abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205762730
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 12:37 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die De Vrij kiezen boven Ake die elke week speelt bij City :')
Van Gaal heeft al aangegeven dat op die LCV plek alleen Ake en Blind de opties zijn. Dan wordt het dus Ake
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 13:24:45 #52
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205762824
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Van Gaal heeft al aangegeven dat op die LCV plek alleen Ake en Blind de opties zijn. Dan wordt het dus Ake
De Vrij lijkt me eerste vervanger van Van Dijk? En De Ligt en Timber strijden om de RCV plek.

Ongekend wat voor luxe we op die 3 posities hebben
pi_205896220

5-3-2 met de punt naar achter — op z'n Lowietjes. Ik denk dat dit een beetje het 'geraamte' wordt en misschien dit iets weg heeft van de basis 11:
  vrijdag 9 september 2022 @ 23:04:39 #54
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_205913820
quote:
3s.gif Op maandag 22 augustus 2022 15:44 schreef Treinhoer het volgende:
Niemand die Bram van Polen op rechtsachter zet.

Hebben jullie nou echt geen verstand van voetbal? _O-

[ afbeelding ]
En Kramer niet in de spits.
Dit forum en zijn mensen is onmogelijk nog serieus te nemen.
Ja ja
pi_205931039
lijkt mij niet dat wij slechter zijn dan een engeland :') dat zooitje daar van Gareth _O-
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  zondag 11 september 2022 @ 10:41:32 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205931161
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij niet dat wij slechter zijn dan een engeland :') dat zooitje daar van Gareth _O-
Die hebben op zo'n beetje iedere positie twee betere spelers dan Nederland heeft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 11 september 2022 @ 10:42:34 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205931175
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dat lijkt mij wel eigenlijk.
pi_205931202
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die hebben op zo'n beetje iedere positie twee betere spelers.
Alleen centraal achterin zijn wij sterker, verder niet inderdaad.
pi_205931223
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die hebben op zo'n beetje iedere positie twee betere spelers dan Nederland heeft.
Nederland heeft een waardeloos elftal, nauwelijks beter dan de rampperiode 2014-2017. Alleen wel een uitzonderlijk goede coach die het elftal 25 procent sterker maakt dan het is.
pi_205931246
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:44 schreef ISVV het volgende:

[..]
Alleen centraal achterin zijn wij sterker, verder niet inderdaad.
Zelfs dat is momenteel twijfelachtig met een Van Dijk die toch wat over zijn top lijkt, De Ligt die wekelijks een beslissend foutje blijft maken en De Vrij die op de bank zit.
pi_205931268
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zelfs dat is momenteel twijfelachtig met een Van Dijk die toch wat over zijn top lijkt, De Ligt die wekelijks een beslissend foutje blijft maken en De Vrij die op de bank zit.
Timber en Ake? Talentvolle linksback, rechtsback die wekelijks in Italiaanse top speelt. Beetje raar om dat waardeloos te noemen. De keeperspositie zou je alleen redelijk waardeloos kunnen noemen maar in alle andere linies is het echt niet waardeloos, dat het geen wereldtop is, dat is wat anders.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 11 september 2022 @ 11:29:36 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205931652
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Timber en Ake? Talentvolle linksback, rechtsback die wekelijks in Italiaanse top speelt. Beetje raar om dat waardeloos te noemen. De keeperspositie zou je alleen redelijk waardeloos kunnen noemen maar in alle andere linies is het echt niet waardeloos, dat het geen wereldtop is, dat is wat anders.
We zijn vervallen tot de rang van Denemarken. Kleurloze middelmaat vol harde werkertjes en weinig tot nul creativiteit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_205931665
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Klopt, maar is redelijk de waan van de dag. Kan over een maand weer anders zijn, vind ons onder aan de streep wel sterker.
pi_205931667
Wanne
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Weet jij wanneer er een WK subforum komt?
  zondag 11 september 2022 @ 11:44:57 #65
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_205931785
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Trouwste user 2022 zondag 11 september 2022 @ 13:13:14 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_205932682
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 11:31 schreef ISVV het volgende:
Wanne
[..]
Weet jij wanneer er een WK subforum komt?
Ze hebben geen idee.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 13:45:08 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_205932990
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 13:13 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ze hebben geen idee.

:T
Volgende week.
What can change the nature of a man?
pi_205937981
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 11:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
We zijn vervallen tot de rang van Denemarken. Kleurloze middelmaat vol harde werkertjes en weinig tot nul creativiteit.
Klopt hoor, dat zijn we absoluut. Tegelijkertijd hebben we ook wel aangetoond op basis van speelstijl en verder redelijk goed compact staan (2018-2020 onder Koeman) toch nog redelijk tegen de wereldtop aan te kunnen schurken. Italië is met een matig elftal Europees kampioen geworden en ik zie op dit moment bar weinig elftallen die bulken van de individuele kwaliteit.

Dus hopen maar weer. Voorlopig hebben we onder Louis nog geen wedstrijd verloren.
  zondag 11 september 2022 @ 18:16:19 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205938042
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Klopt hoor, dat zijn we absoluut. Tegelijkertijd hebben we ook wel aangetoond op basis van speelstijl en verder redelijk goed compact staan (2018-2020 onder Koeman) toch nog redelijk tegen de wereldtop aan te kunnen schurken. Italië is met een matig elftal Europees kampioen geworden en ik zie op dit moment bar weinig elftallen die bulken van de individuele kwaliteit.

Dus hopen maar weer. Voorlopig hebben we onder Louis nog geen wedstrijd verloren.
Klopt maar geven wel veel te veel goals weg, eens zien of dat in de laatste Nations League-potjes verbetert.
pi_205938166
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Klopt maar geven wel veel te veel goals weg, eens zien of dat in de laatste Nations League-potjes verbetert.
Hadden we maar een fatsoenlijke keeper. Ik vroeg het hier een tijdje terug ook al: Wat is de laatste interland waarin een Oranje-keeper zich onderscheiden heeft? Denk dat je dan op 8 jaar geleden uitkomt ofzo. :')

Het is echt veel te vaak net niet op dat vlak.
  zondag 11 september 2022 @ 18:28:20 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205938211
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hadden we maar een fatsoenlijke keeper. Ik vroeg het hier een tijdje terug ook al: Wat is de laatste interland waarin een Oranje-keeper zich onderscheiden heeft? Denk dat je dan op 8 jaar geleden uitkomt ofzo. :')

Het is echt veel te vaak net niet op dat vlak.
De Cil met die redding in 2014 in de verlenging tegen Costa Rica?
pi_205938269
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat denk ik ook ja, dan weet je wel hoe laat het is toch?

Verder is het scorend vermogen van de ploeg nog best wel hoog de laatste jaren, ondanks dat de aanvallers niet eens zo geweldig zijn. Ik vind gek genoeg eerder het hoge aantal tegengoals zorgwekkend dan de matige aanval.
pi_205939436
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik vond Krul in die wedstrijd iets opvallender
pi_205972406
Cillessen
Frimpong, De Vrij, Van Dijk, Karsdorp
Gravenberch, F. De Jong, Aké
Brobbey, Malen, Bergwijn
pi_205972597
----------Bergwijn--------Memphis----------
-------------------------Klaassen--------------
--------------Berghuis--------------------------
-----------------------------FDJ-----------------
Malacia------------------------------Dumfries
-------------Aké---VVD---J.Timber----------
--------------------Flekken---------------------

Twijfelgevallen:

Frimpong i.p.v. Dumfries
Taylor i.p.v. Berghuis
De Ligt i.p.v. Aké
Xavi i.p.v. Klaassen
Brobbey i.p.v. Memphis
Pasveer i.p.v. Flekken
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205972616
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 13:59 schreef RedFever007 het volgende:
En een doelman, maar dat is logisch
met de huidige selectie-opties zou je kunnen overwegen welke veldspeler ook in staat is zo nu en dan een bal op te pikken en verder een goede CB kan spelen...
De Ligt lijkt iig ook wel goed met zn handen te spelen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 14 september 2022 @ 14:04:57 #77
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205972702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 13:34 schreef Nober het volgende:
Cillessen
Brobbey, Malen, Bergwijn
Malen _O-
pi_205973676
GK: Bijlow
RB: Teze
CB: Geertruida
CB: Van Dijk
LB: Martins Indi
CVM: Koopmeiners
CM: F.De Jong
CM: J.Veerman
CAM: Xavi Simons
SP: Van Hooijdonk
SP: Depay

reserves: Cillessen (GK) De Vrij, De Ligt, Karsdorp, Gravenberch, Klaassen, Bergwijn, Malen, Aké, Kramer, Noppert (GK), Vlap

lach me maar uit, maar ja zoiets zou ik voor gaan als ik de bondscoach was
pi_205973702
en nee ik zou niet alleen van die nederlandse ''topclubs'' kiezen

Sydney is goed in vorm, die zie ik echt wel in het nl elftal komen als ie zo door blijft gaan

Xavi is gewoon een supertalent, barst van de ambitie dat psv die ooit transfervrij heeft kunnen halen snap ik nu nog niet

Kramer ondanks bij een rkc, is een goede stormram om op je bank te hebben als breekijzer wanneer nodig, hoe makkelijk hij goals kan maken
pi_205975323
Er zouden er hier een paar gekielhaald moeten worden.
pi_205975492
Het is de kunst om (zoveel als mogelijk) de kabouters te vermijden. Uit de statistieken blijkt nu eenmaal dat meer lengte de winstkansen vergroot.

--------------Bijlow-------------
----De Vrij--Van Dijk--Struijk---
Dumfries--Taylor--De Jong--Bakker
--------------Gakpo-------------
-----Bergwijn------Memphis-----
pi_205975556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:35 schreef TheVoice4ever het volgende:

reserves: Cillessen (GK) De Vrij, De Ligt, Karsdorp, Gravenberch, Klaassen, Bergwijn, Malen, Aké, Kramer, Noppert (GK), Vlap

Met deze opstelling kun je beter niet naar Quatar reizen, zonde van het geld dan, trek je dan maar terug wat een armoe zeg
pi_205975653
Memvis en de Ligt bankzitters, een matige van Dijk

dat kan maar een ding betekenen :

we worden wereldkampioen *O* *O* w/ w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205975675
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:35 schreef TheVoice4ever het volgende:

en daarom ben je gelukkig niet de bondscoach, de hemel beware ons
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205976012
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:18 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Het is de kunst om (zoveel als mogelijk) de kabouters te vermijden. Uit de statistieken blijkt nu eenmaal dat meer lengte de winstkansen vergroot.

Grappig idee dat Götze en Iniesta, niet bepaald reuzen, de WK-finales van 2010 en 2014 beslisten.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_205976373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:57 schreef El-Stinho het volgende:

[..]
Grappig idee dat Götze en Iniesta, niet bepaald reuzen, de WK-finales van 2010 en 2014 beslisten.
Niet weer dat trauma Stijn.

pi_205977162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:57 schreef El-Stinho het volgende:

[..]
Op het WK van 2014 had Duitsland wel (in gemiddeld opzicht) de selectie met de meeste lengte. Bron:
https://www.elfvoetbal.nl(...)ctie-gemiddeld-klein
  woensdag 14 september 2022 @ 21:49:03 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205978629
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:04 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Op het WK van 2014 had Duitsland wel (in gemiddeld opzicht) de selectie met de meeste lengte. Bron:
https://www.elfvoetbal.nl(...)ctie-gemiddeld-klein
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt geen reet aan lange spelers als ze niet kunnen voetballen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_205978656
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 13:34 schreef Nober het volgende:
Cillessen
Brobbey, Malen, Bergwijn
Frimpong ? Omdat hij gister 2 assist had ?
Karsdorp linksback?
Ake op het middenveld ?
Brobbey rechtsbuiten ?
Malen die nog minder minuten heeft gemaakt dan Depay
pi_205980868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt geen reet aan lange spelers als ze niet kunnen voetballen.
Het is dan ook niet mijn wens dat Van Gaal zijn selectie volstopt met volleyballers.
  donderdag 15 september 2022 @ 07:55:21 #91
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205981066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 07:09 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Het is dan ook niet mijn wens dat Van Gaal zijn selectie volstopt met volleyballers.
Nee, maar je wilde zo veel mogelijk lengte. Het is echter van belang dat je zoveel mogelijk goede voetballers hebt. Lengte is een belangrijke kwaliteit voor een voetballer en ceteris paribus is een langere voetballer beter dan een minder lange, echter komt lengte met een aantal relevante trade-offs: door lengte nemen coordinatieve vaardigheden af, wat nadelig is voor technische vaardigheid en zuiverheid. Je wint dus kracht, maar verliest coordinatie. Voor een keeper valt de resultante van die lengte-coordinatie-trade-off de andere kant op dan voor een creatieve vleugelspeler dus het is ten eerste al relevant hoe die lengte in een team gedistribueerd is.

Het is daarom niet zinnig om zoveel mogelijk grote jongens mee te nemen naar het WK aangezien de selectie een kwaliteitsfilter is die is samengesteld uit een heel aantal variabelen waarvan lengte er een is. Er moet juist rekening gehouden worden met de factor lengte in het opleidingstraject: er zouden niet twee opleidingssporen moeten zijn van kleinere handige spelers waarvan de techniek verder wordt aangescherpt en grotere spelers aan wie wordt geleerd hoe de lichamelijke kwaliteit het best uit te nutten. Leer juist ook langere spelers voetballen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_205981198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 07:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee, maar je wilde zo veel mogelijk lengte. Het is echter van belang dat je zoveel mogelijk goede voetballers hebt. Lengte is een belangrijke kwaliteit voor een voetballer en ceteris paribus is een langere voetballer beter dan een minder lange, echter komt lengte met een aantal relevante trade-offs: door lengte nemen coordinatieve vaardigheden af, wat nadelig is voor technische vaardigheid en zuiverheid. Je wint dus kracht, maar verliest coordinatie. Voor een keeper valt de resultante van die lengte-coordinatie-trade-off de andere kant op dan voor een creatieve vleugelspeler dus het is ten eerste al relevant hoe die lengte in een team gedistribueerd is.

Het is daarom niet zinnig om zoveel mogelijk grote jongens mee te nemen naar het WK aangezien de selectie een kwaliteitsfilter is die is samengesteld uit een heel aantal variabelen waarvan lengte er een is. Er moet juist rekening gehouden worden met de factor lengte in het opleidingstraject: er zouden niet twee opleidingssporen moeten zijn van kleinere handige spelers waarvan de techniek verder wordt aangescherpt en grotere spelers aan wie wordt geleerd hoe de lichamelijke kwaliteit het best uit te nutten. Leer juist ook langere spelers voetballen.
Er is toch weinig mis met de coördinatie van een lange speler als Ronaldo of de "Nederlandse variant" daarvoor namelijk Gakpo. En als je kijkt naar middenvelders bijvoorbeeld Gravenberch. Dus als je ze hebt maak er dan gebruik van. Je kunt als trainer maar beter bewust zijn van statistieken over voetbal om ze zo in je voordeel te gebruiken. Ik hoop van harte dat Van Gaal zijn linkerkant van de verdediging niet invult met het duo Ake en Malacia. En daarnaast ook nog op de rechterkant Timber positioneert. Want dan kan je beter thuis blijven. Topteams met weinig lengte in de verdediging die zie je tegenwoordig toch niet meer?
  donderdag 15 september 2022 @ 08:48:58 #93
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205981429
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:16 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Er is toch weinig mis met de coördinatie van een lange speler als Ronaldo of de "Nederlandse variant" daarvoor namelijk Gakpo. En als je kijkt naar middenvelders bijvoorbeeld Gravenberch. Dus als je ze hebt maak er dan gebruik van. Je kunt als trainer maar beter bewust zijn van statistieken over voetbal om ze zo in je voordeel te gebruiken. Ik hoop van harte dat Van Gaal zijn linkerkant van de verdediging niet invult met het duo Ake en Malacia. En daarnaast ook nog op de rechterkant Timber positioneert. Want dan kan je beter thuis blijven. Topteams met weinig lengte in de verdediging die zie je tegenwoordig toch niet meer?
Ronaldo is een freak of nature en een supertechnicus, niet voor niets is hij een van de beste vijf spelers aller tijden. Gakpo is bijvoorbeeld in zijn passing wel zuiver, maar heeft best wat technische mankementen die typisch zijn voor een wat langere speler. Als je technische vaardigheid zou kunnen reduceren tot een platgeslagen waarde en je zou de technische vaardigheid van alle profs tegenover hun lengte plotten in een x,y coordinatenstelsel, dan is mijn hypothese dat je twee clusters gaat kunnen ontwaren van kleinere technische spelers en grotere minder technische spelers, en datzelfde zal ongeveer opgaan voor snelheid.

Uiteraard houdt een bondscoach al rekening met balans wat betreft lengte en zal hij niet Ake en Timber samen in een tweemanscentrum zetten in een wedstrijd tegen Frankrijk, Belgie of Engeland. Echter wanneer je bijvoorbeeld De Ligt al hebt als CV en de keuze voor de andere CV (los van beenvoorkeur) is tussen Ake en Botman, wie kies je dan? Ga je voor de langere Botman, dan heb je een lang centrum dat totaal niet wendbaar is of neem je Ake en heb je iets minder lengte maar ook minder stijfheid?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_205981481
Ik lees het al, het is tijd voor Henk Veerman en Bas Dost als spitsenduo in Qatar
pi_205981522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ronaldo is een freak of nature en een supertechnicus, niet voor niets is hij een van de beste vijf spelers aller tijden. Gakpo is bijvoorbeeld in zijn passing wel zuiver, maar heeft best wat technische mankementen die typisch zijn voor een wat langere speler. Als je technische vaardigheid zou kunnen reduceren tot een platgeslagen waarde en je zou de technische vaardigheid van alle profs tegenover hun lengte plotten in een x,y coordinatenstelsel, dan is mijn hypothese dat je twee clusters gaat kunnen ontwaren van kleinere technische spelers en grotere minder technische spelers, en datzelfde zal ongeveer opgaan voor snelheid.

Uiteraard houdt een bondscoach al rekening met balans wat betreft lengte en zal hij niet Ake en Timber samen in een tweemanscentrum zetten in een wedstrijd tegen Frankrijk, Belgie of Engeland. Echter wanneer je bijvoorbeeld De Ligt al hebt als CV en de keuze voor de andere CV (los van beenvoorkeur) is tussen Ake en Botman, wie kies je dan? Ga je voor de langere Botman, dan heb je een lang centrum dat totaal niet wendbaar is of neem je Ake en heb je iets minder lengte maar ook minder stijfheid?
Dan zou ik gaan voor Pascal Struijk. Dan heb je wel de lengte maar boet je op het punt van wendbaarheid nauwelijks in.
  donderdag 15 september 2022 @ 09:06:48 #96
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205981591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:54 schreef Marcoss het volgende:
Ik lees het al, het is tijd voor Henk Veerman en Bas Dost als spitsenduo in Qatar
Wout Weghorst en Luuk de Jong als supersubs, we worden wereldkampioen!
pi_205981718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:54 schreef Marcoss het volgende:
Die staan niet in mijn opstelling hoor. De beste spits van de wereld op dit moment is bijna twee meter lang. Zou Haaland net als Clasie anderhalve meter lang zijn dan zou hij nooit voor profniveau in aanmerking zijn gekomen.
pi_205981854
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:19 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Die staan niet in mijn opstelling hoor. De beste spits van de wereld op dit moment is bijna twee meter lang. Zou Haaland net als Clasie anderhalve meter lang zijn dan zou hij nooit voor profniveau in aanmerking zijn gekomen.
Mbappe is dan weer vrij klein.. niet elke lange spits is goed genoeg voor profniveau en niet elke kleine spits is niet goed genoeg voor profniveau.. Ik denk inderdaad wel dat een lange spits meer kans heeft om op topniveau mee te kunnen, maar als jij een betere spits hebt die kleiner is, ben je gek als je die niet opstelt.

En als je bjv naar Man U kijkt. Die doen het verdedigend een stuk beter sinds de kleine Martinez de lange Maguire heeft vervangen. Dat is natuurlijk niet de enige reden, maar wel onderdeel van.
  donderdag 15 september 2022 @ 12:52:37 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205984191
Zou het allemaal wat uitmaken, jongens?
pi_205986200
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:18 schreef Bondsrepubliek het volgende:

Bron daarvoor?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')