SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Dat ligt er aan welke 2 songs dat zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:39 schreef Fogel het volgende:
In de categorie miziek kennen. Mijn vriendin begreep niet dat ik een Noors nummer mee kon zingen. Had in 1968 op nr 2 gestaan in de Noorse hitlijst.
Eerder begreep ze niet dat ik een Noord-Noors nummer uit de jaren 80 mee kon zingen.
Is er iets mis met mij of haar?
Stein Ingebritsen - Langt hårquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke 2 songs dat zijn.
Misschien kan ik het zelfde trucje...
Conclusie: Er is iets mis met jou...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stein Ingebritsen - Langt hår
Banana Airlines - Vadsø
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Conclusie: Er is iets mis met jou...
Je woont duidelijk te lang in Noorwegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stein Ingebritsen - Langt hår
Banana Airlines - Vadsø
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Conclusie: Er is iets mis met jou...
Maar niet sinds 1968.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je woont duidelijk te lang in Noorwegen.
Wtf?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef Fogel het volgende:
Tevens wil ik dit tshirt…
[ afbeelding ]
Jij kwam ook wel in de swing? Ik ook wel.quote:
Ik zit nog in de trein en ze is aan het werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag aan je vriendin of ze het kent...
Zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij kwam ook wel in de swing? Ik ook wel.
+1 als legpuzzel met 2000 stukjes voor mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein en ze is aan het werk.
Is dit ook een +1 waard op de ahgossie statistiek?
[ afbeelding ]
Even gegoogled. Is inderdaad wel iets voor jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik volg sinds deze week een account op instagram met de naam ‘getintheswing’
Was dat nog zonder de dames?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Van het allereerste album van Human League (het beste: Reproduction}:
[ afbeelding ]
Valt dat ergens te bestellen? Fotoprint oid?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
+1 als legpuzzel met 2000 stukjes voor mij.
Yep...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was dat nog zonder de dames?
Ja en via zo’n account rol je weer in het volgende account met vintage/retro dingen. Instagram is leuk plaatjes kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Even gegoogled. Is inderdaad wel iets voor jou.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Als je je niet zo opperbest voelt, dit album (Faith) vooral niet beluisteren.
In andere gevallen, vooral wel doen...
Ik heb geen instagram-account. Dat vind ik het privilege van mijn dochterquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja en via zo’n account rol je weer in het volgende account met vintage/retro dingen. Instagram is leuk plaatjes kijken
Grappig, dan zijn wij ongeveer in Limburg, wat ik een lange treinreis vind.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef Fogel het volgende:
Tevens ‘bijna’ thuis. Nog maar anderhalf uur ongeveer.
Ik begon om 12:27u…quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, dan zijn wij ongeveer in Limburg, wat ik een lange treinreis vind.
Dan zou ik nu in Berlijn zijn. Afstanden zijn zo relatief.quote:
Ik heb ‘m alleen maar om mensen te volgen, ik heb het verder op prive staan. Aanstaande buren, tuindingen, paar mensen die vroeger blogden, wat opruimcoaches etc. Ik heb alleen de buuf en Symph als mijn volgers en heb 1 post. Misschien dat ik ooit nog een extra account aanmaak om ook foto’s van vintage vondsten te delenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen instagram-account. Dat vind ik het privilege van mijn dochter
Leraren nu wel ja. Maar die hebben gelukkig niks met treinen te maken.quote:
Dat. En vooral met vliegtuigen, waar ik normaal gesproken in zitquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zou ik nu in Berlijn zijn. Afstanden zijn zo relatief.
Our one source of energyquote:
Zeg maar wat je dan wilt horen...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:14 schreef Fogel het volgende:
Kreeg een pling van de app dat dit geluidsniveau niet goed is voor mijn oren…
MM; minder goede muziek draaien aub, dan kan het volume omlaag
Neuh.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg maar wat je dan wilt horen...
Voor dat extra concert in november? Dat doe je goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze touren weer, aanrader.
Vanmiddag kaarten voor Stromae aangeschaft...
Ik heb het eerste gedeelte gemist.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je opgelet bij de les, livelink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ja, echt, zit hier met een dikke grijns op mijn smoelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Fogel stuitert zowat de trein uit
Kende jij dit van je idool?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
Probeer hier maar eens stil bij te blijven zitten![]()
Fogel, trek die mooie blondine van de bank en dans met haar de trein door!
Ja, ik ken het, maar heb hem nog nooit live gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kende jij dit van je idool?
Hij schijnt nog vaak live te spelen...
Whehe, met koptelefoon op?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
Probeer hier maar eens stil bij te blijven zitten![]()
Fogel, trek die mooie blondine van de bank en dans met haar de trein door!
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, met koptelefoon op?
Is een beetje al een silent disco proberen te Shazamen ofzo.
Ach ja, het is voldoende als jij de muziek hoort. Jij moet toch leiden. #evennietfeministischquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, met koptelefoon op?
Is een beetje al een silent disco proberen te Shazamen ofzo.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, het is voldoende als jij de muziek hoort. Jij moet toch leiden. #evennietfeministisch
Dit had toch de potentie om een wereldhit te worden vind ik.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, het is voldoende als jij de muziek hoort. Jij moet toch leiden. #evennietfeministisch
Zeker, heeft in Europa wel wat gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had toch de potentie om een wereldhit te worden vind ik.
Ik ontdekte net pas dat Catapult daar ook achter zatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, heeft9 in Europa wel wat gedaan.
Achter deze dame ook, vandaar de kronkel in mijn hoofd...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ontdekte net pas dat Catapult daar ook achter zat
Prima kronkel welquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achter deze dame ook, vandaar de kronkel in mijn hoofd...
Ditquote:
quote:19:09 : Lloyd Cole & The Commotions - Forest Fire (Extended Version)
19:14 : Genesis - Follow You Follow Me
19:18 : Ian Dury & The Blockheads - Reasons To Be Cheerful, Part 3
19:23 : The Police - Synchronicity II
19:28 : Blondie - [I'm Always Touched By Your] Presence, Dear
19:31 : Sparks - Amateur Hour
19:34 : Sugarloaf & Jerry Corbetta - Don't Call Us, We'll Call You
19:37 : Gary Numan - Cars (Extended "E" Reg Model)
19:43 : Thelma Houston - Don't Leave Me This Way
19:47 : Sailor - Girls, Girls, Girls
19:50 : Focus - Sylvia
19:54 : Deep Purple - Hush
19:58 : Nits - Tutti Ragazzi
20:00 : Siouxsie and the Banshees - Cities in Dust
20:04 : Cher - Gypsys, Tramps & Thieves
20:07 : Kate Bush - Them Heavy People
20:10 : Buzzcocks - Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn't've)
20:12 : Joe Jackson - The Harder They Come
20:16 : Public Image Limited - Rise
20:22 : Simple Minds - I Travel (Extended Version)
20:28 : Liaison Dangereuses - Los Niños Del Parque
20:33 : Anne Clark - Our Darkness
20:39 : Alphaville - Sounds Like a Melody (Original 12 Inch)
20:47 : Sparks - Get In The Swing
20:51 : Mezzoforte - Garden Party
20:55 : Human League - Empire State Human
20:58 : The Cure - The Drowning Man
21:03 : Fischer-Z - Pretty Paracetamol
21:07 : Fischer-Z - Marliese
21:10 : Orchestral Manoeuvres In The Dark - Electricity
21:14 : ABC - Tears Are Not Enough (12" Mix)
21:21 : U2 - Out of Control
21:25 : The Specials - (Dawning of a) New Era
21:28 : The Specials - Concrete Jungle
21:31 : Madness - Rockin' in Ab
21:33 : Madness - Tarzan's Nuts
21:36 : Bad Manners - Echo 4-2
21:38 : Bad Manners - Baby Elephant Walk
21:40 : Quincy Jones - Soul Bossa Nova
21:43 : Billy Joel - Root Beer Rag
21:46 : André Brasseur - The Kid
21:49 : Tower - See You Tonight
21:52 : Lia Velasco - 5.05 PM
21:55 : Gloria Gaynor - How High The Moon
Ik zou zeggen 'meer dan goed'quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
En zo komen we aan het einde van een spontaan aangekondigde draaibeurt, waar niets vooraf vast stond en waar we toch weer goed doorheen zijn gekomen...
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben er nog niet…quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 'meer dan goed'![]()
Petje af hoor. Gezellige woensdagavond zo. En Fogel ook nog even thuis gebracht.
Gewoon heel rustig je alvast voorbereiden op het uitstappen. En dan een kwartier van tevoren al in het gangetje gaan staan.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor een prettige avond muziek en gezelschap
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon heel rustig je alvast voorbereiden op het uitstappen. En dan een kwartier van tevoren al in het gangetje gaan staan.
Goedemorgen.quote:
Ik heb geen last van de hitte nu. Zit lekker in mijn kantoor, waar de airco heel goed werkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:03 schreef just me het volgende:
Melting, alles goed daar behalve dat het te warm is ?
Rustig omdat het vakantieperiode is of gaan de zaken minder?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen last van de hitte nu. Zit lekker in mijn kantoor, waar de airco heel goed werkt.![]()
Maar ja hoor. erg rustig alleen. Zou wel wat drukker mogen zijn.
Melting- wannabequote:
quote:
Lukt nog vrij aardigquote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:19 schreef just me het volgende:
[..]heb je je hoofd koel kunnen houden?
Love on the rocks was ook wel een goed nummer voor haar geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog met eigen haar en zonder drankinvloeden…
Wat wil je hiermee verkondigen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Love on the rocks was ook wel een goed nummer voor haar geweest
Dat hij het heet heeft, denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee verkondigen?
Even eten…
Iets met ijsklontjesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee verkondigen?
Even eten…
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
Hoe is het met het schuurtje, just me?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:10 schreef just me het volgende:
[..]dag schuurtje, welkom plekje om te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het gaat nog gezelliger worden maar voor nu ben ik er blij mee
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:12 schreef just me het volgende:
Ziet er uit als een goed begin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het gaat nog gezelliger worden maar voor nu ben ik er blij mee
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:12 schreef just me het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het gaat nog gezelliger worden maar voor nu ben ik er blij mee
Juin uit Eigen Tuin!
Nog even kijken of ik wat kleurrijkere stoeltjes kan kopen in de uitverkoopquote:
Of anders een kleurrijk kussentje erin.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Nog even kijken of ik wat kleurrijkere stoeltjes kan kopen in de uitverkoop
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Of anders een kleurrijk kussentje erin.
Welkom.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Weg met de sloppenwijkschuurGezellig aankleden en dan zit je daar fijn
Wist je dat het Babe was?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah dat hoorde ik goed. Steenkolen Engels
Ik moet eigenlijk nog met de stofzuiger schuifelen in de keukenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog met de stofzuiger schuifelen in de keuken
![]()
Ga je tekenen op de kast?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat niet, mw. MM is een kast in de krijtverf aan het zetten…
vast allemaal lieve berichtjes voor elkaarquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
vast allemaal lieve berichtjes voor elkaar
Nee, een antieke vitrinekast krijgt een witte binnenkant, met daarna een vernislaag.quote:
Da’s serieus de woonkamer verbouwen, wat een ander gezicht gaat dat worden. Welke kleur komt er op de muren?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een antieke vitrinekast krijgt een witte binnenkant, met daarna een vernislaag.
Morgen mag ik de LED verlichting er in zien te krijgen en dan kan de Dopey verzameling van mw. MM in die kast.
Mijn geluidsapparatuur gaat daarna weg en de andere kast waarin dat nu staat, samen met onze huidige TV, wordt afgebroken.
CD's en DVD's uit dezelfde kast gaan in de opslag boven. Dan 2 muren schilderen en dan wachten op het nieuwe dressoir en dan kan de nieuwe TV opgehangen worden…
Ja, het wordt een aardig projectje.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s serieus de woonkamer verbouwen, wat een ander gezicht gaat dat worden. Welke kleur komt er op de muren?
Groene murenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het wordt een aardig projectje.
De lange muren blijven wit en de muren aan de kopse kanten van de huiskamer, ook waar de TV dus op komt, krijgen deze kleur (wel wat gelijkmatiger dan op de kleurstaal):
[ afbeelding ]
Het zit tussen groen en blauw in, een beetje donker turqouise.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat voor keyboard/synth hierbij gebruikt is voor de baspartijen…
Nee echt geen idee. DJ11 misschienquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
MIsschien weet Symph dit?
Het kan een Fairlight zijn, maar destijds had je veel gelijk klinkende synths/samplers.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt geen idee. DJ11 misschien
Totaal niet, wel veel onbekende songs.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt weinig last van de hitte, zo lijkt het.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totaal niet, wel veel onbekende songs.
Dit is niet Elvis, maar Jack Jersey…
Ja, en het zweet loopt in straaltjes van me af. Wat een hopeloos weer.quote:
Wat ga je jezelf dan ook plagen door te gaan lopen met dat warme weer?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en het zweet loopt in straaltjes van me af. Wat een hopeloos weer.
Alles staat open maar nog weinig verkoeling helaasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Het koelt hier hard af, nog maar 22 graden buiten…
Ik had echt 8 uur (zonder pauze) op mijn kamer van 28 graden gezeten. Ik wilde er toch nog uit. Maar het was inderdaad niet echt aangenaam. Ook omdat ik niet echt met een jurkje of rokje naar buiten durf, dus ook nog braaf een lange broek met sokken en schoenen had aangedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ga je jezelf dan ook plagen door te gaan lopen met dat warme weer?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had echt 8 uur (zonder pauze) op mijn kamer van 28 graden gezeten. Ik wilde er toch nog uit. Maar het was inderdaad niet echt aangenaam. Ook omdat ik niet echt met een jurkje of rokje naar buiten durf, dus ook nog braaf een lange broek met sokken en schoenen had aangedaan.
Je bent niet goed wijs. Zelfs Symph gaat tegenwoordig met korte broek (en soms ook zonder sokken) naar buitenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had echt 8 uur (zonder pauze) op mijn kamer van 28 graden gezeten. Ik wilde er toch nog uit. Maar het was inderdaad niet echt aangenaam. Ook omdat ik niet echt met een jurkje of rokje naar buiten durf, dus ook nog braaf een lange broek met sokken en schoenen had aangedaan.
Dan valt dat niet mee, inderdaad.quote:
Dan voel ik me echt extreem ongemakkelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs. Zelfs Symph gaat tegenwoordig met korte broek (en soms ook zonder sokken) naar buiten
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Gilbert O'Sullivan met weer iets onbekends…
dan moet je het vooral niet doen!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan voel ik me echt extreem ongemakkelijk.
Maar helemaal ingepakt voel je je met die warmte vast ook ongemakkelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan voel ik me echt extreem ongemakkelijk.
Ja, dat klopt. Het is een afweging.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar helemaal ingepakt voel je je met die warmte vast ook ongemakkelijk
Ik herkende het meteenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Dr. Buzzard's Original Havannah Band?
Die was ook bekender. Beide uit 1977.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken vooral Cherchez La Femme van hen, maar dit klinkt ongeveer net zo…
Het klinkt inderdaad hetzelfde, maar die naam had ik echt niet gewetenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken vooral Cherchez La Femme van hen, maar dit klinkt ongeveer net zo…
Ik had 'm ook niet helemaal goed…quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad hetzelfde, maar die naam had ik echt niet geweten
Was dat de reden dat je het herkende?quote:
In welke clip zat ook zo'n dansende vrouw met sluier? Was dat bij Robert Palmer?quote:
* Melting kijkt naar Mad voor het antwoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
In welke clip zat ook zo'n dansende vrouw met sluier? Was dat bij Robert Palmer?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
In welke clip zat ook zo'n dansende vrouw met sluier? Was dat bij Robert Palmer?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik googelde zelf naar veiled women dancing en toen kwam ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Gisteren nog voor mijn zoon gemaakt. Hij had er zin in en ik had het in huis, dus waarom niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekkere warme chocolade met dit weer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren nog voor mijn zoon gemaakt. Hij had er zin in en ik had het in huis, dus waarom niet.
warme chocholademelk is altijd lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die zoon van je heeft een aparte smaak.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
warme chocholademelk is altijd lekker
Zuurkool ookquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
warme chocholademelk is altijd lekker
Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met thee of koffie. Ik vroeg of hij thee wou en toen zei hij dat hij liever warme chocolademelk had. Ik heb het wel in zijn kerstmok gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Toch niet met dit weer?
Hierbinnen is het nu 27,6 graden.
Ik heb nu geen zin in warme chocolademelk.
Oe dat is echt niet fijnquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Toch niet met dit weer?
Hierbinnen is het nu 27,6 graden.
Ik heb nu geen zin in warme chocolademelk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met thee of koffie. Ik vroeg of hij thee wou en toen zei hij dat hij liever warme chocolademelk had. Ik heb het wel in zijn kerstmok gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |