Er zijn een beperkt aantal groepstickets beschikbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:43 schreef zalkc het volgende:
Zijn die groepstickets een eigen pool van tickets (dat er sowieso een paar honderd van zijn) of gaat het gewoon van de grote hoop af? Kortom, loop je de kans dat de een of de ander eerder uitverkocht is?
Als ik kijk naar de snelheid van uitverkopen vorig jaar met een voor mijn idee slechtere line-up dan denk ik dat het wel weer rap gaat met de verkoop. De groep die al kaarten had heeft vrijwel in zijn geheel opnieuw een kaart gekocht en die paar restjes die over waren waren ook in 5 minuten weg. En dat terwijl iedereen wist dat de line-up niet zo sterk was.
als ik dat eens wist...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:37 schreef Simmertje het volgende:
En waar begint de wachtrij? Gewoon op het ticketoverzicht pagina van Lowlands (https://www.ticketmaster.(...)s/877267#evenementen)? Of in het type ticket zelf?
Beide maar openstaan nu. Succes iedereen! Ik neem geen risico, festivals zijn zo populair momenteel.quote:
https://www.ticketmaster.(...)icket-tickets/289409quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:37 schreef Simmertje het volgende:
En waar begint de wachtrij? Gewoon op het ticketoverzicht pagina van Lowlands (https://www.ticketmaster.(...)s/877267#evenementen)? Of in het type ticket zelf?
Ja, heb desktop en mobiel nu klaarstaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.ticketmaster.(...)icket-tickets/289409
Je ziet rechts de tijd aftellen. Ik durf niet te zeggen of je dan moet refreshen. Ik zou meerdere devices doen dan kan je het bij eentje proberen wellicht
Dus wat moet je vooral niet gaan doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:36 schreef zalkc het volgende:
Wordt steeds de wachtrij uitgegooid als ik wat anders ga doen
88k wachtenden voor me, hoeveel tickets zijn er in totaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:59 schreef beantherio het volgende:
Het verkoopt toch niet uit vandaag. Dus waar maken jullie je druk om.
58001quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
88k wachtenden voor me, hoeveel tickets zijn er in totaal?
Zijn allemaal bots.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
88k wachtenden voor me, hoeveel tickets zijn er in totaal?
Ik ben ook even aangesloten en ben nu nummer 104311.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:05 schreef ondeugend het volgende:
Voor de gein #LL23 intikken op twitter.
Daar zijn ze met 100k voor zich
Mooi toch dat ze het net als voorgaande jaren weer niet voor elkaar hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben ook even aangesloten en ben nu nummer 104311.
Het kan haast niet anders dan dat er echt veel bots tussen zitten ofzo. Grootste prijsverhoging in de historie van het festival + een economisch slechte tijd en dan zoveel mensen die een kaartje willen? Hier klopt iets niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze het net als voorgaande jaren weer niet voor elkaar hebben
Het zijn iig geen 10000 wachtende mensen in die rijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het kan haast niet anders dan dat er echt veel bots tussen zitten ofzo. Grootste prijsverhoging in de historie van het festival + een economisch slechte tijd en dan zoveel mensen die een kaartje willen? Hier klopt iets niet.
Of misschien dat Ticketmaster gewoon zit te trollen ofzo.
Ik ben al 20.000 plekjes opgeschoven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het zijn iig geen 10000 wachtende mensen in die rij
Dat kan toch nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
Normale kaart lijkt ook uitverkocht hoor. Heb misgegrepen dan gvd.
Klopt. Wij ook, geen losse kaart te pakken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
Normale kaart lijkt ook uitverkocht hoor. Heb misgegrepen dan gvd.
Zo snel ging het zelfs in de hoogtij dagen niet.quote:
quote:Er zijn op dit moment geen tickets beschikbaar. Het kan zijn dat er nog tickets vrijkomen van niet verwerkte betaling
Op 1 kaart zoeken en blijven drukken in de hoop dat er iets vrijkomt. Zo is het mij gelukt iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |