Van Gaal heeft al aangegeven dat op die LCV plek alleen Ake en Blind de opties zijn. Dan wordt het dus Akequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:37 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die De Vrij kiezen boven Ake die elke week speelt bij City
De Vrij lijkt me eerste vervanger van Van Dijk? En De Ligt en Timber strijden om de RCV plek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal heeft al aangegeven dat op die LCV plek alleen Ake en Blind de opties zijn. Dan wordt het dus Ake
En Kramer niet in de spits.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:44 schreef Treinhoer het volgende:
Niemand die Bram van Polen op rechtsachter zet.
Hebben jullie nou echt geen verstand van voetbal?![]()
[ afbeelding ]
Die hebben op zo'n beetje iedere positie twee betere spelers dan Nederland heeft.quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij niet dat wij slechter zijn dan een engelanddat zooitje daar van Gareth
Dat lijkt mij wel eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij niet dat wij slechter zijn dan een engelanddat zooitje daar van Gareth
Alleen centraal achterin zijn wij sterker, verder niet inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2022 10:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die hebben op zo'n beetje iedere positie twee betere spelers.
Nederland heeft een waardeloos elftal, nauwelijks beter dan de rampperiode 2014-2017. Alleen wel een uitzonderlijk goede coach die het elftal 25 procent sterker maakt dan het is.quote:Op zondag 11 september 2022 10:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die hebben op zo'n beetje iedere positie twee betere spelers dan Nederland heeft.
Zelfs dat is momenteel twijfelachtig met een Van Dijk die toch wat over zijn top lijkt, De Ligt die wekelijks een beslissend foutje blijft maken en De Vrij die op de bank zit.quote:Op zondag 11 september 2022 10:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alleen centraal achterin zijn wij sterker, verder niet inderdaad.
Timber en Ake? Talentvolle linksback, rechtsback die wekelijks in Italiaanse top speelt. Beetje raar om dat waardeloos te noemen. De keeperspositie zou je alleen redelijk waardeloos kunnen noemen maar in alle andere linies is het echt niet waardeloos, dat het geen wereldtop is, dat is wat anders.quote:Op zondag 11 september 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs dat is momenteel twijfelachtig met een Van Dijk die toch wat over zijn top lijkt, De Ligt die wekelijks een beslissend foutje blijft maken en De Vrij die op de bank zit.
We zijn vervallen tot de rang van Denemarken. Kleurloze middelmaat vol harde werkertjes en weinig tot nul creativiteit.quote:Op zondag 11 september 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Timber en Ake? Talentvolle linksback, rechtsback die wekelijks in Italiaanse top speelt. Beetje raar om dat waardeloos te noemen. De keeperspositie zou je alleen redelijk waardeloos kunnen noemen maar in alle andere linies is het echt niet waardeloos, dat het geen wereldtop is, dat is wat anders.
Klopt, maar is redelijk de waan van de dag. Kan over een maand weer anders zijn, vind ons onder aan de streep wel sterker.quote:Op zondag 11 september 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs dat is momenteel twijfelachtig met een Van Dijk die toch wat over zijn top lijkt, De Ligt die wekelijks een beslissend foutje blijft maken en De Vrij die op de bank zit.
Weet jij wanneer er een WK subforum komt?quote:Op zondag 11 september 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Timber en Ake? Talentvolle linksback, rechtsback die wekelijks in Italiaanse top speelt. Beetje raar om dat waardeloos te noemen. De keeperspositie zou je alleen redelijk waardeloos kunnen noemen maar in alle andere linies is het echt niet waardeloos, dat het geen wereldtop is, dat is wat anders.
Ze hebben geen idee.quote:Op zondag 11 september 2022 11:31 schreef ISVV het volgende:
Wanne
[..]
Weet jij wanneer er een WK subforum komt?
Klopt hoor, dat zijn we absoluut. Tegelijkertijd hebben we ook wel aangetoond op basis van speelstijl en verder redelijk goed compact staan (2018-2020 onder Koeman) toch nog redelijk tegen de wereldtop aan te kunnen schurken. Italië is met een matig elftal Europees kampioen geworden en ik zie op dit moment bar weinig elftallen die bulken van de individuele kwaliteit.quote:Op zondag 11 september 2022 11:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We zijn vervallen tot de rang van Denemarken. Kleurloze middelmaat vol harde werkertjes en weinig tot nul creativiteit.
Klopt maar geven wel veel te veel goals weg, eens zien of dat in de laatste Nations League-potjes verbetert.quote:Op zondag 11 september 2022 18:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt hoor, dat zijn we absoluut. Tegelijkertijd hebben we ook wel aangetoond op basis van speelstijl en verder redelijk goed compact staan (2018-2020 onder Koeman) toch nog redelijk tegen de wereldtop aan te kunnen schurken. Italië is met een matig elftal Europees kampioen geworden en ik zie op dit moment bar weinig elftallen die bulken van de individuele kwaliteit.
Dus hopen maar weer. Voorlopig hebben we onder Louis nog geen wedstrijd verloren.
Hadden we maar een fatsoenlijke keeper. Ik vroeg het hier een tijdje terug ook al: Wat is de laatste interland waarin een Oranje-keeper zich onderscheiden heeft? Denk dat je dan op 8 jaar geleden uitkomt ofzo.quote:Op zondag 11 september 2022 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt maar geven wel veel te veel goals weg, eens zien of dat in de laatste Nations League-potjes verbetert.
De Cil met die redding in 2014 in de verlenging tegen Costa Rica?quote:Op zondag 11 september 2022 18:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hadden we maar een fatsoenlijke keeper. Ik vroeg het hier een tijdje terug ook al: Wat is de laatste interland waarin een Oranje-keeper zich onderscheiden heeft? Denk dat je dan op 8 jaar geleden uitkomt ofzo.
Het is echt veel te vaak net niet op dat vlak.
Dat denk ik ook ja, dan weet je wel hoe laat het is toch?quote:Op zondag 11 september 2022 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Cil met die redding in 2014 in de verlenging tegen Costa Rica?
Ik vond Krul in die wedstrijd iets opvallenderquote:Op zondag 11 september 2022 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Cil met die redding in 2014 in de verlenging tegen Costa Rica?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |