Een COS zonder 5th is ook geen COSquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Weer eens een echte COS... nu maar hopen dat HiDI ook weer meedoet met zijn onnavolgbare streamdekking
Aldus de toekomstig nr 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een COS zonder 5th is ook geen COS
Ik ben er "in principe" altijd klaar voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een COS zonder 5th is ook geen COS
@HiDiHoquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Weer eens een echte COS... nu maar hopen dat HiDI ook weer meedoet met zijn onnavolgbare streamdekking
Wie weetquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wordt jij wel nummer 1
En de grootste al weetikveelhoelang afwezige eikel @Jian (vergeefse moeite, maar je weet nooit..)quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat @:Rinaldo en @:Tiki ook nog kunnen meegenieten dit jaar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat @:Rinaldo en @:Tiki ook nog kunnen meegenieten dit jaar
ik zou een andere username proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de grootste al weetikveelhoelang afwezige eikel @:Jian (vergeefse moeite, maar je weet nooit..)
Nah, dat zal dan uit zijn allerkleinste teen gekomen zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
volgens mij heeft hij al wat gepost in het RLS topic
Komt er weer een BB aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Een Jaar van je leven begint op 4 september. Loods met 40 bewoners waarvan de winnaar 1 miljoen bruto kan winnen.quote:
Dat klinkt meer als utopiaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een Jaar van je leven begint op 4 september. Loods met 40 bewoners waarvan de winnaar 1 miljoen bruto kan winnen.
Wat heb je anders te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als utopia
pfff 1 jaar....te lang
Werkenquote:
Ja, als het niks blijkt te zijn, kieperen we dit forum gewoon weer weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Zoiets ja.. een soort van Tamme DGK die een jaar moet duren... eerst zien dan geloven-niveau
Zou zonde zijn hé? Net nu het op de rails staat..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, als het niks blijkt te zijn, kieperen we dit forum gewoon weer weg.
Leuk Jippie dat je hier mod bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:19 schreef Jippie het volgende:
Leuk om jullie allemaal hier te zien
[ afbeelding ]
wie is er crea en maakt een OP met alle users in de loods plaatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou zonde zijn hé? Net nu het op de rails staat..
[ afbeelding ]
Steeds OP'S aanpassen is kutwerk ...sorry...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie is er crea en maakt een OP met alle users in de loods plaatje![]()
Jipske.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:49 schreef Jippie het volgende:
Oh ik zit hier helemaal verkeerdhup naar de SC toe
Ze gaan weerwolven.quote:
quote:
Zin in!quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu mogen we de COS nog vervuilen met onzin want het is nog niet begonnen.![]()
![]()
Weet je iig wat je gaat doen en hoef je je niet te vervelen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
Daar gaat weer een jaar van mijn leven.
Alsof ik niks te doen heb.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je iig wat je gaat doen en hoef je je niet te vervelen.
Ja dat weet ik niet he, maar als je niets te doen heb, heb je nu wel makkelijk iets gevonden.quote:
Leuk om je weer te zienquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet he, maar als je niets te doen heb, heb je nu wel makkelijk iets gevonden.![]()
STREAMEN![]()
![]()
Aapjes kijken
![]()
![]()
Jou ook en engine en de rest ook natuurlijk, de meeste komen weer onder hun steen vandaan nu. RLS kijkers dan toch.quote:
Hé en ik danquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jou ook en engine en de rest ook natuurlijk, de meeste komen weer onder hun steen vandaan nu. RLS kijkers dan toch.![]()
![]()
Ik was nooit weg, maar ik heb zeker weer zin in deze RLS en Expeditie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jou ook en engine en de rest ook natuurlijk, de meeste komen weer onder hun steen vandaan nu. RLS kijkers dan toch.![]()
![]()
En u bent?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik was nooit weg, maar ik heb zeker weer zin in deze RLS en Expeditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik zei toch ook de rest.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En u bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Chocoooooquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zei toch ook de rest.Jij wil persoonlijk een groet van mij, dat kan natuurlijk. Hooooiiiiieeeee greysbones, leuk om jou weer te zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ok, sommige blijven tussen de rlsen natuurlijk. Ik heb ook mijn periodes maar afgelopen jaar bijna niet, zat prima onder mijn steen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik was nooit weg, maar ik heb zeker weer zin in deze RLS en Expeditie.
Welke maand was vorig jaar de dans marathon?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige blijven tussen de rlsen natuurlijk. Ik heb ook mijn periodes maar afgelopen jaar bijna niet, zat prima onder mijn steen.Tot ik het nieuws zag van een jaar van je leven, bij rls hoort fok ook bij mij.
![]()
oktober?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke maand was vorig jaar de dans marathon?
Fuck, geen idee, einde van het jaar of zo, oh wacht vorig jaar dan en BB begin dit jaar, toch? Gaat lekker met mijn geheugen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke maand was vorig jaar de dans marathon?
Zouden ze het nog een keer doen?quote:
Ja ik hoop van wel. Was zeker geinig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze het nog een keer doen?
Was best leuk om te volgen
google dan gewoon ffquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fuck, geen idee, einde van het jaar of zo, oh wacht vorig jaar dan en BB begin dit jaar, toch? Gaat lekker met mijn geheugen.
Ja zeg hequote:
Kijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg he, wel ff zitten zoeken in mijn myat en was inderdaad oktober 2021.
Hoi Chufiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Prinsesje?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Mogen we niet gewoon meer alles vragen, vroeger werd er dan gelijk gezocht voor mij, ik ben daardoor erg lui geworden en verwend.
Vragen mag altijdquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Mogen we niet gewoon meer alles vragen, vroeger werd er dan gelijk gezocht voor mij, ik ben daardoor erg lui geworden en verwend.
lui lief dingquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk![]()
https://www.kijk.nl/programmas/de-dansmarathon
Hey Chocoquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, jouw hoofd kennen we ook nog.Welkom terug.
4 september kick off dacht ik.
Wat is hier aan de hand?quote:
Ja is dat zo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel gemeen geworden.
Zou kunnen .... maar goed ... ik mag jequote:Op maandag 29 augustus 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel gemeen geworden.
Ik zag niemand iets posten, dat we het op moesten zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ja geinig he. Ik heb er zin in iig en ik hoop dat het niet te veel verpest wordt door zeikerds die gaan bellen en dat er dan weer van alles niet mag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey Choco![]()
Bedankt voor de update. Dat is idd al snel.
En muziekquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja geinig he. Ik heb er zin in iig en ik hoop dat het niet te veel verpest wordt door zeikerds die gaan bellen en dat er dan weer van alles niet mag.
Ik jou ook hoor, mopperkont van me.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen .... maar goed ... ik mag je
quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zag niemand iets posten, dat we het op moesten zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom danquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En muziek
Er moet gedanst en gezopen worden
ach ja ... Ben je thuis drukker of valt het daar wel mee?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, mopperkont van me.
poes mequote:
Echt wel, niet zoals met de laatste BB, dat er bijna geen drank in ging want anders krijgen we grens overschrijdend gedrag, echt hoor. Ik hoop dat het een beetje richting DGK gaat en niet teveel richting Utopia, maar ja, we zullen zien, iig weer iets te streamen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En muziek
Er moet gedanst en gezopen worden
Thuis ben ik vrij rustig, anders wordt Belg helemaal gek van me maar kom ik onder de mensen, ja dan ben ik nog steeds wel erg druk, iets met enthousiasme en dan wordt ik een stuiterbal.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ach ja ... Ben je thuis drukker of valt het daar wel mee?
Hewoon elke keer vragen of het mag ... Ja is neuken Nee is nog een keer vragen na de volgende borrelquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel, niet zoals met de laatste BB, dat er bijna geen drank in ging want anders krijgen we grens overschrijdend gedrag, echt hoor. Ik hoop dat het een beetje richting DGK gaat en niet teveel richting Utopia, maar ja, we zullen zien, iig weer iets te streamen.
Duimpje omhoog zal nog wel moeten maar ik zie liever dikke ruzies eigenlijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hewoon elke keer vragen of het mag ... Ja is neuken Nee is nog een keer vragen na de volgende borrel
Kreeg al medelijden met hem , maar valt dus meequote:Op maandag 29 augustus 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Thuis ben ik vrij rustig, anders wordt Belg helemaal gek van me maar kom ik onder de mensen, ja dan ben ik nog steeds wel erg druk, iets met enthousiasme en dan wordt ik een stuiterbal.![]()
Fight fight fightquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Duimpje omhoog zal nog wel moeten maar ik zie liever dikke ruzies eigenlijk
DGK was master in beidequote:Op maandag 29 augustus 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Duimpje omhoog zal nog wel moeten maar ik zie liever dikke ruzies eigenlijk
Ja ja en valt echt heel erg mee, iets met zwart wit ookquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg al medelijden met hem , maar valt dus mee
ik ga dan wel ff naast je zitten om tot rust te komenquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
Of een stuiterbal die iedereen knettergek maakt.
quote:
Die is ge-implodeert denk ikquote:
present weer ... die hebben we los moeten peuteren bij Dannyquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Is Soury ook alweer op het forum? Want die mag ook niet gemist worden
Ok topquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
present weer ... die hebben we los moeten peuteren bij Danny
Klopt toen was preuts iets wat we nog op moesten zoeken in het woordenboekquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar toen was ook nog niet de wereld veranderd in 1 grote zeikshow.
Wij samen in een RLS, lol, wacht, alle RLSfokkijkers in een RLS, dat zou master zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga dan wel ff naast je zitten om tot rust te komen
Mooi dat jij er ook weer bent. Mis alleen je sigaar nogquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het is hier nu drukker dan tijdens een RLS
Ja man, echt wel vervelend af en toe tegenwoordig. Maar ja. We zullen zien hoe het gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt toen was preuts iets wat we nog op moesten zoeken in het woordenboek
Ik hoop toch echt wel op een inclusieve show, met de juiste verhoudingen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar toen was ook nog niet de wereld veranderd in 1 grote zeikshow.
We zullen zien, zal vast van alles tussen zitten, van wat ik toch al gelezen heb.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt wel op een inclusieve show, met de juiste verhoudingen.
Misschien gaan ze wel feestjes geven geven en kunnen welangs komen zoals ... Likkende Lassie ''? was het in DGK?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij samen in een RLS, lol, wacht, alle RLSfokkijkers in een RLS, dat zou master zijn.![]()
Bij sommige ga ik dan echt wel mijn geduld verliezen.
Nope, ik ga er nooit heen, nooit behoefte gehad ook want weet hoe mensen over streams praten en over de bezoekers.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel feestjes geven geven en kunnen welangs komen zoals ... Likkende Lassie ''? was het in DGK?
Verwijderd uit DGKquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik ga er nooit heen, nooit behoefte gehad ook want weet hoe mensen over streams praten en over de bezoekers.![]()
En kweet niet meer waar likkende lassie inzat.Mot je ff googlen
Edit, maar erover nadenken hoe wij fokkers ergens in een loods of huis zitten is wel geinig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik ga er nooit heen, nooit behoefte gehad ook want weet hoe mensen over streams praten en over de bezoekers.![]()
En kweet niet meer waar likkende lassie inzat.Mot je ff googlen
Ik mis die ook weleensquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mooi dat jij er ook weer bent. Mis alleen je sigaar nog
een triple meet extendedquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Edit, maar erover nadenken hoe wij fokkers ergens in een loods of huis zitten is wel geinig.
Denk het wel ... maar of de redactie het leuk gaat vinden is iets andersquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met kijkers.
We zouden kijkers wel vermaken vermoed ik.
Ik bedoel toen in de liveshow.... Pool party met DJ-? hoop gasten , maar er ging iets mis bij hem en toen moest ie wegquote:
Jij mist die ookquote:
Hmm klinkt bekend maar verder geen idee meer eigenlijk. Meer info nodig om de herinnering boven te krijgen maar is niet per se nodig of zo want mot zo weer naar mijn nest.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel toen in de liveshow.... Pool party met DJ-? hoop gasten , maar er ging iets mis bij hem en toen moest ie weg
Boeiend wat die willen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel ... maar of de redactie het leuk gaat vinden is iets anders
Ja dat ben ik ook vergeten ...quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm klinkt bekend maar verder geen idee meer eigenlijk. Meer info nodig om de herinnering boven te krijgen maar is niet per se nodig of zo want mot zo weer naar mijn nest.
Mario is er.quote:
Mn Speedo is inmiddels te klein voor mn...quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ik voor de kijkers beter wel doen.En jij in je speedo?
Dikke reet, daar houden we het gewoon op.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn Speedo is inmiddels te klein voor mn...
Ik was 16 met mn 1e en enigste Speedo ....quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dikke reet, daar houden we het gewoon op.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was 16 met mn 1e en enigste Speedo ....
ff volgens mij oranje rood met een logo dacht ik op de linker kantquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt de meest verschrikkelijke uitvinding die ooit gedaan is in de mode. Was ie ff of had ie figuurtjes erop.
Mijn zoon had vroeger een zwemleraar met een blokjes speedo. Heb me vaak in moeten houden qua lachen.
Ik mot gelijk aan dries roelvink denken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ff volgens mij oranje rood met een logo dacht ik op de linker kant
dat was een gele ... Ah nu weet ik het weer,.. In Rio heb ik ooit een Brasiliaanse Zunga aangeschaft ... die was ook oranje ...quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik mot gelijk aan dries roelvink denken.
Jip, dat is veel beter dan oranje of rood.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
dat was een gele ... Ah nu weet ik het weer,.. In Rio heb ik ooit een Brasiliaanse Zunga aangeschaft ... die was ook oranje ...
Waarom? Het is Chufiquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, dat is veel beter dan oranje of rood.En wat is dat dan weer en nee ik ga niet googlen nu.
Wacht, ja ik doe het wel even. Ik ga nu googlen wat een Zunga is.
ja die had ik dus niet genomenquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
Jip, ok, had ik beter niet kennen doen want de foto's die ik zag.....![]()
Afijn, is dus bijna hetzelfde als een speedo en bij sommige zag ik een reetveter ipv stof.
Laat hem lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig en chuf hoeft me niet altijd gelijk te bedienen.
Ow, datquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, niet met een reetveter?Je was toch een jonge god toen, kon je vast wel hebben.
Ja toen kon het nog net iddquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, niet met een reetveter?Je was toch een jonge god toen, kon je vast wel hebben.
quote:
Valt wel meequote:Op maandag 29 augustus 2022 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis al laat en soms zijn chuf en ik lastig te volgen.
Wie weet was dat wel heel leuk geweest voor je.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:43 schreef chufi het volgende:
IK had nooit een reetvreter... Wel ooit wat geinteresseerde gasten, maar toch maar afgeslagen
Ik had meerdere malen de optie , maar nee niet mn dingquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet was dat wel heel leuk geweest voor je.
maar nu ga ik naar mijn nest. Slaap lekker allemaal.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had meerdere malen de optie , maar nee niet mn ding
quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
Houston we’ve got a problem
https://bigbrother2023.tv(...)8aANlZi2h7uF8rHf9LoM
Ik weet het nietquote:
Omdat het kan of RTL sorteert voor op een mogelijke flop en het daardoor eerder van de buis halen van EJVJL.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:55 schreef spapaars het volgende:
Hier een filmpje
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua uitzendtijd botst het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het kan of RTL sorteert voor op een mogelijke flop en het daardoor eerder van de buis halen van EJVJL.
Gaat als 1 van de eersten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Irriteer me nu al aan die vrouw![]()
Zag het jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat als 1 van de eersten.
Heb je de broeikas gezien?
Allemaal aardappelplanten en voor nog geen week aardappelen met 40 mannen en vrouwen.
Ziet eruit als Utopia XLquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
Het Huis
Video van Koffietijd
https://streamable.com/fpfbrn
[ afbeelding ]
o die doet mee? lijkt wel of ze een pruik op heeftquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Irriteer me nu al aan die vrouw![]()
Jessie heeft een dochtertje, die gaat nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
zelfs al geven ze me geld mee om erin te gaan zo ik er nog niet in gaan
ik weet nu al dat er paar van die ex-utopianen waarschijnlijk ook weer meedoen cameralovers he Jessie, Romy, Billy recyclen
welk ander soort mensen zo hier aan meedoen, in ieder geval niet diegene met goede opleiding en goede baan
Zelfs een sportzaal is aanwezig zag ik.quote:
Daar kunnen ze mooi dat miljoen van de prijzenpot opmaken aan online bestellingen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een kantoortje inclusief computer.
[ afbeelding ]
Raar, bij hlf8 zei ze net 'zonder internet'quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Daar kunnen ze mooi dat miljoen van de prijzenpot opmaken aan online bestellingen.
quote:
Ik zie die ene van de laatste big brother wel meedoen. Die oude zure vrouw die altijd moest koken. Ben de naam kwijt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jessie heeft een dochtertje, die gaat niet
Romy is zwanger, die gaat niet
Billy is druk met Wehkamp (werk)
Dus wees gerust
Kitty?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zie die ene van de laatste big brother wel meedoen. Die oude zure vrouw die altijd moest koken. Ben de naam kwijt.
contact met de buitenwereldquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een kantoortje inclusief computer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Raar, bij hlf8 zei ze net 'zonder internet'
Oh ja, zou niet logisch zijn als ze daar internet zouden hebben.quote:
Het kantoortje van de "Bazen" zodra ze die status bereikt hebben... ( zie ook DGK Huub & Jaap)quote:
Ziet er ernstig uit als BB-XXL..quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
Video in foto/video topic
Gek dat het niet werkt op Fok, op andere forum kan ik het gewoon plaatsen
https://www.instagram.com/p/Ch2JTUmNFNe/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Voor de Kill gaan" iedereen heeft zijn baan opgezegd ervoor.. me reetquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:15 schreef spapaars het volgende:
Met nieuwe video, locatie zou nog steeds een geheim zijn
https://www.gids.tv/video(...)pen-de-40-deelnemers
quote:
Die miljonair de we hadden verbouwd nog steeds 40 uur per week huizen uit pure verveling.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Voor de Kill gaan" iedereen heeft zijn baan opgezegd ervoor.. me reet![]()
Pensionado's , Oma's en Opa's thuiswonende niksnutten, gesjeesde studenten en natuurlijk die paar F16 piloten en niet te vergeten die Miljonair die het doet uit verveling...
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die miljonair de we hadden verbouwd nog steeds 40 uur per week huizen uit pure verveling.
Niet weg is weg, dus zullen er geen nieuwe bij komen i guess..quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ohja, bijna vergeten, hoe gaan ze die altijd aanwezige te vroeg vertrekkende huilebalken vervangen die Mama&Pappa of mannetje/vrouwtje&kintjess thuis zo missen...
Zou ook raar en niet eerlijk zijn wanneer je halverwege instapt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet weg is weg, dus zullen er geen nieuwe bij komen i guess..
Ik denk 't wel helaas.. een jaar volmaken terwijl er jankererts weglopen gaat niet gebeuren.. de aanvulling zal gaan zoals we gewend zijn, met lekkere wijven met dikke tieten die voor de "spanning" , en de MooiBoys voor de kijkcijfers.. reken er maar opquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet weg is weg, dus zullen er geen nieuwe bij komen i guess..
Aldus komen er al aapjes uit mouwen... die mevrouw was blijkbaar al iets té "kaartenbakkkerig" op tv geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)kers-en-verslaafden/
Alleen maar rokers en verslaafden
Iris lijkt een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben expliciet gezegd dat er geen bewoners vervangen zouden worden. Maar ik weet niet of er een uitzondering is voor bewoners die buiten de eliminatie om weggaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk 't wel helaas.. een jaar volmaken terwijl er jankererts weglopen gaat niet gebeuren.. de aanvulling zal gaan zoals we gewend zijn, met lekkere wijven met dikke tieten die voor de "spanning" , en de MooiBoys voor de kijkcijfers.. reken er maar op
Kunnen ze doen, maar dan wel de reserves ergens tegelijkertijd van de buitenwereld afsluiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze hebben expliciet gezegd dat er geen bewoners vervangen zouden worden. Maar ik weet niet of er een uitzondering is voor bewoners die buiten de eliminatie om weggaan.
Ooooh was dit maar weer! Huubskeeequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. en dat "kantoortje" wat ze krijgen... is al bezet![]()
[ afbeelding ]
Ach jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze hebben expliciet gezegd dat er geen bewoners vervangen zouden worden. Maar ik weet niet of er een uitzondering is voor bewoners die buiten de eliminatie om weggaan.
Ziet er netjes uit, alleen met zoveel man op een kamer slapen vind ik zelf nooit zo fris.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
Video in foto/video topic
Gek dat het niet werkt op Fok, op andere forum kan ik het gewoon plaatsen
https://www.instagram.com/p/Ch2JTUmNFNe/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zitten er dan geen jaar dus zou niet helemaal eerlijk zijn tegenover de andere!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee ook op tv op sbs 6 21:30quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
En er zitten 40 deelnemers in, zal niet heel snel een lege loods worden.
RTL boulevard en Shownieuws hebben het over de kick-off aanstaande zondag, maar zeggen niet dat het op SBS6 wordt uitgezonden, misschien toch alleen op Videoland?
Gelukkig,quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ook op tv op sbs 6 21:30
https://www.broadcastmaga(...)4-september-op-sbs6/
Dat is dan wel op tijd.. maar dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gelukkig,
De bewoners zitten nu al 1 dag in de loods, misschien ook om te repeteren voor de kick-off voor aankomende zondag etc.
Dan ga je maar in dat kasje liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, alleen met zoveel man op een kamer slapen vind ik zelf nooit zo fris.
er stond vanmorgen een flink interview in AD groene hart. Volgens mij met de man op de achterste rij,, derde van rechts. Een single ondernemer uit Woerden. 47 jaar ofzo.quote:
De beroepen die ze altijd hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
er stond vanmorgen een flink interview in AD groene hart. Volgens mij met de man op de achterste rij,, derde van rechts. Een single ondernemer uit Woerden. 47 jaar ofzo.
Netjes alle kleuren, alle leeftijden all inclusieve maar geen hoofdoekjes...quote:
Het wordt zo moeilijk met al die mannen die er zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Netjes alle kleuren, alle leeftijden all inclusieve maar geen hoofdoekjes...
( veel vrouwen weer..)
Verrék, 40 totaal is idd veel..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het wordt zo moeilijk met al die mannen die er zijn.
En veel vrouwen? het zijn er 20 dus precies 50%
Tuurlijk veel, benieuwd hoe de badkamer er daar uitziet voor 40 personen, die heb ik nog niet gezien in de filmpjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, 40 totaal is idd veel..
Bij de Show Get de F out of my House heb ik ook nooit badkamer issues gezien met 100 mensen.. ik ga er vanuit dat er een hele grote Febo is achterquote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tuurlijk veel, benieuwd hoe de badkamer er daar uitziet voor 40 personen, die heb ik nog niet gezien in de filmpjes.
Hmmmquote:
Dat is echt heel jammer dan zie je de gewenningsperiode naar elkaar ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:13 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat ze as we speak al begonnen zijn. Had de streams dan ook al gelijk aan gedaan. Nu zitten daar 6 dagen tussen.
Jaaaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ga het toch even checken volgende week.
Of op de geheime kamerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ga je maar in dat kasje liggen
Je kan je nog steeds aanmelden en de 40 deelnemers zijn dinsdag al de loods ingegaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef Cargamelk het volgende:
Mssn niet de juiste plaats om het hier te plaatsen maar BB 2023 vraag ook om kandidaten
Zou wel een idee zijn , zou veel schelen aan stookkosten deze winterquote:Op donderdag 1 september 2022 11:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Je kan je nog steeds aanmelden en de 40 deelnemers zijn dinsdag al de loods ingegaan.
Met hier aanwezig zijn volg je het alquote:
Ik volg FOK! zoals ik al jaren doe maar het programma is nog niet eens begonnen altans de uitzendingen niet dus kan ik het niet volgen dus hoort de optie GEEN in mijn opinie er gewoon bij te staanquote:Op donderdag 1 september 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met hier aanwezig zijn volg je het al, en die hier niet komen, zullen de poll niet zien.
Dus GEEN is geen optie.
Ik lees dit als "de eindprijs wordt net zo'n domper als bij Million Dollar Island". Daarvoor werd men ook gek gemaakt met een miljoen als eindprijs en viel het uiteindelijke bedrag in het niet (3 * 170.000 euro)quote:Op donderdag 1 september 2022 09:32 schreef Hunter het volgende:
* Alleen basisvoorzieningen
* Opdrachten om geld te verdienen voor de huishoudpot
* Is de huishoudpot leeg? Dan mag het prijzengeld aangesproken worden om wat te bestellen. De eindprijs wordt daarmee lager.
* Er zijn ook opdrachten om elkaar te elimineren.
https://kijkers.tv/aanmelden/sbs6/een-jaar-van-je-leven
Dus jij post overal op fok ?quote:Op donderdag 1 september 2022 19:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik volg FOK! zoals ik al jaren doe maar het programma is nog niet eens begonnen altans de uitzendingen niet dus kan ik het niet volgen dus hoort de optie GEEN in mijn opinie er gewoon bij te staan![]()
Dat was helemaal een lachtertjequote:Op donderdag 1 september 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik lees dit als "de eindprijs wordt net zo'n domper als bij Million Dollar Island". Daarvoor werd men ook gek gemaakt met een miljoen als eindprijs en viel het uiteindelijke bedrag in het niet (3 * 170.000 euro)
Nee ..dat zeg ik ook niet maar ik volg het welquote:Op donderdag 1 september 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus jij post overal op fok ?
Dus je kijktquote:Op donderdag 1 september 2022 19:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee ..dat zeg ik ook niet maar ik volg het wel
Misschien daarom de voorstelfilmpjes en foto's, en ook waren er meerdere deelnemers bij Koffietijd en andere programma's. De vier tukkers,Gert-Jan (fricandellenman LLdL,)Gerry,Kitty ik ken al wat namen.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
Hoop wel dat ze met een naambordje lopen, want 40 namen
Tuurlijk!!! De 40 deelnemers zitten al in de loods, komen er zondag even uit voor de kick-off en daarna gaan de streams aan op Videoland.quote:
Horrorquote:Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
Challenge acceptedquote:Op donderdag 1 september 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Horror
Die gozer met de rode trui
Die vrouw met dat blonde haar
Das niet te cossen
Zag je wel een loods? Of omheining zoals bij BB?quote:Op donderdag 1 september 2022 13:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het is nu helemaal dichtgegroeid. Er was niets opvallends te zien dat wees op het programma. Het enige dat ik kon zien was dat er veel auto's op het achtererf stonden.
Op het bijbehorende perceel is een zonnepark ingericht. Het huis is niet meer in gebruik als woonhuis, maar als bedrijfspand.
Nee, niks. Nou staat de loods op de luchtfoto's achter het huis, dus dat kan goed. Maar zelfs geen bordje van Endemol of bewaking of slagboom.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zag je wel een loods? Of omheining zoals bij BB?
En het huis en land stonden ook niet te koop of te huur, al sinds 2002 van de huidige eigenaar, nou we horen het dan wel zondag kick-off: Live vanuit Lelystad, Live vanuit Eemnes, Live vanuit Amsterdam-Noord..quote:Op donderdag 1 september 2022 22:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, niks. Nou staat de loods op de luchtfoto's achter het huis, dus dat kan goed. Maar zelfs geen bordje van Endemol of bewaking of slagboom.
Ook veertig naamtopicsquote:Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
Jaquote:Op donderdag 1 september 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Horror
Die gozer met de rode trui
Die vrouw met dat blonde haar
Das niet te cossen
quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja
Of
Neus, dikke reet, grote bek, schele, big foot, hittemetit, kleine tieten, grote tieten, ouwe, kuiken etc etc..
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |