Zag het jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat als 1 van de eersten.
Heb je de broeikas gezien?
Allemaal aardappelplanten en voor nog geen week aardappelen met 40 mannen en vrouwen.
Ziet eruit als Utopia XLquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
Het Huis
Video van Koffietijd
https://streamable.com/fpfbrn
[ afbeelding ]
o die doet mee? lijkt wel of ze een pruik op heeftquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Irriteer me nu al aan die vrouw![]()
Jessie heeft een dochtertje, die gaat nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
zelfs al geven ze me geld mee om erin te gaan zo ik er nog niet in gaan
ik weet nu al dat er paar van die ex-utopianen waarschijnlijk ook weer meedoen cameralovers he Jessie, Romy, Billy recyclen
welk ander soort mensen zo hier aan meedoen, in ieder geval niet diegene met goede opleiding en goede baan
Zelfs een sportzaal is aanwezig zag ik.quote:
Daar kunnen ze mooi dat miljoen van de prijzenpot opmaken aan online bestellingen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een kantoortje inclusief computer.
[ afbeelding ]
Raar, bij hlf8 zei ze net 'zonder internet'quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Daar kunnen ze mooi dat miljoen van de prijzenpot opmaken aan online bestellingen.
Ik zie die ene van de laatste big brother wel meedoen. Die oude zure vrouw die altijd moest koken. Ben de naam kwijt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jessie heeft een dochtertje, die gaat niet
Romy is zwanger, die gaat niet
Billy is druk met Wehkamp (werk)
Dus wees gerust
Kitty?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zie die ene van de laatste big brother wel meedoen. Die oude zure vrouw die altijd moest koken. Ben de naam kwijt.
contact met de buitenwereldquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een kantoortje inclusief computer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Raar, bij hlf8 zei ze net 'zonder internet'
Oh ja, zou niet logisch zijn als ze daar internet zouden hebben.quote:
Het kantoortje van de "Bazen" zodra ze die status bereikt hebben... ( zie ook DGK Huub & Jaap)quote:
Ziet er ernstig uit als BB-XXL..quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
Video in foto/video topic
Gek dat het niet werkt op Fok, op andere forum kan ik het gewoon plaatsen
https://www.instagram.com/p/Ch2JTUmNFNe/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Voor de Kill gaan" iedereen heeft zijn baan opgezegd ervoor.. me reetquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:15 schreef spapaars het volgende:
Met nieuwe video, locatie zou nog steeds een geheim zijn
https://www.gids.tv/video(...)pen-de-40-deelnemers
quote:
Die miljonair de we hadden verbouwd nog steeds 40 uur per week huizen uit pure verveling.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Voor de Kill gaan" iedereen heeft zijn baan opgezegd ervoor.. me reet![]()
Pensionado's , Oma's en Opa's thuiswonende niksnutten, gesjeesde studenten en natuurlijk die paar F16 piloten en niet te vergeten die Miljonair die het doet uit verveling...
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die miljonair de we hadden verbouwd nog steeds 40 uur per week huizen uit pure verveling.
Niet weg is weg, dus zullen er geen nieuwe bij komen i guess..quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ohja, bijna vergeten, hoe gaan ze die altijd aanwezige te vroeg vertrekkende huilebalken vervangen die Mama&Pappa of mannetje/vrouwtje&kintjess thuis zo missen...
Zou ook raar en niet eerlijk zijn wanneer je halverwege instapt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet weg is weg, dus zullen er geen nieuwe bij komen i guess..
Ik denk 't wel helaas.. een jaar volmaken terwijl er jankererts weglopen gaat niet gebeuren.. de aanvulling zal gaan zoals we gewend zijn, met lekkere wijven met dikke tieten die voor de "spanning" , en de MooiBoys voor de kijkcijfers.. reken er maar opquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet weg is weg, dus zullen er geen nieuwe bij komen i guess..
Aldus komen er al aapjes uit mouwen... die mevrouw was blijkbaar al iets té "kaartenbakkkerig" op tv geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)kers-en-verslaafden/
Alleen maar rokers en verslaafden
Iris lijkt een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben expliciet gezegd dat er geen bewoners vervangen zouden worden. Maar ik weet niet of er een uitzondering is voor bewoners die buiten de eliminatie om weggaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk 't wel helaas.. een jaar volmaken terwijl er jankererts weglopen gaat niet gebeuren.. de aanvulling zal gaan zoals we gewend zijn, met lekkere wijven met dikke tieten die voor de "spanning" , en de MooiBoys voor de kijkcijfers.. reken er maar op
Kunnen ze doen, maar dan wel de reserves ergens tegelijkertijd van de buitenwereld afsluiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze hebben expliciet gezegd dat er geen bewoners vervangen zouden worden. Maar ik weet niet of er een uitzondering is voor bewoners die buiten de eliminatie om weggaan.
Ooooh was dit maar weer! Huubskeeequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. en dat "kantoortje" wat ze krijgen... is al bezet![]()
[ afbeelding ]
Ach jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze hebben expliciet gezegd dat er geen bewoners vervangen zouden worden. Maar ik weet niet of er een uitzondering is voor bewoners die buiten de eliminatie om weggaan.
Ziet er netjes uit, alleen met zoveel man op een kamer slapen vind ik zelf nooit zo fris.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
Video in foto/video topic
Gek dat het niet werkt op Fok, op andere forum kan ik het gewoon plaatsen
https://www.instagram.com/p/Ch2JTUmNFNe/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zitten er dan geen jaar dus zou niet helemaal eerlijk zijn tegenover de andere!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee ook op tv op sbs 6 21:30quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
En er zitten 40 deelnemers in, zal niet heel snel een lege loods worden.
RTL boulevard en Shownieuws hebben het over de kick-off aanstaande zondag, maar zeggen niet dat het op SBS6 wordt uitgezonden, misschien toch alleen op Videoland?
Gelukkig,quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ook op tv op sbs 6 21:30
https://www.broadcastmaga(...)4-september-op-sbs6/
Dat is dan wel op tijd.. maar dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gelukkig,
De bewoners zitten nu al 1 dag in de loods, misschien ook om te repeteren voor de kick-off voor aankomende zondag etc.
Dan ga je maar in dat kasje liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, alleen met zoveel man op een kamer slapen vind ik zelf nooit zo fris.
er stond vanmorgen een flink interview in AD groene hart. Volgens mij met de man op de achterste rij,, derde van rechts. Een single ondernemer uit Woerden. 47 jaar ofzo.quote:
De beroepen die ze altijd hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
er stond vanmorgen een flink interview in AD groene hart. Volgens mij met de man op de achterste rij,, derde van rechts. Een single ondernemer uit Woerden. 47 jaar ofzo.
Netjes alle kleuren, alle leeftijden all inclusieve maar geen hoofdoekjes...quote:
Het wordt zo moeilijk met al die mannen die er zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Netjes alle kleuren, alle leeftijden all inclusieve maar geen hoofdoekjes...
( veel vrouwen weer..)
Verrék, 40 totaal is idd veel..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het wordt zo moeilijk met al die mannen die er zijn.
En veel vrouwen? het zijn er 20 dus precies 50%
Tuurlijk veel, benieuwd hoe de badkamer er daar uitziet voor 40 personen, die heb ik nog niet gezien in de filmpjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, 40 totaal is idd veel..
Bij de Show Get de F out of my House heb ik ook nooit badkamer issues gezien met 100 mensen.. ik ga er vanuit dat er een hele grote Febo is achterquote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tuurlijk veel, benieuwd hoe de badkamer er daar uitziet voor 40 personen, die heb ik nog niet gezien in de filmpjes.
Hmmmquote:
Dat is echt heel jammer dan zie je de gewenningsperiode naar elkaar ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:13 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat ze as we speak al begonnen zijn. Had de streams dan ook al gelijk aan gedaan. Nu zitten daar 6 dagen tussen.
Jaaaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ga het toch even checken volgende week.
Of op de geheime kamerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ga je maar in dat kasje liggen
Je kan je nog steeds aanmelden en de 40 deelnemers zijn dinsdag al de loods ingegaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef Cargamelk het volgende:
Mssn niet de juiste plaats om het hier te plaatsen maar BB 2023 vraag ook om kandidaten
Zou wel een idee zijn , zou veel schelen aan stookkosten deze winterquote:Op donderdag 1 september 2022 11:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Je kan je nog steeds aanmelden en de 40 deelnemers zijn dinsdag al de loods ingegaan.
Met hier aanwezig zijn volg je het alquote:
Dan snap ik niet waarom je hier postquote:
Ik volg FOK! zoals ik al jaren doe maar het programma is nog niet eens begonnen altans de uitzendingen niet dus kan ik het niet volgen dus hoort de optie GEEN in mijn opinie er gewoon bij te staanquote:Op donderdag 1 september 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met hier aanwezig zijn volg je het al, en die hier niet komen, zullen de poll niet zien.
Dus GEEN is geen optie.
Ik lees dit als "de eindprijs wordt net zo'n domper als bij Million Dollar Island". Daarvoor werd men ook gek gemaakt met een miljoen als eindprijs en viel het uiteindelijke bedrag in het niet (3 * 170.000 euro)quote:Op donderdag 1 september 2022 09:32 schreef Hunter het volgende:
* Alleen basisvoorzieningen
* Opdrachten om geld te verdienen voor de huishoudpot
* Is de huishoudpot leeg? Dan mag het prijzengeld aangesproken worden om wat te bestellen. De eindprijs wordt daarmee lager.
* Er zijn ook opdrachten om elkaar te elimineren.
https://kijkers.tv/aanmelden/sbs6/een-jaar-van-je-leven
Dus jij post overal op fok ?quote:Op donderdag 1 september 2022 19:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik volg FOK! zoals ik al jaren doe maar het programma is nog niet eens begonnen altans de uitzendingen niet dus kan ik het niet volgen dus hoort de optie GEEN in mijn opinie er gewoon bij te staan![]()
Dat was helemaal een lachtertjequote:Op donderdag 1 september 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik lees dit als "de eindprijs wordt net zo'n domper als bij Million Dollar Island". Daarvoor werd men ook gek gemaakt met een miljoen als eindprijs en viel het uiteindelijke bedrag in het niet (3 * 170.000 euro)
Nee ..dat zeg ik ook niet maar ik volg het welquote:Op donderdag 1 september 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus jij post overal op fok ?
Dus je kijktquote:Op donderdag 1 september 2022 19:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee ..dat zeg ik ook niet maar ik volg het wel
Misschien daarom de voorstelfilmpjes en foto's, en ook waren er meerdere deelnemers bij Koffietijd en andere programma's. De vier tukkers,Gert-Jan (fricandellenman LLdL,)Gerry,Kitty ik ken al wat namen.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
Hoop wel dat ze met een naambordje lopen, want 40 namen
Tuurlijk!!! De 40 deelnemers zitten al in de loods, komen er zondag even uit voor de kick-off en daarna gaan de streams aan op Videoland.quote:
Horrorquote:Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
Challenge acceptedquote:Op donderdag 1 september 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Horror
Die gozer met de rode trui
Die vrouw met dat blonde haar
Das niet te cossen
Zag je wel een loods? Of omheining zoals bij BB?quote:Op donderdag 1 september 2022 13:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het is nu helemaal dichtgegroeid. Er was niets opvallends te zien dat wees op het programma. Het enige dat ik kon zien was dat er veel auto's op het achtererf stonden.
Op het bijbehorende perceel is een zonnepark ingericht. Het huis is niet meer in gebruik als woonhuis, maar als bedrijfspand.
Nee, niks. Nou staat de loods op de luchtfoto's achter het huis, dus dat kan goed. Maar zelfs geen bordje van Endemol of bewaking of slagboom.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zag je wel een loods? Of omheining zoals bij BB?
En het huis en land stonden ook niet te koop of te huur, al sinds 2002 van de huidige eigenaar, nou we horen het dan wel zondag kick-off: Live vanuit Lelystad, Live vanuit Eemnes, Live vanuit Amsterdam-Noord..quote:Op donderdag 1 september 2022 22:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, niks. Nou staat de loods op de luchtfoto's achter het huis, dus dat kan goed. Maar zelfs geen bordje van Endemol of bewaking of slagboom.
Ook veertig naamtopicsquote:Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
Jaquote:Op donderdag 1 september 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Horror
Die gozer met de rode trui
Die vrouw met dat blonde haar
Das niet te cossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |