Niet alleen voor TS. Er zijn wel meer mensen die helder kunnen nadenken dan alleen TS.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:54 schreef corehype het volgende:
Is dit nou echt het grootste probleem van Nederland voor TS?
Actieve oorlogsgebieden als Marokko, Tunesië, Ghana en Georgië? Vertel, welke oorlogen spelen daar?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:29 schreef laforest het volgende:
Het lijkt mij een uiterst slecht plan om mensen uit actieve oorlogsgebieden bij aankomst terug te sturen.
Vertel jij het mij? Jij komt met deze lijst aanzetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:54 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Actieve oorlogsgebieden als Marokko, Tunesië, Ghana en Georgië? Vertel, welke oorlogen spelen daar?
Nou dan zal ik je helpen. Deze landen hebben geen oorlog, sterker nog die staan op de lijst van veilige landen. Oftewel waar helemaal geen enkel mensenrecht geschonden wordt ernstig genoeg om te vluchten. Dus als we hier onze grenzen voor sluiten laten we helemaal geen mensen die vluchten in de koude staan. Iets wat jij beweerde, weet je nog?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Vertel jij het mij? Jij komt met deze lijst aanzetten.
En dan vergeet je nog de mensen die wel voor ellende vluchten , maar dan eerst door 14 veilige landen heen gaan voordat ze in Nederland aankomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:35 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Nou dan zal ik je helpen. Deze landen hebben geen oorlog, sterker nog die staan op de lijst van veilige landen. Oftewel waar helemaal geen enkel mensenrecht geschonden wordt ernstig genoeg om te vluchten. Dus als we hier onze grenzen voor sluiten laten we helemaal geen mensen die vluchten in de koude staan. Iets wat jij beweerde, weet je nog?
Ik heb niets over deze landen gezegd. Je verzint het ter plekke. Ik had het over mensen uit actieve oorlogsgebieden, en jij komt met deze lijst aanzetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:35 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Nou dan zal ik je helpen. Deze landen hebben geen oorlog, sterker nog die staan op de lijst van veilige landen. Oftewel waar helemaal geen enkel mensenrecht geschonden wordt ernstig genoeg om te vluchten. Dus als we hier onze grenzen voor sluiten laten we helemaal geen mensen die vluchten in de koude staan. Iets wat jij beweerde, weet je nog?
"Och meid ben je verkracht? misschien moet je dan niet meer naar die mannen kijken en/of een kort rokje dragen"quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:41 schreef herverwijderd het volgende:
Misschien moet je niet meer langs Ter Apel rijden dan.
Och jong, heb je een post gelezen die je niet bevalt? Misschien moet je dan maar geen kort rokje meer dragen.,quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Och meid ben je verkracht? misschien moet je dan niet meer naar die mannen kijken en/of een kort rokje dragen"
Zie je hoe je bezig bent?
Volgens mij weet TS dat niet. En volgens mij weet TS wel meer niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:30 schreef Piles het volgende:
Je weet dat Ter Apel het aanmeldcentrum is? En dat de mensen daar juist nog niet de asielprocedure hebben doorlopen?
Klopt, maar je weet dat Noord Afrika daar niet bij hoort. Derhalve linea directa terug. En het ticket zelf betalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:29 schreef laforest het volgende:
Het lijkt mij een uiterst slecht plan om mensen uit actieve oorlogsgebieden bij aankomst terug te sturen.
TS moet maar even solliciteren bij de IND, dan schiet dat proces tenminste opquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:53 schreef knoopie het volgende:
Maar, en dat is best knap, kennelijk kan hij wel in het voorbij rijden aan het uiterlijk van mensen precies zien waar ze vandaan komen en of ze een echte vluchteling zijn. Dat is best knap van hem.
Je weet dat een aanmelding 6 dagen inhoudelijk duurt? Binnen een bestek van x aantal weken?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:30 schreef Piles het volgende:
Je weet dat Ter Apel het aanmeldcentrum is? En dat de mensen daar juist nog niet de asielprocedure hebben doorlopen?
Je vraagt je af waarom daar inderdaad blijkbaar geen mensen met boerenverstand werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
TS moet maar even solliciteren bij de IND, dan schiet dat proces tenminste op
Niet iedereen komt dus uit landen waar oorlog is maar dat laat je bewust buiten beschouwing. Oostindisch dom noemen we dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb niets over deze landen gezegd. Je verzint het ter plekke. Ik had het over mensen uit actieve oorlogsgebieden, en jij komt met deze lijst aanzetten.
Snap je dat de gemiddelde 'vluchteling' het daarom wel lekker vindt om zich hier te vestigen en gratis van wieg tot graf verzorgd te worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:03 schreef Slavski het volgende:
Probleem is dat Nederland mensen binnen blijft halen maar nooit meer terug stuurt ook al is het land van herkomst weer veilig. Het kost Nederland (ons dus) 30k per jaar per vluchteling. Ze krijgen hier een wekelijkse uitkering, waarvan velen ook nog eens toeslagen er bovenop krijgen, waar ze 0,0 voor hoeven te doen. Ik verdien niet eens 30k per jaar met die kut salarissen hier, maar wel ondertussen Nederlands geleerd, opleiding afgemaakt en mij aangepast aan een totaal andere cultuur, iets waar de gemiddelde vluchteling niet eens de moeite voor doet. Ik heb mensen gekend die hier al 20 a 30 jaar wonen en niet eens de moeite hebben gedaan om een woordje Nederlands te leren of zich aan te passen, niks voor de samenleving willen betekenen maar wel ondertussen het gratis geld binnen blijven harken waar mensen zoals jij en ik aan meebetalen.
Totaal niet. Ik zeg alleen dat diegene die daar wel vandaan komen opgevangen moeten worden. Mensen die van buiten deze gebieden komen moet gewoon de procedures volgen en komen ze niet in aanmerking dan kunnen ze weer naar huis.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:09 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Niet iedereen komt dus uit landen waar oorlog is maar dat laat je bewust buiten beschouwing. Oostindisch dom noemen we dat.
Nee, mensen die van buiten die gebieden komen meteen weer terug sturen, die hebben hier niks te zoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik zeg alleen dat diegene die daar wel vandaan komen opgevangen moeten worden. Mensen die van buiten deze gebieden komen moet gewoon de procedures volgen en komen ze niet in aanmerking dan kunnen ze weer naar huis.
Nope. Voor die mensen moet er een verkorte rechtsomkeert procedure zijn. Binnen 24 uur terug naar land van herkomst, desnoods in een Hercules. Die moeten niet eens Schiphol af komen. We zijn verdomme luilekkerland niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik zeg alleen dat diegene die daar wel vandaan komen opgevangen moeten worden. Mensen die van buiten deze gebieden komen moet gewoon de procedures volgen en komen ze niet in aanmerking dan kunnen ze weer naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |