Een debat aangevraagd door Wilders gaat per definitie nergens over. Gewoon weer oppositie dat bloed ruikt.quote:
Zelfs de stream hapert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een debat aangevraagd door Wilders gaat per definitie nergens over. Gewoon weer oppositie dat bloed ruikt.
GA EENS WERKENquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:14 schreef Haags het volgende:
Zoals ik al zei; een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
quote:
Je vlag hangt verkeerd dan..quote:
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik ben tegen het gebruik van een omgekeerde vlag maar wel pro-boer
MrsL.quote:
Ik vermaak me prima..Lees elders even.Geen lawaai meer.quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima..Lees elders even.Geen lawaai meer.
Haga?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
De huisjesmelker met zijn grote smoel...
Yep.quote:
Wil ik het niet eens over hebben.quote:
Gewoon je baas overtuigen om een state of the art superdelux koffie zet apparaat aan te schaffen waar enkel jij en jij alleen gebruik van kan maken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie op kantoor smaakt niet en nu ik mijn koffie heb geupgrade thuis al helemaal niet
puik ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je baas overtuigen om een state of the art superdelux koffie zet apparaat aan te schaffen waar enkel jij en jij alleen gebruik van kan maken!
Had je natuurlijk al bij je sollicitatie moeten afdwingen om kracht bij zetten bij het feit dat jij de ultieme alfa man bentquote:
Wie zou er dan klappen krijgenquote:
Hoor je zijn speech? hij zegt het nu zelf ook.quote:
Ik kijk het kamer debat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoor je zijn speech? hij zegt het nu zelf ook.
Echt hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Haags het volgende:
Dit betoog kan echt niet.
Wat een ontzettende mokerdebiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |