Na de goal dacht ik even dat PSV zich ging oprichten, maar na die twee wissels en Saibari eraf was dat gevoel wel weg. Ik vond Xavi ook niet echt goed trouwens, grossierde gewoon in balverlies.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was het bier wel lekker dan want je hebt er kennelijk goed van genoten.
Ik vond hem eigenlijk ook niet zo goed invallen. Heel PSV was onder de maat gisteren, want als dit het niveau is, is dat wel schrikbarend maar dat geloof ik absoluut niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de goal dacht ik even dat PSV zich ging oprichten, maar na die twee wissels en Saibari eraf was dat gevoel wel weg. Ik vond Xavi ook niet echt goed trouwens, grossierde gewoon in balverlies.
Eens met de TT buiten dat het gewoon te weinig schuift.
Goede postquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV maar we hebben gewoon terecht verloren. Persoonlijke fouten en het missen van kansen, dat straffen ze gewoon af.
Naast het feit dat we nu veel geld mislopen baal ik zo ontzettend van Bentez. Toen hij kwam hoorde ik veel goede verhalen, zelfs van Ajacieden uit mijn omgeving die altijd negatief zijn over PSV. Ik vond hem tijdens de JC-schaal al tegenvallen (bokste een bal weg die hij klem kon hebben waar die goal van (ik dacht) Kudus uitkwam en vond hem bij die goal van Antony ook niet helemaal vrijuit gaan). Maar goed, daar kon je nog over discussiren.
Die ketser in de uitwedstrijd hoef ik geen woorden aan vuil te maken. Gister had ook hij die bal alvast naar voren mogen roeien. Ramalho doet dit niet goed natuurlijk, maar hij werd echt in de problemen gebracht door Bentez. Als we de optelsom maken dan moeten we concluderen dat deze keeper een dure is gebleken, al sluit ik niet uit dat hij zich herpakt. Als Drommel dit geflikt had ging iedereen (terecht) los.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop gewoon op een mooie pot, zelf als neutrale kijker hier
Misschien dat user @TheVoice4ever professionele hulp zou moeten zoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ikke nooit
ik heb nog nooit iets van alcoholische drank gedronken en zal dat ook nooit doen
umm ik heb nogal gauw last van stress, teveel nadenken van wat zullen ze voor naars over mijn favorieten zeggen, slechte gewoonte van me, en zo doende ga ik switchen van favoriet
Ik denk niet dat je de keeper nu al moet afschrijven maar het is natuurlijk wel een positie waar vertrouwen heel belangrijk is, dat hij nog niet zo sterk keept heeft ook met nieuwe omgeving te maken en blunders maken dat dan nog moeilijker.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV maar we hebben gewoon terecht verloren. Persoonlijke fouten en het missen van kansen, dat straffen ze gewoon af.
Naast het feit dat we nu veel geld mislopen baal ik zo ontzettend van Bentez. Toen hij kwam hoorde ik veel goede verhalen, zelfs van Ajacieden uit mijn omgeving die altijd negatief zijn over PSV. Ik vond hem tijdens de JC-schaal al tegenvallen (bokste een bal weg die hij klem kon hebben waar die goal van (ik dacht) Kudus uitkwam en vond hem bij die goal van Antony ook niet helemaal vrijuit gaan). Maar goed, daar kon je nog over discussiren.
Die ketser in de uitwedstrijd hoef ik geen woorden aan vuil te maken. Gister had ook hij die bal alvast naar voren mogen roeien. Ramalho doet dit niet goed natuurlijk, maar hij werd echt in de problemen gebracht door Bentez. Als we de optelsom maken dan moeten we concluderen dat deze keeper een dure is gebleken, al sluit ik niet uit dat hij zich herpakt. Als Drommel dit geflikt had ging iedereen (terecht) los.
Die bal op Benitez was al kut, hij kon hem niet meteen wegroeien omdat die speler van Rangers er dan voor zou komen, deed ie in eerste instantie goed maar vervolgens had hij nooit zo'n pass moeten geven op Ramalho die makkelijk af kan ketsen terwijl je al onder druk staat. Dan moet je het spel gewoon lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de keeper nu al moet afschrijven maar het is natuurlijk wel een positie waar vertrouwen heel belangrijk is, dat hij nog niet zo sterk keept heeft ook met nieuwe omgeving te maken en blunders maken dat dan nog moeilijker.
Dat van gisteren vond ik wel een gedeelde fout, Ramalho had die bal ook weer terug kunnen tikken en kan hij hem een roei geven.
Het internet van klaasweetalles hebben ze al afgesloten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien dat user @:TheVoice4Ever professionele hulp zou moeten zoeken.
Waarom?quote:
Klopt, daarom zeg ik, je hebt het aan jezelf te dankenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
had niet gehoeven als je geen schijterig passief voetbal zou gaan spelen
domineren heel de wedstrijd dat moet je, maar ja natuurlijk staat rangers defensie als een huis als er nul komma nul druk op wordt gezet
Ruudje vertoont Ultee trekjes
Ik moest rijden dus ik heb uiteraard NIET gedronken, ze hebben in het philips stadion wel hele lekkere speciaalbiertjes op de tapquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was het bier wel lekker dan want je hebt er kennelijk goed van genoten.
Lekker happen naar Peijnenburg.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Klopt, daarom zeg ik, je hebt het aan jezelf te danken
[..]
Ik moest rijden dus ik heb uiteraard NIET gedronken, ze hebben in het philips stadion wel hele lekkere speciaalbiertjes op de tap
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker happen naar Peijnenburg.
zoiets geef ik niet graag toequote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Aan de andere kant: een speler die wel kan voetballen kaatst die bal in een keer naar Max aan de buitenkant, in plaats van zo'n kansloze poging tot aannemen van Ramaljo.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bal op Benitez was al kut, hij kon hem niet meteen wegroeien omdat die speler van Rangers er dan voor zou komen, deed ie in eerste instantie goed maar vervolgens had hij nooit zo'n pass moeten geven op Ramalho die makkelijk af kan ketsen terwijl je al onder druk staat. Dan moet je het spel gewoon lezen.
Dit doet nog wel het meeste pijnquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben er ergens toch nog wel ziek van. Elk jaar zien hoe ze in Amsterdam die schaal omhoog houden, daar was ik wel een beetje klaar mee eigenlijk. Maar PSV kan het gewoon niet bolwerken en zit (eerlijk is eerlijk) momenteel meer in de categorie Feyenoord dan in de categorie Ajax.
Ik denk dat het niet veel zin heeft om nu direct allerlei conclusies te gaan trekken over dingen die niets te maken hebben met de wedstrijd van gisteren. Eredivisie is een ander verhaal en daar heeft PSV nog alle kans dit seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben er ergens toch nog wel ziek van. Elk jaar zien hoe ze in Amsterdam die schaal omhoog houden, daar was ik wel een beetje klaar mee eigenlijk. Maar PSV kan het gewoon niet bolwerken en zit (eerlijk is eerlijk) momenteel meer in de categorie Feyenoord dan in de categorie Ajax.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit doet nog wel het meeste pijn
Nee, ik sluit dus ook niet uit dat hij zich nog herpakt. Maar voor mij als PSV'er is het zo zuur omdat ik in de veronderstelling was dat ik me om de doelman nu geen zorgen hoefde te maken. Terwijl die doelman nu een heel groot aandeel heeft gehad in het mislopen van de Champions League.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de keeper nu al moet afschrijven maar het is natuurlijk wel een positie waar vertrouwen heel belangrijk is, dat hij nog niet zo sterk keept heeft ook met nieuwe omgeving te maken en blunders maken dat dan nog moeilijker.
Dat van gisteren vond ik wel een gedeelde fout, Ramalho had die bal ook weer terug kunnen tikken en kan hij hem een roei geven.
Is toch gewoon centjes tellen? De financile voorraden waren al vrij beperkt en worden en er hierdoor niet groter op terwijl ze in Amsterdam middelmaat voor 200 miljoen verkopen. Tja dan kun je op een gegeven moment echt wel je conclusies trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel zin heeft om nu direct allerlei conclusies te gaan trekken over dingen die niets te maken hebben met de wedstrijd van gisteren. Eredivisie is een ander verhaal en daar heeft PSV nog alle kans dit seizoen.
Met dezelfde verdediging won PSV gewoon van Monaco en wist het prima te doen op Ibrox. Dat misverstand tussen Benitez en Ramalho was natuurlijk niet best, maar uiteindelijk laat je het zelf na om twee keer te scoren. Daar zou ik eerder het probleem zoeken dan nu een hele nieuwe verdediging te verlangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
we missen gewoon een type Moreno in de verdediging, iemand die een Obispo/Ramalho goed kan ondersteunen, en betere rechtsback dan Teze graag
Dat is allemaal leuk en aardig, maar die staan echt niet gelijk aan prijzen. Daar zijn vele voorbeelden van te noemen. PSV heeft wellicht minder financieel vermogen maar weet het Ajax altijd nog erg moeilijk te maken en in onderlinge confrontaties ook geregeld te winnen. Daarnaast zie je ook gewoon dat Ajax elk seizoen weer mag gaan bouwen, want de echt goede spelers willen nu eenmaal niet lang in de Eredivisie blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch gewoon centjes tellen? De financile voorraden waren al vrij beperkt en worden en er hierdoor niet groter op terwijl ze in Amsterdam middelmaat voor 200 miljoen verkopen. Tja dan kun je op een gegeven moment echt wel je conclusies trekken.
En toch was dit totaal niet nodig. Zowel vorig jaar als dit jaar had PSV het eigenlijk gewoon moeten redden. Vorig jaar tegen tien man van Benfica. En nu twee tegendoelpunten door eigen fouten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben er ergens toch nog wel ziek van. Elk jaar zien hoe ze in Amsterdam die schaal omhoog houden, daar was ik wel een beetje klaar mee eigenlijk. Maar PSV kan het gewoon niet bolwerken en zit (eerlijk is eerlijk) momenteel meer in de categorie Feyenoord dan in de categorie Ajax. Ze
Als je Ziyech en Bergwijn voorin kunt halen voor tientallen miljoenen euro's dan vind ik dat echt een groot verschil met een aardige 32-jarige aanvaller en een leuke buitenspeler (Gakpo) die ze vooral maakt tegen Cambuur en Vitesse.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar die staan echt niet gelijk aan prijzen. Daar zijn vele voorbeelden van te noemen. PSV heeft wellicht minder financieel vermogen maar weet het Ajax altijd nog erg moeilijk te maken en in onderlinge confrontaties ook geregeld te winnen. Daarnaast zie je ook gewoon dat Ajax elk seizoen weer mag gaan bouwen, want de echt goede spelers willen nu eenmaal niet lang in de Eredivisie blijven.
Ben je voor 2/3 topclubs, heb je als nog geen kampioenschap sinds ‘18. Over middelmaat gesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch gewoon centjes tellen? De financile voorraden waren al vrij beperkt en worden en er hierdoor niet groter op terwijl ze in Amsterdam middelmaat voor 200 miljoen verkopen. Tja dan kun je op een gegeven moment echt wel je conclusies trekken.
Heel kut ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:46 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ben je voor 2/3 topclubs, heb je als nog geen kampioenschap sinds ‘18. Over middelmaat gesproken
Eens. Dat maakt het extra zuur, had je over 2 seizoenen een miljoen of 70 meer kunnen opleveren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:43 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
En toch was dit totaal niet nodig. Zowel vorig jaar als dit jaar had PSV het eigenlijk gewoon moeten redden. Vorig jaar tegen tien man van Benfica. En nu twee tegendoelpunten door eigen fouten.
Het is al weer een aantal jaar zo dat alle deelnemers van de sterkste vier landen geen voorronde meer spelen. Die kom je dus niet eens meer tegen op je pad. En natuurlijk kan PSV altijd verliezen van Benfica of Rangers. Maar dit waren gewoon twee uitgelezen mogelijkheden voor een sterker PSV om er minimaal een miljoen of 40 (over twee jaar) bij te pakken.
Nice dat is goed om te horen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
[..]
Ik moest rijden dus ik heb uiteraard NIET gedronken, ze hebben in het philips stadion wel hele lekkere speciaalbiertjes op de tap
In 366 dagen*quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:56 schreef 7Eleven het volgende:
[ twitter ]
Over dure middelmaat gesproken
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu wordt vanavond interessant dan, die EL playoffs
Tja. Eerlijk is eerlijk, het is de laatste 15 jaar gewoon kommer en kwel in Europa. Wat zijn de grootste en meest aansprekende prestaties geweest? Die 2-1 tegen Moskou in 2015 onder Cocu gok ik.quote:
Goedkoop scoren van Abbink... Ben je nou echt uitgeschakeld in Europa als je naar een ander Europees toernooi gaat? Dan lig je niet uit Europa maar wel uit desbetreffend toernooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:56 schreef 7Eleven het volgende:
[ twitter ]
Over dure middelmaat gesproken
Het hele tournooi vind ik verkracht, dat er 5 teams uit 1 land mee doen is debiel, gewoon zoals vroeger, de kampioen van elk land in de pot en loten maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Laatste keer dat PSV als nummer 2 de CL in ging is volgens mij 2004 geweest.18 jaar geleden. Tweede plekken in Nederland zijn compleet waardeloos. Terwijl Portugalgod gewoon 3 teams in de groepsfase heeft dit jaar. Echt matig.
Komt nog wel wat ellende bij: https://www.livescore.com(...)eague/qualification/quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:07 schreef raptorix het volgende:
Het valt me trouwens op dat in de EC dit jaar nauwelijks Oost Europese landen mee doen, van de 32 maar 2, Shakhtar en Zagreb.
Om het per jaar te kijken:quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Eerlijk is eerlijk, het is de laatste 15 jaar gewoon kommer en kwel in Europa. Wat zijn de grootste en meest aansprekende prestaties geweest? Die 2-1 tegen Moskou in 2015 onder Cocu gok ik.
Het stelt allemaal bar weinig voor.
FC Sheriff gok ik op.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komt nog wel wat ellende bij: https://www.livescore.com(...)eague/qualification/
Maar het is beter dan voorheen idd.
Hopelijk loten we Arsenal/Manunited en niet weer Monaco oid
die moeten normaal gesproken wel thuis kunnen winnen van Pyunik, maar je weet nooitquote:
Lijkt me wel terecht.quote:In Schotland wordt met verbijstering gereageerd op de ontvangst die Rangers FC woensdagavond kreeg voor de wedstrijd tegen PSV. De bussen van de Schotse club werden voor het stadion opgehouden door supporters van de thuisclub, die zich agressief zouden hebben gedragen. De Schotse krant The Herald vindt dat de UEFA 'een voorbeeld moet stellen' door PSV flink te straffen.
Zo die heb je snel paraat. Maar je bent het dus met me eens dat dit echt helemaal kut is? Het is zelfs nog slechter dan ik al dacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om het per jaar te kijken:
Vorig jaar 3x uitgeschakeld door marginaal betere ploegen. Niet heel gelukkig geloot in EL maar als er echte tegenstand kwam werd het moeilijk
2 jaar terug ruk tegen Olympiakos
3 jaar terug kansloos tegen Sporting en fucking Linz
4 jaar geleden 2 punten in, vooruit, een lastige CL-groep. Maar een overwinning daar was wel lekker geweest.
5 jaar geleden kansloos tegen Osijek
6 jaar geleden laatste in CL-groep met alleen 2 punten tegen Rostov, ook gewoon matig
7 jaar geleden die relatief makkelijke CL-groep, toen wel gemaximaliseerd met 3x winst thuis tegen United, CSKA en Wolfsburg, dat is natuurlijk gewoon prima. Tegen Atletico geen kans gecreeerd maar toch pas na pingels weg, was wel echt met 11 man voor de goal.
8 jaar geleden kansloos eruit tegen Zenit
9 jaar geleden uitgeschakeld door Choronomorets en Ludogorets (lol)
10 jaar terug 2x winnen van Napoli maar verder maar 1 punt pakken in de groep en dus alsnog uitgeschakeld
In de vijf jaar daarvoor zijn Lille, Tottenham en Rangers (die toen echt slecht waren, mind you) de enige ploegen van naam die ze hebben verslagen.
Ajax was totdat ze finale EL haalden ook jaren niet echt goed natuurlijk, maar die periode was maar 5-10 jaar ofzo. Daarna is het wel allemaal wat beter daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo die heb je snel paraat. Maar je bent het dus met me eens dat dit echt helemaal kut is? Het is zelfs nog slechter dan ik al dacht.
Tel daarbij de matige prestaties van Feyenoord van 2002 tot 2021 op (zo mogelijk nog slechter dan PSV meer dan de helft van de tijd niet eens groepsfase) en het is eigenlijk wel meteen duidelijk welke 2 clubs verantwoordelijk zijn voor de jarenlange teloorgang van de Eredivisie.
Die werden vaak nog wel derde in hun CL-poule.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax was totdat ze finale EL haalden ook jaren niet echt goed natuurlijk, maar die periode was maar 5-10 jaar ofzo. Daarna is het wel allemaal wat beter daar.
buiten het stadion doet UEFA doorgaans niet zo veel tegen toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-psv-van-de-uefa
[..]
Lijkt me wel terecht.
Nee klopt. Al heeft dit dan wel weer invloed op de voorbereiding van de wedstrijd, dus misschien dat dat mee helpt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:16 schreef Adames het volgende:
[..]
buiten het stadion doet UEFA doorgaans niet zo veel tegen toch.
Maar meisje toch xxquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
Het was gisteravond trouwens totaal niet prettig om terug te lopen naar de auto. Veel dronken schotten die begonnen te roepen naar gefrustreerde PSV supporters. Ben maar snel weggegaan.
Hadden op dat Dortmundjaar na ook wel altijd relatief makkelijke lotingen. Tegen Rostov had het op zich gekund. Maar wel mee eens dat Ajax vaak nog wel 1 rondje verder kwam, alsnog ook wel snel uitgeschakeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die werden vaak nog wel derde in hun CL-poule.
Dacht altijd dat psv minder extreme supporters had dan Ajax en Feyenoord maar het gaat niet heel lekker dit jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-psv-van-de-uefa
[..]
Lijkt me wel terecht.
Jij bent zeker nog niet bekend met harris de hakker?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat psv minder extreme supporters had dan Ajax en Feyenoord maar het gaat niet heel lekker dit jaar.
Misschien wat extra opgefokt door de stikstofproblematiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tsja, dan loot je wellicht Arsenal of Manchester United...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
een voordeel ten opzichte van vorig jaar, vorig jaar tegenstanders Monaco, Sociedad kunnen niet worden geloot
Zo verbazend zou dat niet moeten zijn, dat is iets waar de ploeg al heel lang last van heeft. Dat gaat ook niet veel veranderen tenzij er gewoon betere spelers worden gehaald, wat niet lijkt te gaan gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Wat mij gisteren gewoon tegenviel was dat PSV nog niet eens in staat was om de Rangers in het laatste kwartier onder druk te zetten, PSV was zo slordig in de opbouw dat de Rangers relatief gemakkelijk overeind bleven
Gewoon minder supporters. De oude harde kern is best wel berucht hoor. En dan komt er nu een heel grote groep jonge gastjes aan die door groepsdruk wat gekke dingen doen. Dit gaan we steeds vaker zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat psv minder extreme supporters had dan Ajax en Feyenoord maar het gaat niet heel lekker dit jaar.
Daar hebben de psv supporters zelf ook een groot aandeel in gehad he.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
Het was gisteravond trouwens totaal niet prettig om terug te lopen naar de auto. Veel dronken schotten die begonnen te roepen naar gefrustreerde PSV supporters. Ben maar snel weggegaan.
Nee misschien als ze die wedstrijd uit hadden gesteld een reden voor straf, nu zal er weinig gebeuren al blijft het een afgang voor de organisator.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:16 schreef Adames het volgende:
[..]
buiten het stadion doet UEFA doorgaans niet zo veel tegen toch.
Lighttown MADNESSquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gewoon minder supporters. De oude harde kern is best wel berucht hoor. En dan komt er nu een heel grote groep jonge gastjes aan die door groepsdruk wat gekke dingen doen. Dit gaan we steeds vaker zien.
Geen idee hoor, mijn manager van 57 kreeg bijna klappen omdat hij niet de bosjes in dook terwijl ze met 4 breed over het troittor liepen en eentje van hun met zijn schouder tegen die van hem beukte.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hebben de psv supporters zelf ook een groot aandeel in gehad he.
Ga jij je er als joodje nu niet mee bemoeienquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hebben de psv supporters zelf ook een groot aandeel in gehad he.
Pas nou maar op, anders weer Amsterdam-uit overslaanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ga jij je er als joodje nu niet mee bemoeien
Ja want voor de EL hoef je niet te voetballen natuurlijk…quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mooi, kan PSV zich weer helemaal op de eredivisie gaan focussen
Klopt, dat is vergelijkbaar met de conference leaguequote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja want voor de EL hoef je niet te voetballen natuurlijk…
En dus wint PSV dat met 2 vingers in de neus?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, dat is vergelijkbaar met de conference league
Nee, dat deed Feyenoord ook niet, daarmee is PSV wel een beetje mee te vergelijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dus wint PSV dat met 2 vingers in de neus?
Ik denk dat jij het belang van Europese wedstrijden lichtelijk onderschat.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dat deed Feyenoord ook niet, daarmee is PSV wel een beetje mee te vergelijken.
is zeker belangrijk, dat PSV gisteren ondermaats was had ook echt wel te maken met de druk die er op stondquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het belang van Europese wedstrijden lichtelijk onderschat.
Zat geen idee achter. Helemaal niet meer toen Luuk er uit ging. Veerman die geen bal goed heeft geraakt. Allemaal te statisch en erg apathisch. Van de 3 tegengoals over twee wedstrijden, 2 enorme individuele fouten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
is zeker belangrijk, dat PSV gisteren ondermaats was had ook echt wel te maken met de druk die er op stond
Nee hoor, gewoon een beetje plagen, maar echt zonde en wat Tarado zegt je zag en voelde de spanning bij de spelers.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het belang van Europese wedstrijden lichtelijk onderschat.
Klopt, een man als Gtze was dan misschien voetballend niet altijd even goed, maar die zou daar minder vatbaar voor zijn geweest dan Veerman bijv.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
is zeker belangrijk, dat PSV gisteren ondermaats was had ook echt wel te maken met de druk die er op stond
Veerman was gisteren echt aan het janken. Mentaal zo zwak.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, een man als Gtze was dan misschien voetballend niet altijd even goed, maar die zou daar minder vatbaar voor zijn geweest dan Veerman bijv.
Die ruimde elke bal op in de eerste helft.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Guti die helemaal niets goed heeft gedaan
Dat lijkt me niet want dan is Brands ook weg, tenminste die zou dan ook moeten vertrekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Van Nistelrooij is voor of in de winter weg, let maar op.
Blind naar voren ja. Zodra er iets meer gevraagd wordt geeft die ook niet thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ruimde elke bal op in de eerste helft.
als het een lange termijn project is dan moet je niet beginnen er FC Luuk van te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat geloof ik niet, dit is een lange termijn project, en een team vormen heeft altijd wel wat tijd nodig, en hij is er pas dus hopelijk krijgt hij ook nog wel de tijd van directie
eth daarintegen zie ik wel zitten voor of in de winterstop weg bij united, als ie niet snel wat presteert, met over 200 miljoen uitgaven dadelijk
Is wel echt meer een 6 ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blind naar voren ja. Zodra er iets meer gevraagd wordt geeft die ook niet thuis.
Dat is ook nergens voor nodig maar psv heeft zich niet zo netjes op de kaart gezet dan kun je een reactie verwachten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee hoor, mijn manager van 57 kreeg bijna klappen omdat hij niet de bosjes in dook terwijl ze met 4 breed over het troittor liepen en eentje van hun met zijn schouder tegen die van hem beukte.
Ja dat is natuurlijk onzin, omdat er 100 debieltjes zijn die die spelersbus ophouden is de rest vogelvrij?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig maar psv heeft zich niet zo netjes op de kaart gezet dan kun je een reactie verwachten.
Niet mee eens. El heeft waarde, grote naam. CL gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, dat is vergelijkbaar met de conference league
Nee maar zo werkt het natuurlijk wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk onzin, omdat er 100 debieltjes zijn die die spelersbus ophouden is de rest vogelvrij?
Haha wat een leuk tiktok filter!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dit overtreft Luuk de Jong zelfs niet![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Je bent zelf een tiktok filter!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha wat een leuk tiktok filter!
Wat vond tante Toos er van?
[ afbeelding ]
Ik geef er werkelijk geen zak om al winnen ze met 10-0. Wat een ander Nederlands team doet, kan me niet zo verrekken, de UEFA punten hebben we nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:58 schreef RipCity het volgende:
Ajax maakt dit rangers met 3-0 in. Dubbel voor lul.
Denk ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:58 schreef RipCity het volgende:
Zelfs Vitesse kan Rangers het vuur aan de schenen leggen. Jankbal Veerman in dat post match interview. Durfde zelf geen enkele steekbal te geven, slapjanus.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:58 schreef RipCity het volgende:
niels wat leuk jongen ben jij van de f side hooligansquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dit overtreft Luuk de Jong zelfs niet![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Dat was bij Benfica vorig seizoen ook wel een enorm succes inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:58 schreef RipCity het volgende:
Jij bent ook wel lekker bipolair h.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zal een combinatie van de twee zijn, aangezien John heeft gezegd dat er zeker een potje is ongeacht of de CL gehaald zou worden of niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:40 schreef CR7 het volgende:
PSV heeft deze zomer echt weinig uitgegeven. Hebben ze het geld niet of willen ze om welke reden dan ook gewoon niks uitgeven?
Wellicht dat PSV de CL kwalificatie heeft afgewacht. Nu dat niet is gelukt is er pak 'm beet 30 miljoen euro minder te besteden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:40 schreef CR7 het volgende:
PSV heeft deze zomer echt weinig uitgegeven. Hebben ze het geld niet of willen ze om welke reden dan ook gewoon niks uitgeven?
Nederlandse clubs zijn echt master in bord op schoot scouting h. Je vraagt je af of die Vennegoor of hesselink wel eens op pad gaat.quote:
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)-loopt-miljoenen-misquote:De UEFA hanteert een tienjarige lijst met daarop het totaal aantal cofficintpunten per club. Hoe hoger een club staat, hoe meer aandelen een club krijgt. PSV staat op de lijst op een 37ste plek, maar er zijn uiteraard clubs die boven PSV staan en niet meedoen aan de Europa League. Na het wegstrepen van diverse Champions League-deelnemers komt PSV op een zesde of zevende plek uit, afhankelijk van of Olympiakos Piraeus zich plaatst. PSV komt uit op een bedrag van 3,432 miljoen als de Grieken wel meedoen aan de Europa League-groepsfase of 3,564 miljoen als het Olympiakos niet lukt.
Het is watquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)-loopt-miljoenen-mis
Lekker man, weer ruim een ton minder voor PSV
wel blij dat hij nu weer bij jullie trolt, z'n PSV is Ajax op alle fronten voorbij act is een vroege dood gestorven dit seizoenquote:
Jullie kunnen nog 3e worden in de poule en dan eerder in de EL stranden dan PSV, maarja, dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel blij dat hij nu weer bij jullie trolt, z'n PSV is Ajax op alle fronten voorbij act is een vroege dood gestorven dit seizoen
We zullen wel weer in een groep met Arsenal, Betis en Nantes komen. Kunnen we weer lekker vroeg met vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog 3e worden in de poule en dan eerder in de EL stranden dan PSV, maarja, dat zie ik ook niet gebeuren.
Daar kan je best als 2e uit de poule komen hoor. Moet je echter wel op de top van je kunnen gaan spelen, dat is momenteel blijkbaar het lastigste voor deze groepquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We zullen wel weer in een groep met Arsenal, Betis en Nantes komen. Kunnen we weer lekker vroeg met vakantie
Als het draait is PSV heel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Daar kan je best als 2e uit de poule komen hoor. Moet je echter wel op de top van je kunnen gaan spelen, dat is momenteel blijkbaar het lastigste voor deze groep
Deze groep gaat nooit uit zo’n groep komen, alsof wij wel even gaan winnen bij Betis en Nantes, laat staan Arsenal. Zelfs op ons best zie ik dat niet zomaar gebeuren op basis van wat ik de laatste jaren heb gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Daar kan je best als 2e uit de poule komen hoor. Moet je echter wel op de top van je kunnen gaan spelen, dat is momenteel blijkbaar het lastigste voor deze groep
Lekker spelen zonder spits. Krijg je weer die ellende met gakpo centraal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Luuk ligt er ook weken uit.
Heerlijk om PSV fan te zijn
Als die uberhaupt blijft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker spelen zonder spits. Krijg je weer die ellende met gakpo centraal.
Tja, het voetbal was al weinig belovend de eerste weken maar met de huidige ontwikkelingen mag je al blij zijn als je er een Schmidt-seizoen van weet te maken. Die Cruijffschaal zou weleens het enige hoogtepunt van het jaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker spelen zonder spits. Krijg je weer die ellende met gakpo centraal.
Die Vinicius heeft in 2 jaar nog minder ballen goed geraakt dan die mitroglo in 1 potje.
Oppegard ook eruit, lullig voor die knaap maar dat is geen gemis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja daar mis je niks aan. Madueke, De Jong en Mauro wel. Gakpo gaat ongetwijfeld verkocht worden nu de CL niet is gehaald, mis je gewoon 4 van je huidige 5 a 6 beste spelers tot aan het WK ongeveer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oppegard ook eruit, lullig voor die knaap maar dat is geen gemis.
Doan, Gtze en Sadilek + 14 miljoenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Ach als de miljoenen niet binnen komen via de CL zal er wel weer ergens een fonds met sponsoren worden opengetrokken of iets dergelijks, zo gaat het al jaren bij PSV. Op papier doet men altijd alsof Ajax mijlenver voor ligt , maar ze zijn in Eindhoven ook best creatief met geld. Daarnaast is dat geld wat evt voor Gakpo binnen komt ook nog te besteden lijkt me...
Mauro is vooral een nuttige speler.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja daar mis je niks aan. Madueke, De Jong en Mauro wel. Gakpo gaat ongetwijfeld verkocht worden nu de CL niet is gehaald, mis je gewoon 4 van je huidige 5 a 6 beste spelers tot aan het WK ongeveer.
Van Duiven op het bankie.quote:
Madueke en Mauro liggen er sowieso uit tot November als ik het me goed herinner. Mauro is natuurlijk geen topper oid, maar als je ziet hoe bizar slecht de back posities bij PSV ingevuld zijn, vind ik het 1 van de belangrijkere spelers voor PSV in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mauro is vooral een nuttige speler.
Madueke is een talent maar heeft feitelijk nog niet heel veel voor PSV kunnen betekenen.
Tot aan het WK is overtrokken natuurlijk, weken eruit kan ook 2-3 weken zijn natuurlijk en de laatste wedstrijd voor het WK is half november. Daartussen zit eind september ook nog een interlandperiode waarin 2 weken niet gespeeld wordt.
Schmidtje die met Benfica lekker bezig is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lag ook allemaal aan Schmidt, al die blessures
Mauro jr. verwacht ik eerder terug, de verwachting is dat hij er nog weken uit is, dus ik gok terug na de interlandperiode. Madueke verwacht ik pas na de winterstop (WK) terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Madueke en Mauro liggen er sowieso uit tot November als ik het me goed herinner. Mauro is natuurlijk geen topper oid, maar als je ziet hoe bizar slecht de back posities bij PSV ingevuld zijn, vind ik het 1 van de belangrijkere spelers voor PSV in ieder geval.
Hoop dat je gelijk hebt met de JongDie interlandperiode komt dan in ieder geval goed uit dit keer.
Welkom El Ghazi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er moeten toch echt 2 aanvallers gehaald worden.
Met al die tegendoelpunten moet je inderdaad zelf ook veel doelpunten maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Memphis een jaartje huren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie weet is het een zegen, niks tegen Luuk hoor maar je kan geen ploeg om hem heen bouwenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Heel benieuwd hoe dit PSV nu uit de verf gaat komen nu Plan Luuk de komende weken de prullenbak in gaat...
Tsja, je hebt in je selectie meer dan genoeg verdedigers. Of die kwalitatief goed genoeg zijn is de vraag, maar je hebt ze wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Met al die tegendoelpunten moet je inderdaad zelf ook veel doelpunten maken.
Saibari, Bakayoko, Madueke, Vertessen, Gakpo, Vinicius, Savio, de Jong, eventueel Simons en Til die je door kunt schuiven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, je hebt in je selectie meer dan genoeg verdedigers. Of die kwalitatief goed genoeg zijn is de vraag, maar je hebt ze wel.
De aanval is een stuk beperkter.
qua kwaliteit wel natuurlijk, voor top eredivisie is dit niet heel geweldig op Gakpo en De Jong na danquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Saibari, Bakayoko, Madueke, Vertessen, Gakpo, Vinicius, Savio, de Jong, eventueel Simons en Til die je door kunt schuiven.
Dat zou toch voldoende moeten zijn voor 3 posities, beperkt zou ik het niet willen noemen.
die had z'n carriere moeten beindigen, ook Vitesse of Cambuur kan hij niet meer belopen, het is tragisch maar als je de ploeg niet eens een kwartiertje kan helpen moet je gewoon je conclusies trekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Marco had al lang bij Vitesse of Cambuur moeten spelen. Is echt helemaal klaar.
Nouja, als je echt goed kunt voetballen dan kun je er bij slechtere clubs nog wel mee wegkomen toch? Van Persie kwam de helft van de tegenstander ook niet meer af in zijn nadagen en bleef als nummer 10 bij Feyenoord ook alleen maar in de middencirkel hangen. (zou Marco absoluut niet met Robin willen vergelijken maar even als voorbeeld)quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had z'n carriere moeten beindigen, ook Vitesse of Cambuur kan hij niet meer belopen, het is tragisch maar als je de ploeg niet eens een kwartiertje kan helpen moet je gewoon je conclusies trekken
Met 3 lang geblesseerden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Saibari, Bakayoko, Madueke, Vertessen, Gakpo, Vinicius, Savio, de Jong, eventueel Simons en Til die je door kunt schuiven.
Dat zou toch voldoende moeten zijn voor 3 posities, beperkt zou ik het niet willen noemen.
Marco was echt een geweldige voetballer maar heeft hele zware blessures gehad en is er te vaak te lang uit geweest, het verbaasde mij dat PSV na dat huur seizoen met hem in zee ging al kwam hij natuurlijk transfervrij dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja, als je echt goed kunt voetballen dan kun je er bij slechtere clubs nog wel mee wegkomen toch? Van Persie kwam de helft van de tegenstander ook niet meer af in zijn nadagen en bleef als nummer 10 bij Feyenoord ook alleen maar in de middencirkel hangen. (zou Marco absoluut niet met Robin willen vergelijken maar even als voorbeeld)
Siem heeft ook nog een paar seizoenen Heerenveen gespeeld en is al 33, Marco is pas 29.
Daar ben ik het niet mee eens. Luuk is nog meer dan goed genoeg voor PSV. Alleen moet hele spel wel op hem worden afgestemd en dat is nu (nog) niet zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet is het een zegen, niks tegen Luuk hoor maar je kan geen ploeg om hem heen bouwen
Gakpo, Madueke en de Jong zijn de eerste keus. Daarachter heb je een flinke partij talent die op dit moment voor de echte top van Nederland nog te kort komen maar wat moet je dan als PSV? Nog meer aanvallers halen? Een aantal van die talenten (Saibari bijv.) is goed genoeg voor 75% van de tegenstanders in de competitie. Moet je dan voor die paar wedstrijden nog een andere speler huren/kopen? Van Nistelrooy is aan het bouwen (al is daar nog weinig lijn in te zien) maar die knapen moeten meters maken, wedstrijden spelen. Natuurlijk kut dat Madueke en de Jong geblesseerd zijn, maar laat van Nistelrooy het met deze aanvallers doen, kampioen ga je toch niet worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua kwaliteit wel natuurlijk, voor top eredivisie is dit niet heel geweldig op Gakpo en De Jong na dan
Madueke toch alleen langere periode geblesseerd.quote:
Nou ik heb ze de potjes in dit seizoen toch vooral hoge voorzetten richting de 16 (alle ballen op Luuk) zien hanteren, als dat nu ook nog wegvalt ben je eigenlijk compleet afhankelijk van de individuele klasse van Gakpo en waarschijnlijk Simonsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Luuk is nog meer dan goed genoeg voor PSV. Alleen moet hele spel wel op hem worden afgestemd en dat is nu (nog) niet zo.
Kan je op een Europese avond tenminste het stadion vullen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, de beste ploeg hebben we alweer te pakken
Leuk toch tegen arsenalquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, de beste ploeg hebben we alweer te pakken
Zeker, kunnen we weer 700 posts in dit topic vullen dat PSV nooit cofficint punten pakt! Kijk er nu al naar uit!quote:
Die moet lekker gaan dammen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Marco had al lang bij Vitesse of Cambuur moeten spelen. Is echt helemaal klaar.
Als je al bang wordt van Arsenal moet je lekker stoppen met je CL ambities. En Bodo en Zurich kom nouquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeker, kunnen we weer 700 posts in dit topic vullen dat PSV nooit cofficint punten pakt! Kijk er nu al naar uit!
Arsenal recent nog zien spelen? Doen het beter dan bijv. Liverpool.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Als je al bang wordt van Arsenal moet je lekker stoppen met je CL ambities. En Bodo en Zurich kom nou
Tuurlijk, kijk eens naar de PL zou ik zeggen, voordat je hier onzin komt verkopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Als je al bang wordt van Arsenal moet je lekker stoppen met je CL ambities. En Bodo en Zurich kom nou
Ja, zo'n play off rondequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Anyway, 2de moet lukken in deze groep, anders doe je het gewoon slecht.
Dan zouden we een nummer 3 van de CL krijgen neem ik aan?
Domme vraagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:53 schreef tong80 het volgende:
Waarom gaan PSVers blij zijn met een tweede plaatsJe zelf indekken ?
Dat staat buiten kijf, maar dan mag je er nog wel blij mee zijn toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:08 schreef GGMM het volgende:
2e ben je gewoon verplicht, anders snap ik helemaal niet waarom je ooit nog CL wil gaan spelen.
Nou ja dat klinkt een beetje alsof je dan iets gepresteerd hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf, maar dan mag je er nog wel blij mee zijn toch?
Hmm ja, nu tekenen we er voor. Als we straks cht overwinteren zeggen we natuurlijk dat we dat altijd al verwacht hadden in deze poulequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dat klinkt een beetje alsof je dan iets gepresteerd hebt.
Maar vooruit, dat mag
En dat voor een salaris van maar 5 miljoen per jaar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Ajaxquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:52 schreef Zorro het volgende:
Arsenal
De enige club waarbij ik zelfs bij een wedstrijd tegen ajax niet weet wie ik het liefst zie verliezen.
Het is een walgelijke club met walgelijke supporters.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Ajax
Ik vind dit niet leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is een walgelijke club met walgelijke supporters.
Het is ook erg stereotyperend van mij. Niet alle ajacieden zijn door en door verrot van binnen, maar degene die dat niet zijn hangen we gewoon apart.quote:
Deze stoerheid windt mij echt enorm op, rawrquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is ook erg stereotyperend van mij. Niet alle ajacieden zijn door en door verrot van binnen, maar degene die dat niet zijn hangen we gewoon apart.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze stoerheid windt mij echt enorm op, rawr
Wel in het zonnetje graagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is ook erg stereotyperend van mij. Niet alle ajacieden zijn door en door verrot van binnen, maar degene die dat niet zijn hangen we gewoon apart.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het door en door zielig als je een andere club haat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wel, haat is beter dan medelijden
Er is al genoeg haat in de wereld, laten we gewoon een beetje gezellig doen tegen elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het door en door zielig als je een andere club haat.
Ik wil natuurlijk niet cht mensen met een andere club voorkeur dan ikzelf aan een galg hangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal eens maar er zijn er nogal wat die mijn club haten dus ben er wel aan gewend inmiddels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach liefie tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Over n kam scheren gesproken..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, terwijl de nummer 2 een playoff tegen een CL nummer 3 moet. Wordt die wedstrijd verloren volgt directe Europese uitschakelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Over n kam scheren gesproken..
Mooie loting van voor PSV. Twee keer tegen Arsenal voetballen is wel heel mooi natuurlijk.
Gaat de nummer 3 in de poule naar de EcL of is het niet zo'n feest?
Kan die Savio er zo ontzettend niks van dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
moeten ze wel eerst een spits halen in slotdagen van de marktwant met Vinicius alleen gaat het hem niet worden
Eindelijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:35 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien al oud nieuws hier, maar het stadion van PSV zit in Fifa 23!
]https://thatsgaming.nl/stadion-psv-in-fifa-23/
[ afbeelding ]
Sorry als het al eerder is gepost, ik keek snel door het topic heen en zag het niet staan.
Daar gaat de titel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef tja77 het volgende:
Begin november een wedstrijd boven de poolcirkel op kunstgras, HET recept voor blessures.
Wil je nog zover gaan dat er sprake is van kwade opzet jegens psv of dat dan weer niet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:49 schreef tja77 het volgende:
Ook na de Europese uitwedstrijden op donderdag (Arsenal en die poolexpeditie) volgen wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord.
Dat gaat helemaal goed komen dit seizoen….
Ja gvd meer uitwedstrijden ook maar dat was al bekend toch?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je nog zover gaan dat er sprake is van kwade opzet jegens psv of dat dan weer niet?
is geen spits?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan die Savio er zo ontzettend niks van dan?
Toen ik nog in NL woonde kocht ik sf en toe een kaartje voor de Europese wedstrijden. Voor de Uefa cup/Europa League kon je toen vaak gewoon losse kaarten kopen, maar je had wel een clubkaart nodig. Werd nooit gecheckt zover ik me kan herinneren. Zelfs tegen AC Milan in de voorronde CL ging het prima, al was het toen we heel lastig om een kaartje te krijgen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:46 schreef RipCity het volgende:
Weet iemand of je voor Europese potjes zo’n uitkaart nodig hebt? En/of clubcard pasje? Laatste keer dat ik ging was atletico uit maar dat was op thuis vak dus heb geen idee. Of bestaan die clubcard pasjes niet eens meer? Als ik thuis potjes koop is t gewoon digitaal maar kan me herinneren dat ze vroeger (lees: leeds uit)die pasjes wilde zien maar die worden toch al jaren niet meer gemaakt?
Gewoon domme pech, maar je hebt liever een thuiswedstrijd voor die wedstrijden natuurlijk. Weet niet of Feyenoord (en Ajax maar dat scheelt ook reisdagen) dat ook hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je nog zover gaan dat er sprake is van kwade opzet jegens psv of dat dan weer niet?
Ajax speelt eerder (dinsdag of woensdag) maar dat hebben ze natuurlijk zelf afgedwongen door CL te halen en dat heeft PSV natuurlijk zelf verkut.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon domme pech, maar je hebt liever een thuiswedstrijd voor die wedstrijden natuurlijk. Weet niet of Feyenoord (en Ajax maar dat scheelt ook reisdagen) dat ook hebben
(Supporters)clubkaart is genoeg. Enige toevoeging is dat de mensen met een reguliere uitkaart loyaliteitspunten sprokkelen en daardoor ook Europees een dag eerder een kaartje kan kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:46 schreef RipCity het volgende:
Weet iemand of je voor Europese potjes zo’n uitkaart nodig hebt? En/of clubcard pasje? Laatste keer dat ik ging was atletico uit maar dat was op thuis vak dus heb geen idee. Of bestaan die clubcard pasjes niet eens meer? Als ik thuis potjes koop is t gewoon digitaal maar kan me herinneren dat ze vroeger (lees: leeds uit)die pasjes wilde zien maar die worden toch al jaren niet meer gemaakt?
Dit is geen geweldige opstelling.quote:
Sorry.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:54 schreef Buitendam het volgende:
Je had donderdag met Xavi moeten beginnen lul
Echt veel andere keus heb je niet h?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is geen geweldige opstelling.
Backs zijn al jaren ondermaats, en het centrum van de defensie enorm wisselvallig. Obispo en Teze wisselen redelijke wedstrijden af met blunders en nochalance. De 0 houden is schieronmogelijk met dit zooitje.quote:
Waarom krijgt die Branthwaite geen kans? Als hij echt zo slecht is, waarom dan halen? Zelfde voor Savio.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Backs zijn al jaren ondermaats, en het centrum van de defensie enorm wisselvallig. Obispo en Teze wisselen redelijke wedstrijden af met blunders en nochalance. De 0 houden is schieronmogelijk met dit zooitje.
Misschien krijgen die wel kansen maar om ze te laten beginnen is iets teveel van het goede. RvN wil misschien eerst iets wat op een systeem lijkt erin slijpen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom krijgt die Branthwaite geen kans? Als hij echt zo slecht is, waarom dan halen? Zelfde voor Savio.
Nou, dat laatste zie ik nog niet terug eerlijk gezegd. Het doet weer pijn aan de ogen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien krijgen die wel kansen maar om ze te laten beginnen is iets teveel van het goede. RvN wil misschien eerst iets wat op een systeem lijkt erin slijpen?
Tis weer oogaids ja, ik had ook niet anders verwacht na die uitschakeling voor de CL.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat laatste zie ik nog niet terug eerlijk gezegd. Het doet weer pijn aan de ogen.
Welnee, ergens in de 80ste minuut zal Max ofzo wel weer een domme flater maken.quote:
74e, ook goed?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Welnee, ergens in de 80ste minuut zal Max ofzo wel weer een domme flater maken.
En Brantwaithe. Waardeloze verdediging, kunnen er helemaal niets van die gasten.quote:
quote:
Maar wissel in Europa. Ruud snapt er dus helemaal niks van?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Xavi is een geweldige speler. 4 goals al in 3 potjes Eredivisie.
#ExitRuudquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wissel in Europa. Ruud snapt er dus helemaal niks van?
Leeds, S'oton en Nottingham Forest waren concreet. Verkennende gesprekken zijn - in ieder geval eerder in het seizoen - met City, Liverpool, Bayern en ManU gevoerd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke opties heeft Gakpo eigenlijk? Heb niet gelezen over een andere club naast United.
Prima club voor hem. De amount of talent wat daar nu rondloopt is enorm.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
PSV heeft een bod van 35-40 miljoen van Southampton op Gakpo afgewezen volgens Elfrink en VI.
Hij MOET niet weg h? Waarom zouden ze genoegen nemen met een transfersom die in hun ogen niet voldoende is? Transferbalans is nog steeds positief en Gakpo z’n contract loopt niet af, daarnaast is hij voor PSV van grote waarde en enig idee wat hij op kan leveren na een goed WK?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
Opvallend dat PSV nog altijd denkt de absolute hoofdprijs voor hem te kunnen vangen. Southampton zou denk ik een prima club zijn. Daar wordt hij vaste basiskracht en kan zo rustig week in week uit wennen aan het Engels voetbal zonder direct op te bank te beladen na een minder optreden.
Zou je gewoon de hoeveelheid aan talent kunnen zeggen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima club voor hem. De amount of talent wat daar nu rondloopt is enorm.
Dat begrijp ik, maar als je 40 of 45 miljoen kunt krijgen plus wat bonussen en doorverkooppercentage, doe je het prima als PSV zijnde. WK kan wellicht nog wat toevoegen, maar of hij daar nu echt veel minuten gaat maken is maar de vraag. Als iedereen fit is zal hij sowieso niet in de basis beginnen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij MOET niet weg h? Waarom zouden ze genoegen nemen met een transfersom die in hun ogen niet voldoende is? Transferbalans is nog steeds positief en Gakpo z’n contract loopt niet af, daarnaast is hij voor PSV van grote waarde en enig idee wat hij op kan leveren na een goed WK?
Gewoon de hoeveelheid aan talentquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je gewoon de hoeveelheid aan talent kunnen zeggen?
Wie zegt dat PSV geen genoegen neemt met 45 miljoen? Daarnaast moet Gakpo het zelf ook zien zitten natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je 40 of 45 miljoen kunt krijgen plus wat bonussen en doorverkooppercentage, doe je het prima als PSV zijnde. WK kan wellicht nog wat toevoegen, maar of hij daar nu echt veel minuten gaat maken is maar de vraag. Als iedereen fit is zal hij sowieso niet in de basis beginnen.
Alles boven de 25 is bonus. Overschat ventje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je 40 of 45 miljoen kunt krijgen plus wat bonussen en doorverkooppercentage, doe je het prima als PSV zijnde. WK kan wellicht nog wat toevoegen, maar of hij daar nu echt veel minuten gaat maken is maar de vraag. Als iedereen fit is zal hij sowieso niet in de basis beginnen.
25, dat kost je moeder per uur.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alles boven de 25 is bonus. Overschat ventje.
Ik heb hem altijd gezien als een factor van onrust. Iemand die heel lang dacht er alleen met talent te komen en er niet echt voor wilde werken.quote:
Dankjewel voor je mening, doen we verder niks mee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alles boven de 25 is bonus. Overschat ventje.
Is hij toch wel op terug gekomen dat akkefietje met Bosz, dat de laatste daar wel gelijk in had. Ben hem een beetje uit het oog verloren, logisch ook want vorig seizoen heel weinig gespeeld dus hoop voor jullie dat hij snel wedstrijdfit is en blijft, toch wel weer een risico.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd gezien als een factor van onrust. Iemand die heel lang dacht er alleen met talent te komen en er niet echt voor wilde werken.
Ergens heeft hij daarin wel wat professionaliteit gevonden, maar ik blijf er mijn bedenkingen bij houden. Kan best een aardig potje voetballen, maar ik sta niet op de bank te springen.
Voor de eredivisie goed genoeg om erbij te hebben. Zijn seizoen bij Villa in het Championship was goed en 1e jaar PL viel ook niet tegen omdat hij toen ook even dicht bij het Nederlands elftal zat (dacht ik).quote:
Gelet op zijn recente prestaties moet hij dat zelf toch ook wel inzien lijkt me. Het is een nuchtere gozer. Maar goed, een salaris verdrievoudiging is natuurlijk altijd lastig te weerstaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:10 schreef tja77 het volgende:
Twitterrik verwacht nog steeds het vertrek van Gakpo. Wordt wel erg kort dag, zou hem gewoon nog een jaartje houden. Laat hem zich eerst eens bewijzen in de EL.
Voor 2,5 miljoen prima om erbij te hebben, maar het is niet iemand die je veel extra punten gaat opleveren lijkt mij. Al was z’n periode bij Villa ook weer niet heel slecht.quote:
Ach, als je tegen een Engelse club nee lijkt te zeggen komen ze vanzelf terug met een paar extra miljoen. Zou dom zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezien prestaties van Gakpo in CL voorrondes zou je 40 miljoen per direct moeten aannemen. Desnoods breng je hem weg op fiets.
Die 40 miljoen is er volgend jaar ook nog wel met een beetje fatsoenlijk spel en een wk er tussen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezien prestaties van Gakpo in CL voorrondes zou je 40 miljoen per direct moeten aannemen. Desnoods breng je hem weg op fiets.
Veerman, Sangar, de Jong, Simons, Saibari doen het niet slecht. Simons doet het zelfs boven verwachting.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:11 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Die 40 miljoen is er volgend jaar ook nog wel met een beetje fatsoenlijk spel en een wk er tussen.
Kan beter behouden blijven in de hoop dat daarmee het team wat beter blijft, want hoewel ik het niet eens zo'n super goede voetballer vind zie verder ik weinig lichtpuntjes in het team.
Lol die bezetting is echt heel matig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veerman, Sangar, de Jong, Simons, Saibari doen het niet slecht. Simons doet het zelfs boven verwachting.
Voorhoede en middenveld is voor Nederlandse begrippen gewoon prima. Het is kut dat de Jong en Madueke geblesseerd zijn maar in 3 wedstrijden er 15 in hebben is gewoon goed.
De achterste linie gaat je problemen geven. Er is qua transfers een positieve balans en het scorend vermogen is toegenomen. Als Brantwaith en Hoever zouden renderen was het een prima transferzomer geweest, maar die vallen dus vooralsnog tegen. Mauro jr. is wel een gemis natuurlijk. Dat ik dat mijn strot uit zou krijgen had ik 1,5 jaar geleden niet verwacht.
Ramalho valt me tegen en Obispo maakt teveel fouten net als Teze. De pijn zit achterin.
Qua keeper vind ik het nog steeds een upgrade tov Drommels.
Waar? Middenveld en voorin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol die bezetting is echt heel matig.
Voorin en middenveld heb je toch totaal geen diepte. Bovendien is Saibari nog zo groen als gras en absoluut geen killer voor de goal. Vinicius is pure bagger dat ziet iedereen wel en Savio is nog maar wachten wanneer die er staat. Met deze selectie moeten jullie vooral achteruit kijken ipv vooruit imo. Gakpo gaat echt wel dat verschil maken als die blijft want dat is de enige met klasse.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar? Middenveld en voorin?
Matig? zonder blessures heb je voorin de Jong, Gakpo en Madueke, daarachter heb je nog Saibari, Bakayoko, Vertessen, Vinicius, Savio. De eerste 3 zijn Europees en voor NL ruimschoots voldoende. Nu heb je ook nog El Ghazi als backup voor Madueke.
Middenveld heb je Sangar en Veerman, en kun je wisselen met Guti, Simons, Til en Boscagli (indien fit).
Dat is echt niet matig, als Sangar of Veerman geblesseerd raken ga je er wel op achteruit, maar je kunt onmogelijk alle posities dubbel bezet hebben zonder aan kwaliteit in te leveren.
Verdediging vind ik niet matig maar slecht.
daarom zal 40 wel 45 wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, als je tegen een Engelse club nee lijkt te zeggen komen ze vanzelf terug met een paar extra miljoen. Zou dom zijn om het niet te doen.
15 Goals in 3 competitiewedstrijden… en dat met 2 basisspelers voorin geblesseerd. Wat had jij verwacht? 20 doelpunten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voorin en middenveld heb je toch totaal geen diepte. Bovendien is Saibari nog zo groen als gras en absoluut geen killer voor de goal. Vinicius is pure bagger dat ziet iedereen wel en Savio is nog maar wachten wanneer die er staat. Met deze selectie moeten jullie vooral achteruit kijken ipv vooruit imo. Gakpo gaat echt wel dat verschil maken als die blijft want dat is de enige met klasse.
Til is toch niks dat is onderhand wel duidelijk mag ik hopen en Guti was niet zo heel lang geleden gewoon afgeschreven.
Is wel heel simpel om er zo naar te kijken maar goed wat jij wil. Als Gakpo nog gaat ben je zoveel kwaliteit kwijt dat zie je nu al als die niet in vorm is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
15 Goals in 3 competitiewedstrijden… en dat met 2 basisspelers voorin geblesseerd. Wat had jij verwacht? 20 doelpunten?
Voor de eredivisie is wat we nu hebben meer dan prima.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
15 Goals in 3 competitiewedstrijden… en dat met 2 basisspelers voorin geblesseerd. Wat had jij verwacht? 20 doelpunten?
Cijfers liegen nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel heel simpel om er zo naar te kijken maar goed wat jij wil. Als Gakpo nog gaat ben je zoveel kwaliteit kwijt dat zie je nu al als die niet in vorm is.
Natuurlijk ga je er op achteruit want de met afstand beste speler van je selectie is weg. Zeker als dan El Ghazi komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cijfers liegen niet
https://footystats.org/netherlands/eredivisie/xg
Zelfs op het gebied van het alom geprezen expected goals doet PSV het goed.
Als Gakpo gaat, komt er een vervanger maar jij weet nu al DAT als Gakpo gaat, en dat z’n vervanger bagger is?
Natuurlijk lever je een hoop dreiging in als hij gaat. Maar op dit moment ligt het pijnpunt van de selectie achterin en niet op het middenveld of voorin.
El Ghazi is gehaald als vervanger voor Madueke, dus ja ik zie het anders dan jij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je er op achteruit want de met afstand beste speler van je selectie is weg. Zeker als dan El Ghazi komt.
Maar goed jij ziet het anders.
Ik vind sangare een betere speler, xavi is binnen n seizoen ook beter dan gakpo nu is. Misschien gelijkwaardig, maar "met afstand beste speler" is cht mega overdrevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je er op achteruit want de met afstand beste speler van je selectie is weg. Zeker als dan El Ghazi komt.
Maar goed jij ziet het anders.
als Gakpo vertrekt wordt PSV toch zwakker, of zie jij John in 1 dag nog een speler halen die minimaal hetzelfde toevoegt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
El Ghazi is gehaald als vervanger voor Madueke, dus ja ik zie het anders dan jij.
quote:KNVB past datum voor PSV-RKC aan: Eindhovenaren niet op zaterdag, maar een dag later tegen Waalwijkse ploeg
PSV en RKC treffen elkaar volgende week niet op zaterdag, maar op zondagmiddag. De KNVB heeft het speelschema van speelronde zes in de eredivisie aangepast door de Europese verplichtingen van onder meer PSV.
Redactie 30-08-22, 11:34
Oorspronkelijk zou PSV RKC op zaterdag 10 september ontvangen in het Philips Stadion. Aangezien PSV de donderdag ervoor, op 8 september, in eigen huis in actie komt tegen Bod/Glimt, heeft de voetbalbond het duel verplaatst naar de zondag 11 september.
PSV en RKC trappen dan af om 14.30 uur. Ook de wedstrijden van AZ en Feyenoord zijn verzet door de Europese verplichtingen van beide clubs. Feyenoord zou eigenlijk op zondag om 16.45 uur spelen tegen Sparta, maar dat duel is verlaat naar 20.00 uur. AZ zou juist om 14.30 uur FC Twente treffen, maar deze wedstrijd begint nu om 16.45 uur.
Waar ontken ik dat PSV zwakker wordt als Gakpo vertrekt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Gakpo vertrekt wordt PSV toch zwakker, of zie jij John in 1 dag nog een speler halen die minimaal hetzelfde toevoegt?
Toch apart aangezien El Ghazi juist beter is vanaf links.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
El Ghazi is gehaald als vervanger voor Madueke, dus ja ik zie het anders dan jij.
Waarschijnlijk omdat Feyenoord uit speelt en dus een reisdag heeft. AZ idem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:41 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij de logica hier van doen inzien? PSV gaat van zaterdag naar zondag 14:30. OK, dat snap ik. Maar FEyenoord speelde al later dan dat, nl 16:45 maar moet naar 20:00? en voor AZ is 16:45 da nweer wel goed genog, al stonden die op 14:30. Wat PSV dus wel schijnt te kunnen.
Het zal wel maar de logica ontgaat me.
[..]
Main position right wingquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch apart aangezien El Ghazi juist beter is vanaf links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |