Oh wow die zijn wel cool!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:39 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: Vergelijking seizoen 1 vs seizoen 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik vermoed van wel, aangezien we hoogstwaarschijnlijk veel meer gaan zien van Will zijn tijd in de upside down.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoop niet dat we heel veel van dit soort deepfake CGI-verjongingsbeelden gaan zien.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
Die kinderen zijn ook van pre-puber kind naar volwassene gegaan tijdens de serie.
Vooral een iets ander seizoen. Vond hem de eerste keer best kut, maar de tweede keer dat ik seizoen 3 zag heb ik mij opperbest vermaakt.quote:Op maandag 10 november 2025 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 3 gisteren afgerond, wat eigenlijk toch wel een heel matig seizoen is m.u.v. de laatste 2 afleveringen.
Nu snel door richting het geweldige seizoen 4!
Weet niet, wij vonden het best lang voortslepen en met name de focus op Billy als sleutelfiguur is wat matig wmb.quote:Op maandag 10 november 2025 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral een iets ander seizoen. Vond hem de eerste keer best kut, maar de tweede keer dat ik seizoen 3 zag heb ik mij opperbest vermaakt.
Vanaf het begin was er al veel kritiek op dit seizoen en dan inderdaad meestal door Billy.quote:Op maandag 10 november 2025 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet niet, wij vonden het best lang voortslepen en met name de focus op Billy als sleutelfiguur is wat matig wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |