Een debat aangevraagd door Wilders gaat per definitie nergens over. Gewoon weer oppositie dat bloed ruikt.quote:
Zelfs de stream hapert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een debat aangevraagd door Wilders gaat per definitie nergens over. Gewoon weer oppositie dat bloed ruikt.
GA EENS WERKENquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:14 schreef Haags het volgende:
Zoals ik al zei; een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
quote:
Je vlag hangt verkeerd dan..quote:
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik ben tegen het gebruik van een omgekeerde vlag maar wel pro-boer
MrsL.quote:
Ik vermaak me prima..Lees elders even.Geen lawaai meer.quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima..Lees elders even.Geen lawaai meer.
Haga?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
De huisjesmelker met zijn grote smoel...
Yep.quote:
Wil ik het niet eens over hebben.quote:
Gewoon je baas overtuigen om een state of the art superdelux koffie zet apparaat aan te schaffen waar enkel jij en jij alleen gebruik van kan maken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie op kantoor smaakt niet en nu ik mijn koffie heb geupgrade thuis al helemaal niet
puik ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je baas overtuigen om een state of the art superdelux koffie zet apparaat aan te schaffen waar enkel jij en jij alleen gebruik van kan maken!
Had je natuurlijk al bij je sollicitatie moeten afdwingen om kracht bij zetten bij het feit dat jij de ultieme alfa man bentquote:
Wie zou er dan klappen krijgenquote:
Hoor je zijn speech? hij zegt het nu zelf ook.quote:
Ik kijk het kamer debat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoor je zijn speech? hij zegt het nu zelf ook.
Echt hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Haags het volgende:
Dit betoog kan echt niet.
Wat een ontzettende mokerdebiel
Rustig rustig, er zitten FvD fans onder ons. Straks sturen ze de vloot nog op je af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Haags het volgende:
Dit betoog kan echt niet.
Wat een ontzettende mokerdebiel
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rustig rustig, er zitten FvD fans onder ons. Straks sturen ze de vloot nog op je af.
HaagsGodquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Trap dat zooitje ongeregeld alsjeblieft meteen de kamer uit. Schande voor Nederland deze partij.
We gaan even schorsen Haags.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Trap dat zooitje ongeregeld alsjeblieft meteen de kamer uit. Schande voor Nederland deze partij.
I dare you.quote:
Haags wint zelfs van de Armada.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Haags wordt straks geëlimineerd door de Renaissancevloot.
Zijn we daar ook weer van af.
Valt ook wel wat mee.quote:
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-winquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags wint zelfs van de Armada.
Jij bent de kleine wap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-win
Ik ben 100% anti-wap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent de kleine wap.
Zeg het maar.
Ik zie dat je emotie weer eens de overhand neemt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-win
En tegelijkertijd te laat om nog even een tussendoortje te eten, ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar het is te vroeg om al aan het avond eten te beginnen
Ik ga zo maar even een cracker eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En tegelijkertijd te laat om nog even een tussendoortje te eten, ik zit in hetzelfde schuitje
Genieten is een emotie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik zie dat je emotie weer eens de overhand neemt.
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar het is te vroeg om al aan het avond eten te beginnen
Nog even en heel Afrika zit hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.
Dat weet je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Dan kom ik nooit van mijn corona kilo's afquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.
Henk is wel okequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervelende mensen onthou ik niet.
Henk en ik zijn hele goede vriendjes. Net als jij en ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over; eerste indruk is matig.
Verstandig! Patatjes eten is mensonterendquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Patatjes
Ik een broodje gezond
Bolognese of een andere saus?quote:
Ik hou er niet vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig! Patatjes eten is mensonterend
Schotel het je kinderen dan ook niet voor, voor je het weet heb je kinderbescherming op de stoep staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er niet van
Of je ze nu patat of friet noemt
Laat ze maar komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schotel het je kinderen dan ook niet voor, voor je het weet heb je kinderbescherming op de stoep staan.
Als het goed is ligt er spinazie in de vriezer. Als het niet goed is haal ik wel weer 20 McNuggets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |