wel een lekker logica in hun naamgeving.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. De A is juist voor de zwaardere panelen. Ik schrok even want die komen er ook bij mij op.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze de namen van de kinderen van Elon Musk als inspiratie hebben gebruiktquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:41 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel een lekker logica in hun naamgeving.
Ander model? Wie grabbelt er even in de scabblebak?
In inmiddels hebben ze blijkbaar ook een iq8 serie met andere lettertjes....quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de namen van de kinderen van Elon Musk als inspiratie hebben gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |