quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Dat is natuurlijk afwachten. Het is niet alsof wij een tienjaren-traject hebben doorlopen met Aursnes. Zo'n 12 maanden terug was Aursnes ook nog niet de Aursnes voor nu. En toen was die ook 'al' 25.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat natuurlijk nooit iemand halen die hetzelfde niveau aantikt als Aursnes. Die man was zo briljant in simpel en goed voetbal.
Terecht rijtje.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Populistisch gelul van een aandachtgeile twitteraar. Wat moet ik hiermee?
Dat is wel een mooie transfersom maar de grote vraag is wie halen daar voor terug ter vervangingquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf dus 15 miljoen.
Onduidelijk of dat inclusief of exclusief bonussen is.
Ongetwijfeld exclusief. Zeker als Benfica uiteindelijk maar gewoon voldaan heeft aan de vraagprijs van Feyenoord.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf dus 15 miljoen.
Onduidelijk of dat inclusief of exclusief bonussen is.
Alledrie uitstekende spelers hoor.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:02 schreef F.M.D. het volgende:
De meest cruciale speler in het spel van Feyenoord ook verkocht. Verontrustend allemaal deze massale uitverkoop. Iedereen die nu staat te juichen hoor ik over een paar maanden graag. Dit is niet doorselecteren.
Iedereen heeft vertrouwen in de scouting. Neemt niet weg dat er van alle aankopen ook zeker een paar flinke ketsers tussen zullen zitten zoals gebruikelijk. Aan Aursnes weet je wat je hebt. Dat is met die nieuwe maar de vraag. En uiteindelijk maar je daar dan maar max 6/7 winst op (en een nieuwe speler met een langer contract dan).quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alledrie uitstekende spelers hoor.
Maar nogmaals, waarom wordt er gedaan alsof het compleet onmogelijk is om voor 15 miljoen(of een percentage van dat bedrag) een speler te halen die in de buurt komt van de kwaliteiten Aursnes. Ik dacht dat iedereen hier nu weer vertrouwen had in de scouting?
Prima speler joh, als je die voor een miljoentje of 6/7 kan krijgen heb je een uitstekende deal.quote:
Speelt als een natte krant, vind het helemaaaaal niks.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prima speler joh, als je die voor een miljoentje of 6/7 kan krijgen heb je een uitstekende deal.
Iedereen laat zich hier iets te veel beinvloeden door het anti-Twente sentiment(waar komt dat vandaan ook) en ophitsende tweetjes van ZKA en anderen.
Voor 6 of 7 miljoen misschien wel, al ben ik de afgelopen weken totaal niet onder de indruk van zijn spel. Maar ik ben bang dat hij uiteindelijk wordt gehaald voor 8 of 8,5 miljoen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prima speler joh, als je die voor een miljoentje of 6/7 kan krijgen heb je een uitstekende deal.
Iedereen laat zich hier iets te veel beinvloeden door het anti-Twente sentiment(waar komt dat vandaan ook) en ophitsende tweetjes van ZKA en anderen.
Sinds die geruchten geen bal meer geraakt zal ook meespelen. Verder vind ik het niet echt van persoonlijkheid getuigen als je na die geruchten meteen in een camera staat te hijgen dat je zo graag naar Feyenoord wil al zullen sommigen hier dat anders zien.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is een grote gok. Compleet andere speelwijze gewend en op z'n 24e net 1 jaar aardig gespeeld op het hoogste niveau. Maakt dit seizoen nog geen indruk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nogal logisch dat hij niet zo best speelt de afgelopen weken. Zelden een speler gezien die al zo erg met zijn hoofd bij een andere club ziet. Ergens wel grappig dat hij zó graag naar Feyenoord wil.quote:
Mentaal beperkt dus.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nogal logisch dat hij niet zo best speelt de afgelopen weken. Zelden een speler gezien die al zo erg met zijn hoofd bij een andere club ziet. Ergens wel grappig dat hij zó graag naar Feyenoord wil.
Ik zou nu een grap kunnen maken dat hij dus perfect past bij het Legioen, maar dat is wel heel makkelijk.quote:
Dat zal wel meevallen. Zijn verleden is niet veel anders dan die van Timber. En daar hoor je weinig over omdat die wel wordt gezien als een groot talent. Zerrouki geeft gewoon Vejinovic, Larsson, vd Heijden, Diemers, Haps en Kramer vibes. Mid twintigers die het alleen nog maar (max) in de subtop hebben laten zien.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nogal logisch dat hij niet zo best speelt de afgelopen weken. Zelden een speler gezien die al zo erg met zijn hoofd bij een andere club ziet. Ergens wel grappig dat hij zó graag naar Feyenoord wil.
Ben alleen wel een beetje bang dat hij nooit geaccepteerd gaat worden door het legioen en vanaf seconde 1 het nieuwe pispaaltje wordt, ongeacht wat hij doet. Als je alleen al ziet hoeveel extreme haat er onder elke bericht over Zerrouki voorbij komt, daar wordt je niet vrolijk van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |