Een debat aangevraagd door Wilders gaat per definitie nergens over. Gewoon weer oppositie dat bloed ruikt.quote:
Zelfs de stream hapert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een debat aangevraagd door Wilders gaat per definitie nergens over. Gewoon weer oppositie dat bloed ruikt.
GA EENS WERKENquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:14 schreef Haags het volgende:
Zoals ik al zei; een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
quote:
Je vlag hangt verkeerd dan..quote:
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik ben tegen het gebruik van een omgekeerde vlag maar wel pro-boer
MrsL.quote:
Ik vermaak me prima..Lees elders even.Geen lawaai meer.quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima..Lees elders even.Geen lawaai meer.
Haga?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
De huisjesmelker met zijn grote smoel...
Yep.quote:
Wil ik het niet eens over hebben.quote:
Gewoon je baas overtuigen om een state of the art superdelux koffie zet apparaat aan te schaffen waar enkel jij en jij alleen gebruik van kan maken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie op kantoor smaakt niet en nu ik mijn koffie heb geupgrade thuis al helemaal niet
puik ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je baas overtuigen om een state of the art superdelux koffie zet apparaat aan te schaffen waar enkel jij en jij alleen gebruik van kan maken!
Had je natuurlijk al bij je sollicitatie moeten afdwingen om kracht bij zetten bij het feit dat jij de ultieme alfa man bentquote:
Wie zou er dan klappen krijgenquote:
Hoor je zijn speech? hij zegt het nu zelf ook.quote:
Ik kijk het kamer debat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoor je zijn speech? hij zegt het nu zelf ook.
Echt hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Haags het volgende:
Dit betoog kan echt niet.
Wat een ontzettende mokerdebiel
Rustig rustig, er zitten FvD fans onder ons. Straks sturen ze de vloot nog op je af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Haags het volgende:
Dit betoog kan echt niet.
Wat een ontzettende mokerdebiel
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rustig rustig, er zitten FvD fans onder ons. Straks sturen ze de vloot nog op je af.
HaagsGodquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Trap dat zooitje ongeregeld alsjeblieft meteen de kamer uit. Schande voor Nederland deze partij.
We gaan even schorsen Haags.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Trap dat zooitje ongeregeld alsjeblieft meteen de kamer uit. Schande voor Nederland deze partij.
I dare you.quote:
Haags wint zelfs van de Armada.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Haags wordt straks geëlimineerd door de Renaissancevloot.
Zijn we daar ook weer van af.
Valt ook wel wat mee.quote:
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-winquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags wint zelfs van de Armada.
Jij bent de kleine wap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-win
Ik ben 100% anti-wap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent de kleine wap.
Zeg het maar.
Ik zie dat je emotie weer eens de overhand neemt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-win
En tegelijkertijd te laat om nog even een tussendoortje te eten, ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar het is te vroeg om al aan het avond eten te beginnen
Ik ga zo maar even een cracker eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En tegelijkertijd te laat om nog even een tussendoortje te eten, ik zit in hetzelfde schuitje
Genieten is een emotie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik zie dat je emotie weer eens de overhand neemt.
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar het is te vroeg om al aan het avond eten te beginnen
Nog even en heel Afrika zit hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.
Dat weet je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Dan kom ik nooit van mijn corona kilo's afquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.
Henk is wel okequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervelende mensen onthou ik niet.
Henk en ik zijn hele goede vriendjes. Net als jij en ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over; eerste indruk is matig.
Verstandig! Patatjes eten is mensonterendquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Patatjes
Ik een broodje gezond
Bolognese of een andere saus?quote:
Ik hou er niet vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig! Patatjes eten is mensonterend
Schotel het je kinderen dan ook niet voor, voor je het weet heb je kinderbescherming op de stoep staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er niet van
Of je ze nu patat of friet noemt
Laat ze maar komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schotel het je kinderen dan ook niet voor, voor je het weet heb je kinderbescherming op de stoep staan.
Als het goed is ligt er spinazie in de vriezer. Als het niet goed is haal ik wel weer 20 McNuggets.quote:
Met een cornflakes laagje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
Hier straks opgebakken mini krieltjes, gekookte worteltjes en kip schnitzel
Wat een stelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Fotoshoot @:superbadeendje & @:DerRabbit
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[ twitter ]
Jij bent er .quote:
Debat stream hapert als een malle.quote:
Ik heb er helemaal niks van meegekregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Debat stream hapert als een malle.
Mij vooral.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks van meegekregen![]()
Heb ik iets gemist?
Vooral populistische politici die populistisch doen en coalitie politici die coalitisch doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks van meegekregen![]()
Heb ik iets gemist?
Kortom....politiekquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral populistische politici die populistisch doen en coalitie politici die coalitisch doen.
quote:
quote:
Dat doe ik dus eigenlijk ook ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om me er totaal niet druk meer om te maken, en het bevalt tot dusver prima.
Zelfs een fatsoenlijke stream organiseren lukt ze nietquote:
Die bij de NOS doet het prima...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs een fatsoenlijke stream organiseren lukt ze niet
Ah oké, ik heb ook nergens last van. Maar ik kijk die stream dan ook nietquote:
Dan werkt het altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb ook nergens last van. Maar ik kijk die stream dan ook niet
Of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Je hebt er in ieder geval geen last vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb nu wel last van keuzestress over wat we vanavond wel gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval geen last van
Ik ga de slimste kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu wel last van keuzestress over wat we vanavond wel gaan kijken
Die had ik laatst al eens gepost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[ twitter ]
Je bent wel fotogeniek...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik laatst al eens gepost.
Ook de foto met jou.![]()
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Van Muiswinkel heb nog wel redelijk hoog zitten qua intelligentie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ferdi Stofmeel, Erik van Muiswinkel en....?
Die doet het goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van Muiswinkel heb nog wel redelijk hoog zitten qua intelligentie.
Die was vroeger wel lekker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
Anniko van Santen is ook wel een potentiële winnaar...
En een slimme kop ook nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was vroeger wel lekker.
Dan ben ik viesquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij ben ik echt lekker gezien mijn muggenbulten
Je begint aantrekkelijker te worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
Drie keer gestoken![]()
Er is iets verandert, want ik word nooit gestoken
Maar dat was ik alquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je begint aantrekkelijker te worden.
Ah ja dat was dezelfde fotoshoot iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik laatst al eens gepost.
Ook de foto met jou.![]()
[ afbeelding ]
Vies lekker.quote:
Hoe zou je mij noemen?quote:
Hij is vers.quote:
Tadaaa.quote:
Ieder z'n ding, de een houdt van jong de ander extra belegen of overjarig gerijptquote:
Noflik.quote:
Je hebt de DTS huispanter boos gemaakt of ben je boos op hem?quote:
DTSquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt de DTS huispanter boos gemaakt of ben je boos op hem?
Niet doen alsof jij daar schuldig aan bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry dat het de laatste keer is gesloten.
Niet jouw schuldquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry dat het de laatste keer is gesloten.
En heb je gewandeld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel of ik nog even stukje ga wandelen of niet.
Ja, en ik kan melden dat de wijk weer veilig verklaard isquote:
Gelukkig maar, vinden de mensen vast fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, en ik kan melden dat de wijk weer veilig verklaard is
Ik ga pas wandelen als Rabbit de boel heeft gecontroleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vinden de mensen vast fijn
Zeker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vinden de mensen vast fijn
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Alleen zijn niet alle dochters veilig als ik op straat ben
En hoe zit het met de zonen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Tsja ik kan er ook niets aan doen dat alle vrouwen gek worden als ze me zienquote:
Dat doet hij heel vakkundigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga pas wandelen als Rabbit de boel heeft gecontroleerd
Jij hebt ook veel vertrouwen in de eendelijke garde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Misschien niet te veel hoppend de straten doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Die kunnen al die hordes vrouwen niet aan die dagelijks achter me aan komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel vertrouwen in de eendelijke garde.
Lijkt een boerka dragen je niks? Kan je iets rustiger over straatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kunnen al die hordes vrouwen niet aan die dagelijks achter me aan komen
Dat is zo warm met dit weer, ik heb wel andere incognito manieren gevonden als ik rustig over straat wilquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt een boerka dragen je niks? Kan je iets rustiger over straat
Zoals?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zo warm met dit weer, ik heb wel andere incognito manieren gevonden als ik rustig over straat wil
Zich verkleden als een badeend.quote:
Tsja, als ik dat hier ga openbaren kan ik ze niet meer gebruiken natuurlijkquote:
Niemand die je herkent in je speedo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als ik dat hier ga openbaren kan ik ze niet meer gebruiken natuurlijk
Ohw, en stomme plaatjes clip.quote:
Dan zijn ze allemaal afgeleid door mijn glitter speedo en kijken ze niet meer naar mijn gezichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand die je herkent in je speedo?
"In eerste instantie zou De Groot samen met Henny Vrienten en George Kooymans een afscheidstournee doen met hun gelegenheidstrio Vreemde Kostgangers.Deze tournee moest vanwege de coronacrisis worden uitgesteld naar 2022. "quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, en stomme plaatjes clip.
Ik baal er nog altijd van dat hij zijn afscheids tour moest stoppen.
Afgeleid door de glitters?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal afgeleid door mijn glitter speedo en kijken ze niet meer naar mijn gezicht
Ik weet niet eens wat ik zijn mooiste lied vind. Misschien toch Eva omdat die zo mooi onbegrijpelijk is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Afgeleid door de glitters?dus niet door de inhoud?
Ik ken zijn repertoire nauwelijks eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik zijn mooiste lied vind. Misschien toch Eva omdat die zo mooi onbegrijpelijk is.
Volgens mij liggen onze smaak kwa muziek ook niet echt dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ken zijn repertoire nauwelijks eigenlijk
Het een versterkt het anderquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Afgeleid door de glitters?dus niet door de inhoud?
Klopt, die van mij is net iets beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij liggen onze smaak kwa muziek ook niet echt dicht bij elkaar.
Heeft muis weer haar glitterpakje aangetrokken?quote:
Defineer beter?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, die van mij is net iets beter
"Wat betekent beter?quote:
Maar wat jij beter vindt kan ik weer kut vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Wat betekent beter?
>
vergrotende trap van 'goed' "
Nee, die ligt al sinds het avondeten aan de ketting in de keukenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft muis weer haar glitterpakje aangetrokken?
En vice versaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wat jij beter vindt kan ik weer kut vinden.
Weet ik shiz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En vice versahet was ook maar een grapje hè SBE-tje
Mooi hoe muziek dat kan hè?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik shiz.![]()
Sommige liedjes raken mij best wel.
Ik ben een een oude lul met mijn smaak.quote:
Prima tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een een oude lul met mijn smaak.
Als iedereen hetzelfde zou zijn word het ook snel saaiquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Prima tochis alleen maar goed dat we allemaal anders zijn
En ook wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde zou zijn word het ook snel saai
Inderdaad, niet iedereen kan even snugger zijn en cultureel, culinair, sportief en literair hoog opgeleid zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ook wel een beetje vreemd![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, niet iedereen kan even snugger zijn en cultureel, culinair, sportief en literair hoog opgeleid zijn
Gelukkig niet, klinkt behoorlijk tuttig /burgerlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, niet iedereen kan even snugger zijn en cultureel, culinair, sportief en literair hoog opgeleid zijn
Ik moet me dan ook een beetje burgerlijk voordoen tijdens mijn 'normale leven'quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, klinkt behoorlijk tuttig /burgerlijk![]()
Daar kan ik dan totaal niet over meepratenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me dan ook een beetje burgerlijk voordoen tijdens mijn 'normale leven'
Het zijn net van die mallcopsquote:
Ja, ik had een heel verhaal erbij, maar laat maar. Hun ding.quote:
Vechten?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
Een heel verhaal ,sure you did.....
Heb ik weer gemist dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, ik had een heel verhaal erbij, maar laat maar. Hun ding.
Zo spannend was het niet, maar teksten weghalen is een beetje triest.quote:
Je lijkt Wopke wel.quote:
Zo knap ben ik niet, wel enorme ballen.quote:
Waren jullie stout?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo spannend was het niet, maar teksten weghalen is een beetje triest.
Ik ben alleen, ik weet niet met hoeveel mensen jij hier zit.quote:
Heb je ook niet veel aan danquote:
Nachtje doorhalen?quote:
DT hunten.quote:
Had je gezien gisteren? Die had ik mooi te pakkenquote:
Staat op de lijst.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:26 schreef engine het volgende:
[..]
Had je gezien gisteren? Die had ik mooi te pakken
We gaan er weer voor.quote:
Min. 4 cm?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn delegatie is groterr dan die van Wopke.
Heer dud0r.quote:
Meneer fruitquote:
die heeft goed gefeestquote:
Heer Haags.quote:
Goh. Wat gek.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags.![]()
Het is nogal stil op FOK!.
die rukker had nu z'n laatste waarschuwing gehad en wss ook al een schop met t voetjequote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zei toch je gaat je nog meer ergeren![]()
![]()
hij is leukkkkkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
kan de aflevering niet af kijken helaas want het is weer tijd voor apenkooi
Jij bent leuk.quote:
nee jij bent leukquote:
Wat zijn dit een stel bazen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:27 schreef Haags het volgende:
Het Noord Koreaanse regime is weer neergedaald in NWS.
Lekker man.
Niet weten wat zijn diepgang is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
@:FranticDJ
Wat valt hem te verwijten?
https://nos.nl/artikel/24(...)kan-boete-verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |