quote:
Doet jouw Airfryer zijn ding dan niet sneller dan je ovens? Met minder (geen) voorverwarmtijd? Voor veel minder stroom? Knapperiger?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:05 schreef LeSage het volgende:
Ik weet niet welk merk ik heb eigenlijk, maar moet eerlijk zeggen dat ik niemand een airfryer zou aanbevelen. Ik gebruik hem zelden.
Ik kreeg deze week een multicooker van mijn schoonmoeder en hier ben ik een stuk enthousiaster over![]()
Airfryer doet eigenlijk niet veel meer dan mijn ovens (ik heb er 3![]()
), behalve afwas bezorgen.
De multicooker kan ik in de ochtend vullen, timer aanzetten en ‘s avonds komt er een warme maaltijd uit
Hulpstukken? Ik heb alleen een bakblik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:10 schreef BE het volgende:
Hier ook Philips
We gebruiken hem regelmatig, maar alleen v friet en snacks, dus al die hulpstukken liggen alleen maar in de weg
Alleen ik weet zeker dat ik iets nodig heb zodra ik het weg doe. 😅
Zie! Maar goed dat ik alles nog heb, nu wil ik dat ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hulpstukken? Ik heb alleen een bakblik.
Fijn voor groenten met olie en balsamico, die worden dan zo lekker plakkerig.
De combi-magnetron is heel snel warm en de kleine oven in mijn fornuis ook. De grote oven duurt langer, maar die gebruik ik voor ovenschotels en pizza.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet jouw Airfryer zijn ding dan niet sneller dan je ovens? Met minder (geen) voorverwarmtijd? Voor veel minder stroom? Knapperiger?
Ik mik er zelfs de friet in die ik eerst online bestel, omdat ik m altijd toch heter en knapperiger wil dan ie bezorgd wordt
Als het over multicookers gaat, zweer ik trouwens bij mijninstant pot
Wat een topding is dat zeg.
Nee mijn bakblik is bijna net zo hoog als t mandje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:13 schreef BE het volgende:
[..]
Zie! Maar goed dat ik alles nog heb, nu wil ik dat ook!
Hoe en wat doe je dan? En dan op die soort van platte koekenpan?
Ik heb er ook nog een rekje in waar je spiesjes op kunt leggen ofzo. En ik dacht nog iets.![]()
Hier ook een combi magnetron met hotblast oven en geen airfryer. Werkt primaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
De combi-magnetron is heel snel warm en de kleine oven in mijn fornuis ook. De grote oven duurt langer, maar die gebruik ik voor ovenschotels en pizza.
Stroomgebruik kijk ik niet naar, we hebben zonnepanelen en houden altijd over.
En het ding staat in de kelder, is onmenselijk groot en lomp. Dan zet ik liever even snel de oven aan.
Sterkte vandaag. Dat vandaag snel voorbij mag zijn voor jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:02 schreef exode het volgende:
En verder kan deze dag mij gestolen worden.
Sterfdag van mijn vader, ik ga vanmiddag naar mijn moeder en we gaan samen uit eten. Broer en zus zijn op vakantie.
Dat blijven altijd van die dagen... Sterkte vandaag!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:02 schreef exode het volgende:
En verder kan deze dag mij gestolen worden.
Sterfdag van mijn vader, ik ga vanmiddag naar mijn moeder en we gaan samen uit eten. Broer en zus zijn op vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat blijven altijd van die dagen... Sterkte vandaag!
Vandaag mijn mams én mijn oom hun sterfdag. Op dezelfde datum maar andere jaartallen.Ook voor jou sterkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat blijven altijd van die dagen... Sterkte vandaag!
Vandaag mijn mams én mijn oom hun sterfdag. Op dezelfde datum maar andere jaartallen.Waardeloze dag. Sterkte ook voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is niet ziek, was gewoon heel erg moe ivm met een iets te groot ijs stijf van de lactose… arm ding voelt zich inmiddels weer prima na een slaapje en een grote boodschapquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:08 schreef Nijna het volgende:
Sterkte dames
Tink89, dat is minder, beterschap
Ach gossie, gelukkig voelt ze zich weer primaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ze is niet ziek, was gewoon heel erg moe ivm met een iets te groot ijs stijf van de lactose… arm ding voelt zich inmiddels weer prima na een slaapje en een grote boodschap
Ah, vandaar dat ze eerder sluiten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:35 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte![]()
Mijn peuter kotste net de Ikea onder…
Ik duim mee!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:36 schreef F_r het volgende:
Sac heeft eindelijk gaatjes in haar oren. Nu duimen dat ze niet allergisch is ervoor.
Dat klinkt als een fikse keelontsteking, Vickyquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik duim mee!
Och jee Tink.. nu weer alles goed?
Ik heb zo'n keelpijn. Net gewoon staan janken van de pijn. Kan niet praten, eten en drinken doet zeer. Mijn kaken doen zeer, het trekt door naar mijn oren. Hoestje erbij en temperatuur die weer oploopt..
Checkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:57 schreef F_r het volgende:
Beterschap vicky,
Thee met honing en waterijsjes kunnen wat verlichting geven.
Ik duimquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:36 schreef F_r het volgende:
Sac heeft eindelijk gaatjes in haar oren. Nu duimen dat ze niet allergisch is ervoor.
Oh zo beroerd, misschien ibuprofen nemen, eventueel icm paracetamol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik duim mee!
Ik heb zo'n keelpijn. Net gewoon staan janken van de pijn. Kan niet praten, eten en drinken doet zeer. Mijn kaken doen zeer, het trekt door naar mijn oren. Hoestje erbij en temperatuur die weer oploopt..
Dat was twee weken geleden bij mij het eerste symptoom van weer covid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik duim mee!
Ik ben woensdag getest bij de GGD. test was negatiefquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:04 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dat was twee weken geleden bij mij het eerste symptoom van weer covid.
De zelftests van N waren ook dagen negatief, op die van eergisteren zag ik op de foto wel een heel dun wellicht mogelijk misschien streepje, zo'n streepje dat er nog niet staat maar waarvan je in WOHTS denkt van "morgen is hij er misschien wel!".quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben woensdag getest bij de GGD. test was negatief
Nog een zelftestje liggen toevallig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben woensdag getest bij de GGD. test was negatief
Dit zie ik bij N idd ook, onze klachten begonnen vrijwel tegelijk, maar ik maandag instant een teststreep, zelfs voor de controlestreep bereikt was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Nog een zelftestje liggen toevallig?
De aanloop bij deze keer covid was voor mijn gevoel echt langggg. Ik voelde me al weken ellendig en dood- en doodmoe, stond op het punt een zwangerschapstest te doen. En toen bleek ik ineens toch covid te hebben. Vorige keer covid had een heel ander verloop bij mij.
Yep die heb ik nog.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Nog een zelftestje liggen toevallig?
De aanloop bij deze keer covid was voor mijn gevoel echt langggg. Ik voelde me al weken ellendig en dood- en doodmoe, stond op het punt een zwangerschapstest te doen. En toen bleek ik ineens toch covid te hebben. Vorige keer covid had een heel ander verloop bij mij.
Nee die zijn er jaren geleden uitgehaald. Maar wat ik ooit heb begrepen kunnen die weer aangroeien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:41 schreef F_r het volgende:
@:vicky heb je je keelamandelen nog?
Ik heb maar 1x covid gehad. Daar bleven de thuistesten ook negatief. GGD uiteindelijk positief daarna pas een positieve thuistest
Oh wat sneu!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:46 schreef Amsel het volgende:
Vandaag was het 50-jarig huwelijksfeest van m'n schoonouders. Vanochtend testte m'n schoonmoeder positief op corona. Da was best k*t
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |