Me 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben gek. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je post door een slotje heenquote:
Ik ben allang weer in castricumquote:
Leeuwarden de gekstequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben gek. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iedereen heeft wel ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dat ik gek ben is allang algemeen bekend![]()
Voor elke gek een plek zeggen ze hè?quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor elke gek een plek zeggen ze hè?![]()
Duiven zijn de retards van de vogelsoortenquote:
Grappige is ik had hier een wespennest geen duiven hier sinds er eentje recht in dat nest gevlogen is. Nu is het wespennest weg komen de Duiven weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Duiven zijn de retards van de vogelsoorten
Ratten met vleugels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Duiven zijn de retards van de vogelsoorten
Patatkippen.quote:
Qua overdraagbare ziektes wel, qua intelligentie winnen de ratten zonder vleugelsquote:
Zijn zelfs kippen minder dom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Qua overdraagbare ziektes wel, qua intelligentie winnen de ratten zonder vleugels
Geen idee, kom amper met de levende variant ervan in aanrakingquote:
Het dier werd afgemaakt.quote:
Heb je haar weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ze liever dan die schijtmeeuwen.
ROB.quote:
Ik had de laatste seconden van het filmpje niet gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het dier werd afgemaakt.
Vind ik toch minder![]()
![]()
Daarom moet je ook nooit sex met een duif hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Qua overdraagbare ziektes wel, qua intelligentie winnen de ratten zonder vleugels
Is wel 1 van de belangrijkste redenen jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom moet je ook nooit sex met een duif hebben
Wel goed. Ik kom eigenlijk veel te weinig nog op FOK! Ik had me voorgenomen om te wachten tot @Paul eindelijk FA is geworden, maar ik ben bang dat ik lang kan wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is wel 1 van de belangrijkste redenen ja![]()
![]()
En long time no see! How YOU doin'?😉
Dan kan je idd lang wachten denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goed. Ik kom eigenlijk veel te weinig nog op FOK! Ik had me voorgenomen om te wachten tot @:paul eindelijk FA is geworden, maar ik ben bang dat ik lang kan wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |