abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205764671
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ze is niet ziek, was gewoon heel erg moe ivm met een iets te groot ijs stijf van de lactose… arm ding voelt zich inmiddels weer prima na een slaapje en een grote boodschap
Ach gossie, gelukkig voelt ze zich weer prima :)
Fake it till you make it...
pi_205765781
Sterkte exode en mushanga vandaag
pi_205766279
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 14:35 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte :*

Mijn peuter kotste net de Ikea onder… -O-
Ah, vandaar dat ze eerder sluiten. :')
pi_205766618
Sac heeft eindelijk gaatjes in haar oren. Nu duimen dat ze niet allergisch is ervoor.
pi_205766768
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:36 schreef F_r het volgende:
Sac heeft eindelijk gaatjes in haar oren. Nu duimen dat ze niet allergisch is ervoor.
Ik duim mee!
Och jee Tink.. nu weer alles goed?

Ik heb zo'n keelpijn. Net gewoon staan janken van de pijn. Kan niet praten, eten en drinken doet zeer. Mijn kaken doen zeer, het trekt door naar mijn oren. Hoestje erbij en temperatuur die weer oploopt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:56:09 #231
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205766782
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:54 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik duim mee!

Ik heb zo'n keelpijn. Net gewoon staan janken van de pijn. Kan niet praten, eten en drinken doet zeer. Mijn kaken doen zeer, het trekt door naar mijn oren. Hoestje erbij en temperatuur die weer oploopt..
Dat klinkt als een fikse keelontsteking, Vicky :{
Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205766800
Beterschap vicky,
Thee met honing en waterijsjes kunnen wat verlichting geven.
pi_205766857
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:57 schreef F_r het volgende:
Beterschap vicky,
Thee met honing en waterijsjes kunnen wat verlichting geven.
Check
A heeft net gember gehaald. Eet nu een ijsje en krijg zo gemberthee met honing. Maandag de ha bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205766905
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:36 schreef F_r het volgende:
Ik duim ^O^

quote:

[..]
Ik duim mee!

Oh zo beroerd, misschien ibuprofen nemen, eventueel icm paracetamol.
Ik heb het een paar jaar terug 2x gehad, de eerste keer kon ik op een gegeven moment niet meer slapen, want als ik in slaap viel zakte mn keel dicht en schrok ik weer wakker. Geprobeerd om dan zittend te slapen, ook dat wilde niet. Als ik praatte klonk het ook raar. Toen heb ik toch maar de HAP gebeld en kreeg ik antibiotica, dat hielp gelukkig na 2 dagen.

Gorgelen met zout water zeggen ze wel eens. En als het echt niet gaat, niet wachten tot maandag en de HAP bellen. Beterschap.
Fake it till you make it...
pi_205767129
Beterschap Vicky
pi_205767154
Klinkt niet goed Vicky.
Ik vond bevroren druiven nog wel aangenaam om te eten, als je de ijsjes beu raakt.
En als je gewone pijnstillers niet meer geslikt krijgt: de oplosvariant halen.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:04:34 #237
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205767525
quote:

[..]
Ik duim mee!

Dat was twee weken geleden bij mij het eerste symptoom van weer covid.
pi_205767538
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 21:04 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Dat was twee weken geleden bij mij het eerste symptoom van weer covid.
Ik ben woensdag getest bij de GGD. test was negatief
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:21:47 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205767829
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 21:05 schreef Vicky het volgende:

[..]
De zelftests van N waren ook dagen negatief, op die van eergisteren zag ik op de foto wel een heel dun wellicht mogelijk misschien streepje, zo'n streepje dat er nog niet staat maar waarvan je in WOHTS denkt van "morgen is hij er misschien wel!".
En hij was er gisteren idd, en bij de GGD ook.

Als je nu naar de ingedroogde test van eergisteren kijkt zie je ook wel wat, sterker nog op de ingdroogde test van de dag daarvoor zie je nu zelfs een streepje, terwijl die op de dag zelf tussen de 15 en 30 minuten echt niets had, de foto ook totaal niet.

Ergo: ik denk niet dat de GGD sneller positief test, maar ik denk wel dat de aanloop naar deze keelpijn variant wat langer kan zijn.

Zou zelf wel blijven testen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:23:50 #240
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205767867
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 21:05 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nog een zelftestje liggen toevallig?

De aanloop bij deze keer covid was voor mijn gevoel echt langggg. Ik voelde me al weken ellendig en dood- en doodmoe, stond op het punt een zwangerschapstest te doen. En toen bleek ik ineens toch covid te hebben. Vorige keer covid had een heel ander verloop bij mij.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:33:57 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205768000
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Nanukerst het volgende:

[..]

De aanloop bij deze keer covid was voor mijn gevoel echt langggg. Ik voelde me al weken ellendig en dood- en doodmoe, stond op het punt een zwangerschapstest te doen. En toen bleek ik ineens toch covid te hebben. Vorige keer covid had een heel ander verloop bij mij.
Dit zie ik bij N idd ook, onze klachten begonnen vrijwel tegelijk, maar ik maandag instant een teststreep, zelfs voor de controlestreep bereikt was.
Hij had gisteren pas een positieve test.

Ik ook amper keelpijn trouwens, vooral andere klachten, hij primair keelpijn en is verder beduidend minder ziek dan ik.

Op basis van mijn eerste klachten, zondag, zou ik vandaag de deur weer uit mogen als ik gisteren 24 uur klachtenvrij was geweest, ik ben nu nog niet eens klachtenvrij, en ik zie ook niet gebeuren dat ik dat morgen of maandag al ben.

De 31ste mag ik sowieso uit isolatie, ook als ik niet klachtenvrij ben, maar ik weet het niet, dat kan ik gevoelsmatig niet maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205768101
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Nanukerst het volgende:

[..]

Yep die heb ik nog.
Zal zo een test doen.
Negatief

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 27-08-2022 21:58:14 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_205768880
@Vicky heb je je keelamandelen nog?

Ik heb maar 1x covid gehad. Daar bleven de thuistesten ook negatief. GGD uiteindelijk positief daarna pas een positieve thuistest
pi_205768908
Vandaag was het 50-jarig huwelijksfeest van m'n schoonouders. Vanochtend testte m'n schoonmoeder positief op corona. Da was best k*t -O-
pi_205768935
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 22:41 schreef F_r het volgende:
@:vicky heb je je keelamandelen nog?

Ik heb maar 1x covid gehad. Daar bleven de thuistesten ook negatief. GGD uiteindelijk positief daarna pas een positieve thuistest
Nee die zijn er jaren geleden uitgehaald. Maar wat ik ooit heb begrepen kunnen die weer aangroeien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_205768937
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 22:46 schreef Amsel het volgende:
Vandaag was het 50-jarig huwelijksfeest van m'n schoonouders. Vanochtend testte m'n schoonmoeder positief op corona. Da was best k*t -O-
Oh wat sneu!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_205768965
Wat ontzettend sneu Amstel. Hierom
Hopelijk is ze niet al te ziek.
pi_205769042
Het is echt heel sneu ja. We hebben uiteindelijk de receptie door laten gaan zonder m'n schoonouders erbij, die hebben via Zoom even ingebeld. En de meest naaste familie is daarna nog naar hun huis geweest voor een borrel in de tuin, waar m'n schoonmoeder zich even (met mondkapje op en op afstand) heeft laten zien, maar ze voelde zich echt niet lekker.

Het treurige is dat ze twee kinderen in het buitenland hebben wonen en die waren hiervoor overgekomen. Vorig jaar kon het feest voor de 100e verjaardag van overgrootmoeder niet doorgaan door corona, en nu zou iedereen alsnog bij elkaar zijn. Maar overgrootmoeder is logischerwijs weggebleven, die kun je dat risico niet laten lopen. En dit was waarschijnlijk haar laatste kans om iedereen bij elkaar te zien :{
pi_205769200
Jeetje Amsel. Wat ontzettend klote :{
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 23:19:29 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205769281
Ach, wat ontzettend jammer voor je schoonouders, Amsel.
Toch nog goed opgelost zo en het beste ervan gemaakt, maar het blijft treurig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')