Confronterend wel dat wij nu bovenaan staan om hier uit gewipt te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:54 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Moeten er nog dreumesen bijgewerkt worden in de OP? Die van Sunshine was precies 2 op de dag dat mijn F. 1 werd, dus die is er nu uit.
Ik zal je er liefdevol uit wippen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Confronterend wel dat wij nu bovenaan staan om hier uit gewipt te worden.
Kan ook de warmte zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn dreumes zit onder de muggenbultjes op haar gezicht, armpjes en handjes én heeft een rood oogje. Verder wordt er nu overdag weer heel beroerd geslapen.
Hiephoi.
Het zijn wel echt muggenbultjes. Ze heeft ze na twee nachten in Friesland, de muggen waren in grote getale aanwezig, ook in de slaapkamer.quote:
Prima hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:46 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, Cygne! Zal ik jouw F. in de OP zetten? Hij ziet er heel vrolijk uit.
Welkom hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:41 schreef Cygne het volgende:
Ik kom me melden met F. (30 juli 1 geworden).
Waar ik van de week in het babytopic nog schreef dat hij achterloopt qua motoriek (vanwege syndroom van Klinefelter) zijn we vandaag voorlopig ontslagen bij fysiotherapie omdat hij zo keihard heeft ingehaald dat hij op schema loopt. We houden wel contact en kunnen laagdrempelig weer opstarten mocht er bijsturing nodig zijn.
[ afbeelding ]
Zou er iets heersen in Engeland? Hier hetzelfde verhaal. Snotterig en hoesten doet pijn, hoge koorts. Gelukkig doet hij het goed op paracetamol maar de nachten zijn prut. Ik denk dat we vandaag maar weer rustig aan doen, hij lijkt weer zieker dan gisteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Slechte avond hier en het is pas net begonnen......
J is vanmiddag verkouden geworden en weigerde resoluut om zijn dutje te doen vandaag. Hij heeft gebroken samen zo'n 40 min geslapen sinds 7.30 ochtends. En we zijn de hele ochtend buiten geweest. Dus hij is echt helemaal kapot.
Maar elk hoestje en hij huilt weer tien minuten. Elke snotter en hij huilt. Hij valt in slaap, om 5 minuten later weer te huilen. Arme jongen. Onder kiezen komen ook nog eens door. Hij heeft last van scheetjes. Hij kan zijn speentje niet gebruiken door zijn snot neus.
Zucht....
Geen dreumes meer maar mijn jongste was wel een dreumes toen het eruit ging, hij knapte daarna wel op, maar doordat hij zo jong was zijn ze ook teruggegroeid (en verwijderd) komt niet vaak voor, maar hoe jonger het kind hoe groter de kans...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:35 schreef arvensis het volgende:
Ik kom weer even binnen vallen.
Vandaag met Zielie naar de kno-arts geweest. Ze moet buisjes krijgen en haar neusamandelen moeten verwijderd worden.
Met de buisjes heb ik ervaring en juich ik toe, bij U. kreeg ik er echt een ander kindje voor terug. Maar de amandelen vind ik spannend. Ondanks dat ik er zelf 3 keer voor ben geopereerd (2 x neus, 1 x neus en keel).
Zijn hier kindjes waarvan de neusamandelen zijn verwijderd?
Hier geel! Zijn hele neus en wangen waren vanmorgen vol opgedroogd geel bruin korst snot!quote:Op donderdag 1 september 2022 12:07 schreef PKM het volgende:
Jullie hadden dat Engelse virus wel daar mogen houden.
Eerste dag van de herfst en het groene snot loopt eruit.![]()
Hier in Engeland zijn de eekhoorns al aan het nootjes verzamelen, de walnoten boom van de buren wordt al twee weken leeggeroofd! En de eikels en kastanjes zijn bijna klaar om naar beneden te vallen! En bomen beginnen bladeren te verliezen!quote:
Zal nu heel snel gaan!quote:Op woensdag 7 september 2022 08:12 schreef Komkommerschijfje het volgende:
En nu loopt ze de hele tijd door de keuken, echt ook heel de keuken door. 🥰 Ze kan los lopen, hoera! 🥳 Ze zoekt wel om de vijf passen weer even evenwicht, maar ze gaat als een speer al.
Gefeliciteerd en tot over 2 weken.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef NicolasJoy het volgende:
Sinds zondag geen dreumes meer in huis!
![]()
Tot bij de peuters!
Leuk idee!quote:Op vrijdag 9 september 2022 03:07 schreef Aure het volgende:
Ohh wat gaat het hard seven! Alweer bijna twee! Misschien is zo'n decathlon peuterkleutergymdingset wat voor 'm? https://www.decathlon.nl/(...)-p-307098?mc=8545074
Nou echt he? In nov. wordt A-tje 2, maar de laatste weken gaan zo hard! Er komen elke dag woordjes bij, ze staat te zingen voor de tv met een microfoon en een petje op, het is hilarisch. Ik vind dit zo'n leuke tijd!quote:Op vrijdag 9 september 2022 06:50 schreef Morgane89 het volgende:
Wat worden kinderen toch snel grootik dacht altijd 'wat een cliché, zal wel meevallen' maar J. verandert en groeit waar je bij staat
bizar! Over een paar dagen alweer 16 maanden, terwijl hij voor m'n gevoel qua tijdsbestek nog een babytje zou moeten zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:07 schreef Seven. het volgende:
@:tpopml hoe is het met Mickey? Klaar om af te zwaaien?
quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:57 schreef tpopml het volgende:
[..]![]()
Mickey doet het goedhij kan ontzettend babbelen "ik ben vandaag jarig", "Mickey ook cappucino hebben"
maar ook "jaahaa" en "nouuuu?".
Gisteren en vandaag naar de PSZ geweest! Hij moet een beetje landen, maar geen tranen en uiteindelijk ontdooid hij dus ik zat relaxed thuis te werken, fieuw!
Slapen is wel echt bal, al de hele week weigert hij middagdutjes...
Met jullie alles goed?
En inderdaad... Dreumes af!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee had ik wel gedaan hoor. Als ze nog een keer had gespuugd hadden we moeten komen. Maar het is er bij gebleven en ze was hartstikke blij en vrolijk en okay, dus wss was het toeval. De bult was ook al weg de dag erna.quote:Op maandag 5 september 2022 18:21 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hè Donna, gets.Even de huisartsenpost bellen kan sowieso geen kwaad, toch? Als je je er niet lekker bij voelt, zou ik dat doen...
Hier een verse dreumes die momenteel heel de dag oefent met los staan en een aantal stapjes achter elkaar los zetten. Het is begonnen! 🥳
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat jij zulke nachten al zo lang aan kan zegquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:06 schreef Aure het volgende:
Oh en qua slapen is ie ook nog steeds een baby natuurlijk. Ik probeer de borstvoeding af te bouwen snachts want ik ben inmiddels zijn levende speenNou goed, het valt me mee dat ik m'n eigen naam nog kan onthouden
Maar de afgelopen nachten is ie wel af en toe zonder borst verder gaan slapen (wel 30min gehuild soms
). En we zitten ook niet meer op elk uuuuurrr borst. Maar weer op elke 2/3 uur. Progressie
Ik ben ook niet per se op m'n bestquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat jij zulke nachten al zo lang aan kan zeg. Ik zou echt strontchagrijnig worden van het gebrek aan slaap na zo’n lange tijd
. Nu we hier weer een baby in huis hebben merk ik hoe heftig ik dat vind/vond. Gelukkig sliep Bubbles al vrij snel door, hopelijk volgt kleine zus haar voorbeeld.
Hahaha ohja dat is ook leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:49 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Dat 'mama' ook de hele dag, dat is ook sinds deze week. Eerst was het echt gericht als ze me zag of nodig had, nu CONTINU. En dan roep ik maar weer 'ja?' en dan keer 28.
Dat zijn de leukste!quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:52 schreef SQ het volgende:
Passieve woordenschat is ook wel iets beter gelukkig. Ik lach me echt suf met dat jong hoor. Hij vond vandaag een fotoboekje en ondanks dat hij echt niet zegt wie hij op de foto ziet, zie je hem wel alle gezichtsuitdrukkingen imiteren
En hij heeft een schoenenfetish... de hele dag door moeten alle schoenen aan die hij tegenkomt. Liefst 3 paar over elkaar.
Hier ook alles primaquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:57 schreef tpopml het volgende:
[..]![]()
Mickey doet het goedhij kan ontzettend babbelen "ik ben vandaag jarig", "Mickey ook cappucino hebben"
maar ook "jaahaa" en "nouuuu?".
Gisteren en vandaag naar de PSZ geweest! Hij moet een beetje landen, maar geen tranen en uiteindelijk ontdooid hij dus ik zat relaxed thuis te werken, fieuw!
Slapen is wel echt bal, al de hele week weigert hij middagdutjes...
Met jullie alles goed?
En inderdaad... Dreumes af!![]()
Teelbal?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:58 schreef Seven. het volgende:
Oh nee
Papa
Bapa (mama)
Oh oh
Oto (maar dat was tijdelijk)
Bauw (bal)
Een aantal dierengeluiden
En hij zei laatst ineens 'teelbal' uit het niets, maar dat was een toevalstreffer.
En dat was het.
Dat gaat overigens nooit meer over.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:49 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Dat 'mama' ook de hele dag, dat is ook sinds deze week. Eerst was het echt gericht als ze me zag of nodig had, nu CONTINU. En dan roep ik maar weer 'ja?' en dan keer 28.
Niet met een grijns?quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:08 schreef Lemijn het volgende:
Oh ja, oh oh kan mijnes ook!
Maar het beste kan hij me indringend aankijken vlak voordat hij iets doet dat niet mag.
Dat komt vast nog.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:22 schreef Donna het volgende:
Hahah wat leuk die selfiecams! Als ik de selfiecamera aanzet probeert A-tje met grof geweld m'n mobiel weg te smijten. Zo'n leuke foto serie zit er nog niet in.
Hahahah. Niks mis met een beetje zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:24 schreef SQ het volgende:
[..]goud adoreert zijn eigen spiegelbeeld. Hij wordt boos als ik de telefoon wegleg. Ik denk dat ie zich beter zou vermaken met een tablet met een selfiecam dan met een tablet met kinderyoutube
Hahahaha, wat leuk! En hij krijgt ineens haar!quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:12 schreef SQ het volgende:
Gezichtsuitdrukkingen imiteren in de selfiecam:
[ afbeelding ]
Gewoon hilarisch:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flink verschil met z'n broer.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:28 schreef Aure het volgende:
Worden je oudsten niet donkerder SQ?
Ik ben erg benieuwd hoe Otis er uiteindelijk uit komt. Die is nu dus ook best wel blond.Die zijn nu wel wat minder lichtblond maar nog steeds wel echt blond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flink verschil met z'n broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zullen wel wat donkerder opdrogen hoor, als ik ze vergelijk met kinderen op school die 2 blonde ouders hebben, die kinderen zijn op deze leeftijd vaak nog bijna witharig
Verschil tussen jouw jongens is ook opvallend. Die krullen zijn echt zo prachtig
disclaimer
Maar jij weet niet hoe papa er uit zietquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:22 schreef Smart_ass het volgende:
Wauw, die oudste lijkt veel op je, SQ!
Hier gaat het lepelen heel goed met een numnum lepel. Met een gewone lepel is het lastiger.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:42 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wanneer gingen jullie dreumesen een beetje zelf goed de lepel hanteren? De kantel-/schepbeweging lukt op zich wel, maar er komt bijna niets in die mond.Dus wij voeren haar dan tussendoor ook gewoon.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Die zijn nu wel wat minder lichtblond maar nog steeds wel echt blond:Mooi stel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zullen wel wat donkerder opdrogen hoor, als ik ze vergelijk met kinderen op school die 2 blonde ouders hebben, die kinderen zijn op deze leeftijd vaak nog bijna witharig
Verschil tussen jouw jongens is ook opvallend. Die krullen zijn echt zo prachtigResistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua taal gaat het fantastisch, ik denk dat hij wel een woord of 50 kan zeggen. Verschillende dieren (poes/hond/eend/koe/muis inclusief de geluiden die ze maken), lichaamsdelen (neus, oor, mond, hoofd, knie, buik, piem en poeps), eten (aardbei!, brood (boos), water (aka), melk, cracker (kaka), banaan (manaan)) en the usual zoals mama, papa, oma (ami), opa en ook bepaalde eisen als "bij" als hij erbij wil en natuurlijk "die". Maar zijn favoriete woord blijft auto wat inmiddels is verworden tot alleen nog de t, hij roept de hele tijd "te te te te te te" waar hij dus auto mee bedoelt
We zitten alleen wel met iets lastigs, hij blijft met speelgoed gooien wanneer iets niet mag en met name naar mij. Laatst kreeg ik zo hard een auto naar mijn hoofd geslingerd dat ik er een dikke lip aan over hieldNaar papa doet hij dit bijna nooit, die is ook beter in streng zijn en daar luistert hij meestal naar. Bij mij is het echt het opzoeken van de grenzen en als iets niet mag dan gaat hij dus (hard) met dingen gooien. Slaan en bijten deed hij eerst ook maar dat is er inmiddels wel uit. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik zeg dus wel nee en probeer streng te zijn maar hij doorziet mijn zwakte
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Gefeliciteerd! Wat een beautyquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:30 schreef Rebubbled het volgende:
Geen babies meer in dit huis! Ons elfje is 1 geworden. Ze staat los, eet met een vork en wordt mega boos als we het lef hebben een hapje aan te bieden. Ze zegt 'deze', 'mama' en 'aaien'. Dat aaien komt omdat de meiden elkaar de hele dag in elkaar slaan, dus 'EY! Zachtjes aaien! Zachte handen! NEE STOP.' horen ze hier de hele dag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Majo, met iets gooien betekent hier dat je het de rest van de dag kwijt bent. Als er niet veilig met spullen wordt omgegaan, dan is het mijn taak de spullen veilig te houden. Verder denk ik dat hij vooral nog zijn emoties moet leren benoemen en leren reguleren. Tot die tijd hebben ze toch op de een of andere manier een uitlaatklep nodig. Helm opzetten dus.
Gefeliciteerd! Prachtige foto'squote:Op zaterdag 10 september 2022 22:30 schreef Rebubbled het volgende:
Geen babies meer in dit huis! Ons elfje is 1 geworden. Ze staat los, eet met een vork en wordt mega boos als we het lef hebben een hapje aan te bieden. Ze zegt 'deze', 'mama' en 'aaien'. Dat aaien komt omdat de meiden elkaar de hele dag in elkaar slaan, dus 'EY! Zachtjes aaien! Zachte handen! NEE STOP.' horen ze hier de hele dag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Majo, met iets gooien betekent hier dat je het de rest van de dag kwijt bent. Als er niet veilig met spullen wordt omgegaan, dan is het mijn taak de spullen veilig te houden. Verder denk ik dat hij vooral nog zijn emoties moet leren benoemen en leren reguleren. Tot die tijd hebben ze toch op de een of andere manier een uitlaatklep nodig. Helm opzetten dus.
Ik voel jequote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef Tink89 het volgende:
Haat aan de nachten hier. Al drie nachten niet meer dan drie uur slaap...
Het leek hier juist sinds maand 16 ofzo langzaam wat beter te gaan. Maar ik denk nu tandjes of oortjes weer. Hoe dan ook: koffie!quote:Op maandag 12 september 2022 07:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik voel jeZoveel van zulke nachten gehad tussen de 1 en 2 jaar... Slapen vond ik in dat jaar echt een ramp.
Op die leeftijd liet ik mijn dochter alles zelf kiezen. Was echt een hysterische regenboogprinses.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
Meer dreumesen (bijna peuters) waarbij aankleden drama is? Alles wat ik uit de kast trek is “nee.” Net thuisgekomen met leuke schoenen, ook “nee” en huilen wanneer ik ze aandeed. Herkenbaar? Hoe gaan jullie hier mee om?
Nee. Met beide kinderen niet gehad. Sterker nog, ik kan mijn 8 jarige nog van alles laten aantrekken. Het liefst geen eenhoorn-glitter-roze-regenboog spul, maar als het echt moet trekt ze dat ook nog wel aanquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
Meer dreumesen (bijna peuters) waarbij aankleden drama is? Alles wat ik uit de kast trek is “nee.” Net thuisgekomen met leuke schoenen, ook “nee” en huilen wanneer ik ze aandeed. Herkenbaar? Hoe gaan jullie hier mee om?
Gewoon geen keuze geven, checkquote:
Leuk he die foto's en verslagen? Bij Aapie's nieuwe opvang zijn ze een stuk fanatieker dan bij zijn vorige, ik ontvang dagelijks meerdere foto's. Zo leukquote:Op zaterdag 17 september 2022 07:54 schreef Seven. het volgende:
Colin doet zelden moeilijk over aankleden en eten. Best makkelijk kind, alleen dat eeuwige onderzoeken en klimmen
.
Peuterspeelzaal was een succes. Ze stelden voor dat we hem na een uurtje op kwamen halen, maar afgesproken dat ze zouden bellen als hij het niet meer leuk zou vinden. Dus hij is gelijk tot het eind gebleven. En wat leuk dat je foto's en filmpjes krijgt in de ouder app!
Dit soort gedrag vertoond Aapie ook steeds vaker, zo vermoeiendquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:01 schreef Bienelientjee het volgende:
J is alweer verkouden en is de hele dag al drama! Super veel snot, slijm ophoesten, kiezen die doorkomen en super chagerijnig.Is het al bed tijd?!
Voorbeeldje van vandaag. Hij wou net yoghurt als toetje. Ik haal het. Moord en brand schreeuwen dat hij het niet wil. Ik loop ermee weg. Gillen dat hij het wel wilt. Maar huilen als ik het terug geef!Zucht!
Goeie deal welquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:09 schreef PKM het volgende:
Vermoeiend @:Donna en @:Bienelientjee .
Poffertje wil niet meer dat ik haar poepluiers verschoon. Mijn man mag dat wel.
Argh dat gillen ja, dat heeft Aapie ook recent ontdektquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:12 schreef Aure het volgende:
Dat is wel beter eigenlijk PKM
Mijn dreumes is trouwens ook niet zo moeilijk met zijn (mijn) kledingkeuze. Wel met aan- en uitkleden in z'n algemeen. Oh en alles moet op standje gillen tegenwoordig. Ben ik dit jaar op bijna geen enkel festival geweest, gilt m'n dreumes m'n gehoor wel aan gort
Ik had precies hetzelfde idee voor Colinquote:Op zondag 18 september 2022 10:05 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wat leuk ja, dat lekker zelf creatief bezig zijn.
Bubbles krijgt voor haar verjaardag het ikea keukentje met allerlei toebehoren, ben echt benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Ze heeft al een setje met pannen en groenten en voert ons dagelijks haha.
Bij Lidl heb je een toffe set met stofzuiger, stoffer en blik en emmer en dweil: https://www.lidl.nl/p/theo-klein-vileda-schoonmaakkar/p100166972 Kun je hem mooi aan het werk zettenquote:Op maandag 19 september 2022 09:16 schreef SQ het volgende:
Ik vraag voor Goud huishoudelijk speelgoed. Hoeft ie niet steeds de bezem uit mijn handen te trekken.
Wij hebben ook veel van New Classic Toysquote:Op maandag 19 september 2022 19:17 schreef Donna het volgende:
Wij hebben van New Classic Toys veel houten speelgoed en het keukentje (in combi met de Action keuken apparaten). Is ook goed spul!
Haha nee hoor. Mijn dreumes eet ook zo appel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:20 schreef MaJo het volgende:
Aapie wees gisteren naar de appel op de fruitschaal dus ik gaf het hem voor de grap. Begint hij er zo van te eten, met schil en alDus sindsdien eet hij zo een appel, bijna tot aan het klokhuis. Kan geen kwaad neem ik aan?
Sinds een paar dagen heeft hij een nieuwe toon ontdekt die ergens tussen huilen en schreeuwen zit. Een soort van huuuuu maar dan diep in z'n keel. Ik word er helemaal kriegel van
Ik geef hem sinds kort pas weer appel omdat hij zich er altijd in verslikte, eet hij het gewoon als een proquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Mijn dreumes eet ook zo appel.
Ja A-tje had dat ook best lang. Maar de laatste weken is ze ineens heel goed met alles eten. We hadden haar net van het proppen af en nu het beter gaat, wil ze ook weer proppen haha.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geef hem sinds kort pas weer appel omdat hij zich er altijd in verslikte, eet hij het gewoon als een proOnze dreumesen worden groot
Ohh is dat voor deze leeftijd?quote:Op maandag 19 september 2022 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hebben een loopfietsje gegeven, al is hoj er nog wat te klein voor. Nog even een paar maandjes wachten
Ohh heb die andere nooit gezien zeg. Ook een leuke inderdaadquote:Op maandag 19 september 2022 19:13 schreef Aure het volgende:
Je hebt tegenwoordig trouwens twee leuke keukentjes bij Ikea. De duktig is wel zo'n beetje de bekendste denk ik, maar je hebt sinds een paar jaar ook de spisig. Die vind ik persoonlijk nog leuker! En is ook ietsiepietsie kleiner
Kruishoogte ongeveerquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe lang zijn jullie dreumesen trouwens? Ff voor de vergelijks.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:42 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb het zelfs bij de eerste niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ditquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:55 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft een nieuw programma ontdekt op youtube:
https://youtube.com/shorts/uh--7lz4JgM?feature=share
Je zou het nu moeten baren zegquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja dit, ik krijg met enige regelmaat een kopstoot. En hij vindt het leuk om mijn benen als poortje te gebruiken. Dat noemen we 'terug naar de bron'.
Ook leuk als je een lange rok aan hebt.
Zekerquote:Op woensdag 21 september 2022 09:47 schreef SQ het volgende:
4 uur slapen in een bord eten is anders best bewonderenswaardig
Mickey dus ook... Ik probeer me op te peppen dat hij dus echt per okt naar zijn eigen kamer moet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:50 schreef Seven. het volgende:
Hahaha, Otis!
Colin slaapt alleen in ons bed helaas.
Lieeef! Bubbles lachte met ‘m meequote:Op dinsdag 20 september 2022 23:55 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft een nieuw programma ontdekt op youtube:
https://youtube.com/shorts/uh--7lz4JgM?feature=share
Ja dat dus. En soms kruipt er tegenwoordig ook nog zonder overleg een kleuter bij. Gezellig en zo maar er waren tijden dat ik beter sliep.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:51 schreef SQ het volgende:
Goud begint altijd in z'n eigen maar eindigt altijd in de onze.
Op kinderen voor kinderen:
Ik word altijd wakker met een dreumes in mijn bed
Ligt de hele nacht te woelen en te draaaaaien
Elke morgen wakker met een dreumes in je bed
Die ligt constant met zijn armen te maaaaien
Snap ik ook hoor. Als J wakker wordt gaat een van ons naar haar toe. Meestal met koptelefoon op, zodat muziek of een podcast voor wat afleiding zorgt. Duurt tussen de 20 en 90 minuten. Wij kiezen er voor om haar niet bij ons te nemen, maar zeker als het langer dan een uur duurt baal ik daar wel eens van. Toch werkt dit voor ons het beste.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:12 schreef SQ het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in de jankstrijd. Als ik die aan ga slaapt uiteindelijk niemand.
Jemig, ik dacht dat je hooguit 5 maand zwanger was of zo! Nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 september 2022 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Hier geen baby/dreumesen/kinderen bij me in bed, vertrouw ik niet. Ben trouwens benieuwd hoelang baby het op onze kamer gaat uithouden. Zijn nu al langer onderweg dan met Bubbles, die lag met 6 weken op haar eigen kamer.
Deze is toevallig van Primark! Dus misschien heeft de Nederlandse Primark die ook liggen!quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:05 schreef Mango91 het volgende:
Oh wat leuk! Wat een leuk koppie heeft J. Zijn shirtje is ook leuk, toevallig een merk dat ook wordt verkocht in NL?
Wij willen richting het pompoenen-festival gaan, maar het weer is echt prut helaas
quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Brandweer station had hier open dag. J was helemaal over prikkelt, want die is gek op politie/brandweer/ambulance!![]()
Scheetje! Colin kijkt tegenwoordig Knuffy Koala, met name het liedje Tuta. Colin mag die graag mee 'zingen' (alleen de tu van tutatuta). Helaas maar 12 videos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Je zou haast denken dat de donor een bok isquote:Op maandag 26 september 2022 08:58 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Colin en Seven!wat een klimgeit
Ja, herkenbaar! Ik heb het idee dat zij daar sneller mee is dan haar grote broer. We hebben het volgende gesprek regelmatig:quote:Op donderdag 29 september 2022 08:06 schreef Gogo83 het volgende:
Heeft jullie dreumes ook zo'n mening? J. laat heeeeeel duidelijk merken wat ze wel en niet wil. Voorbeeldje: ze moet een jas aan en gaat compleet over de rooie omdat ze haar ielm-pak aan wil in plaats van haar jas.
Ja en inderdaad veel eerder (en meer) als haar grote zus. Ze weet me iets te goed wat ze niet wil.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:06 schreef Gogo83 het volgende:
Heeft jullie dreumes ook zo'n mening? J. laat heeeeeel duidelijk merken wat ze wel en niet wil. Voorbeeldje: ze moet een jas aan en gaat compleet over de rooie omdat ze haar ielm-pak aan wil in plaats van haar jas.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:42 schreef Aure het volgende:
Ik was vandaag met m'n dreumes in de speeltuin en die doet gewoon al allemaal klimtoestellen voor oudere kindjesik zie hem dingen doen die zijn broer van 4 nog niet eens doet
het is echt zo'n ander kind in alles
Benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.
Hij begon in z'n eigen bed, maar lag om 22.30 dus wel naast mij. Ik laat hem even drinken, zonder hem in slaap te laten drinken en dan laat ik hem huilen naast mijquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:57 schreef Lemijn het volgende:
Hoe deed je dat? En in welk bed sliep hij?
Ik vraag dit met mijn eigen dreumes alweer naast me namelijk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, ik heb een dreumes!Gefeliciteerd! En @Mahra ook gefeliciteerd met je dreumes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk al die dramatische dreumes verhalenAapie zit al echt in de peuterpubertijd, als iets niet gaat zoals hij het in zijn hoofd heeft (en wij hebben geen idee hoe dat dan moet
) is het grooooooote huil. Maar het is nog maar zo’n klein ventje die vandaag nog van de opvang gehaald moest worden omdat hij ziek was geworden
![]()
Ook een leuke: op de opvang zijn ze helemaal verbaasd hoe goed hij kan praten. Blijkt hij de eerste weken gewoon niks gezegd te hebben![]()
Hij is er nu helemaal op z’n plek en is zo blij als hij weer naar “school” mag. Zodra we bij het lokaal aankomen is hij ons al vergeten, lekker spelen
![]()
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wij hebben toevallig een vergelijkbare situatie. Toen we on dit huis kwamen wonen hadden alle keukenkastjes een kinderstoel behalve 1. Dat is dus het speelkasteel van de peuter en (nu) dreumes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:21 schreef Bienelientjee het volgende:
@:Komkommerschijfje Ideetje dat voor ons goed hielp. Wij deden op alle keuken kastjes een slot, behalve 1. En dan zeggen, dat is J's keukenkastje. En daar deed ik dan geen speelgoed in, maar wel allerlei echt keuken spul waar J veilig mee kon spelen!
Lepels, bakjes/tupperware, bekertjes, muffin vorm, aardappel stamper, opscheplepels of spatels enzo, goedkoopste doosje theezakjes, dat soort dingen. En om de paar weken dan leeghalen en nieuw spul erin doen!En daar kon hij dan zelfstandig helemaal mee los gaan!
Hoeft niet hoor altijd zo te gaan hoor! De onze (16 maanden) slaapt al maanden door van ongeveer 20.00 tot 05.30/06.30, gewoon in z'n eigen bed. We hoeven er 'squote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef LauriLynne het volgende:
Phoe over een week mag ik hier legaal meeschrijven, maar als ik jullie verhalen over slapende dreumessen lees geloof ik dat ik liever heb dat de mijne baby blijft 🫣.
Ieder kind is anders natuurlijk. Maar zodra ze snappen dat ze kunnen kletsen en meer bewegen en springen en alles en hun eigen willetje sterker wordt....!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef LauriLynne het volgende:
Phoe over een week mag ik hier legaal meeschrijven, maar als ik jullie verhalen over slapende dreumessen lees geloof ik dat ik liever heb dat de mijne baby blijft 🫣.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, ik heb een dreumes!Ik quote ‘m nog even vanwege die fantastische knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weigerde een dutje te doen en om 16.00 al huilend zijn vosje en speen halen en hij wou nu ECHT ECHT slaapje doen. Kreeg hij een powernap van 30 minuten. Want het was veel te laat. Dus hopelijk slaapt hij goed vannacht!![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag zo veel plezier gehad bij de Pumpkin Farm!![]()
Er was een halloween maïs doolhof, met halloween versieringen. Hij zag waar zijn sweetcorn vandaan kwam en dat vond hij prachtig natuurlijk, zijn favoriete groente, corn on the cob! En er waren ZOVEEEEL pompoenen! En natuurlijk een ijsje achteraf!!
Wat een knap kind is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een knap kind is het toch
Er was een halloween maïs doolhof, met halloween versieringen. Hij zag waar zijn sweetcorn vandaan kwam en dat vond hij prachtig natuurlijk, zijn favoriete groente, corn on the cob! En er waren ZOVEEEEL pompoenen! En natuurlijk een ijsje achteraf!!
Dit lijkt me zo ontzettend leuk. Is niet bij ons in de buurt, of ik kan niet zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weigerde een dutje te doen en om 16.00 al huilend zijn vosje en speen halen en hij wou nu ECHT ECHT slaapje doen. Kreeg hij een powernap van 30 minuten. Want het was veel te laat. Dus hopelijk slaapt hij goed vannacht!![]()
Ik heb het idee dat de slechte slapers vooral de dreumessen zijn die nog borstvoeding krijgen, ik zie dus ook wel dit verband. Uiteraard zullen daar ook weer allemaal uitzonderingen zijn maar ik vond het wel opvallendquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:38 schreef LauriLynne het volgende:
Sinds ik gestopt ben met de borstvoeding is ze door gaan slapen tot nu toe. Het kunnen gaan staan geeft iets meer uitdaging bij het in slaap vallen, maar gelukkig niet meer dan dat. Ik mag zeker niet klagen.
Petje af voor moeders die nog 3x per nacht wakker zijn!
Oooh wat is het toch een leukerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weigerde een dutje te doen en om 16.00 al huilend zijn vosje en speen halen en hij wou nu ECHT ECHT slaapje doen. Kreeg hij een powernap van 30 minuten. Want het was veel te laat. Dus hopelijk slaapt hij goed vannacht!![]()
![]()
Wij wonen nu op een steenworp van een bospad, Aapie vindt het fantastisch! Zal morgen wat foto’s posten.
Hij noemt zichzelf trouwens appeltaart (Abeltje)![]()
![]()
Gefeliciteerd met je dreumes Lily!!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oorzaak en gevolg is dan natuurlijk niet te bepalen. Mijn slechte slaper krijgt nog bv, vooral omdat ik dan 's nachts met 5 minuten voeden weer klaar ben. Dus misschien krijgt hij bv omdat hij slecht slaapt ipv slaapt hij slecht omdat hij bv krijgt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de slechte slapers vooral de dreumessen zijn die nog borstvoeding krijgen, ik zie dus ook wel dit verband. Uiteraard zullen daar ook weer allemaal uitzonderingen zijn maar ik vond het wel opvallend
[..]
Oooh wat is het toch een leukerd![]()
Wij wonen nu op een steenworp van een bospad, Aapie vindt het fantastisch! Zal morgen wat foto’s posten.
Hij noemt zichzelf trouwens appeltaart (Abeltje)![]()
![]()
Gefeliciteerd met je dreumes Lily!!
Dat is ook lastig aan te tonen, het viel mij gewoon opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg is dan natuurlijk niet te bepalen. Mijn slechte slaper krijgt nog bv, vooral omdat ik dan 's nachts met 5 minuten voeden weer klaar ben. Dus misschien krijgt hij bv omdat hij slecht slaapt ipv slaapt hij slecht omdat hij bv krijgt.
En slecht slapen is ook maar relatief. Tot 1,5 jaar zijn nachtvoedingen sowieso doodnormaal
Wij hebben ook water geprobeerd maar toen werd Aapie echt vies boosquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:52 schreef Bienelientjee het volgende:
J krijgt soms ook nog een heel klein flesje snachts. Soms slaapt hij de nacht door, soms heeft hij het nog nodig. Hij slaapt er ook meteen weer op door. Vinden wij allemaal fijner dan nachtelijk drama, haha. Binnenkort moeten we dat wel eens gaan omzetten naar water.
Haha ja, denk dat J ook water compleet zal weigeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben ook water geprobeerd maar toen werd Aapie echt vies boosWe houden het dus maar bij melk.
Trouwens respect voor alleenstaande ouders. Manlief is een paar dagen weg met vrienden en ik vind het best zwaar. Ik moet nog tot zondag![]()
Gelukkig was avondeten voor de verandering geen drama maar aan/uitkleden is de laatste tijd ook een strijd en ik ben daarom nu al helemaal kapot
Aapie slaapt pas sinds een paar weken helemaal door zonder nachtflesje dus het moment komt echt wel dat hij zonder kanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Haha ja, denk dat J ook water compleet zal weigeren.Ergens hoop ik eigenlijk dat hij gewoon uit zichzelf vaker gaat doorslapen zodat hij het automatisch niet meer krijgt!
Maar dat zijn nog altijd zeldzame nachten.
Hier is tandenpoetsen nu complete drama. Voorheen nooit echt problemen mee gehad. Nu is het echt dikke tranen en krijsen en een krokodil death roll, maar sorry J het MOET.![]()
En J heeft twee extra gaatjes bij zijn oren (preauriculaire sinus) die ik moet uitdrukken zo nu en dan. Zijn soort van extra tunneltjes, ergens wat fout gegaan bij zijn vroege ontwikkeling. Schijnt erfelijk te zijn, maar zover we weten heeft niemand het van iedere kant. Maar ze vullen op met huid cellen en viezigheid. Dus ik druk/veeg ze leeg om de paar dagen. Wil liever niet dat ze vol lopen en gaan ontsteken. Eén gaatje is hij super tevreden mee als ik die druk, de andere is dikke tranen en krijsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:43 schreef SQ het volgende:
Hier gaat tandenpoetsen voor het eerst in een jaar juist weer redelijk oke. Heb het echt een jaar lang onder sterke dwang moeten doen
Verder is ie wel echt een hufter momenteel. Als hij zijn zin niet krijgt probeert hij mijn slagaders kapot te klauwen. En krijsen joh, echt niet normaalalles afpakken van anderen ook. Maar ja... hij is natuurlijk ook een peuter nu...
Hij zegt ook sinds precies een week... "NEE"![]()
Dusseh... houdoe!Wel mooi hoe dat werkt dat biologische klokje. Bij Aapie sloeg het ook meteen om toen hij 1 werd, evenzo met zijn tweede verjaardag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Goud! Blijf vooral je eigen eigenwijze ik, maar wees wel ietsjes liever voor je mama
Edit: en hij gaat weer twinnen met Aapie met z'n haartjes, weg kale batsen!
Hij is toch ook pas net een paar dagen 1? Ik zou niet gaan vergelijken met kinderen die ruimschoots ouder zijn, tussen een dreumes van 12 maanden en eentje van pakweg 20 maanden zit echt lichtjaren verschilquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:08 schreef _Lily_ het volgende:
Mijn dreumes is echt nog een baby-dreumes als ik de verhalen hier lees. Hij houdt zich vooral bezig met de vormenstoof haha. En na 2 uurtjes spelen is hij knock out
De speen zal flink afleren worden, maar voor nu ben ik daar nog niet mee begonnen. Hij slaapt s nachts altijd met speen. Overdag ben ik het aan het minderen maar als hij het moeilijk heeft krijgt hij hem vlot weer terug.
Wees blij joh! Mijn baby is terror en niks is meer veilig in het huis, ze kruipt en loopt door heel het huis en klimt overal op, trekt alles uit de kasten, etc. Of bedoel je braaf spelen? Daar is het ng te vroeg voor, denk ik. Kan mijn dochter voor een korte periode.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:08 schreef _Lily_ het volgende:
Mijn dreumes is echt nog een baby-dreumes als ik de verhalen hier lees. Hij houdt zich vooral bezig met de vormenstoof haha. En na 2 uurtjes spelen is hij knock out
De speen zal flink afleren worden, maar voor nu ben ik daar nog niet mee begonnen. Hij slaapt s nachts altijd met speen. Overdag ben ik het aan het minderen maar als hij het moeilijk heeft krijgt hij hem vlot weer terug.
Klopt. Doe ik ook niet hoor. Ik vind het gewoon grappig om te lezen. Bizar hoeveel er in een jaar gebeurt en hoe J over een jaar is. Kan het bijna niet gelovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Hij is toch ook pas net een paar dagen 1? Ik zou niet gaan vergelijken met kinderen die ruimschoots ouder zijn, tussen een dreumes van 12 maanden en eentje van pakweg 20 maanden zit echt lichtjaren verschil
Mijn baby-dreumes is rustig. Hij kruipt wel overal rond en wil alles wat van jou is, maar hij kan nog niet klimmen. Hij wil wel kasten opendoen maar als ik m weghaal en ergens anders neerplant is hij het meteen vergeten. En hij slaapt s nachts 12 uur aan 1 stuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:05 schreef Mahra het volgende:
[..]
Wees blij joh! Mijn baby is terror en niks is meer veilig in het huis, ze kruipt en loopt door heel het huis en klimt overal op, trekt alles uit de kasten, etc. Of bedoel je braaf spelen? Daar is het ng te vroeg voor, denk ik. Kan mijn dochter voor een korte periode.
Dat klinkt als goede vooruitgang, fijn!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:22 schreef MaJo het volgende:
Aapie heeft altijd vrij rustig kunnen spelen, maar hij heeft wel steeds vaker dat hij met spullen smijt. Gelukkig niet meer tegen mij aanMet auto's kan hij echt uuuuren spelen, niet normaal
Hij heeft sinds kort ook duplo, helemaal geweldig.
Hij vindt knutselen ook leuk. Eerst was het alleen tekenen maar hij heeft nu stickers ontdekt:
[ afbeelding ]
En elke dag naar buiten het bos in is hij ook fan van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wordt over precies 1 week 2 (staat overigens ook in de OPquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:36 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt als goede vooruitgang, fijn!
Hoe oud is hij? Ik vind de leeftijd van kinderen altijd zo moeilijk in te schatten, zelfs nu ik er zelf 1 heb.
Oh ja, ik was dat lijstje in de OP helemaal vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij wordt over precies 1 week 2 (staat overigens ook in de OP). Ik vind het op basis van grootte ook lastig in te schatten, je ziet het vaak meer aan het gedrag. Al verschilt dat natuurlijk ook weer per kind
Dit is wel echt herkenbaar hierquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Net dikke drama met J's nieuwe pyjama!Helemaal blij toen we ze uitgepakt hadden. Vandaag gewassen en telkens vrolijk lachen terwijl ze hingen te drogen. Tot ze aan moesten voor slapen! OMG! Gillen, huilen, al huilend over de grond kruipen "TAKE IT OFF"!
![]()
![]()
Eén van zijn favoriete figuren van paw patrol. Hopelijk was hij gewoon overweldigt door emoties ofzo!
Hahaha!quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is wel echt herkenbaar hierAndersom ook trouwens: ik was dit weekend alleen thuis omdat mijn man een weekendje weg was. Ik dacht ik maak eten waarvan ik zeker weet dat Aapie dat lust: soep met brood. Hij begon al tijdens het voorbereiden te gillen "nee nee nee" en aan me te hangen en te huilen. Totdat ik het op tafel zette en hij aanviel als een hongerige beer. Om vervolgens weer hard te huilen toen het op was
Zucht, ze weten echt niet wat ze willen op het moment
In principe "mag" je naar de huisarts zodra jij je zorgen maakt en graag advies van de huisarts wil hequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:33 schreef jogy het volgende:
Dochter, bijna twee jaar heeft sinds 3 a 4 dagen groene ontlasting, eerste dag heeft ze alles bij elkaar gekost, tot aan gal aan toe. Tweede dag niet gekotst maar wel groene poep. Derde dag (gister) twee keer een klein beetje overgegeven en groene poep en vandaag nog niet overgegeven maar vannacht wel een beetje over de kussen helaas. En nog steeds groene ontlasting. Speelt wel nog, eet op zich nog wel redelijk, drinkt voldoende en is niet heel suf verder. Het internet zegt van alles maar toch maar even hier bij de ervaringsdeskundigen vragen, wanneer naar de huisarts? Maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |