En nu zit je hier!quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat helemaal niet meer in het vorige topic.
Nee, eend. Met groentjens.quote:
Lig in vrede,quote:
Kwak het maar naar binnen.quote:
Vroeger was alles beter!quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:44 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb zin om ff lekker dwars te doen
Laat het Q maar niet horenquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:44 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb zin om ff lekker dwars te doen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:00 schreef Faxie het volgende:
Tja sorry, als je hier telkens zo laat komt zit je meestal met mij opgescheept hoor
EENDJEquote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ik er niet uit zie als een biggetje, maar als een Corleonesiquote:
Dat laatste seizoen; eensquote:
Nee. Meer het je vijanden afknallen terwijl je zoontje gedoopt wordt. Ik weet nog steeds niet of ze het als compliment bedoeldenquote:
Ik kan wel om je lachen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:00 schreef Faxie het volgende:
Tja sorry, als je hier telkens zo laat komt zit je meestal met mij opgescheept hoor
Raak je daar opgewonden van ja?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:59 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Geil, maakt zeker ook van die smakgeluidjes erbij
Beetje welquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:01 schreef Medusa666 het volgende:
Ben ik een red flag aangezien ik altijd in de avond hier post
Dan gaat hij zeggen dat je een kutmillenial bentquote:
Wutquote:
Dit is een red flag. Dit hele topicis een red flag eigenlijk.quote:
Oeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Shit man.. ik praat altijd in de avond. Avondmens
Rood is wel de kleur van de liefde thoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een red flag. Dit hele topicis een red flag eigenlijk.
Ik ben generation Zquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan gaat hij zeggen dat je een kutmillenial bent
Ja kan je beter in de ochtend doen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik praatte ook met mijn crush vaak in de avond. Echt stom.
Oooo goede tip… pffft. Ik ben zo lomp somsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kan je beter in de ochtend doen hoor
Lol beter van niet hoor. Mannen willen stilte in de ochtendquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oooo goede tip… pffft. Ik ben zo lomp soms
Hou nou je bekquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol beter van niet hoor. Mannen willen stilte in de ochtend
Het is altijd tijd voor nieuwe plaatjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:07 schreef Faxie het volgende:
Het is weer de tijd van de maand voor nieuwe plaatjes
Yeahhhquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:07 schreef Faxie het volgende:
Het is weer de tijd van de maand voor nieuwe plaatjes
Dat vindt mevrouw hier ouderwets hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor nieuwe plaatjes
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vindt mevrouw hier ouderwets hoor
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:14 schreef Faxie het volgende:
Maar een beetje trage zooi, een beetje vage zooi, en een beetje harde zooi
Schijt aan. Billie Holliday, Blondie live en John Lennon gekocht zaterdag. Blij meequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vindt mevrouw hier ouderwets hoor
Trots dat ik John Lennon kenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijt aan. Billie Holliday, Blondie live en John Lennon gekocht zaterdag. Blij mee
Geschokt dat je Billie Holliday en Blondie niet kentquote:
Groot gelijk hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijt aan. Billie Holliday, Blondie live en John Lennon gekocht zaterdag. Blij mee
Geschokt toen ik billie holiday op google zagquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geschokt dat je Billie Holliday en Blondie niet kent
Oeh je lust wel een ander gerechtje op z'n tijd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:21 schreef Medusa666 het volgende:
Oeeee blondie is wél een mooie vrouw
Haar stem vind ik engquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:22 schreef Barbusse het volgende:
Billie heeft de mooist breekbare stem ever. Godsgruwelijk mooi.
Ok doei.quote:
quote:
Fap niet te hardquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 01:34 schreef Faxie het volgende:
Ow hij stond op mute... heb al iets opstaan
Ik ga er nooit aan beginnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
En ik moet nog beginnen aan GoT.
Ik heb in het verleden al seizoen 1 t/m een deel van 3 gekeken, maar daarna door tijdgebrek niet meer verder kunnen gaan. En aangezien het intussen al zo lang geleden is intussen, heb ik besloten om gewoon vanaf seizoen 1 opnieuw te beginnen, maar eerst moet ik Once Upon a Time nog afkijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga er nooit aan beginnen
Once upon a timequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al seizoen 1 t/m een deel van 3 gekeken, maar daarna door tijdgebrek niet meer verder kunnen gaan. En aangezien het intussen al zo lang geleden is intussen, heb ik besloten om gewoon vanaf seizoen 1 opnieuw te beginnen, maar eerst moet ik Once Upon a Time nog afkijken.
Kijk tot en met seizoen 6, seizoen 7 en 8 vooral niet kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
En ik moet nog beginnen aan GoT.
Elke dag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:57 schreef gcjoel het volgende:
Zijn we aan het duimen voor Yv en Sting?
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk tot en met seizoen 6, seizoen 7 en 8 vooral niet kijken.
Behalve het laatste seizoen, die kan ik gewoon overslaan, begreep ik.quote:
Klopt, die is echt jammerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Behalve het laatste seizoen, die kan ik gewoon overslaan, begreep ik.
Hoezo? Waarom moeten we duimen? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:57 schreef gcjoel het volgende:
Ook zij gaan verder. Verraders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo? Waarom moeten we duimen? Wat heb ik gemist?![]()
Gaan ze een huis kopen? Trouwen? Adoptie? Vragen, vragen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:57 schreef gcjoel het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom moeten we duimen? Wat heb ik gemist?![]()
Als je CL gaat proberen te hosselen dan zit het je wel echt hoog of niet? Je weet toch dat je volkomen kansloos bent bij een premium chick als CLquote:
Goedemorgen Sennquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:31 schreef Senn88 het volgende:
Ow we waren al 4 blz verdertop dat hij steeds blijft hangen
Met zo'n toppost mag je altijd nog laat reagerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:31 schreef Senn88 het volgende:
Ow we waren al 4 blz verdertop dat hij steeds blijft hangen
Nóg verder...quote:
We horen vandaag of het bod op een huis is geaccepteerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
Hopelijk slagen ze in wat ze gaan doen
Maar wel een hond!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We horen vandaag of het bod op een huis is geaccepteerd.
Lief dat jullie meeleven
Geen adoptie, trouwen of andere gekke dingen
Misschien een robothond? Die kan zichzelf uitlatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar wel een hond!Die hoort bij huisje boompje beestje
Tof! Succes!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We horen vandaag of het bod op een huis is geaccepteerd.
Lief dat jullie meeleven
Geen adoptie, trouwen of andere gekke dingen
STING zit nu al te kwijlen bij het idee dat 'ie scriptjes kan gaan schrijven voor zo'n hond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Misschien een robothond? Die kan zichzelf uitlaten![]()
lol, ik zie dit wel voor me ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
STING zit nu al te kwijlen bij het idee dat 'ie scriptjes kan gaan schrijven voor zo'n hond.
Moet je eens kijken als het zeikt van de regenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik mensen hun hond zie uitlaten, lijkt het altijd wel comfy.
Maar zou er zelf geen willen denk ik
Dan niet samen romantisch onder een mega-paraplu? Of is dat alleen in filmsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als het zeikt van de regen
Lijkt mij een mooi klusje voor Kaneel. Die gedraagt zich al zo lang als een labrador sinds hij bij jou onder de plak zit, dat 'ie prima weet wat zo'n hond nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik mensen hun hond zie uitlaten, lijkt het altijd wel comfy.
Maar zou er zelf geen willen denk ik
Jij en de hond?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan niet samen romantisch onder een mega-paraplu? Of is dat alleen in films
Kaneel is wel meer hondenmens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi klusje voor Kaneel. Die gedraagt zich al zo lang als een labrador sinds hij bij jou onder de plak zit, dat 'ie prima weet wat zo'n hond nodig heeft.
Ziet er altijd wel zielig uit ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je onbewust bekwaam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:25 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel is wel meer hondenmens.
Had nooit verwacht dat ik alfa genoeg was om iemand onder de plak te houden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/kBYYH4gq-Is
Of een die weigert te lopen als het gaat regenen…quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik wel, dat hij geen natte pootjes wilquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of een die weigert te lopen als het gaat regenen…
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/kBYYH4gq-Is
Nee hoor, dan mag hij alleen met de hond naar buitenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan niet samen romantisch onder een mega-paraplu? Of is dat alleen in films
Loka is niet het enige alfa vrouwtje hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:12 schreef gcjoel het volgende:
Nee hoor, dan mag hij alleen met de hond naar buiten
Een natte poes daarentegen...quote:
Een föhn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een droogblaas ding voor nattehonden
Vinden ze het vervelend? Onze hond is nogal angstig van gekke dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee waterblazer is veeeeeeeel krachtiger dan een fohn
Corrie doet het er wel okay op, tussendoor af en toe even laten uitrennen enzo als ze niet meer wil zitten. Ik heb er laatst ook de tuin mee schoon geblazen na zaagwerkquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vinden ze het vervelend? Onze hond is nogal angstig van gekke dingen.![]()
Maar ze is altijd zo zeiknat als ze door nat gras enzo is gerend.
Handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Corrie doet het er wel okay op, tussendoor af en toe even laten uitrennen enzo als ze niet meer wil zitten. Ik heb er laatst ook de tuin mee schoon geblazen na zaagwerk.
Hahaha wie weet.. nee dan is denk ik een waterblazer toch fijnerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Handig![]()
misschien kan ik gewoon de bladblazer pakken
Nee valt mee moos vind het wel prima. Ik gebruik hem 1x pw op moos ook als hij droog is om de losse haren en vuil uit te blazenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vinden ze het vervelend? Onze hond is nogal angstig van gekke dingen.![]()
Maar ze is altijd zo zeiknat als ze door nat gras enzo is gerend.
Wel fijn als beneden volgend jaar af is. Het is nu altijd zo goor met die hond. Overal zand en natte pootjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha wie weet.. nee dan is denk ik een waterblazer toch fijner. Heb de mijne voor 70 euro ofzo op Amazon gescoord.
Werkt ook top als je de verwarming wilt schoonmakenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Corrie doet het er wel okay op, tussendoor af en toe even laten uitrennen enzo als ze niet meer wil zitten. Ik heb er laatst ook de tuin mee schoon geblazen na zaagwerk.
Welkom in de plattelandsleefquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel fijn als beneden volgend jaar af is. Het is nu altijd zo goor met die hond. Overal zand en natte pootjes
Ik ga niet voor niets al 32 uur werken, anders heb ik niet genoeg tijd voor al het poetsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog even en dan ben je net als mij hele dagen aan het poetsen
Extremw couponing en doomssaypreppequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga niet voor niets al 32 uur werken, anders heb ik niet genoeg tijd voor al het poetsen.
Moet ook nog mijn kelder vullen met eten uit de moestuin, mijn 6 kinderen thuis school les geven.
Druk druk druk.
Laat haar lekker neuken met dr vriend. Niet jaloers zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi klusje voor Kaneel. Die gedraagt zich al zo lang als een labrador sinds hij bij jou onder de plak zit, dat 'ie prima weet wat zo'n hond nodig heeft.
Jaa ik leef helemaal op van die gratis producten bij AHquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Extremw couponing en doomssaypreppe
Goed bezig, volgend jaar wil ik ook weer gaan moestuinen alleen wil ik daarvoor van die bakken op hoogte. Dat is ook gunstiger voor als ik ouder wordquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa ik leef helemaal op van die gratis producten bij AH
Geen doomsdayprepper gelukkig.
Ben wel veel eten uit de moestuin aan het bewaren maar dat vind ik gewoon leuk. Kijken hoe lang we kunnen zonder groentes te kopen in de supermarkt.
Als sinds mei geen groente gekocht
Knap hoor dat klussen met een zesling babybuikquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga niet voor niets al 32 uur werken, anders heb ik niet genoeg tijd voor al het poetsen.
Moet ook nog mijn kelder vullen met eten uit de moestuin, mijn 6 kinderen thuis school les geven.
Druk druk druk.
En wat weeg je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn ideale gewicht moet er ook nog zo'n 9kg af.
Maar eerst maar eens richting een bmi van 25 gaan.
ja ideaal, mijn vriend kan er op staan om bij het plafond te kunnen ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knap hoor dat klussen met een zesling babybuik![]()
Al is die dan misschien wel zo groot dat je daar gewoon je verfbakje op kan zetten
78,1 kg bij mijn laatste weegmoment.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat weeg je dan als ik vragen mag?
Dan ben je niet enorm lang zeker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
78,1 kg bij mijn laatste weegmoment.
Ah, dan ben je korter dan ik dacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
78,1 kg bij mijn laatste weegmoment.
Nee, 1.73.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ben je niet enorm lang zeker?
Oooh, maar dan is die 25 ook niet heel ver weg.quote:
drie kilo, geloof ik uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, maar dan is die 25 ook niet heel ver weg.
En dan nog maar 6 kilo tot je een fitboy bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
drie kilo, geloof ik uit mijn hoofd.
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al zal ik nooit van die vakjes krijgen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan nog maar 6 kilo tot je een fitboy bent.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al zal ik nooit van die vakjes krijgen hoor.
Doe eens een foto zodat ik mijn deskundigenoordeel naast die van het voedingscentrum kan leggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja.Ik ben íetsje langer en bij 75kg is het voedingscentrum tevreden met me.
De rest niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind die baard wel een beetje viezig
Die groeit door in het borsthaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind die baard wel een beetje viezig
Ik zit daar helaas zo'n 15kg vanaf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe eens een foto zodat ik mijn deskundigenoordeel naast die van het voedingscentrum kan leggen.
Hoe was Lowlands?quote:
Dat boeit niemand gezien je leuke posts en je muzieksmaak enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit daar helaas zo'n 15kg vanaf.
Snap ik. Ik kreeg de vibe al bij het zien van de beelden alleen. Laat staan als je er weer loopt. Wat vond jij/vonden jullie de leukste/verrassende optredens?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Top! Voelde weer als thuiskomen.
Ja, ik geloof niet dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar centimeter groeien; dan is het ook opgelost.
Fred Again was denk ik wel de leukste. Beetje deze vibe, maar dan meer festival dan boiler roomquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kreeg de vibe al bij het zien van de beelden alleen. Laat staan als je er weer loopt. Wat vond jij/vonden jullie de leukste/verrassende optredens?
Hoe is het met Caliquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Top! Voelde weer als thuiskomen.
Fred Again las ik opvallend veel positieve recensies over. Verrassend, origineel, leuk etc. Eens kijken of ik die nog terug kan zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fred Again was denk ik wel de leukste. Beetje deze vibe, maar dan meer festival dan boiler room
Verder:
- vrijdagnacht met Floating Points + Overmono + Four Tet, dat was van 23:00 tot laat
- Caribou (en dan als DJ set 's nachts Daphni)
- Biig Piig
- Charlotte Adigéry & Bolis Popul
- de techno-nacht zondag was ook wel goed; maar toen was de energie ook wel beetje op.
Ben je overdag ook ergens geweest?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fred Again was denk ik wel de leukste. Beetje deze vibe, maar dan meer festival dan boiler room
Verder:
- vrijdagnacht met Floating Points + Overmono + Four Tet, dat was van 23:00 tot laat
- Caribou (en dan als DJ set 's nachts Daphni)
- Biig Piig
- Charlotte Adigéry & Bolis Popul
- de techno-nacht zondag was ook wel goed; maar toen was de energie ook wel beetje op.
Een tip: koolhydraatarm(er) gaan eten. Heeft voor mij wonderen gedaan, ben in drie jaar 10-11 kilo afgevallen denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mij wel, want m'n broeken willen niet meer dicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat boeit niemand gezien je leuke posts en je muzieksmaak enzo.
Mijn maat broeken word steeds kleinerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij wel, want m'n broeken willen niet meer dicht.
En da's nu niet zo'n punt, maar wanneer het weer kouder wordt wel.
100% thuiswerken, dan kun je gewoon in je joggingbroek achter de computer zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Minder kleding dragen in de winter, zodat je lichaam meer vet gaat verbranden om warm te blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens proberenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Minder kleding dragen in de winter, zodat je lichaam meer vet gaat verbranden om warm te blijven.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn maat broeken word steeds kleinerOoit 36/28W gehad, nu 33W
Ik heb 34/32quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn maat broeken word steeds kleinerOoit 36/28W gehad, nu 33W
Heb ik ooit eens gehoord ergens dat het makkelijker is om in de winter af te vallen dan in de zomer/lente.quote:
33/36, want langquote:
Moest 38 zijn, scherpquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van 28W naar 33W is toch een toename?
Maar volgens mij eet je dan ook meer, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gehoord ergens dat het makkelijker is om in de winter af te vallen dan in de zomer/lente.
Jaja, ik lees alles met aandacht voor detail.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
33/36, want lang
[..]
Moest 38 zijn, scherp
Nee, te makkelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ik lees alles met aandacht voor detail.
Doe danquote:
Gewoon wegdoen die 30/32. Je bent al verloofd dus blijkbaar vind je partner je prima zoals je nu bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ehm. Ik heb een broek die nu goed zit die 33/32 zegt, dus eh.
M'n 30/32 lachen me uit.
Iets om naar toe te werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ehm. Ik heb een broek die nu goed zit die 33/32 zegt, dus eh.
M'n 30/32 lachen me uit.
Wil je wel he?quote:
Die was qua sfeer ook echt het beste. Iedereen kwam daar om dat mee te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fred Again las ik opvallend veel positieve recensies over. Verrassend, origineel, leuk etc. Eens kijken of ik die nog terug kan zien.
Volgend jaar weer?
Aantal waren redelijk overdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je overdag ook ergens geweest?
Hij staat op plaats 17 in mijn top 10 lijst van dingen die ik wil.quote:
Nee, want toffe kleding en m'n pens zit me in de weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon wegdoen die 30/32. Je bent al verloofd dus blijkbaar vind je partner je prima zoals je nu bent.
Skaterjurkjes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, want toffe kleding en m'n pens zit me in de weg.
Die zijn me te fris in de winter.quote:
Dan geen moeite om het te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij staat op plaats 17 in mijn top 10 lijst van dingen die ik wil.
Skaterjurkjes met jaren 80 beenwarmers?quote:
Misschien kan @rival nog een keer bevestigen dat je een welgevormd achterste hebt? Dat heeft 'ie al eerder gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zit ook echt op m'n onderste helft, shirts enzo passen nog gewoon.
HAHA geen tietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zit ook echt op m'n onderste helft, shirts enzo passen nog gewoon.
* triggeredquote:
Pics van je gebrek aan tetten!quote:
Op zich niet erg, m'n grootste fluctuatie is van een (redelijke) B naar een (kleine) C en weer terug.quote:
Dit is een gebrek aan pics, niet aan tetten.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is een gebrek aan pics, niet aan tetten.
Stomquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Helaas slecht nieuws, we zijn het niet geworden.
nohhh stom!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
.. en dat STING nog even moet wachten met zijn scriptjes voor jullie robothond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, nja enige voordeel is dat de klusjes in dit huis in een wat minder hoog tempo hoeven.
Awwwwquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, en dat natuurlijk.quote:
Ahw, zonde. Overboden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo leer je ervanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en dat natuurlijk.
Doen we de volgende keer niet meer![]()
Haha nou dit stel was jong gescheiden dus we hadden al ingeschat dat het vooral gewoon om het bod zou gaan en dat de rest niet zo boeiend zou zijn.
Ik ben gewoon vriendelijk jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je CL gaat proberen te hosselen dan zit het je wel echt hoog of niet? Je weet toch dat je volkomen kansloos bent bij een premium chick als CL
Ja, en dus schijnbaar zonder voorwaarden.quote:
Ah shit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Goed plan, heel veel succesquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en dus schijnbaar zonder voorwaarden.
Nja wij hebben morgen een afspraak met een hypotheekadviseur dus dan eens horen hoe we er precies voorstaan.
Misschien dat er nog wel wat meer ruimte is voor het volgende huis om nog iets meer over te bieden.
Die dan maar voor dat andere gezin gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik had al helemaal een welkomstcommissie geregeld enzo.
En housewarming.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik had al helemaal een welkomstcommissie geregeld enzo.
Doe er wat aan.quote:
Neinquote:
* gooit zijn weelderige bos krullen in de wind en geniet van de verkoelingquote:
Klinkt als een prima reden om te verhuizen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ze zijn hier aan het heien en door het gehei rinkelt er iets waardoor het om de 30 seconden steeds lijkt alsof de ijscoman langsrijdt. Leidt erg af.
Ik zweet al door enkel te zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oei.
Hier maar 25. Kon nog een meubel monteren zonder noemenswaardig zweten.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zweet al door enkel te zitten.
Niks gewend jullie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zweet al door enkel te zitten.
Daar ga jij van zweten? #ontopicquote:
Ik was best onder de indruk van de beelden. Wat een performer en wat een show. Volgens mij de moeite waard om eens in het echt te ervaren. Als je de muziek ook een beetje kan waarderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die heb ik overgeslagen zondag.
Aantal jaar geleden al eens gezien. Foto's zijn gemaakt door een goede bekende van me trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was best onder de indruk van de beelden. Wat een performer en wat een show. Volgens mij de moeite waard om eens in het echt te ervaren. Als je de muziek ook een beetje kan waarderen natuurlijk.
D_A of was dit een andere fotograaf?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal jaar geleden al eens gezien. Foto's zijn gemaakt door een goede bekende van me trouwens
De show is goed, maar qua muziek vind ik het een beetje stilgestaan hebben.
Andere fotograaf. Grootste deel van Lowlands stond er wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
D_A of was dit een andere fotograaf?
Ik vind het nieuwe album wel anders dan de vorige. Minder dansnummers, veel invloeden van muzikale stromen. Maar goed, je moet het maar net leuk vinden of niet.
Vroeger, toen Tool in de Alpha stond en ik op vakantie was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Andere fotograaf. Grootste deel van Lowlands stond er wel in ieder geval.
Zijn sowieso maar weinig alpha-acts die ik echt de moeite waard vind de laatste jaren.
Wel een manier om Cali meer te krijgen naar Lowlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen Tool in de Alpha stond en ik op vakantie was.
Ik zit elke dag al te F5'en voor de aankondiging van de Europese tour van Puscifer die Maynard laatst aankondigde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel een manier om Cali meer te krijgen naar Lowlands.
Om Cali naartoe te lokken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit elke dag al te F5'en voor de aankondiging van de Europese tour van Puscifer die Maynard laatst aankondigde.
In mijn beleving hadden we al de intentie naar elkaar uitgesproken om er gezamenlijk naartoe te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik overgeslagen zondag.
Goed bereikbaar met het OV? Voor m'n gevoel ligt het een heel eind uit het centrum. Maar dat geldt voor al die P+R-dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep.
RAI is wel een aanrader voor P+R trouwens
Je hebt daar een metrostation van de noord zuidlijn, dus je bent echt zo in het centrum. Loopt volgens mij ook een rechtstreekse tram naartoe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed bereikbaar met het OV? Voor m'n gevoel ligt het een heel eind uit het centrum. Maar dat geldt voor al die P+R-dingen natuurlijk.
Krijg je ook een kaartje voor het OV?
O dat is ook al helemaal modern, eerst kreeg je volgens mij nog een apart kaartjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt daar een metrostation van de noord zuidlijn, dus je bent echt zo in het centrum. Loopt volgens mij ook een rechtstreekse tram naartoe.
Je krijgt geen kaartje, je moet gewoon je eigen ov kaart gebruiken. Bij afrekenen kenteken invoeren en dan aangeven dat je P+R regeling gebruikt. Dan even je ov kaart tegen dat apparaat houden ter controle dat de laatste incheck in het centrum was en klaar ben je. Dwz, nog even die ene euro betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |