bron?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zerrouki komt toch helemaal niet uit de koker van Slot maar juist uit die van Te Kloese? Dacht sowieso vernomen te hebben dat Slot niet helemaal overtuigd was van Zerrouki.
Waar vernemen mensen toch constant dit soort dingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zerrouki komt toch helemaal niet uit de koker van Slot maar juist uit die van Te Kloese? Dacht sowieso vernomen te hebben dat Slot niet helemaal overtuigd was van Zerrouki.
Stukje hoop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar vernemen mensen toch constant dit soort dingen?
Heeft @:ZKA dat in die podcast gezegd?
wat voor cultuur?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:57 schreef F.M.D. het volgende:
De gemiddelde leeftijd en Nederlandse kern brokkelt weer wat verder af. Jens was een cultuurbewaker. Daar mag je toch meer je best voor doen.
Ik meen dat dit op het forum besproken was, maar: https://www.twenteinsite.(...)teiten-zerrouki.htmlquote:
Die site meldt ook dat FC Twente denkt aan Wouter Burger als opvolger van Zerrouki (mocht hij vertrekken uiteraard).quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik meen dat dit op het forum besproken was, maar: https://www.twenteinsite.(...)teiten-zerrouki.html
Verder vind ik eigenlijk niks wat er aan koppelt dat Slot heel graag Zerrouki wil hebben. Eigenlijk alleen dat ie gewoon wilde dat Aursnes zou blijven en dat hij voorkeur gaf aan een meer ervaren kracht dan Mannsverk, maar denk niet dat Zerrouki daar onder valt.
Lastig kiezen. Het is óf dat óf zijn 0-1 tegen PSV vorig seizoenquote:
Het komt gewoon enkele weken geleden van 1908 ( https://1908.nl/artikelen(...)iet-het-enige-target ) dat Slot nog niet overtuigd was van Zerrouki, dacht al dat ik dit langs had zien komen, vandaar het woord 'vernemen'. Heb zelf geen bronnen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar vernemen mensen toch constant dit soort dingen?
Heeft @:ZKA dat in die podcast gezegd?
Dat hoop ik niet voor die Basel-supporter die ik op vakantie ben tegengekomen die een shirtje met de naam van Burger had besteldquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die site meldt ook dat FC Twente denkt aan Wouter Burger als opvolger van Zerrouki (mocht hij vertrekken uiteraard).
Genot. Zal zondag wel op het bankie zitten dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:fetX per vandaag dus die werkvergunning.
Mooi. Alhoewel ik benieuwd ben of hij Hartman snel uit de basis zal spelen. Die pakt ook wel zijn kans.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:fetX per vandaag dus die werkvergunning.
Thuis inderdaad, aangezien we aanstaande zaterdag spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot. Zal zondag wel op het bankie zitten dan.
Uitrusten misschien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot. Zal zondag wel op het bankie zitten dan.
Nope, The Usual Suspectsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Se7en
Raar om Toornstra binnenkort ergens anders te zien spelen.
Jens is toch de absolute grootverdiener qua salaris inmiddels(bedankt Sjaak)?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:30 schreef fetX het volgende:
Toch baal ik er dan weer van dat het transfervrij is ook al snap ik het in het geval van Jens wel.
Altijd maar dat gratis laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |