Ik maak alvast het concept Ruud moet ontslagen worden topic aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare tactische zet om hem eruit te halen
Jetro Willems is een legende.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:29 schreef RipCity het volgende:
Jetro Willems had die bal er nog op de fiets ingeschoten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Bohhhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:29 schreef TLC het volgende:
PSV strandt in de kwalificatie, gras is groen
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]Jullie zijn WELKOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
gequotequote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat 1-1 worden
Niet quoten later
Cool. Afgesproken. Dan quote ik hem nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat 1-1 worden
Niet quoten later
Modric gaf een heerlijke assist op Vinicius zaterdag.quote:
Omdat niemand anders dat kan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:32 schreef -XOR- het volgende:
Waarom trapt Gakpo met zijn 1m87 eigenlijk de corners?
Hij plus Teze en Til in de CL, dat slaat ook als een tang op een varkenquote:
#durftevragenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:32 schreef -XOR- het volgende:
7.5 take it or leave itquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:32 schreef 7Eleven het volgende:
Misschien kan Ajax Gapko ophalen voor 15 mio?
Kan niet koppenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:32 schreef -XOR- het volgende:
Waarom werd Luuk gewisseldquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
Als Vinicius het verschil moet maken, dan ben je toch reddeloos verloren…
Hadden we Mitroglou nog maar...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
Als Vinicius het verschil moet maken, dan ben je toch reddeloos verloren…
Speelt als een natte dweil vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:33 schreef Enawh het volgende:
Veerman in Oranje kan ook weer in de prullenbak..
Ruud de Nistelboer is een fraud.quote:
Simon Zijlemansquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:35 schreef Caland het volgende:
Zijn er nog mensen die Veerman in Oranje wilden zien?
Klopt. Maar rangers ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
PSV heeft ook niks in de CL te zoeken.
Ik oordeel na De Kerst.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruud de Nistelboer is een fraud.
Rangers ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
PSV heeft ook niks in de CL te zoeken.
Dan zijn er pas 14 duels gespeeld en zijn we net klaar met Qatar.quote:
Dan Pasen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zijn er pas 14 duels gespeeld en zijn we net klaar met Qatar.
Heb wel zin in z’n interview straksquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:35 schreef Caland het volgende:
Nooit. De ééndagsheld mag invallen Caland. Ik begrijp de frustratie van Ruud.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:35 schreef Caland het volgende:
Raar dat nou net hij het WK vergeetquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zijn er pas 14 duels gespeeld en zijn we net klaar met Qatar.
Naar FC Eindhoven?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Zal Gakpo vanavond nog een transfer verzoek indienen denken jullie ?
DIe snuift vanavond wel een lijntje in de mancave van Simon van Nick.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb wel zin in z’n interview straks
#viesmad
Ik vond deze anders ook 50% de schuld van Benitez.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
PSV wordt zodoende dan dus uitgeschakeld door twee persoonlijke fouten. Benitez in de 1e wedstrijd en Ramalho in de 2e wedstrijd.
Ik heb al vernomen dat hij alleen wilde gaan lunchen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Zal Gakpo vanavond nog een transfer verzoek indienen denken jullie ?
Liever niet. Die winnen twee keer met speels gemak en dat is pijnlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe maar bij Ajax in de poule.
40-45. Dat is dan 30-35 in ponden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef 7Eleven het volgende:
Lijkt mij niet meer dan Gakpo voor >50 mio gaat, zal wel 30-35 worden
Of 40-45quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef 7Eleven het volgende:
Lijkt mij niet meer dan Gakpo voor >50 mio gaat, zal wel 30-35 worden
Rob Penders gaat Toeterjan naar de Eredivisie coachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toeterjan is PSV voorbij op alle fronten.
Minstens.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond deze anders ook 50% de schuld van Benitez.
Die van Real Madrid toch wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die meneer Vinicius heb ik nog nooit in mijn leven een doelpunt zien maken.
PSV is sowieso een moffen ploeg dus die scoren nog in 90+2 ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Psv maakt zo gelijk 1-1
Nogmaals niet quoten
Luuk zit op de bank.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
PSV is sowieso een moffen ploeg dus die scoren nog in 90+2 ofzo
Keer intikker op de lijn bij Nec uit ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die meneer Vinicius heb ik nog nooit in mijn leven een doelpunt zien maken.
Hoe bereken je zoiets ?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
85 procent van de 32 clubs in de groepsfase heeft niets te zoeken in de CL.
Het zit er totaal niet in vanavond.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:38 schreef fetX het volgende:
RuudGod gaat dit allemaal nog omdraaien.
Volgens Rik brengt Gakpo het wel in topwedstrijden want hij had gescoord tegen Monaco en Sociedad.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben benieuwd of Rik Elfrink eens iets van een kritisch stuk gaat plaatsen,mocht PSV het niet redden. Hij is wel extreem genuanceerd
De piek was blijkbaar de Johan fruitschaalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
PSV heeft echt koekenbakkers achterin
Rangers gaat geen puntjes pakken in de CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
En plots is Schotland weer helemaal terug. Heel slecht nieuws voor België. Schotland is een grote concurrent Voor België in de strijd voor de rechtstreekse CL ticket. (als kampioen)
Bedankt PSV![]()
#hetkanmssnog
Volgens mijn inschattingen gaan Real Madrid, Manchester City, PSG, Bayern en Liverpool om de prijs spelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe bereken je zoiets ?
Hup PSV Godverdomme. Ik heb meer vuur in m'n lijf dan jullie vanavond. Vreet die amateur zooi op Godverdomme.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
En plots is Schotland weer helemaal terug. Heel slecht nieuws voor België. Schotland is een grote concurrent Voor België in de strijd voor de rechtstreekse CL ticket. (als kampioen)
Bedankt PSV![]()
#hetkanmssnog
Dit boeit niemand.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt PSV![]()
#hetkanmssnog
Wie de fuck heeft jou mod gemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt PSV![]()
#hetkanmssnog
Schotland is dan ook een groter voetballand dan Belgie, dus meer dan fairquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt PSV![]()
#hetkanmssnog
eentjequote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
Krijgen ploegen bij een verlenging extra wissels? 🤔
Dit zijn de laatste spartelingen van een morsdood forum.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie de fuck heeft jou mod gemaakt
Al besproken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De piek was blijkbaar de Johan fruitschaal
Ben jij mod hahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt PSV![]()
#hetkanmssnog
Zowel PSV als de Rangers pakken in de EL meer punten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt PSV![]()
#hetkanmssnog
Chelsea v Atlético dus de finale.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mijn inschattingen gaan Real Madrid, Manchester City, PSG, Bayern en Liverpool om de prijs spelen.
15 procent is 4,8 dus ik zat in de buurt van de vijf. Grove schatting was het!
Beter de stekker er gewoon eens uit, op naar Tiktokquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zijn de laatste spartelingen van een morsdood forum.
Dat had ook vooral met die nog grotere koekenbakker bij Ajax op goal te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De piek was blijkbaar de Johan fruitschaal
Just kidding brother. Nu er op klappen verdomme. Ik mis het vuur.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mijn inschattingen gaan Real Madrid, Manchester City, PSG, Bayern en Liverpool om de prijs spelen.
15 procent is 4,8 dus ik zat in de buurt van de vijf. Grove schatting was het!
Het boeit mij wel, dus technisch gezien boeit het iemand.quote:
Daar proberen ze momenteel woordgrappen te doen op het niveau van @onlogischquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:42 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Beter de stekker er gewoon eens uit, op naar Tiktok
Lijkt op vrouwen voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:42 schreef GGMM het volgende:
Er is voor m'n gevoel al 20 minuten niet gevoetbald.
TikTok is toch voor 12jarigen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar proberen ze momenteel woordgrappen te doen op het niveau van @:Onlogisch
Fruitschaalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
Alweer een verloren seizoen dit voor psv
Hoho, 3-5 tegen Ajax en een prijsquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
Van Domselaar had in Glasgow de nul gehouden.quote:
Ho ho, de JCS is toch een serieuze prijs.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
Mensen uit 2005/2006 zijn het gemiddelde, of zo. Maar ik heb mijn instellingen op Engels staan, dat filtert de bagger al ontzettend hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
TikTok is toch voor 12jarigen?
Ik had verwacht dat die onlogisch al ver voorbij gestreefd zouden zijn
Hoe lost PSV dit op?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:45 schreef GGMM het volgende:
Het lukt PSV al een half uur lang niet om de bal over de middenlijn te krijgen.
Ik vond dit ook een fout van bemitezquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
PSV wordt zodoende dan dus uitgeschakeld door twee persoonlijke fouten. Benitez in de 1e wedstrijd en Ramalho in de 2e wedstrijd.
Benficaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:45 schreef RudyL het volgende:
schakel je Benfica uit, haal je een goed resultaat in Glasgow en speel je thuis bedroevend.
Mensen hebben serieus tiktok?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen uit 2005/2006 zijn het gemiddelde, of zo. Maar ik heb mijn instellingen op Engels staan, dat filtert de bagger al ontzettend hier.
zijn net duitsers dus sluit niks uitquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:44 schreef TomWaits het volgende:
De gelijkmaker komt eraan. PSV domineert.
En ik maar denken dat Benfica gisteren zichzelf verzekerde van CLquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:45 schreef RudyL het volgende:
Wat een deceptie, schakel je Benfica uit, haal je een goed resultaat in Glasgow en speel je thuis bedroevend. Echt dit niveau is zo laag, drie keer kunnen ze overspelen en dan is er weer een dramatische pass.
Tiktok heeft meer dan een miljard gebruikers. Misschien word je gewoon oud.quote:
Die Benitez ken er helemaal niks van.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vond dit ook een fout van bemitez
dat laatstequote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Is Rangers beter dan wij dachten, of is PSV gewoon niet zo goed
Laatste,. Rangers kunnen er helemaal niets van. PSV heeft dit 110% zelf veroorzaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedoelde op dit fok, dacht dat daar geen overloop tussen zat (fok én tiktok).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tiktok heeft meer dan een miljard gebruikers. Misschien word je gewoon oud.
Beidequote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik had tot voor kort nog nooit van die Belgische club gehoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie hadden beter tegen het Belgische Union gespeeld he
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Idd, in de EL zullen ze tenminste nog een paar puntjes sprokkelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wel goed voor de coëfficiënten dit want dit PSV is geen wonderploeg en zou geen pot winnen in de CL gok ik
Gefeliciteerd met alweer een domme doremifasolpost.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:48 schreef TLC het volgende:
Oh jee wat zie ik daar stoppen ? is dat de coefficientenpolonaise ?
Snap ik na vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:48 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Gakpo blijft dus, die kan er niets van.
Zo'n goeie voetballer een paar jaar geledenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
2 keer je benen breken is wel einde verhaal
En puntverlies op zondag.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt weer schakelen op de donderdagavonden met al die Nederlandse clubs.
Schuld van Vitesse en Chelsea.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo'n goeie voetballer een paar jaar geleden
nou nou nouquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
Wij feliciteren Satudarah met de groepsfase cl
Ach Rangers was nergens. Puur door 2 domme persoonlijke fouten zijn de Rangers naar de CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
PSV heeft n aardig budget en dan staan spelers als Vinicius, Til, Teze en van Ginkel op het veld
En dan is het gek dat PSV de CL niet haalt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |