Leuk topic. Maar oef, dit is wel echt een bar slechte opstelling hoor, en ik ben bang dat er niet heel veel meer van te maken valt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:57 schreef satecl het volgende:
Met nog minder dan 100 dagen begint het bij mij al een beetje te kriebelen. Ik ben benieuwd: Wat is, op dot moment, jullie beste opstelling voor Oranje tijdens het WK 2022?
Ik begin:
------------------- Bijlow -----------------------
----- Timber -- de Vrij --- v. Dijk ----------
Dumfries ---------------------------- Malacia
---------- de Jong ---- Veerman -----------
---Bergwijn ------------------------Depay----
------------------- Brobbey -------------------
Bijlowquote:
Als je alle opstellingen zo ziet dan besef je pas echt wat voor kutspelers we eigenlijk hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een kutkeeper
Dumfries - Van Dijk - De Vrij - De Ligt - Wijndal
De Roon - Veerman - De Jong
Memphis - Bergwijn
Die drie achterin zijn wel dicht tegen wereldtop of gewoon wereldtop op die positie, maar voor de rest is het niet heel bijzonder nee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je alle opstellingen zo ziet dan besef je pas echt wat voor kutspelers we eigenlijk hebben.Dit is de subtop van de subtop, die 4-1 tegen de Belgen van Louis was een wereldprestatie.
Klopt. Louis is momenteel weer aan het overpresteren.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:47 schreef Scorpie het volgende:
Jezus wat een hoop middelmaat in Oranje zeg.
Ake speelt elke week bij city maar okequote:Op maandag 22 augustus 2022 18:42 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk dat Louis hiervoor gaat:
Bijlow
Dumfries - Timber - Van Dijk - Aké - Blind
Frenkie - Koopmeiners - Klaassen
Depay - Bergwijn
Ik zou Malacia ipv Blind, Veerman ipv Bloedkop en De Vrij ipv Aké doen zelf.
Gaat toch puur om rendement? Al sinds 2010 heeft Oranje vrij matige selecties. Bertje probeerde het in 2012 nog met het oude systeem, leverde rampzalige prestaties op. Louis speelde 5-3-2, ging fantastisch. Hiddink en Blind probeerden weer 4-3-3, werd helemaal niets.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:03 schreef -XOR- het volgende:
Bergwijn Depay
F.De Jong Klaassen Gravenberch
Malacia Ake De Vrij Van Dijk Dumfries
Bijlow
Al ben ik eigenlijk erg tegen 5-3-2 en vind dat we ons weer moeten aanleren om 4-3-3 te spelen.
Niemand wordt echt blij van deze namen.
Ik heb nog altijd de stille hoop (tegen beter weten in, dat wel) dat als we maar lang genoeg hard op ons bek gaan we uiteindelijk eens de boel gaan omgooien. Die resultaten met verdedigend voetbal verbloemen de zeer slechte jeugdopleidingen ontzettend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat toch puur om rendement? Al sinds 2010 heeft Oranje vrij matige selecties. Bertje probeerde het in 2012 nog met het oude systeem, leverde rampzalige prestaties op. Louis speelde 5-3-2, ging fantastisch. Hiddink en Blind probeerden weer 4-3-3, werd helemaal niets.
Ik vind 5-3-2 echt een hele logische opstelling, al helemaal met dit materiaal. We hebben 2 vrije goede spitsen met Bergwijn en Depay en een stuk of 4 goede verdedigers. 1 goede middenvelder. Dan vind ik 5-3-2 een logische opstelling.
Met het roer omgooien bedoel je: Betere aanvallers kweken? Daar hebben wij het volgens mij eerder over gehad, dan moet je de complete opleiding omgooien.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de stille hoop (tegen beter weten in, dat wel) dat als we maar lang genoeg hard op ons bek gaan we uiteindelijk eens de boel gaan omgooien. Die resultaten met verdedigend voetbal verbloemen de zeer slechte jeugdopleidingen ontzettend.
Ja inderdaad. laten we het hier maar bij opstellingen houden. Jammer dat we 3 behoorlijke linkeraanvallers (Bergwijn, Gakpo en Danjuma) hebben en niemand op rechts.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met het roer omgooien bedoel je: Betere aanvallers kweken? Daar hebben wij het volgens mij eerder over gehad, dan moet je de complete opleiding omgooien.
Hoe doet Arnaut het? Vaak geblesseerd of niet?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. laten we het hier maar bij opstellingen houden. Jammer dat we 3 behoorlijke linkeraanvallers (Bergwijn, Gakpo en Danjuma) hebben en niemand op rechts.
Zit geloof ik in transferonderhandelingen en speelt niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe doet Arnaut het? Vaak geblesseerd of niet?
Gelukkig maar, je moet er toch niet aan denken om in Qatar wereldkampioen te worden?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je alle opstellingen zo ziet dan besef je pas echt wat voor kutspelers we eigenlijk hebben.![]()
Oh ik wel hoor. 3 jaar feest.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je moet er toch niet aan denken om in Qatar wereldkampioen te worden?
Mooie opstelling heb je gemaakt. Alleen Wijndal verzuipt bij Ajax al een paar wedstrijden op rij en zit ondertussen op de bank. Die kan er niet veel van. Ik had daar Malacia neergezet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:35 schreef hhh38 het volgende:
Dat gehaat op het elftal vind ik echt overdreven. De Denen hebben al lang bewezen dat je geen 11 goede spelers nodig hebt om ver te komen.
Bijlow
Timber - Van Dijk - Aké
Dumfries - De Jong - Koopmeiners - Wijndal
Bergwijn - Memphis - Gakpo
Bij Ajax speelt ie in een 433. Ik zie in Malacia gewoon echt geen wingback. Dan nog eerder Blind, helaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooie opstelling heb je gemaakt. Alleen Wijndal verzuipt bij Ajax al een paar wedstrijden op rij en zit ondertussen op de bank. Die kan er niet veel van. Ik had daar Malacia neergezet.
Bij Ajax staan de backs ook vrij hoog en laat Alvarez zich regelmatig tussen de centrale verdedigers inzakken. Maar je hebt gelijk, het is lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Ajax speelt ie in een 433. Ik zie in Malacia gewoon echt geen wingback. Dan nog eerder Blind, helaas
Na de poulefase tegen landen als Argentinië en Brazilië/Spanje/Duitsland (als we de halve finale halen) zou ik zeker wel voor Malacia kiezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij Ajax staan de backs ook vrij hoog en laat Alvarez zich regelmatig tussen de centrale verdedigers inzakken. Maar je hebt gelijk, het is lood om oud ijzer.
Veermanquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:15 schreef fetX het volgende:
De Jong - Veerman
Dat kan best genot worden.
Is wel een gevalletje alles is ruk wat daar moet staan jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Veerman
moet het WK al afgelopen zijn na 3 wedstrijden ?
Lekker opportunistischquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Veerman
voor ons wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Veerman
Veerman? Wat is er met jou aan de hand? Dan zou ik nog eerder Dani de Wit op die plek zetten. Verder wel goed gekozen trouwens, Brobbey en Malacia verdienen nu een basisplek op basis van hun capaciteiten. Misschien kan Gravenberch het beste naast De Jong staan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:57 schreef satecl het volgende:
Met nog minder dan 100 dagen begint het bij mij al een beetje te kriebelen. Ik ben benieuwd: Wat is, op dot moment, jullie beste opstelling voor Oranje tijdens het WK 2022?
Ik begin:
------------------- Bijlow -----------------------
----- Timber -- de Vrij --- v. Dijk ----------
Dumfries ---------------------------- Malacia
---------- de Jong ---- Veerman -----------
---Bergwijn ------------------------Depay----
------------------- Brobbey -------------------
Ik snap dit soort reacties niet, waarom wil je zo graag dat 'wij' verliezen? Kijk dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop zo dat wij alle 3 wedstrijden dik verliezen
van gaal's karma
Die zit ook gewoon een heel jaar op de bank bij Bayern, dat is wel lichtelijk problematisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gravenberch is het ook niet hoor.
Ake is inderdaad momenteel gewoon beter dan De Vrij, maar die laatste is in het Nederlands Elftal wel steeds van enorme waarde gebleken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:37 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die De Vrij kiezen boven Ake die elke week speelt bij City
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |