Ik had gisteren ook zoietsquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:38 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker snacken.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 augustus 2022 12:39 schreef Celestien het volgende:
[..]
Jummie!
Hier taart. Ben jarig & dus komt er zo een wilde bende (familie) over de vloertuin.
Heb 3 soorten taart gehaald en ook nog een lactose- en glutenvrij gebakje voor mijn lieve schoonzus.
Hoelaat word ik verwacht 🍆quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:50 schreef mascara-klodder het volgende:
De voorbereiding voor de Melanzane alla Parmigiana is klaar. De auberinge ligt met zout klaar om zo gebakken te worden.
*note to self: een grillpan kopen!
Nu de saus maken
Basilicumplantje vergeten te halen dus dan maar gedroogde oregano
[ link | afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd! Leuke dag met lekkere taartquote:Op zondag 21 augustus 2022 12:39 schreef Celestien het volgende:
[..]
Jummie!
Hier taart. Ben jarig & dus komt er zo een wilde bende (familie) over de vloertuin.
Heb 3 soorten taart gehaald en ook nog een lactose- en glutenvrij gebakje voor mijn lieve schoonzus.
Je weet dat de bel kapot is he?quote:
Is die pindasaus nou zo dun?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:09 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Homemade Ikea food.
Tante Fanny is ook mijn goto k&k pizzadeeg, als ik er zelf geen zin in heb.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet dat de bel kapot is he?![]()
OT, gisteren plaatpizza gemaakt van vers pizzadeeg van Tante Fanny.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond daar de restjes van met nog een salade
Wij hebben ook al veel verschillende soorten geprobeerd maar dit was niet onaardig.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tante Fanny is ook mijn goto k&k pizzadeeg, als ik er zelf geen zin in heb.
Best spul.
Ik heb eens een keer een andere meegenomen, maar dat was het toch niet helemaal.
Ben jij een vaste klant van Fat Kee?quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vanmiddag foe yong hai met cha siu en witte rijst van fat kee
Romig softijsje toe.
Nu 2 mueslibollen met pindakaas.
Zo'n Arcopal kommetje heb ik hier ook staan. Ander plaatje.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met het tempo waar ik nu meega? Overmorgen?
De kaas is ook ready
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja zeker, ze kennen me al. Zetten Chinese thee neer, extra sambal en vragen of ik t al weet of het menu wil zienquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij een vaste klant van Fat Kee?![]()
![]()
Ik heb dat restaurant ooit aangeraden gekregen van een bekende, maar was er nog steeds niet heen geweest, ondanks dat ik in het verleden in Den Haag heb gewoond![]()
Moet ik echt eens doen, maar helaas woon ik nu niet in de buurt.
Dat is roomsaus.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is die pindasaus nou zo dun?
Verder ziet het er gezond uit
Fat Kee is een begrip in Chinatown Den Haag.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij een vaste klant van Fat Kee?![]()
![]()
Ik heb dat restaurant ooit aangeraden gekregen van een bekende, maar was er nog steeds niet heen geweest, ondanks dat ik in het verleden in Den Haag heb gewoond![]()
Moet ik echt eens doen, maar helaas woon ik nu niet in de buurt.
Ik heb zoveel van Arcopalquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo'n Arcopal kommetje heb ik hier ook staan. Ander plaatje.
Mijn moeder had daar wel de grote schaal van staan.
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag dus kipkerrie.
Nou doe je het er omquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:49 schreef mascara-klodder het volgende:
En natuurlijk mijn avondeten
Meer dan de helft komt zwager morgen ophalen. Veel te veel was het maar wat was het fijn om te koken in mijn nieuwe keuken
[ link | afbeelding ]
Mja, moeders had niet zoveel meer te willen, toen ik veel naar de stort heb gebracht, tijdens het ontruimen van het huisquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb zoveel van Arcopal
Mocht je moeder de schaal ooit nog kwijt willen, ik hou me aanbevolen.
Oh man. Bummer.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:24 schreef Prego het volgende:
God ik was zo blij, een nieuw ramen restaurant is hier om de hoek geopend! Vandaag afgehaald en allemachtig wat een teleurstelling![]()
De soep smaakte nergens naar, het leek op warm water met 2 zoutkorrels. De eieren en noodles waren veel te lang gekookt, de helft van het vlees was oneetbaar vet en er zat maar een snippertje nori in.![]()
![]()
Nu vanille ijs met een scheut Amaretto![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Fat Kee is een begrip in Chinatown Den Haag.
Ze weten hun naam al tientallen jaren hoog te houden ook
Ik hou ervan! En van Den Haag ook natuurlijk
Heerlijk zo'n melanzane. Was veel werk voor je maar eindresultaat is topquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:49 schreef mascara-klodder het volgende:
En natuurlijk mijn avondeten
Meer dan de helft komt zwager morgen ophalen. Veel te veel was het maar wat was het fijn om te koken in mijn nieuwe keuken
[ link | afbeelding ]
Nog nooit Ikea balletjes gegeten?quote:
Zonde!quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:24 schreef Prego het volgende:
God ik was zo blij, een nieuw ramen restaurant is hier om de hoek geopend! Vandaag afgehaald en allemachtig wat een teleurstelling![]()
De soep smaakte nergens naar, het leek op warm water met 2 zoutkorrels. De eieren en noodles waren veel te lang gekookt, de helft van het vlees was oneetbaar vet en er zat maar een snippertje nori in.![]()
![]()
Nu vanille ijs met een scheut Amaretto![]()
Nog nooit bij de Ikea geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[
[..]
Nog nooit Ikea balletjes gegeten?
Hoe dan?????quote:
Zooooquote:Op maandag 22 augustus 2022 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: spaghetti carbonara met pancetta en ei en daarbij een salade met komkommer, tomaat en gekookt ei.
Ja! Ik ben er vandaag naar toegegaan om mijn ervaring met ze te delen. Niet dat het me daarom te doen was maar ik heb een bon gekregen voor een gratis bestelling voor 2 personen, ze willen een tweede kans om te laten zien dat ze het wél kunnen. Wordt vervolgd dus.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonde!Aangegeven?
Je toetje maakte veel goed
Super! Fijn dat je een bon hebt voor een, hoop, betere ervaringquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:55 schreef Prego het volgende:
[..]
Ja! Ik ben er vandaag naar toegegaan om mijn ervaring met ze te delen. Niet dat het me daarom te doen was maar ik heb een bon gekregen voor een gratis bestelling voor 2 personen, ze willen een tweede kans om te laten zien dat ze het wél kunnen. Wordt vervolgd dus.
En ja het toetje maakte veel goed, nu nog één
Bij de kringloop kom je die schalen nog regelmatig tegen iddquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan?????
Ik ging bijna wekelijks, was 1 vd weinigen die zelf kind naar school bracht en ophaalde, op vrijdag misten we standaard de bus en pakten we de bus richting ikea.
Als eerste op de begane grond de kookwekkers laten afgaan natuurlijken daarna richting eten.
Oh mammie ik altijd zo blij zijn met dit restaurantje, zei ze altijd![]()
Ik dacht dan van, ook ik ben blij met ¤1,95 voor een kindermenu inclusief een blij kind
IKEA![]()
Zonde dat je de Arcopal niet naar een kringloop of naar een goede doelen-winkel hebt gebracht.
Waar je de soep in had geserveerd is vrij waardeloos nog, die heb ik ook. Maar de Lotus is inmiddels best wat geld waard. Schrik echt van die prijzen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:25 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken ossenhaasspiesjes, gegratineerde aardappels uit de oven en gewokte paksoi.
Klinkt heel gezond, was het lekker? Nog kruiden erbij enzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
Gemaakt in de stoomkoker...
De kip in de airfryer.
Ik moet het nog makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Klinkt heel gezond, was het lekker? Nog kruiden erbij enzo?
Oh, okee. Eet smakelijk alvast! Met jus!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet het nog maken![]()
Geen kruiden erbij. Wel jus uiteraard...
Voor hoeveel gezinnen is dat bord?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
Fotootje erbij
Over de salade van botersla en tomaat heb ik een vinaigrette dressing gedaan
Kipkluifjes zijn gebakken met zout, kerrie madras, gerookt paprika poeder, tabasco en rawit pepertjes
[ afbeelding ]
zit niet zoveel vlees aan die kluifjes hoor, tis meer botquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor hoeveel gezinnen is dat bord?
Dus jij kaant in jouw eentje achter elkaar 10 kluifjes weg?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:27 schreef Karzai het volgende:
zit niet zoveel vlees aan die kluifjes hoor, tis meer bot
inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jij kaant in jouw eentje achter elkaar 10 kluifjes weg?
Het zijn maar kluifjes he, geen drumsticks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij was altijd al een vreetzakje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Het zijn maar kluifjes he, geen drumsticks.
Veel eten een bucket weg van 16 of 32 bij KFC. Vroeger was iedereen er dol op (en ik het meest..... natuurlijk...) en kocht mn moeder 2kg kipkluifjes op de markt en vraten we zo weg. Was echt aanvallen geblazen
Mij lukt het wel om 8 drumsticks, een bord patat, een stuk komkommer en een tomaat in één zitting weg te eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Mja, toen ik nog in Zuid Holland woonde, kwam ik niet zo vaak verder dan Zoetermeer.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan?????
Ik ging bijna wekelijks, was 1 vd weinigen die zelf kind naar school bracht en ophaalde, op vrijdag misten we standaard de bus en pakten we de bus richting ikea.
Als eerste op de begane grond de kookwekkers laten afgaan natuurlijken daarna richting eten.
Oh mammie ik altijd zo blij zijn met dit restaurantje, zei ze altijd![]()
Ik dacht dan van, ook ik ben blij met ¤1,95 voor een kindermenu inclusief een blij kind
IKEA![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een salade met een Oosterse saus van gekruide en gegrilde aubergine en courgette met komkommer en daarbij krokant gebakken gemarineerde speklapjes.
Dit zijn vaak nog de lekkerste maaltijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Vandaag een heerlijk lui dagje na een week veel werken in verschillende diensten, wat extra moe maakt.
Dus wat stoofvlees met een Italiaans tintje uit de vriezer gehaald (lang leve ruimer koken en invriezen!), wat pasta erbij en klaar was deze luie Klara voor vandaag.
Leuk in al die jampotjes! Heerlijk zoveel kruiden in huis. Kook ze.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had vanochtend al trek in Indiaas
Toen bedacht ik me dat ik nog best wat kruiden moest aanvullen en bijvullen dus hoppakee richting Turk
[ link | afbeelding ]
Daarna alles overhevelen in potjes.
Mijn ouders mogen de komende tijd nog veel jam eten want ik kom te kort
[ link | afbeelding ]
Toen moest ik het kastje waar de kruiden en nog meer zooi lag natuurlijk leegruimen en herindelenIk ben tevreden
[ link | afbeelding ]
Daarna was het eindelijk tijd om aan de voorbereidingen te beginnen
[ link | afbeelding ]
Staat nu te pruttelen, de keuken ruikt verrukkelijk
[ link | afbeelding ]upload pictures
Ondertussen komijnzaadjes en korianderzaad geroosterd voor de raita.
Zo aan de kipcurry met pompoen en rode linzen beginnen.
Heerlijk zo'n specerijen/kruiden-verzameling.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Toen bedacht ik me dat ik nog best wat kruiden moest aanvullen en bijvullen dus hoppakee richting Turk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toen moest ik het kastje waar de kruiden en nog meer zooi lag natuurlijk leegruimen en herindelenIk ben tevreden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik schat zo in dat er nog zeker 10-15 potjes bijkomenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk in al die jampotjes! Heerlijk zoveel kruiden in huis. Kook ze.
Ik eet vanavond bij ouders. Volgens mij eten we nasi met kipsaté en gebakken ei.
Ah, dankje, kon het even niet thuisbrengen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat er nog zeker 10-15 potjes bijkomen
@:kanaroe dat zijn kemiri-noten
Grappig en handig al die potjes!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:03 schreef golfer het volgende:
We waren even op het strand van IJmuiden, dus op de terugweg langs vishandel Waasdorp voor een portie kibbeling en voor vanavond hebben we daar sliptongen gekocht. Die eten wij straks gebakken met daarbij een maaltijdsalade.
Pfoeh zier er heerlijk uit, en leuk die schalen. voor een weeshuis gekookt, petje af.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb ik al tig jaar zo![]()
En nu besloten alles zo te doen.
Uiteindelijk was het dit
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zusje komt morgen eten halen
Ziet er netjes (en lekker) uit. Ik heb bij het verhuizen hier toen alles zo in de kast gegooid, moet het nog steeds een keer ordelijk opruimen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is nog middag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:52 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond 2 biefstukjes gebakken in roomboter met twister fries
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:20 schreef golfer het volgende:
Pizza's voor straks besteld bij onze dorps-Italiaan.
Dus elke keer als Golfer iets post huppel jij er achteraan.quote:
Ooit begonnen met een plaatje bij het praatje in dit topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
Dus elke keer als Golfer iets post huppel jij er achteraan.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ooit begonnen met een plaatje bij het praatje in dit topic.
Mag jij dat niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet als ik dit goddelijke figuur wil blijven behouden.quote:
Jij ook prettig weekend en proost!quote:
Wat zijn crispy sticks? Klinkt wel aangenaam btw.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:13 schreef Celestien het volgende:
Gekruide aardappels, crispy sticks en boontjes.
Vleesvervanger van Valess. M'n dochter is er gek opquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat zijn crispy sticks? Klinkt wel aangenaam btw.
Ah, dank, duidelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:41 schreef Celestien het volgende:
[..]
Vleesvervanger van Valess. M'n dochter is er gek op
Wat let je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:55 schreef Celestien het volgende:
Licht ontbeten vandaag: twee maiswafels met avocado (met peper en wat olijfolie). Jum!
Ben gek op mais- en rijstwafels, maar m'n man kijkt me altijd maar wat vaag aan als hij ziet wat ik er zoal op gooi. Wie weet moet ik daar eens een topic over openen![]()
Done!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wat let je?![]()
""inspireren kun je leren""
Broodje ook van House of Frites? Zie dat het niet ver is van station, waar ik regelmatig langsrij. Wil wel proberenquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Delft! Sachertorte van de bakker gedeeld en voor 2e maal naar House of Frites![]()
[ link | afbeelding ]
Zó lekker! Had ook een broodje kipschnitzel met truffelmayo maar dacht pas aan een foto toen ik al de helft op had![]()
Nu wat thee en vanavond nog lekker ergens softijs.
Hou enorm van weekenden.
Yes ook daarvan. Zeker doen, lekkerste friet die ik tot nu toe heb gegeten, heel betaalbaar en gulquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Broodje ook van House of Frites? Zie dat het niet ver is van station, waar ik regelmatig langsrij. Wil wel proberen
Smaakt gele courgette ook anders dan groene, of is het enkel de kleur?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
Groene asperges, gele courgette, lamskoteletjes en aardappelgratin. Was lekker.
Lekkerrrrrrrr!quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:29 schreef maily het volgende:
Friet met een frikadel. Uit de airfryer.
Met curry en Belgische mayo.
Ik kocht em voor de kleur, maar deze was zeer matig kwa smaak. Een tegenvaller t.o.v. de groene.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Smaakt gele courgette ook anders dan groene, of is het enkel de kleur?
Ah, oké. Ik koop altijd de groene, maar de gele zien er wel apart uit. Gewoon nieuwsgierigheid van mijn kant.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik kocht em voor de kleur, maar deze was zeer matig kwa smaak. Een tegenvaller t.o.v. de groene.
Maar ik heb er geen verstand van want dit was de eerste gele die ik at.
Geen bitterballenquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:29 schreef maily het volgende:
Friet met een frikadel. Uit de airfryer.
Met curry en Belgische mayo.
g vond 't matig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een nasi vanuit een verspakket van de Dekamarkt:
[ afbeelding ]
en om het iets minder vegetarisch te maken braad ik stukjes kippendijfilets erbij.
En een in stukjes gesneden omeletje.
Nooit meer, wat mij betreft. Had erg weinig met echte nasi te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:16 schreef Blues het volgende:
g vond 't matig.
Ik best lekker
[ afbeelding ]
Deka hequote:Op maandag 29 augustus 2022 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit meer, wat mij betreft. Had erg weinig met echte nasi te maken.
Voortreffelijke lunchquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:43 schreef anndb het volgende:
Lunch bij Kok Verhoeven, zalm tartaar, caprese salade, truffel risotto, ravioli van/met tomaat, tempura garnalen. Was allemaal om te delen, hierna nog kaas gedeeld en een creme brulee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms ziet het er verleidelijk uit, maar meestal valt het tegen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit meer, wat mij betreft. Had erg weinig met echte nasi te maken.
Goed bordje!quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Pasta met spek, boontjes en champignons gemaakt voor 2 dagen.
Deel 1:
[ link | afbeelding ]
Toe chocolademousse en 2 wilde perziken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:05 schreef golfer het volgende:
Nu een paar toastjes met filet americain speciaal (met ui en ei).
Vanavond: ravioli ai funghi met daarbij een saus van shiitakes met sjalot en knoflook en een scheutje port, gebraden runderbraadworst en een botersla met ei, tomaat en komkommer.
Rare combi in de ogen van wiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:10 schreef PS. het volgende:
Rare combinatie, maar ziet er wel lekker uit.
Hé, dat lijkt verrekte veel op mijn menu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:39 schreef borisz het volgende:
Feta, tomaatjes en puntpaprika met olie en italiaanse kruiden in de oven.
Spaghetti erbij
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hé, dat lijkt verrekte veel op mijn menu.
Lekker hč, die geroosterde groentesmaak
Ik heb de groenten in de keukenmachine gegooid, en moet dat hele ding nu afwassenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.![]()
Al was dat nu wat minder omdat de feta uiteindelijk de overhand nam.
En je hoeft gewoon niet zo veel te doen
Daar associeer ik toch andere dingen meequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er overheerlijk uit, luxe!
Oh, nog sjieker voer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar associeer ik toch andere dingen mee
Ik dacht al, komt me bekend voor. Maar ik ga het zelf ook een keer maken. Pasta heeft als voordeel dat het snel klaar is en dat je het kunt bewaren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Dag 2 pasta van gisteren
[ link | afbeelding ]
Toetje ook hetzelfde
Van die stercakejes?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:56 schreef Karzai het volgende:
koffie, beetje kwark en een banaan
in de lunchbox
een sinaasappel
bakje yoghurt met bramenjam
2 boterhammen met corned beef en 2 met oude komijnekaas
vanavond een zigeunerschnitzel, ewtjes en gebakken aardappeltjes
om later op de avond te snacken heb ik krentencakejes
Geďnspireerd door jouw avondetenquote:
Kipvleugels klinken wel erg goedquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:03 schreef foodlover het volgende:
Kippenvleugels uit de oven met wat Lee Kum Lee charsui sticky marinade en soja. Salade van kropsla ui wortel met honing mosterd dressing. De gebakken aardappelen zijn mislukt helaas, teveel vocht en slechte koekenpan. Verder wel lekker gegeten. Voor mijn verjaardag (in september) vraag ik een goede nieuwe koekenpan en een wok.
Ik denk aan deze wok carbon staal, wat denken jullie???
[ link | afbeelding ]
Zomaar een pannentopicquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:03 schreef foodlover het volgende:
Kippenvleugels uit de oven met wat Lee Kum Lee charsui sticky marinade en soja. Salade van kropsla ui wortel met honing mosterd dressing. De gebakken aardappelen zijn mislukt helaas, teveel vocht en slechte koekenpan. Verder wel lekker gegeten. Voor mijn verjaardag (in september) vraag ik een goede nieuwe koekenpan en een wok.
Ik denk aan deze wok carbon staal, wat denken jullie???
[ link | afbeelding ]
Thanks net ff gekeken maar reeds lange tijd geen actie meer in het gelinkte pannentopicquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Zomaar een pannentopicCUL / Goede pannen
Van harte bij julliequote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef Karzai het volgende:
Stukkie taart, we hebben een jarige
[ afbeelding ]
Een collegaquote:Op donderdag 1 september 2022 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van harte bij jullieOf een collega wellicht?
quote:Op donderdag 1 september 2022 15:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Gebakken kabeljauwhaas met daarbij geroosterde waspeen met olijfolie, knoflook, sjalotjes, honing, karwijzaad en sesamzaad uit de oven.
Owh, zin in pizza nu..quote:Op donderdag 1 september 2022 17:40 schreef Karzai het volgende:
Ook een pilsje, gooi vanavond een pizza in de oven
[ afbeelding ]
Bietjes..quote:Op donderdag 1 september 2022 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond zelfgemaakte hamburgers met aardappelen, bietjes met gebakken uien en jus.
Toe een (mini) magnum.
Ja dat kan chef @golfer welquote:Op donderdag 1 september 2022 19:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat visje ziet er lekker krokant uit zeg.
Normaal zeg ik krootjes maar dat begrijpt niet iedereen.quote:
Jaa lekker bietjes/krootjes.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Normaal zeg ik krootjes maar dat begrijpt niet iedereen.
Of bedoel je dat niet?
Nee, dat bedoel ik niet. Ik weet wat krootjes zijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Normaal zeg ik krootjes maar dat begrijpt niet iedereen.
Of bedoel je dat niet?
quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:02 schreef mascara-klodder het volgende:
De courgettekoekjes met parmezaan zijn goddelijk
[ link | afbeelding ]
Ziet er ook lekker uitquote:Op zondag 4 september 2022 18:05 schreef Blues het volgende:
[..]
@:golfer ook!
Ik eentje met kip sperziebonen en aardappeltjes[ afbeelding ]
Klinkt en ziet er lekker uit!quote:Op zondag 4 september 2022 18:14 schreef Curiosity het volgende:
Ik eet vandaag: Lasagne met chipolata en champignons #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1195677
Deze weer eens gegeten, dit is zo lekker.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is hier een blijvertje. Zo lekker.quote:
Opgeslagen !!quote:Op zondag 4 september 2022 18:14 schreef Curiosity het volgende:
Ik eet vandaag: Lasagne met chipolata en champignons #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1195677
Deze weer eens gegeten, dit is zo lekker.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Stoommaaltijd AH?quote:Op zondag 4 september 2022 18:05 schreef Blues het volgende:
[..]
@:golfer ook!
Ik eentje met kip sperziebonen en aardappeltjes[ afbeelding ]
Gerbera'squote:Op zondag 4 september 2022 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en cake met appel, gele room en walnoten
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2022 10:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Gewoon omdat het kan
[ link | afbeelding ]
Dit was de pizza funghi pancetta met truffelolie en bizar veel kaas van de AH.quote:
Lekker zijn die ja! Die met salami ook!quote:Op maandag 5 september 2022 10:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit was de pizza funghi pancetta met truffelolie en bizar veel kaas van de AH.
Lang geleden dat ik zo'n lekkere pizza op heb
Nouja, de helft dan want behoorlijk machtig
Altijd zin in warm eten alleen niet in een heet huis door lang koken of heet bord eten in huis. Maar lekkere maaltijdquote:Op maandag 5 september 2022 15:52 schreef Kanaroe het volgende:
Biefstukje met champignons, groene asperges en pommes duchesses.
Toch wel zin in warm eten ondanks de hitte
Ja, dat is het ook bij mij. Niet te lang kokkerellen in de warmte, maar warm eten kan altijd.quote:Op maandag 5 september 2022 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Altijd zin in warm eten alleen niet in een heet huis door lang koken of heet bord eten in huis. Maar lekkere maaltijd
Ik eet vanavond wraps met gehakt, zwarte bonen, sla en chilisaus.
Die zien er zalig uitquote:Op maandag 5 september 2022 17:45 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gekaramelliseerde speklapjes.
De nasi kruiden waren te zoutig.quote:Op maandag 5 september 2022 16:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond: varkenshaas die eerst in de sous vide is gegaard en daarna hard aan de buitenkant gekaramelliseerd, wat opgewarmde nasi die we nog van de Chinees over hadden en gewokte prei met sjalotten en knoflook en nasi-kruiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig, ze hebben geen idee daar dat de room zo simpel isquote:Op maandag 5 september 2022 22:50 schreef foodlover het volgende:
Zaterdag: Indische gehaktballetjes, Holtkamp kroketjes uit de vriezer, kruidenboter, kip Kerry salade alles zelfgemaakt, met stokbrood.
Zondag: diepvries pizza Margherita met extra ui en salami.
Maandag: spinazie a la creme aardappelen en worstjes voor mij, kipfilet voor meneer.
Hier in ES kost een portie zak diepvries spinazie a la creme 3,75 euros. De gewone bladspinazie variant kost 0,75 euros. Staafmixer erin en scheut room en mijn spinazie a la creme is "listo" zoals ze hier zeggen.
Kroketjes paar weekenden geleden gemaakt. Ingevroren en eerst volledig ontdooien voor bakken. Ze zijn super het is heel veel werk maar loont wel de moeite.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jemig, ze hebben geen idee daar dat de room zo simpel is![]()
Gaaf dat je zelf kroketten hebt gemaakt
Idd veel kaasquote:Op maandag 5 september 2022 10:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit was de pizza funghi pancetta met truffelolie en bizar veel kaas van de AH.
Lang geleden dat ik zo'n lekkere pizza op heb
Nouja, de helft dan want behoorlijk machtig
Ben benieuwd maar wordt vast lekker want lasagnequote:Op dinsdag 6 september 2022 15:44 schreef Blues het volgende:
Vandaag kookte ik ipv @:golfer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor 2 dagen.
Dit recept.
Laterzz de foto.
Leuk om te maken.
https://www.smulweb.nl/re(...)-zonder-bechamelsaus
Lekker kokkerellen, goed recept! Ik las ook de tip om de droge lasagnevellen in warm water te laten wellen. Ga ik ook eens een keer proberen. Eet ze straksquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:44 schreef Blues het volgende:
Vandaag kookte ik ipv @:golfer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor 2 dagen.
Dit recept.
Laterzz de foto.
Leuk om te maken.
https://www.smulweb.nl/re(...)-zonder-bechamelsaus
Forum Opties | |