Met een cornflakes laagje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
Hier straks opgebakken mini krieltjes, gekookte worteltjes en kip schnitzel
Wat een stelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Fotoshoot @:superbadeendje & @:DerRabbit
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[ twitter ]
Jij bent er .quote:
Debat stream hapert als een malle.quote:
Ik heb er helemaal niks van meegekregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Debat stream hapert als een malle.
Mij vooral.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks van meegekregen![]()
Heb ik iets gemist?
Vooral populistische politici die populistisch doen en coalitie politici die coalitisch doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks van meegekregen![]()
Heb ik iets gemist?
Kortom....politiekquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral populistische politici die populistisch doen en coalitie politici die coalitisch doen.
quote:
quote:
Dat doe ik dus eigenlijk ook ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om me er totaal niet druk meer om te maken, en het bevalt tot dusver prima.
Zelfs een fatsoenlijke stream organiseren lukt ze nietquote:
Die bij de NOS doet het prima...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs een fatsoenlijke stream organiseren lukt ze niet
Ah oké, ik heb ook nergens last van. Maar ik kijk die stream dan ook nietquote:
Dan werkt het altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb ook nergens last van. Maar ik kijk die stream dan ook niet
Of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Je hebt er in ieder geval geen last vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb nu wel last van keuzestress over wat we vanavond wel gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval geen last van
Ik ga de slimste kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu wel last van keuzestress over wat we vanavond wel gaan kijken
Die had ik laatst al eens gepost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[ twitter ]
Je bent wel fotogeniek...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik laatst al eens gepost.
Ook de foto met jou.![]()
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Van Muiswinkel heb nog wel redelijk hoog zitten qua intelligentie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ferdi Stofmeel, Erik van Muiswinkel en....?
Die doet het goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van Muiswinkel heb nog wel redelijk hoog zitten qua intelligentie.
Die was vroeger wel lekker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
Anniko van Santen is ook wel een potentiële winnaar...
En een slimme kop ook nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was vroeger wel lekker.
Dan ben ik viesquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij ben ik echt lekker gezien mijn muggenbulten
Je begint aantrekkelijker te worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
Drie keer gestoken![]()
Er is iets verandert, want ik word nooit gestoken
Maar dat was ik alquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je begint aantrekkelijker te worden.
Ah ja dat was dezelfde fotoshoot iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik laatst al eens gepost.
Ook de foto met jou.![]()
[ afbeelding ]
Vies lekker.quote:
Hoe zou je mij noemen?quote:
Hij is vers.quote:
Tadaaa.quote:
Ieder z'n ding, de een houdt van jong de ander extra belegen of overjarig gerijptquote:
Noflik.quote:
Je hebt de DTS huispanter boos gemaakt of ben je boos op hem?quote:
DTSquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt de DTS huispanter boos gemaakt of ben je boos op hem?
Niet doen alsof jij daar schuldig aan bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry dat het de laatste keer is gesloten.
Niet jouw schuldquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry dat het de laatste keer is gesloten.
En heb je gewandeld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel of ik nog even stukje ga wandelen of niet.
Ja, en ik kan melden dat de wijk weer veilig verklaard isquote:
Gelukkig maar, vinden de mensen vast fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, en ik kan melden dat de wijk weer veilig verklaard is
Ik ga pas wandelen als Rabbit de boel heeft gecontroleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vinden de mensen vast fijn
Zeker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vinden de mensen vast fijn
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Alleen zijn niet alle dochters veilig als ik op straat ben
En hoe zit het met de zonen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Tsja ik kan er ook niets aan doen dat alle vrouwen gek worden als ze me zienquote:
Dat doet hij heel vakkundigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga pas wandelen als Rabbit de boel heeft gecontroleerd
Jij hebt ook veel vertrouwen in de eendelijke garde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Misschien niet te veel hoppend de straten doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |