Dat laatste sowieso.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Begrijp het wel. Al had je er prima nog een miljoen voor kunnen vragen.
Het is Jens gegund, gelukkig is onze club nog een beetje menselijk
Ik gun het Jens ook. Wel een beetje apart dat ze hem transfervrij laten gaan. Nog geen seizoen geleden vroeg Feyenoord aan de supporters om geld in te leveren voor de clubquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Transfervrij vertrek van Jens dus. Ik gun het hem van harte.
Als Slot een speler niet hoeft dan komt ie natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het komt gewoon enkele weken geleden van 1908 ( https://1908.nl/artikelen(...)iet-het-enige-target ) dat Slot nog niet overtuigd was van Zerrouki, dacht al dat ik dit langs had zien komen, vandaar het woord 'vernemen'. Heb zelf geen bronnen natuurlijk
Geen idee hoe het nu staat, denk dat Slot op zijn minst zijn go gegeven moet hebben als Feyenoord nog steeds interesse heeft, maar lijkt mij op zijn minst een harde aanname dat Slot zo overtuigd van hem is. Die wilde gewoon Aursnes houden denk ik
Klopt, maar toen gingen er ook een aantal transfervrij de deur uit. Alleen was dat echte rotzooi, dat is Jens natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gun het Jens ook. Wel een beetje apart dat ze hem transfervrij laten gaan. Nog geen seizoen geleden vroeg Feyenoord aan de supporters om geld in te leveren voor de club
Soms moet je ook een beetje gunnen om wat terug te krijgen. Jensie heeft ‘m wel verdiend, en komt vast nog eens terug in een andere rol. Denk dat er bijzonder weinig supporters hier een punt van maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gun het Jens ook. Wel een beetje apart dat ze hem transfervrij laten gaan. Nog geen seizoen geleden vroeg Feyenoord aan de supporters om geld in te leveren voor de club
Denk niet dat het veel met de onderhandelingen te maken heeft. Slot heeft er vaker vrij lang voor nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als Slot een speler niet hoeft dan komt ie natuurlijk niet.
Het is wel duidelijk dat hij heus wel een veto heeft.
Dit is gewoon de meest ouderwetse onderhandelingstactiek die er is.
Voor een wisselspeler kost hij ook wel een redelijk salaris natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is dus definitief 1e elftalspeler?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Voorbode op Geertruida naar 6 en Pedersen en Benita dus als RB opties?
Yep. Zie ook laatste tweet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is dus definitief 1e elftalspeler?
Mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Zie ook laatste tweet.
[ twitter ]
Denk het niet. Als Trauner uitvalt komt Geertruida op RCV te staan, en dan schuift Benita dus weer door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Voorbode op Geertruida naar 6 en Pedersen en Benita dus als RB opties?
Denk dat Geertruida ook wel eens 1e back up voor de 6 positie kan worden. Dan heb je Benita nog iets vaker nodigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk het niet. Als Trauner uitvalt komt Geertruida op RCV te staan, en dan schuift Benita dus weer door.
En het zou me weinig verbazen als Benita Pedersen dit seizoen al voorbij streeft
En het zou me weinig verbazen als Benita Pedersen dit seizoen nog voorbij streeft
Wel mooi dat Benita nu definitief aansluit
Ik denk eigenlijk dat Wieffer dat gaat worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Geertruida ook wel eens 1e back up voor de 6 positie kan worden. Dan heb je Benita nog iets vaker nodig
Misschien dat dat van de tegenstander afhangt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Wieffer dat gaat worden.
Eerlijk gezegd denk ik dat Jens het wel prima vindt om in Nederland te blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:31 schreef alopio het volgende:
Had Jens nog liever een mooie transfer naar bv Championship, Bundesliga of Amerika gegund. Beetje knaken harken en avontuur,
Mooi, de eerste jeugdspeler die écht doorbreekt onder Slot?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Zie ook laatste tweet.
[ twitter ]
Beetje raar om te spreken over doorbreken bij een speler die nog niet 1 wedstrijd in de basis is gestart bij het eerste elftal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, de eerste jeugdspeler die écht doorbreekt onder Slot?
Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje raar om te spreken over doorbreken bij een speler die nog niet 1 wedstrijd in de basis is gestart bij het eerste elftal.
Misschien gaat Quilindschy hem voor zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, de eerste jeugdspeler die écht doorbreekt onder Slot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |