Vooral gek dat mensen dit altijd op racisme gooien. Als je in Gambia bij FC Banjul (hoofdstad) met 11 blanken gaat spelen dan krijg je een woedende menigte op je af denk ik. Als je bij Galatasaray met alleen maar Duitsers en Italianen speelt hetzelfde verhaal. Woedende Turken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gek hè, om dat te willen bij een Nederlandse voetbalclub?
Wat een onzin, uiteraard hebben kinderen van de club een streepje voor maar de kleur doet er weinig toe, belangrijkste is een winnend team.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral gek dat mensen dit altijd op racisme gooien. Als je in Gambia bij FC Banjul (hoofdstad) met 11 blanken gaat spelen dan krijg je een woedende menigte op je af denk ik. Als je bij Galatasaray met alleen maar Duitsers en Italianen speelt hetzelfde verhaal. Woedende Turken.
Mensen willen gewoon een stukje herkenbaarheid, je hoeft echt niet 11 roomblanke spelers op het veld maar een stukje identificatie met mensen die net zo zijn als jij is gewoon logisch.
Het feit dat je het op huidskleur gooit zegt alles.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral gek dat mensen dit altijd op racisme gooien. Als je in Gambia bij FC Banjul (hoofdstad) met 11 blanken gaat spelen dan krijg je een woedende menigte op je af denk ik. Als je bij Galatasaray met alleen maar Duitsers en Italianen speelt hetzelfde verhaal. Woedende Turken.
Mensen willen gewoon een stukje herkenbaarheid, je hoeft echt niet 11 roomblanke spelers op het veld maar een stukje identificatie met mensen die net zo zijn als jij is gewoon logisch.
Slot doelde toch niet specifiek op Eredivisie ervaring? Dan heb je overigens nog altijd Riedebos, Clasie, Matusiwa (wel lastig haalbaar) en Hamer als eventuele opties, alhoewel dat ook allemaal niet heel bijzonder is hoor. Maar twee seizoenen Eredivisie is wel heel pril om hem als 'ervaren' te beschouwen, misschien relatief tegenover hoe bijzonder jong de ploeg is maar ik doel dan meer op iemand van 26/27 die er al jaren op heeft zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral qua ervaring in de eredivisie ten opzichte van de alternatieven. Anders gezegd; weet jij een alternatief met meer eredivisie ervaring?
quote:
De meeste Rotterdamse jongens die doorstoten vanuit Varkenoord zijn doorgaans geboren en getogen Nederlanders anyway (tenzij ze later een bewuste keuze maken zoals Kökcü), dus who the fuck cares.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gek hè, om dat te willen bij een Nederlandse voetbalclub?
Dat het gewoon een prima speler is misschien..?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:37 schreef satecl het volgende:
Wat ziet Slot en co in Zerrouki, wat wij niet zien?
Ik heb vooral het idee dat Slot wat meer in staat is om spelers objectief te beoordelen itt tot de meerderheid van het legioen met 'GEEN CENT NAAR ENSCHEDEEE'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:37 schreef satecl het volgende:
Wat ziet Slot en co in Zerrouki, wat wij niet zien?
Die is aan het bekijken of hij goedkoper uit is met een SCC in de Bunnikside.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:45 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:klaasweetalles van het vertrek van Toornstra vindt
Misschien kan hij een keer met @Paul meequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die is aan het bekijken of hij goedkoper uit is met een SCC in de Bunnikside.
Zerrouki komt toch helemaal niet uit de koker van Slot maar juist uit die van Te Kloese? Dacht sowieso vernomen te hebben dat Slot niet helemaal overtuigd was van Zerrouki.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat Slot wat meer in staat is om spelers objectief te beoordelen itt tot de meerderheid van het legioen met 'GEEN CENT NAAR ENSCHEDEEE'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |