abonnement Unibet Coolblue
pi_205720368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 09:24 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes zou volgens vele een schuilnaam hebben op Instagram, namelijk ‘Hennie.v.b62’. Misschien heb je eerder al eens gelezen over deze ‘Hennie’. Hennie reageert namelijk onder alle posts op Instagram die over André Hazes, Sarah van Soelen, Monique Westenberg, Rachel Hazes en de rest van de club gaan.

Wanneer het over André en Rachel gaat is Hennie alleen maar positief. Wanneer het over Monique gaat dan is Hennie woedend en is de wereld te klein. Verschillende juicekanalen weten ook zeker dat Hennie eigenlijk Rachel is. Wanneer je een reactie van Hennie voorbij ziet komen is er dan ook altijd wel iemand die zegt dat het ‘Roggel’ is. Roggel is weer de ongewilde bijnaam van Rachel op Instagram. Juicechannel heeft vandaag weer een screenshot gedeeld van Hennie die behoorlijk los gaat in de comments. Juicechannel schrijft: “Roggel gaat nog even door als Hennie en maakt met iedereen ruzie.”

Rachel Hazes ontmaskerd?
Juicechannel vervolgt: “Mocht je het bekvechten verder willen volgen, check het onder de post. Dan heeft de Story ook eindelijk weer eens wat bekijks!” In de reacties zie je dat Hennie boos is ‘Roggel’ genoemd te worden: “Donder toch op met je Roggel achterlijk wijf. Het is toch wat als je gebrek aan woorden hebt. Ik heb het idee dat iedereen mij Roggel noemt omdat jij mevrouw Westenberg bent.” Juist, Roggel aka Hennie verdenkt een ander account weer als schuilnaam van Monique. Echter is Roggel aka Hennie het zo zat dat ze stappen wil ondernemen, laat ze weten in een gesprek. Reality.FBI deelt een screenshot hiervan: “Heb al vaak genoeg gezegd dat ik Rachel niet ben. Ik word er strontziek van. Ik wil heel dit account verwijderen. Ben er zo klaar mee met heel deze onzin en valse beschuldigingen.” Hopelijk zal Rachel haar account gewoon behouden:

https://blijned.nl/actuee(...)gkcmwVYe2haAzx3y2jTU

:D

:T
Wat een briljant geformuleerd bericht! Heerlijk vilein.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205720814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef Piperidine het volgende:
Huiskamervraag.

Kunnen jullie naast Leef een ander liedje opnoemen van Jr. dat op de radio te horen is?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef Piperidine het volgende:
Huiskamervraag.

Kunnen jullie naast Leef een ander liedje opnoemen van Jr. dat op de radio te horen is?
Ja zeker, kleine grote vriend.

Dat ging over André die door zijn grote liefde Sarah geen tijd meer had voor Dreetje. :r
pi_205724398
Ik hoop dat Antwee bij HZH een vreselijke grote bierdouche krijgt. Ter herinnering aan zijn oh zo geweldige vader die ze zo heerlijk uitmelken B:)B
  Spellchecker dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:56:22 #104
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205724476
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 17:47 schreef praadje het volgende:
Ik hoop dat Antwee bij HZH een vreselijke grote bierdouche krijgt. Ter herinnering aan zijn oh zo geweldige vader die ze zo heerlijk uitmelken B:)B
Alleen Heineken he.

BVO.
pi_205724487
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 17:56 schreef maily het volgende:

[..]
Alleen Heineken he.

BVO.
Uiteraard Heineken. En voor de lol nog wat knakworstjes. Met of zonder blik. Dat laat ik aan het publiek over >:)
pi_205724555
quote:
Sarah Soelen over comeback André Hazes: 'Hij kan dit aan'

André Hazes (28) kondigde gisteren groots zijn muzikale comeback aan. De zanger zat naar eigen zeggen in 'de meest donkere periode van zijn leven', maar is er inmiddels weer klaar voor om zijn carrière op te pakken. Sarah van Soelen, zijn ex-vriendin, laat aan RTL Boulevard weten dat ze hoopt dat het inderdaad beter met hem gaat: "Ik hoop dat hij veel voor zichzelf heeft geleerd."

Sarah had vorig jaar enige tijd een relatie met de zanger, maar in december besloten de twee een pauze in te lassen. Al snel gingen er geruchten dat André zijn hart had verloren aan een andere vrouw, maar deze relatie is nooit door de zanger bevestigd. Van een hereniging tussen hem en Sarah kwam het in ieder geval niet meer. Toch draagt zij hem nog steeds een warm hart toe.

"Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat hij zichzelf herpakt heeft", zegt ze bij ons over zijn aangekondigde comeback. "Ik weet dat hij in een donkere periode heeft gezeten. Ik ben daar zelf ook bij geweest en dat vond ik heel erg om te zien. Daardoor hebben we alles op alles gezet en hem laten helpen. Ik hoop dat hij veel voor zichzelf heeft geleerd, weet wat hij leuk vindt, goede mensen om zich heen heeft en van zich af heeft leren bijten en met beide benen op de grond staat, want hij kan dit aan. Hij is de liefste die ik ken."

Sarah kan het ook niet laten om Rachel, haar ex-schoonmoeder, nog even in het zonnetje te zetten. "Ook ben ik trots op zijn moeder die dag en nacht voor hem heeft gezorgd. Ze heeft zich echt om hem bekommerd."

Dat André nu ineens weer volop in de media is, vindt Sarah niet makkelijk. "We hebben zelf geen contact. Dat vind ik heel jammer want ik ben ook mijn maatje kwijt. Ik weet dat hij een hart van goud heeft en mijn deur staat altijd voor hem open." De ex van André liet begin deze zomer al weten dat we haar niet in zijn nieuwe documentaire hoeven te verwachten. Ondanks dat ze hier uit is geknipt, is ze wel van plan om er naar te gaan kijken, vertelt ze tot slot.

Het hele item met Sarah van Soelen zie je vanavond in de uitzending van RTL Boulevard om 18.35 uur.
Natuurlijk moest ze nog even laten weten dat ze #teamraggel is
pi_205724621
Als Soel wat te blaten heeft kunnen ze haar net zo goed in die “docu” laten.
Trouwens bij de term “documentaire” denk ik zelf aan iets educatiefs. Niet aan Hazes bagger.
pi_205724625
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Natuurlijk moest ze nog even laten weten dat ze #teamraggel is
Oh vreselijk. En dan dat stukje, daardoor hebben WE alles op alles gezet om hem te helpen :r
pi_205724660
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:16 schreef quirina het volgende:
Als Soel wat te blaten heeft kunnen ze haar net zo goed in die “docu” laten.
Trouwens bij de term “documentaire” denk ik zelf aan iets educatiefs. Niet aan Hazes bagger.
Die bagger komt zeker op Videoland te midden van alle ander bagger? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205724675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die bagger komt zeker op Videoland te midden van alle ander bagger? :D
Snap wel weer waarom ik het niet meer heb met al die docu’s van losers.
SOONY
pi_205724751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die bagger komt zeker op Videoland te midden van alle ander bagger? :D
Wij hebben geen Videoland, wij kijken alleen Netflix.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:36:37 #112
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205724766
quote:
18s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Een jaar lang [en daarvoor al] heerlijk reizen naar de mooiste landen, de hele dag lekker dobberen op een luchtbedje in de meest luxueuze zwembaden of hemelsblauwe zee. Je laten verwennen als een God in Frankrijk sjeik in Dubai. Of stiekem door Monique als hij denkt dat er niemand met een telelens op de loer ligt, achterbaks ventje.
Vervolgens zorgeloos elke maand naar Las Vegas je geld verbrassen alsof het bierdopjes zijn en nergens geen omkijken naar. Zelfs niet naar je eigen zoon.
Heerlijk! Doe mij ook zo'n meest donkere periode! Klinkt geweldig.

Ik kan me wel indenken hoe mensen die écht door de meest donkere periode gaan zich nu moeten voelen bij deze gore scheissdreck dat uit de koker van Rachel en zoon blijft rollen.
Iets met een keukenstoel en wat tanden die over de vloer rollen.


#teamRox
Meerdere donkere periodes in mijn leven gehad en nu heb ik emdr therapie voor 6 trauma's. De eerste sessie lijkt te helpen. Verder moet ik vooral halve dagen blijven werken terwijl ik eigenlijk totale rust nodig heb, omdat ik anders mijn baan kwijt ben. Ik kan goed sparen maar constant op reis gaan zit er niet in.

Antwee zie ik wel naar een afkickkliniek gaan maar niet naar te psycholoog omdat waarschijnlijk Rachel wel weet dat ie na therapie te zelfstandig wordt en dan kan zij hem niet uitmelken. Uit een donkere periode komen doe je niet door constant te reizen maar door naar jouw manier van denken en doen te kijken. Door te reizen loopt hij lettelijk voor zichzelf weg, ik kan nu al voorspellen (en ieder normaal mens) dat ie zichzelf weer in die negatieve spiraal en ene nieuwe donkere periode gaat krijgen. Rachel weet dondersgoed dat Rox een en waarschijnlijk meerdere trauma's heeft en Antwee ook, en dat zo'n psycholoog dat ook meteen doorheeft. Daarom houdt Rachel hem daar weg, nu is het nog een melkkoe en kan ze zogenaamd de goede moeder uithangen terwijl ze op deze manier de slechtse moeder ever is.
With love :*
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:42:32 #113
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205724809
Mijn nicht is nota bene logopedist en zelfs haar kind praatte tot bijna aan de basisschool nauwelijks. Was niet eens sprake van TOS. En daar kwam hij los. Altijd bedeesd en rustig gebleven.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_205724937
Haha Rob Goossen bij Boulevard, Rachel is nu niet echt in haar eerste leugen gestikt _O-
pi_205725110
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:00 schreef praadje het volgende:
Haha Rob Goossen bij Boulevard, Rachel is nu niet echt in haar eerste leugen gestikt _O-
Eindelijk een keer iemand die het zegt!
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:59:31 #116
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205725434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:34 schreef quirina het volgende:

[..]
Wij hebben geen Videoland, wij kijken alleen Netflix.
Videoland is dan ook het afvoerputje van de streamingdiensten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:16:01 #117
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_205725556
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 09:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik verwacht dat het halve topic al gaat kijken.
Er is maar 1 persoon die het download nodig.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:20:34 #118
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_205725586
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ben hypocriet dus ik ga zeker even een abonnement afsluiten om het te kijken.
Welnee, niet doen joh. Iemand gaat dat geheid rippen en elders plaatsen. Daar raakt men Videoland én Hazes het hardste mee.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:21:04 #119
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_205725589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef Piperidine het volgende:
Huiskamervraag.

Kunnen jullie naast Leef een ander liedje opnoemen van Jr. dat op de radio te horen is?
Wie kan mijn vertellen vond ik best aardig. Maar dat kan dan ook door elke droplul gezongen worden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_205725621
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:36 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Meerdere donkere periodes in mijn leven gehad en nu heb ik emdr therapie voor 6 trauma's. De eerste sessie lijkt te helpen. Verder moet ik vooral halve dagen blijven werken terwijl ik eigenlijk totale rust nodig heb, omdat ik anders mijn baan kwijt ben. Ik kan goed sparen maar constant op reis gaan zit er niet in.

Antwee zie ik wel naar een afkickkliniek gaan maar niet naar te psycholoog omdat waarschijnlijk Rachel wel weet dat ie na therapie te zelfstandig wordt en dan kan zij hem niet uitmelken. Uit een donkere periode komen doe je niet door constant te reizen maar door naar jouw manier van denken en doen te kijken. Door te reizen loopt hij lettelijk voor zichzelf weg, ik kan nu al voorspellen (en ieder normaal mens) dat ie zichzelf weer in die negatieve spiraal en ene nieuwe donkere periode gaat krijgen. Rachel weet dondersgoed dat Rox een en waarschijnlijk meerdere trauma's heeft en Antwee ook, en dat zo'n psycholoog dat ook meteen doorheeft. Daarom houdt Rachel hem daar weg, nu is het nog een melkkoe en kan ze zogenaamd de goede moeder uithangen terwijl ze op deze manier de slechtse moeder ever is.
Sterkte, hopelijk slaat de therapie aan en brengt het jou verlichting en minder zielenpijn. :*

Verder eens dat André binnen de kortste keer weer terug is waar hij altijd al was. Er is denk ik weinig veranderd al denken ze zelf van wel, zij leven in hun eigen fabeltjeswereld EN niet te vergeten, hij heeft hetzelfde kutkarakter als die verbrande tosti waar hij inwoont.

Daarbij, verslavingen/mentale problemen houden zich niet aan een deadline dat er een flopserie uitgebracht dient te worden, en dan precies op het moment dat Roxeanne steeds meer succes lijkt te boeken, muzikaal en op persoonlijk vlak.
Dit moment van naarbuiten treden door André lijkt op wraakzucht. Het haantje moet even laten weten wie er DE ´´ster´´ is waar heel Nederland naar smacht. :')

En voor wie het wil weten nee ik ga niet kijken, Videoland komt mijn huis niet in. :{w
pi_205725633
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Videoland is dan ook het afvoerputje van de streamingdiensten.
Videoland heeft wel de opperbazen RLS 'De Verhulstjes' *O*
  Miss 200.000.000! dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:40:06 #122
367000 roos94
pi_205725727
Videoland is top genot :9~
pi_205725729
“hij heeft hetzelfde kutkarakter als die verbrande tosti waar hij inwoont.”

Daar ging mn thee (proest,stik)
pi_205725740
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Videoland heeft wel de opperbazen RLS 'De Verhulstjes' *O*
Twee tellen laatst op een andere zender gezien. Die geilen ook wel erg op zichzelf hè, zowel Gert als zoonGert :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:00:12 #125
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205726697
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 20:40 schreef quirina het volgende:
“hij heeft hetzelfde kutkarakter als die verbrande tosti waar hij inwoont.”

Daar ging mn thee (proest,stik)
Ik moest ook hardop lachen _O- Dé FOK!-uitspraak van 2022 :D
With love :*
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:03:35 #126
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205726762
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 20:25 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Sterkte, hopelijk slaat de therapie aan en brengt het jou verlichting en minder zielenpijn. :*

Verder eens dat André binnen de kortste keer weer terug is waar hij altijd al was. Er is denk ik weinig veranderd al denken ze zelf van wel, zij leven in hun eigen fabeltjeswereld EN niet te vergeten, hij heeft hetzelfde kutkarakter als die verbrande tosti waar hij inwoont.

Daarbij, verslavingen/mentale problemen houden zich niet aan een deadline dat er een flopserie uitgebracht dient te worden, en dan precies op het moment dat Roxeanne steeds meer succes lijkt te boeken, muzikaal en op persoonlijk vlak.
Dit moment van naarbuiten treden door André lijkt op wraakzucht. Het haantje moet even laten weten wie er DE ´´ster´´ is waar heel Nederland naar smacht. :')

En voor wie het wil weten nee ik ga niet kijken, Videoland komt mijn huis niet in. :{w
Vriendlief heeft net videoland abbo :D

Maar ik denk niet eens dat ie hetzelfde karakter heeft dan Rachel. Deze jongen heeft helemáál geen karakter en doet wat moeder Tosti hem opdraagt, hij volgt slaafs.
With love :*
pi_205727335
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:03 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Vriendlief heeft net videoland abbo :D

Maar ik denk niet eens dat ie hetzelfde karakter heeft dan Rachel. Deze jongen heeft helemáál geen karakter en doet wat moeder Tosti hem opdraagt, hij volgt slaafs.
Dit en geen ruggengraat, daarnaast is die ook nog wereldvreemd.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:02:20 #128
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_205727368
_O- _O- _O-

Ik moet zo gigantisch hard lachen steeds om al die Roggel benamingen....

Leren lap
Verbrande tosti
Etc

Is er een overzicht ergens??

:@
pi_205727806
Ik hoop dat iemand hier een uitgebreid verslag doet van de docu.Kan Videoland niet ontvangen hier in België.Helaas want ik had wel graag toen Mocro Maffia willen zien.Volgens mij het enige wat de moeite waard was van dat hele Videoland.Daar had ik wel een klein abonnementje voor over.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 augustus 2022 @ 01:42:31 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205727914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 23:02 schreef Dazalbest het volgende:
_O- _O- _O-

Ik moet zo gigantisch hard lachen steeds om al die Roggel benamingen....

Leren lap
Verbrande tosti
Etc

Is er een overzicht ergens??

:@
Ik had letterlijk net hetzelfde idee, :@. Misschien kijk ik er morgen eens naar (als er behoefte is. En als ik zin heb, :+ )
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205728196
Verbrande tosti _O-
pi_205728307
Ik lees net dat Sarah zegt dat haar deur wagenwijd open staat voor A2.
Een maand geleden zei ze nog ik heb alle contact verbroken met A2. Nu vind ze het jammer dat ze geen contact meer heeft. Ze wilde uit de serie gehaald worden nu dit. Lekker stabiel mokkel is het ook.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_205728401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net dat Sarah zegt dat haar deur wagenwijd open staat voor A2.
Een maand geleden zei ze nog ik heb alle contact verbroken met A2. Nu vind ze het jammer dat ze geen contact meer heeft. Ze wilde uit de serie gehaald worden nu dit. Lekker stabiel mokkel is het ook.
Alles voor de aandacht.
pi_205728415
Maar is hij verslaafd geraakt toen hij met Sarah was? Of was hij dat al toen hij nog met Mo was?
pi_205728418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net dat Sarah zegt dat haar deur wagenwijd open staat voor A2.
Een maand geleden zei ze nog ik heb alle contact verbroken met A2. Nu vind ze het jammer dat ze geen contact meer heeft. Ze wilde uit de serie gehaald worden nu dit. Lekker stabiel mokkel is het ook.
Haar 'deur' ja...
pi_205728498
Als je van je verslavingen af wil komen, is het natuurlijk het beste om dan meerdere tripjes naar Las Vegas te maken.....

Vandaag ook groot artikel in het AD van twee verslavingsdeskundigen, Keith Bakker en nog een, dat het zo geweldig is hoe Andre het doet en hoe hij het oplost.

Wat een poppenkast is het toch allemaal.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:00:11 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205728549
Sowieso, dat het AD die griezel van een Keith Bakker nog aan het woord laat :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! woensdag 24 augustus 2022 @ 09:00:54 #138
367000 roos94
pi_205728557
Keith Bakker zit toch vast :?
pi_205728584
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:00 schreef roos94 het volgende:
Keith Bakker zit toch vast :?
quote:
Voormalig verslavingsgoeroe Keith Bakker heeft in hoger beroep een fors lagere straf gekregen voor ontucht met een minderjarig meisje. Het hof legde hem een celstraf op van 18 maanden. Omdat de Amsterdammer al anderhalf jaar heeft vastgezeten, komt hij per direct vrij.
https://nos.nl/artikel/24(...)rige-per-direct-vrij
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205728612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:00 schreef Leandra het volgende:
Sowieso, dat het AD die griezel van een Keith Bakker nog aan het woord laat :r
Eerste wat ik ook dacht. Alsof je die ook maar 1 x wil raadplegen op zijn ‘deskundigheid’.
Ze konden uiteraard niemand anders bedenken/vinden. :r :{w
pi_205728658
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:08 schreef vencodark het volgende:

[..]
Eerste wat ik ook dacht. Alsof je die ook maar 1 x wil raadplegen op zijn ‘deskundigheid’.
Ze konden uiteraard niemand anders bedenken/vinden. :r :{w
Niemand wil toch geassocieerd worden met die Hazes-lui. Dus moeten ze een charlatan vinden om iets positiefs te zeggen. Het circus is aan. :+
pi_205728684
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:15 schreef Kupelu het volgende:

[..]
Niemand wil toch geassocieerd worden met die Hazes-lui. Dus moeten ze een charlatan vinden om iets positiefs te zeggen. Het circus is aan. :+
Scherp!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205728708
Wanneer komt dat boek van Rachel op de markt?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_205728977
quote:
Ik ben zoiezo fan van Rob Goossen. Laat zich nooit de woorden in de mond leggen en is geen goedprater.
pi_205729035
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:51 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik ben zoiezo fan van Rob Goossen. Laat zich nooit de woorden in de mond leggen en is geen goedprater.
In het begin vond ik hem maar een grote sul, maar hij is nu goed te pruimen. Ik zou hem graag samen met Jan Uriot zien. >:) })
pi_205729065
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
In het begin vond ik hem maar een grote sul, maar hij is nu goed te pruimen. Ik zou hem graag samen met Jan Uriot zien. >:) })
Ja. dat dacht ik in het begin ook. Dat het een sulletje was. Haha, Uriot kijk ik soms. Zou een leuke combi zijn.
Of samen met Aftrekker de Hazes clan eens onder de loep nemen. Kijken wie er wint. :D
pi_205729082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Scherp!
Helaas niet zo hahaha. Ging even kijken in het artikel. Het is niet Keith bakker maar Bram Bakker (?).
Die is wel lyrisch over hoe goed de dwerg-zanger het aanpakt.
Drank en drugs …. Huh … hij is toch verslaafd aan aandacht en verlovingen?

Een groot circus. Met Videoland als lachend middelpunt. :+
pi_205729151
Ah, Bram Bakker; 'Ik ben zelf ook patient.' :') ____!
  woensdag 24 augustus 2022 @ 10:23:11 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205729318
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:00 schreef Kupelu het volgende:

[..]
Helaas niet zo hahaha. Ging even kijken in het artikel. Het is niet Keith bakker maar Bram Bakker (?).
Die is wel lyrisch over hoe goed de dwerg-zanger het aanpakt.
Drank en drugs …. Huh … hij is toch verslaafd aan aandacht en verlovingen?

Een groot circus. Met Videoland als lachend middelpunt. :+
Bram Bakker, ook zo'n lul die links en rechts dingen over mensen roept die hij nog nooit gesproken heeft.

Verder waren er ook nog wat dubieuze zaken waar hij mee te maken had, maar weet niet meer hoe dat zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')