Vertel meer over die 30+ barsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
In mn stadje is elk jaar fiestas del jamon... en dan is er de hele week tapas met ham (serrano) in 30+ bars... en elk jaar wordt je toch weer verrast door creativiteit .. en smaak
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn er gewoon heel veel daar in het centrum
Wel van plan om ooit weer eens heen te gaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het vroeger zeker ... ben er al een tijdje niet meer geweest
Ja wel, maar hangt een beetje van de situatie af ... Als mn ex of mn dochter er niet bivakkeert is het een no goquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:05 schreef engine het volgende:
[..]
Wel van plan om ooit weer eens heen te gaan?
Ah okay, het juiste moment kiezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel, maar hangt een beetje van de situatie af ... Als mn ex of mn dochter er niet bivakkeert is het een no go
Mn hele ex-schoonfamilie woont er , dus onderdak valt vast wel te regelen..... Maar momenteel wonen zowel mn ex als mn dochter er niet meer ... dus geen reden om te gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, het juiste moment kiezen.
Ah ja dan kun je beter een plek bezoeken waar ze wel wonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn hele ex-schoonfamilie woont er , dus onderdak valt vast wel te regelen..... Maar momenteel wonen zowel mn ex als mn dochter er niet meer ... dus geen reden om te gaan
Ja dat en dat zal Madrid worden ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dan kun je beter een plek bezoeken waar ze wel wonen
Lijkt me ook leuk om te bezoeken. Maar nog nooit in Spanje geweest dus zou overal wel heen gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat en dat zal Madrid worden ...
Lloret de mar zou ik je afraden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 03:11 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om te bezoeken. Maar nog nooit in Spanje geweest dus zou overal wel heen gaan.
En Mallorca?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lloret de mar zou ik je afraden.
Mallorca vond ik veel leuker.quote:
Bij Lloret denk ik vooral veel 18 jarige enzo? Maar mallorca is ook vooral een feest bestemming toch?quote:
Maar dat is vooral aan de kust,het heeft ook een mooi binnenland met grotten bijv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 03:33 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Lloret denk ik vooral veel 18 jarige enzo? Maar mallorca is ook vooral een feest bestemming toch?
Ahquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is vooral aan de kust,het heeft ook een mooi binnenland met grotten bijv.
Het is ook een fijne dag.quote:
Zekerquote:
https://www.gelderlander.(...)en-bel-112~a2db0ba5/quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:02 schreef pullup het volgende:
Schijnt iets modern Europees te zijn![]()
[ twitter ]
Oh jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)en-bel-112~a2db0ba5/
Stonden nog geen 9 mensen te skreeuwen.Waaronder een belager van Omtzigt een tijdje geleden.quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze gaf geen melk .quote:
Zakjes poedersuiker voor over de pannenkoeken. Ook lekkerquote:
Welke worst gaat dit uiteindelijk zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:24 schreef Domnivoor het volgende:
Jupiter![]()
[ afbeelding ]
Dutch_view in NWS / James Webb topic #3 Fabuleuze fotos en prachtige plaatjes
Kat in 't bakkiequote:
Dat zal me een worst zijn. Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke worst gaat dit uiteindelijk zijn?
Worst kan best mooi zijn jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal me een worst zijn. Ik vind het mooi
Kaas ookquote:
Levensgevaarlijk dat beestquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig maar,zo lijkt het me best een rustig dier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat beest
https://nos.nl/artikel/24(...)zelf-terug-naar-stal
Daar gaat het debat nu over.quote:
De aanleiding zijn de uitspraken van Wopke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:15 schreef chufi het volgende:
Schiet niet op.... Remkes komt binnenkort met de oplossing? Kunnen ze zelf niks
Oh vertelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De aanleiding zijn de uitspraken van Wopke.
Volg het debat maar even.quote:
Heb wel wat beters te doenquote:
De zwakste schakel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor net de het niet de"Slimste mens " is
Het is nu pauze.quote:
lolquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
Mocht je ooit zo onverstandig zijn te denken dat die beesten op het land erg langzaam zijn![]()
[ twitter ]
Denk nog een keer
quote:
Mocht je denken dat waterschildpadden op het land erg langzaam zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
Mocht je ooit zo onverstandig zijn te denken dat die beesten op het land erg langzaam zijn![]()
[ twitter ]
Denk nog een keer
Die kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mocht je denken dat waterschildpadden op het land erg langzaam zijn![]()
En deze is maar 4 cm.
Nu nog welquote:
Hoe groot kan die worden dan?quote:
30-40 cm. Deze is nog geen jaar oud.quote:
Het is echt stierendagquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wel ook een Israelische stier
Valt nog meequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
30-40 cm. Deze is nog geen jaar oud.
Ik heb er wel respect voor.Ze zijn je echt de baas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wel ook een Israelische stier
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik had gedacht dat B7 nog terug zou komen maar misschien ook wel niet dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Is booster 7 weg komt B8 nu het pad op @:engine?
Ik was een paar dagen in het land van Cuijk, heb niets gezien, maar ik zie nu ineens een booster voorbij komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik had gedacht dat B7 nog terug zou komen maar misschien ook wel niet dan.
Was wel heerlijk in het land van Cuijk héquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen in het land van Cuijk, heb niets gezien, maar ik zie nu ineens een booster voorbij komen
Oh natuurlijk!!! Je hebt gelijk!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel heerlijk in het land van Cuijk hélekker 25 graden
Maar is dat niet booster 7 die voorbij komt? Met meer engines eronder?maar zo goed volg ik het niet. 8 is misschien ook wel al klaar.
""Tame eels"" !quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal je telefoon maar laten vallen
https://www.bild.de/video(...),auto=true.bild.html
Gewoon een goeie kont, LB waar die bal heen gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:05 schreef pullup het volgende:
Blijft ook nog steeds leuk![]()
[ afbeelding ]
Waarom wil je een meelworm uit je hand laten eten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh natuurlijk!!! Je hebt gelijk!!!![]()
Ja het is goed vertoeven in het land van Cuijk![]()
mijn moeder heeft drie kikkers in haar vijver en we ontdekten dat je kikkers handtam kan maken, dus wij hebben meelwormen gekocht en gaan proberen om ze uit onze had te laten eten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan echt wel uren naar die beestjes kijken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh natuurlijk!!! Je hebt gelijk!!!![]()
Ja het is goed vertoeven in het land van Cuijk![]()
mijn moeder heeft drie kikkers in haar vijver en we ontdekten dat je kikkers handtam kan maken, dus wij hebben meelwormen gekocht en gaan proberen om ze uit onze had te laten eten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan echt wel uren naar die beestjes kijken
Ze is niet op haar werpskills geselecteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon een goeie kont, LB waar die bal heen gaat
Nee ik wil de kikkers leren kennen, en het schijnt dat je kikkers kan voeren door bijvoorbeeld ze te laten wennen aan een bepaald geluid wat ze gaan linken met eten krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom wil je een meelworm uit je hand laten eten?
Het schijnt te kunnen , ik heb er inmiddels heel veel info over gevondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:46 schreef engine het volgende:
[..]ik ben heel benieuwd of dat lukt. Zou wel gaaf zijn
![]()
![]()
Wat is stap 1?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen , ik heb er inmiddels heel veel info over gevonden
Ik heb nog ergens een foto van kikkers. Niet online helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik wil de kikkers leren kennen, en het schijnt dat je kikkers kan voeren door bijvoorbeeld ze te laten wennen aan een bepaald geluid wat ze gaan linken met eten krijgen.
Kikkers zijn tof
Op de rand van vijver kloppen en dan een worm neerleggen, maar we beginnen met wat meelwormen op een lelieblad plaatsen , we hebben nu een zakje droge meelwormen , maar ik denk dat levende interessanter zijn voor de kwakersquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is stap 1?
Of gewoon heel lang heel stil zitten?![]()
Ik heb ervaring met kikkers in terraria. Die worden snel tam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen , ik heb er inmiddels heel veel info over gevonden
Mijn moeder heeft er drie in de vijver , en dat wil ze zo houdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van kikkers. Niet online helaas.
Daarna vind je ze minder tof
Ja dat heb ik dus gelezen , en deze kikkers zijn ook totaal niet bang, vandaar dat we willen kijken of we ze uiteindelijk kunnen voerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met kikkers in terraria. Die worden snel tam.
Deze kikkers waren geschikt voor vleesetersquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er drie in de vijver , en dat wil ze zo houden![]()
Dit zijn groene kikkers, zien er prachtig uit, en zijn beschermd kwamen we achter .
Kikkers zijn vleeseters , maar deze leven al vanaf het begin met de vissen en dat gaat prima.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze kikkers waren geschikt voor vleeseters
De vissen vinden die wormen ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op de rand van vijver kloppen en dan een worm neerleggen, maar we beginnen met wat meelwormen op een lelieblad plaatsen , we hebben nu een zakje droge meelwormen , maar ik denk dat levende interessanter zijn voor de kwakersDe vissen vinden de de wormen ook erg lekker
We zijn ons aan het inlezen
Ja daar kwamen we gisteren achterquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
De vissen vinden die wormen ook wel lekker ja![]()
Succes
Netjes jaquote:
Ik lees een stukje verderop dat ze beschermd zijn... dat betekent ook dat het ws niet wenselijk is als je ze gaat leren opzitten en pootjes gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik wil de kikkers leren kennen, en het schijnt dat je kikkers kan voeren door bijvoorbeeld ze te laten wennen aan een bepaald geluid wat ze gaan linken met eten krijgen.
Kikkers zijn tof
Jij maakt er wel een heel mooi verhaal van , beter lezen voortaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik lees een stukje verderop dat ze beschermd zijn... dat betekent ook dat het ws niet wenselijk is als je ze gaat leren opzitten en pootjes geven
Haphaphapquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij maakt er wel een heel mooi verhaal van , beter lezen voortaan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
https://www.teepublic.com(...)og-with-smiling-frog
![]()
met die 2 andere zwakbegaafden weer?quote:
kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
met die 2 andere zwakbegaafden weer?
Waarom toch kijken?quote:
Dat kan jaquote:
Ja beetje verzadigd denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ja
Al blijft dat raar met zoveel kanalen en streamingdiensten. Maar herkenbaar.
Die zag ik ook net ..... dankquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog van de glijbaan
https://www.ad.nl/video/p(...)ijke-glijbaan-323221
Ik kijk iedere dag (terug). Beetje luchtig vermaakquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom toch kijken?
Al is Gijp soms grappig ja.
Hier word ik nou niet goed van. 5 min reclame om een filmpje van 10 sec ofzo te kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog van de glijbaan
https://www.ad.nl/video/p(...)ijke-glijbaan-323221
Daar had ik geen last vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hier word ik nou niet goed van. 5 min reclame om een filmpje van 10 sec ofzo te kijken.
Oh, hier ook geen reclame gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hier word ik nou niet goed van. 5 min reclame om een filmpje van 10 sec ofzo te kijken.
Er waren er meerdere die onbestraft bleven van roodquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom geen diep rood voor hateboer
Zulke overtredingen moeten gewoon direct 20 wedstrijden schorsing worden
Zie deze toevallig. Dan mag de rest ook die 20 wedstrijden zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren er meerdere die onbestraft bleven
quote:
Die ken ik niet maar heb het idee dat dat misschien beter is.quote:
Ik ga even voor je kijken.,al stuur ik je altijd wel..quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar heb het idee dat dat misschien beter is.
Over debielen gesproken, hoe is het met Marijke?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:37 schreef engine het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens geklikt. Marijke levert altijd
Kijk 20 min boze Marijke. Zo ken ik haar weerquote:
Dit was zo mooi.Iedereen wilde Danny redden.Een week later bleek er niks aan de hand te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:42 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk 20 min boze Marijke. Zo ken ik haar weer
Wel geinig hoe ze naar niemand luistert maar blijkbaar wel naar een trauma arts.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was zo mooi.Iedereen wilde Danny redden.Een week later bleek er niks aan de hand te zijn.
Wat betekent dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
Su heb het er ook met zun DNA vaduhr over gehad.![]()
![]()
Zijn moeder ging vreemd.quote:
Oh lolquote:
Ze zitten weer in de tent-tiequote:
Dat muziekje ook.quote:
Goeiemoarn.quote:
Adidas is ook niet meer wat het geweest isquote:
Heel heel vroeger had je de Adidas Torsion,die waren populair.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Adidas is ook niet meer wat het geweest is
Heb dat merk eigenlijk erg weinig gehadquote:
Ik ben niet meer zo merkvast. De laatste die ik kocht waren Asics.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat merk eigenlijk erg weinig gehadKom nog uit de tijd dat je of adidas of Puma of wellicht Quick had.
En Johan speelde op Puma's dus dat was simpel. Kies dat merk nog steeds
Ik koop vaak op Vinted.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:52 schreef tonja het volgende:
Ik trap er niet meer in, in dat merk gedoe.
Goed zoquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:52 schreef tonja het volgende:
Ik trap er niet meer in, in dat merk gedoe.
Moet je echt een keer gaan checken.quote:
Neh, Kleding boeit me niet zoveel, zolang ik het gevoel heb dat ik niet totaal voor lul loop vind ik het allemaal wel best.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je echt een keer gaan checken.
Met dat ding op je hoofd in je Ui.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Neh, Kleding boeit me niet zoveel, zolang ik het gevoel heb dat ik niet totaal voor lul loop vind ik het allemaal wel best.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met dat ding op je hoofd in je Ui.
Hebbesquote:
Had andere smaak gekozen.quote:
Even de korte versie.quote:
Hey DT baas.quote:
quote:
Was het weer zo`n nacht?quote:
Roeit ze ook?quote:
quote:
Dat dan weer nietquote:
Dacht het niet vriend.quote:
Al mijn roeiers waren dit gaan kijkenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Al mijn roeiers waren dit gaan kijken
Haha ja gisteren een meeting gehad en natuurlijk was vrijwel iedereen naar Lowlands geweest. En vrijwel iedereen was hier speciaal heen gegaanquote:
Tijd voor een straftraining om al die alcohol en pillen er uit te krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja gisteren een meeting gehad en natuurlijk was vrijwel iedereen naar Lowlands geweest. En vrijwel iedereen was hier speciaal heen gegaan
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd voor een straftraining om al die alcohol en pillen er uit te krijgen
welk nieuw wondermiddel is er nu in omloop dat nog niet op de lijst staat?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]Ja
We geven ook elk jaar wel een waarschuwing overigens dat die zooi dus gewoon op de dopinglijst staat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
welk nieuw wondermiddel is er nu in omloop dat nog niet op de lijst staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Is dat nog altijd een research chemical?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]ken het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inmiddels op de verboden lijstquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat nog altijd een research chemical?
Yep,en de 4 variant staat al klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat nog altijd een research chemical?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,en de 4 variant staat al klaar.
quote:
Spreekt elkaar een beetje tegenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,en de 4 variant staat al klaar.
Nou zo goed zit ik niet in die materiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:44 schreef chufi het volgende:
of is het slimmer om daar geen uitspraak over te doen
In feite hetzelfde,alleen niet verboden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Spreekt elkaar een beetje tegen
En 4 is nog beter?
Misschien ook maar beterquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou zo goed zit ik niet in die materie
Ook niet echt vernieuwend.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
Die troep schijnt echt heel verslavend te zijn.
De uitwerking zit tussen coke en XTC in.Dus ja.
Was ooit wel mijn favo combi.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ooit wel mijn favo combi.
Neem je vouwfiets meequote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:44 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rder-in-kanaaltunnel
Lekker danToch maar met de pont
Deze zomer voor het eerst zo'n pont gepakt vanaf Hoek v Holland. Dat was niet eens verkeerdquote:
Mijn grote vriend.quote:
Lekker toch, even wandelenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:44 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rder-in-kanaaltunnel
Lekker danToch maar met de pont
quote:
Das wel vrij klotequote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie, 3 maanden na de “oplevering”:
Er lag net een brief op de deurmat. Ze gaan morgen de vloer isoleren. En daarvoor wordt de vloer opengebroken.
Ik dacht dat dat allang klaar was. Het stond ook niet op het lijstje van wat nog gedaan moest worden.
Zit ik weer in de rotzooi…
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
Er lag net een brief op de deurmat. Ze gaan morgen de vloer isoleren. En daarvoor wordt de vloer opengebroken.
Ik dacht dat dat allang klaar was. Het stond ook niet op het lijstje van wat nog gedaan moest worden.
Gadver ....quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
Net alles geinstalleerd kan alles weer van de vloerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
Nee gek,ik ben in Maart jarig.quote:
Ja… Ze moeten het zelf maar doen. Ik ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Net alles geinstalleerd kan alles weer van de vloer
Oh is het weer afgelopen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:40 schreef pullup het volgende:
Jammer dat het deze keer van korte duur was, het begon zo goed
[ afbeelding ]
sws een beetje kort dag ookquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Ze moeten het zelf maar doen. Ik ben er wel klaar mee.
ja nee, maar jij posttte "gefeliciteerd' Soul dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee gek,ik ben in Maart jarig.
OMG!!!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In La Palma rommelde het 2 dagen geleden ook weer ...
Wow!!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In La Palma rommelde het 2 dagen geleden ook weer ...
Voor die mensen was het zwaar kut, maar ik heb iets met vulkanenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
Ik zag het bij toeval op YT een filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |