Pal naast de A10, dus heel goed bereikbaar. Je pakt de afslag, onderaan rechts en direct links en je bent er.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is ook al helemaal modern, eerst kreeg je volgens mij nog een apart kaartjeMaar Dan weet ik dat. Ook goed bereikbaar vanaf de snelweg?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:59 schreef AirwiN het volgende:
Mooie wolkenlucht vandaag vanaf mijn thuiswerkplek.Goedemorgen.
Wolken én zon gelukkig. Gelukkig kan ik tot 9 uur minimaal gekleed werken. Daarna weer aan de Teams.quote:
Hier strakblauwe lucht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wolken én zon gelukkig. Gelukkig kan ik tot 9 uur minimaal gekleed werken. Daarna weer aan de Teams.
Nu enkel in boxershort, vanaf 9 uur alleen met shirt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen bovenkleding is gewenst dan toch.
Toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu enkel in boxershort, vanaf 9 uur alleen met shirt.
quote:
Goed idee, ff een bakkie zetten.quote:
Maar dan zonder boxershortquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je toch niks van op beeld I guess?quote:
Tenzij je het vergeet en even iets wil pakken...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie je toch niks van op beeld I guess?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:19 schreef STING het volgende:
Wow, wat is de Facebook feed ineens fucked up
Dat is amper voordeel daar 9:00 begin werkdag is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haal de "ineens" weg en hij klopt.quote:
Dit. Was ook te lui om die quote aan te passen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haal de "ineens" weg en hij klopt.
Oh jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haal de "ineens" weg en hij klopt.
quote:
Ochtendmens hier dus zat om 7:15 al op de thuiswerkplek.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:27 schreef Tegan het volgende:
Dat is amper voordeel daar 9:00 begin werkdag is.
Ik gebruik het idd soms nog weleens als foto album om foto's te delen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb facebook alleen nog op foto's te plaatsen tijdens vakantie.![]()
En dan vooral voor mijn ouders. De rest van de vrienden kijkt niet eens (of geven geen like)
Ja, dat is nu wel beter inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zelf heb ik nu liever een waterijsje
IJsblokjes in drinken hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zelf heb ik nu liever een waterijsje
Ik begin nu pas wakker te wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ochtendmens hier dus zat om 7:15 al op de thuiswerkplek.
Ja, ik ook. Nog twee dagen...quote:
Zuid-Europese werkmentaliteitquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begin nu pas wakker te worden![]()
Geografisch helemaal ok dusquote:
quote:
Dit vat het wel goed samen jaquote:
Ik gebruik m wekelijks. Komt altijd wel weer ergens van pas leert de praktijk.quote:
Altijd een achter de hand houden idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gebruik m wekelijks. Komt altijd wel weer ergens van pas leert de praktijk.
Van donderdag t/m zondag naar het water denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen?
Nog chickies gespot daar?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van donderdag t/m zondag naar het water denk ik
Het is wel chickiesseizoen nu jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog chickies gespot daar?
en dat was je ons wellicht vergeten te vertellen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel chickiesseizoen nu ja![]()
Maarja, niet dat ik daar verder wat aan hebHoewel ik zondag wellicht afspreek met een chickie hihihi
Ik wil de roddelmachine niet aanslingerenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat was je ons wellicht vergeten te vertellen?
Sletquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel chickiesseizoen nu ja![]()
Maarja, niet dat ik daar verder wat aan hebHoewel ik zondag wellicht afspreek met een chickie hihihi
Noemen we dat tegenwoordig zo ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil de roddelmachine niet aanslingeren![]()
Nah, 't is gewoon casual hoorHoewel ik haar wel springlesjes zou gaan geven
Ze vinden je lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die muggen hierzoZit er echt helemaal onder. Kutbeesten
Blijkbaar. Ben helemaal leeggezogenquote:
Dat is iets waar de mannen hier alleen maar van kunnen dromenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ben helemaal leeggezogen
Uhuhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noemen we dat tegenwoordig zo ja?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is iets waar de mannen hier alleen maar van kunnen dromen
Het enige dat leeggezogen wordt is de portemonneequote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Liever niet door een mug.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap die muggen wel, die doen buurmeisje gewoon na.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Doen ze het wel verkeerd. Ik zuig geen bloedquote:Op donderdag 25 augustus 2022 05:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap die muggen wel, die doen buurmeisje gewoon na.
Weten zij veel met hun muggenbrein.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen ze het wel verkeerd. Ik zuig geen bloed
Nog wel. Al slaap ik wel moeilijk deze week.quote:
Is je vakantie al voorbij?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog wel. Al slaap ik wel moeilijk deze week.
Gelukkig na vandaag zou de hitte voorbij moeten zijn.
Met jou?
Ja, ik ben afgelopen maandag weer begonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is je vakantie al voorbij?
Mwah, het gaat wel. Druk op het werk, teveel veranderingen. Kan er nog niet echt aan wennen
Bijna verlof?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik niet echt, maar ook weinig zin om iets te doen.
Ja, vrijdag tot zondag nog en daarna verlofquote:
Lekker hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vrijdag tot zondag nog en daarna verlof
Ik waggel er wel een beetje voor spek en bonen bij op werk inmiddels dus maar goed ook
Ja eens. Nu al 27 graden.quote:
Oh jammer. Ik dacht wel weer tijd voor bed.quote:
Nou joepiequote:
Onder de 30 thank heavens.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:
Wat gaat het weer worden in Nederland volgende week?
Oh, winterjas meenemen dus.quote:
Zegquote:
En thermo ondergoedquote:
quote:
Kan je die opwarmenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig brengt m'n vriendin haar ijsmutsje mee
Overlevingsmodus aan!quote:
Jij zit te rillen terwijl wij in shirts lopenquote:
Alleen een boxer.quote:
Pas nou op dat je geen Cojona oplooptquote:
Dit was genoeg geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
Eén dag boven de 30 graden en iedereen zit weer te zuchten en steunen, we zijn ook eigenlijk wel zeikerds in dit land
Eén dag?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
Eén dag boven de 30 graden en iedereen zit weer te zuchten en steunen, we zijn ook eigenlijk wel zeikerds in dit land
Oh jeequote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pas nou op dat je geen Cojona oploopt
Of Een apenkop, of Jif. Of alles.quote:
In Nederland kan je alles krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of Een apenkop, of Jif. Of alles.
En terecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Belgen helemaal blij dat Evenepoel in het rood rijdt nu.
Tof!quote:
volgend jaar is nog ver wegquote:
Ja, dat is wel balen. Tegen de tijd dat ik ga is mijn baby een peuter..quote:
Ik vind dat wel een nadeel aan die grote concerten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is wel balen. Tegen de tijd dat ik ga is mijn baby een peuter..
En uitkijken dat je niet dubbel plant omdat het zo ver weg is, dat je de exacte datum vergeet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een nadeel aan die grote concerten.
Je moet een jaar vooraf kaarten kopen terwijl je niet weet of je dan wel kan of zin hebt
Als er dan niet weer covid isquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En uitkijken dat je niet dubbel plant omdat het zo ver weg is, dat je de exacte datum vergeet.
Ook maar eens februari blokken in m'n agenda, als het goed is heb ik dan een pre-covid-inhaler.
maar we mogen tenminste wel buiten komenquote:
Dat wilde je de afgelopen paar dagen ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar we mogen tenminste wel buiten komen
Een beetje FOK! autist houdt dat neurotisch bij in zijn digitale agenda. Nepperd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En uitkijken dat je niet dubbel plant omdat het zo ver weg is, dat je de exacte datum vergeet.
Klopt, maar in februari vind ik de temperatuur meestal wel acceptabelquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wilde je de afgelopen paar dagen ook niet.
En daarmee niet optimaal genieten van alle dames in zomerse tenues? Gemiste kans.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wilde je de afgelopen paar dagen ook niet.
Ach ja, volgende zomer dan maar nieuwe poging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarmee niet optimaal genieten van alle dames in zomerse tenues? Gemiste kans.
Is het nog heterquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ach ja, volgende zomer dan maar nieuwe poging.
Lekker man.quote:
@Speedfight daarentegen met haar Charizardmander... Te heet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:58 schreef AirwiN het volgende:
Dan zul je wel blij zijn met @:IJsdraakje .
Charmanderquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Speedfight daarentegen met haar Charizard... Te heet.
Wat een waardeloze wingman ben je toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Air is je alleen maar aan het plagen. Die kent zijn Pokemon wel.
Bestond Pokémon al in jouw tijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze wingman ben je toch.
Pokemon bestaat al best langquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:17 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Bestond Pokémon al in jouw tijd?![]()
Dit. Staat gewoon in mijn agenda. En ik wil zo graag hiernaartoe, dat ik er niet bang voor ben dat ik er volgend jaar geen zin in heb. En niet kunnen. Hallo, daar kan je toch (juist zover van te voren) rekening mee houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje FOK! autist houdt dat neurotisch bij in zijn digitale agenda. Nepperd.
N00bquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Speedfight daarentegen met haar Charizardmander... Te heet.
Ja joh, ik ben hartstikke jong nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:17 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Bestond Pokémon al in jouw tijd?![]()
Noem dat maar jong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben hartstikke jong nog.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. Staat gewoon in mijn agenda. En ik wil zo graag hiernaartoe, dat ik er niet bang voor ben dat ik er volgend jaar geen zin in heb. En niet kunnen. Hallo, daar kan je toch (juist zover van te voren) rekening mee houden
Zijn eigen pocket monster vooralquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Air is je alleen maar aan het plagen. Die kent zijn Pokemon wel.
Ik ook van jou hoor.quote:
You know nothingquote:
Ekans?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn eigen pocket monster vooral
quote:
Wil jij mijn Gardevoir zijn?quote:
Diglet?quote:
Oh, ik dacht een Jynx.quote:
Steelix dan toch wel.quote:
Sinds gen 1 yooooo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:34 schreef Speedfight het volgende:
Wat een pokemasters allemaal hier!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:34 schreef Speedfight het volgende:
Ik ken ook alleen de eerste 150 echt uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
daar is het bij mij ook bij gebleven.
Dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Spreekt elkaar tegen.quote:
Oh, neuh, ik heb alles gespeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah, een connaisseurquote:
Bla bla bla, geef nou maar toe dat je kamer vol hangt met posters.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die kwam in de serie ook in voor.
Leuke gamesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:34 schreef Speedfight het volgende:
De eerste 151 toch wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen de eerste 150 echt uit mijn hoofd.
Daarna nog wel wat meegekregen maar veel minder.
de 151e was de geheime Mew toch?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:02 schreef Speedfight het volgende:
[..]
de 151e was de geheime Mew toch?
Die serie loopt nog he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kwam in de serie ook in voor.
Ja, maar nu heet het anders. Dus dat telt niet meer.quote:
En de artstyle is anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar nu heet het anders. Dus dat telt niet meer.
Hij is tien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:05 schreef El_Thijs het volgende:
Vond het altijd wel knap dat Ash al die meiden om zich heen had maar er nooit iets gebeurde
Brok steelde al de chickies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:05 schreef El_Thijs het volgende:
Vond het altijd wel knap dat Ash al die meiden om zich heen had maar er nooit iets gebeurde
Whutquote:
Ja, ok. Maar dan nog, het heeft flink langer gelopen dan alleen gen 1, dus da's niet echt een geweldig kader.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar nu heet het anders. Dus dat telt niet meer.
Hij werd gecockBrockedquote:
Geen grap! In de OG serie was Ash eeuwig tien.quote:
Sjezusquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap! In de OG serie was Ash eeuwig tien.
Toen het begin van gen2 begon ben ik afgehaakt bij de serie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar dan nog, het heeft flink langer gelopen dan alleen gen 1, dus da's niet echt een geweldig kader.
Die had altijd zijn ogen dicht dus alle chicks wisten dat hij viel op hun innerlijk.quote:
Hij ging wel altijd op uiterlijk af...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had altijd zijn ogen dicht dus alle chicks wisten dat hij viel op hun innerlijk.
Volgens mij viel die vooral voor de vrouwen in een zusterpakje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging wel altijd op uiterlijk af...
Of politiepakje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij viel die vooral voor de vrouwen in een zusterpakje.
Hoe dan??quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging wel altijd op uiterlijk af...
Terechtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij viel die vooral voor de vrouwen in een zusterpakje.
En Joys!quote:
Ik denk het jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te mainstream voor jou dit.
Je was mij voor.quote:
Geen underground scene waar je onderdeel van uitmaakte waar de kaartjes in het geniep geruild werden oid?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Op de bible belt vonden ze pokemon heidens.
Dus dit is me compleet voorbij gegaan als onderdeel van mijn jeugd.
Had geen vriendenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen underground scene waar je onderdeel van uitmaakte waar de kaartjes in het geniep geruild werden oid?
Achquote:
Boeiend wat anderen vinden. Gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie, kan ik een labelprinter vragen als cadeau of kom ik dan over als een rasautist?
Beter een drakendildo vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie, kan ik een labelprinter vragen als cadeau of kom ik dan over als een rasautist?
Done.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeiend wat anderen vinden. Gewoon doen.
Die zou alleen maar ter versiering in de vensterbank staan, vind ik zonde.quote:
Best fascinerende dingen tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzonder dat het nog steeds over draken dildos gaat hier.
Welnee. Laatst ging het ook over tentakeldildo's. Inclusief foto's uit iemand haar collectie dildo's.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzonder dat het nog steeds over draken dildos gaat hier.
Ouderwets handwerk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Laatst ging het ook over tentakeldildo's. Inclusief foto's uit iemand haar collectie dildo's.
Ik zal haar ff DM'en en vragen om een foto van haar bovenarmen. Eens kijken of ze spierballen heeft van al dat handwerk.quote:
Flinke sprong van dildo's naar puppiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:09 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben op mijn ouders puppy aan het passen
Misschien is het een passieve collectie? Een beetje een museum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal haar ff DM'en en vragen om een foto van haar bovenarmen. Eens kijken of ze spierballen heeft van al dat handwerk.
Wie weet. Bij Kaneel en Dildo staan ze ook in de vensterbank begreep ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is het een passieve collectie? Een beetje een museum?
Klinkt als een winkel, dille en kamille maar dan Dildo en kaneelquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet. Bij Kaneel en Dildo staan ze ook in de vensterbank begreep ik.
Had Loka moeten staan. Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt als een winkel, dille en kamille maar dan Dildo en kaneel
Toch een scheur in je handen gehad dit weekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:29 schreef Faxie het volgende:
Godver, koop je een tweedehands luchtfilterhuis omdat de huidige slang een aantal scheuren heeft, kom je tot de ontdekking dat de nieuwe ook een scheur heeft![]()
Dan maar even een mailtje sturen... pff...
Wat is je uurtarief als poets?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:15 schreef Senn88 het volgende:
Badkamer grondig aan het poetsen vooral die vloer is dramatisch. Net staan schrobben nu zo kijken wat het resultaat is
Ik ga echt niet bij een ander poetsen mijn huis is al te veelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat is je uurtarief als poets?
Ik vraag dit voor een vri…
Met hoe vaak jij over poetsen post geloof ik nooit dat het echt vies was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:15 schreef Senn88 het volgende:
Badkamer grondig aan het poetsen vooral die vloer is dramatisch. Net staan schrobben nu zo kijken wat het resultaat is
Onderschat niet hoeveel stof en troep je krijgt van 2 honden en 2 konijnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met hoe vaak jij over poetsen post geloof ik nooit dat het echt vies was.
Wat doen die in je badkamer dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Onderschat niet hoeveel stof en troep je krijgt van 2 honden en 2 konijnen
Moos heeft in de badkamer geslapen toen het zo bloed heet was. Enige koele plekje in huisquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doen die in je badkamer dan?
Wel zielig altijd voor de beestjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moos heeft in de badkamer geslapen toen het zo bloed heet was. Enige koele plekje in huis
Badkamer zit met een schuifdeur vast aan mijn slaapkamer dus hij was niet zielig alleen hoor. Hoe bevalt je verlof?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel zielig altijd voor de beestjes.
Een van onze katten heeft ook veel in de douchecabine gelegen toen
Nee maar dat ze het zo warm hebben, met die vachten van ze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Badkamer zit met een schuifdeur vast aan mijn slaapkamer dus hij was niet zielig alleen hoor. Hoe bevalt je verlof?
Wel goed aan jezelf denken dan! Dat verlof komt er immers niet zomaar aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar dat ze het zo warm hebben, met die vachten van ze.
Ik heb weekenddienst, morgen laatste dag. En ze laten me nog even zwoegen ook, want zoals elk weekend in de zomer is iedereen weer ziek of op vakantie
Voordeel aan zo dik zijn is wel dat iedereen het je gunt dat je rustig aan doetquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel goed aan jezelf denken dan! Dat verlof komt er immers niet zomaar aan.
Moos heeft het sowieso snel warm had wel ventilatoren en airco in de slaapkamer maar als de warmte eenmaal binnen is gedrongen dan doet dat ook niets meer
Dat wel ja. Maar het ging niet lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar het strand geweest?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar het ging niet lekkerGewoon zo'n dagje dat alles lijkt te mislukken
En het chickiesgehalte viel ook tegen
Je had me zelfs uitgenodigd maar ik kon je niet vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had jij niet even langs kunnen komen?
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je had me zelfs uitgenodigd maar ik kon je niet vinden
Ik had je ook los moeten latenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je had me zelfs uitgenodigd maar ik kon je niet vinden
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar het ging niet lekkerGewoon zo'n dagje dat alles lijkt te mislukken
En het chickiesgehalte viel ook tegen
Je was gewoon weer veel te kritisch.quote:
Faxie wordt steeds ouder en de chickies relatief gezien steeds jonger.quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was gewoon weer veel te kritisch.
Blijkbaar hanteert Faxie nog altijd een absolute leeftijdsgrens ipv een relatieve leeftijdsgrens.quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Faxie wordt steeds ouder en de chickies relatief gezien steeds jonger.
quote:
Ik nog 3, maar ik ga wel even proberen om donderdag ook vrij te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |