Wuuuuuutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zijn digitale kaartjes dus dat kan heul niet!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:05 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat Ticketmaster het zwarthandelprobleem eindelijk heeft aangepakt en ze er nu écht voor de fans zijn!
Je vergeet 12% voor Ticketmaster zelfquote:
Nadeel is ook nog eens dat je deze zelf niet meer kan doorverkopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:05 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat Ticketmaster het zwarthandelprobleem eindelijk heeft aangepakt en ze er nu écht voor de fans zijn!
Same, had niet nog zo'n kans verwacht ...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:29 schreef Niveath het volgende:
Serieus 1 minuut geleden nog 2 tickets gekocht.
Voor de handel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
7 koppeltjes of een grote orgie?
Zulke lui moet je nooit meer tickets laten kopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee of dit echt is hoor maar dit zag ik ergens voorbij komen
[ afbeelding ]
Kan wel. Maar kan ook fake zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee of dit echt is hoor maar dit zag ik ergens voorbij komen
[ afbeelding ]
Zelfde hier gedaan, zaten met 8 man in een teamsoverleg om de kaarten te kopen. Iedereen kan nu mee, anders was de helft afgevallen die er niet door kwam.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:31 schreef TyVole het volgende:
We zaten met de hele groep klaar. Twee zijn er doorheen gekomen en die hebben gelijk 2 x 8 kaarten gehaald. Dus iedereen bij ons is onder de pannen. Inclusief groepsplek.
Wel bizar weer dit.
Je kan best twisten over wat ticketmaster er nu zelf aan gaat verdienen, maar dat ze het liever in eigen beheer hebben, dan dat een derde (ticketswap) eraan verdient, snap ik wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:22 schreef Simmertje het volgende:
Probleem is gewoon dat het voor Scalpers veel te interessant wordt gemaakt om kaarten te kopen. In die zin heeft de legale doorverkoopmogelijkheid juist voor meer ellende gezorgd. Echt smerig dat ticketmaster zelf ook nog even dik wilt profiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |