Een COS zonder 5th is ook geen COSquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Weer eens een echte COS... nu maar hopen dat HiDI ook weer meedoet met zijn onnavolgbare streamdekking
Aldus de toekomstig nr 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een COS zonder 5th is ook geen COS
Ik ben er "in principe" altijd klaar voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een COS zonder 5th is ook geen COS
@HiDiHoquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Weer eens een echte COS... nu maar hopen dat HiDI ook weer meedoet met zijn onnavolgbare streamdekking
Wie weetquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wordt jij wel nummer 1
En de grootste al weetikveelhoelang afwezige eikel @Jian (vergeefse moeite, maar je weet nooit..)quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat @:Rinaldo en @:Tiki ook nog kunnen meegenieten dit jaar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat @:Rinaldo en @:Tiki ook nog kunnen meegenieten dit jaar
ik zou een andere username proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de grootste al weetikveelhoelang afwezige eikel @:Jian (vergeefse moeite, maar je weet nooit..)
Nah, dat zal dan uit zijn allerkleinste teen gekomen zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
volgens mij heeft hij al wat gepost in het RLS topic
Komt er weer een BB aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Een Jaar van je leven begint op 4 september. Loods met 40 bewoners waarvan de winnaar 1 miljoen bruto kan winnen.quote:
Dat klinkt meer als utopiaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een Jaar van je leven begint op 4 september. Loods met 40 bewoners waarvan de winnaar 1 miljoen bruto kan winnen.
Wat heb je anders te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als utopia
pfff 1 jaar....te lang
Werkenquote:
Ja, als het niks blijkt te zijn, kieperen we dit forum gewoon weer weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Zoiets ja.. een soort van Tamme DGK die een jaar moet duren... eerst zien dan geloven-niveau
Zou zonde zijn hé? Net nu het op de rails staat..quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, als het niks blijkt te zijn, kieperen we dit forum gewoon weer weg.
Leuk Jippie dat je hier mod bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:19 schreef Jippie het volgende:
Leuk om jullie allemaal hier te zien
[ afbeelding ]
wie is er crea en maakt een OP met alle users in de loods plaatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou zonde zijn hé? Net nu het op de rails staat..
[ afbeelding ]
Steeds OP'S aanpassen is kutwerk ...sorry...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie is er crea en maakt een OP met alle users in de loods plaatje![]()
Jipske.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:49 schreef Jippie het volgende:
Oh ik zit hier helemaal verkeerdhup naar de SC toe
Ze gaan weerwolven.quote:
quote:
Zin in!quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu mogen we de COS nog vervuilen met onzin want het is nog niet begonnen.![]()
![]()
Weet je iig wat je gaat doen en hoef je je niet te vervelen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
Daar gaat weer een jaar van mijn leven.
Alsof ik niks te doen heb.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je iig wat je gaat doen en hoef je je niet te vervelen.
Ja dat weet ik niet he, maar als je niets te doen heb, heb je nu wel makkelijk iets gevonden.quote:
Leuk om je weer te zienquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet he, maar als je niets te doen heb, heb je nu wel makkelijk iets gevonden.![]()
STREAMEN![]()
![]()
Aapjes kijken
![]()
![]()
Jou ook en engine en de rest ook natuurlijk, de meeste komen weer onder hun steen vandaan nu. RLS kijkers dan toch.quote:
Hé en ik danquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jou ook en engine en de rest ook natuurlijk, de meeste komen weer onder hun steen vandaan nu. RLS kijkers dan toch.![]()
![]()
Ik was nooit weg, maar ik heb zeker weer zin in deze RLS en Expeditie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jou ook en engine en de rest ook natuurlijk, de meeste komen weer onder hun steen vandaan nu. RLS kijkers dan toch.![]()
![]()
En u bent?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik was nooit weg, maar ik heb zeker weer zin in deze RLS en Expeditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik zei toch ook de rest.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En u bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Chocoooooquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zei toch ook de rest.Jij wil persoonlijk een groet van mij, dat kan natuurlijk. Hooooiiiiieeeee greysbones, leuk om jou weer te zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ok, sommige blijven tussen de rlsen natuurlijk. Ik heb ook mijn periodes maar afgelopen jaar bijna niet, zat prima onder mijn steen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik was nooit weg, maar ik heb zeker weer zin in deze RLS en Expeditie.
Welke maand was vorig jaar de dans marathon?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige blijven tussen de rlsen natuurlijk. Ik heb ook mijn periodes maar afgelopen jaar bijna niet, zat prima onder mijn steen.Tot ik het nieuws zag van een jaar van je leven, bij rls hoort fok ook bij mij.
![]()
oktober?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke maand was vorig jaar de dans marathon?
Fuck, geen idee, einde van het jaar of zo, oh wacht vorig jaar dan en BB begin dit jaar, toch? Gaat lekker met mijn geheugen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke maand was vorig jaar de dans marathon?
Zouden ze het nog een keer doen?quote:
Ja ik hoop van wel. Was zeker geinig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze het nog een keer doen?
Was best leuk om te volgen
google dan gewoon ffquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fuck, geen idee, einde van het jaar of zo, oh wacht vorig jaar dan en BB begin dit jaar, toch? Gaat lekker met mijn geheugen.
Ja zeg hequote:
Kijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg he, wel ff zitten zoeken in mijn myat en was inderdaad oktober 2021.
Hoi Chufiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Prinsesje?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Mogen we niet gewoon meer alles vragen, vroeger werd er dan gelijk gezocht voor mij, ik ben daardoor erg lui geworden en verwend.
Vragen mag altijdquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Mogen we niet gewoon meer alles vragen, vroeger werd er dan gelijk gezocht voor mij, ik ben daardoor erg lui geworden en verwend.
lui lief dingquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk![]()
https://www.kijk.nl/programmas/de-dansmarathon
Hey Chocoquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, jouw hoofd kennen we ook nog.Welkom terug.
4 september kick off dacht ik.
Wat is hier aan de hand?quote:
Ja is dat zo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel gemeen geworden.
Zou kunnen .... maar goed ... ik mag jequote:Op maandag 29 augustus 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel gemeen geworden.
Ik zag niemand iets posten, dat we het op moesten zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2022 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ja geinig he. Ik heb er zin in iig en ik hoop dat het niet te veel verpest wordt door zeikerds die gaan bellen en dat er dan weer van alles niet mag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey Choco![]()
Bedankt voor de update. Dat is idd al snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |