Pal naast de A10, dus heel goed bereikbaar. Je pakt de afslag, onderaan rechts en direct links en je bent er.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is ook al helemaal modern, eerst kreeg je volgens mij nog een apart kaartjeMaar Dan weet ik dat. Ook goed bereikbaar vanaf de snelweg?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:59 schreef AirwiN het volgende:
Mooie wolkenlucht vandaag vanaf mijn thuiswerkplek.Goedemorgen.
Wolken én zon gelukkig. Gelukkig kan ik tot 9 uur minimaal gekleed werken. Daarna weer aan de Teams.quote:
Hier strakblauwe lucht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wolken én zon gelukkig. Gelukkig kan ik tot 9 uur minimaal gekleed werken. Daarna weer aan de Teams.
Nu enkel in boxershort, vanaf 9 uur alleen met shirt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen bovenkleding is gewenst dan toch.
Toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu enkel in boxershort, vanaf 9 uur alleen met shirt.
quote:
Goed idee, ff een bakkie zetten.quote:
Maar dan zonder boxershortquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je toch niks van op beeld I guess?quote:
Tenzij je het vergeet en even iets wil pakken...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie je toch niks van op beeld I guess?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:19 schreef STING het volgende:
Wow, wat is de Facebook feed ineens fucked up
Dat is amper voordeel daar 9:00 begin werkdag is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haal de "ineens" weg en hij klopt.quote:
Dit. Was ook te lui om die quote aan te passen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haal de "ineens" weg en hij klopt.
Oh jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haal de "ineens" weg en hij klopt.
quote:
Ochtendmens hier dus zat om 7:15 al op de thuiswerkplek.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:27 schreef Tegan het volgende:
Dat is amper voordeel daar 9:00 begin werkdag is.
Ik gebruik het idd soms nog weleens als foto album om foto's te delen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb facebook alleen nog op foto's te plaatsen tijdens vakantie.![]()
En dan vooral voor mijn ouders. De rest van de vrienden kijkt niet eens (of geven geen like)
Ja, dat is nu wel beter inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zelf heb ik nu liever een waterijsje
IJsblokjes in drinken hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zelf heb ik nu liever een waterijsje
Ik begin nu pas wakker te wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ochtendmens hier dus zat om 7:15 al op de thuiswerkplek.
Ja, ik ook. Nog twee dagen...quote:
Zuid-Europese werkmentaliteitquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begin nu pas wakker te worden![]()
Geografisch helemaal ok dusquote:
quote:
Dit vat het wel goed samen jaquote:
Ik gebruik m wekelijks. Komt altijd wel weer ergens van pas leert de praktijk.quote:
Altijd een achter de hand houden idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gebruik m wekelijks. Komt altijd wel weer ergens van pas leert de praktijk.
Van donderdag t/m zondag naar het water denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen?
Nog chickies gespot daar?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van donderdag t/m zondag naar het water denk ik
Het is wel chickiesseizoen nu jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog chickies gespot daar?
en dat was je ons wellicht vergeten te vertellen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel chickiesseizoen nu ja![]()
Maarja, niet dat ik daar verder wat aan hebHoewel ik zondag wellicht afspreek met een chickie hihihi
Ik wil de roddelmachine niet aanslingerenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat was je ons wellicht vergeten te vertellen?
Sletquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel chickiesseizoen nu ja![]()
Maarja, niet dat ik daar verder wat aan hebHoewel ik zondag wellicht afspreek met een chickie hihihi
Noemen we dat tegenwoordig zo ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil de roddelmachine niet aanslingeren![]()
Nah, 't is gewoon casual hoorHoewel ik haar wel springlesjes zou gaan geven
Ze vinden je lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die muggen hierzoZit er echt helemaal onder. Kutbeesten
Blijkbaar. Ben helemaal leeggezogenquote:
Dat is iets waar de mannen hier alleen maar van kunnen dromenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ben helemaal leeggezogen
Uhuhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noemen we dat tegenwoordig zo ja?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is iets waar de mannen hier alleen maar van kunnen dromen
Het enige dat leeggezogen wordt is de portemonneequote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Liever niet door een mug.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap die muggen wel, die doen buurmeisje gewoon na.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Doen ze het wel verkeerd. Ik zuig geen bloedquote:Op donderdag 25 augustus 2022 05:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap die muggen wel, die doen buurmeisje gewoon na.
Weten zij veel met hun muggenbrein.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen ze het wel verkeerd. Ik zuig geen bloed
Nog wel. Al slaap ik wel moeilijk deze week.quote:
Is je vakantie al voorbij?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog wel. Al slaap ik wel moeilijk deze week.
Gelukkig na vandaag zou de hitte voorbij moeten zijn.
Met jou?
Ja, ik ben afgelopen maandag weer begonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is je vakantie al voorbij?
Mwah, het gaat wel. Druk op het werk, teveel veranderingen. Kan er nog niet echt aan wennen
Bijna verlof?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik niet echt, maar ook weinig zin om iets te doen.
Ja, vrijdag tot zondag nog en daarna verlofquote:
Lekker hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vrijdag tot zondag nog en daarna verlof
Ik waggel er wel een beetje voor spek en bonen bij op werk inmiddels dus maar goed ook
Ja eens. Nu al 27 graden.quote:
Oh jammer. Ik dacht wel weer tijd voor bed.quote:
Nou joepiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |