SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Woeiiiiiiquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:54 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan dit biertje:
[ afbeelding ]
Uit Oekraïne. Gekocht om de brouwerij aldaar te steunen.
Heb er 4 gekocht, en dit is de 2.... en lekker dat ze zijn.![]()
Was ook wel een hit, toen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Mijn moeder heeft deze plaat grijsgedraaid
quote:
You both feel like a woman?quote:
Ja..... 82..... er zijn er zat die het niet worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Bram Peper is overleden zie ik net…
De ex van Neelie
ik voel me nu een moeie vrouwquote:
Ik ken hem vooral als de burgemeester van Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Bram Peper is overleden zie ik net…
De ex van Neelie
Idem hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral als de burgemeester van Rotterdam.
Ik reken het goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ongeveer dan toch.
[ afbeelding ]
Ging dat zo met schoolexamens ook maar.quote:
just me springt er nog flink op los......quote:
Met ONJ bedoelde ik natuurlijk Olivia Newton John. Initialen, ik wilde de eerste zijnquote:
Als ze niet slaat springt zequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
just me springt er nog flink op los......
Jij bent ook echt een die-hard hè?
nog heel eventjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
just me springt er nog flink op los......
Jij bent ook echt een die-hard hè?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit lijkt me een artiest waarvan Engels niet de moedertaal is![]()
![]()
![]()
![]()
Tja..... wat zal ik zeggen...... Nederlandse naam, Maar uit Indonesië.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat is een understatementquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had ik verdrongen en niet zonder reden![]()
BZN![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Alone Again (Naturally)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie bij Gilbert O Sullivan altijd Gerrie Knetemann voor me..
Die deed hem ooit na in de grote playbackshow. en toen had ik nog niet van Gilbert gehoord...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor mij. Tijd om te gaan slapen
Dank Melting. Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor mij. Tijd om te gaan slapen
Dank Melting. Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
James Brown - it s a mens world
quote:
Ik moest eerst nog even eervol laatste worden bij een pubquizquote:
heb je dan super gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog even eervol laatste worden bij een pubquiz
Een uitnodiging om de volgende keer weer mee te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
heb je dan super gedaan
wat kreeg je als troostprijs?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:36 schreef brother52 het volgende:
Kijk, met dit soort muziekvragen hadden we wel gewonnen.... we moesten het doen met Disneyliedjes.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:41 schreef just me het volgende:
ik ga verstandig doen
dank voor de fijne muziekjes
RIPquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb net dik ¤ 2.2.00,- collegegeld voor mijn zoon betaald. En voor mijn dochter moet het ook nog.
Dag geld![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb net dik ¤ 2.200,- collegegeld voor mijn zoon betaald. En voor mijn dochter moet het ook nog.
Dag geld![]()
Gelukkig niet van the Blue Oyster Cultquote:
Vorig jaar hebben we maar ¤ 541,- voor hem betaald. Dat was de helft vanwege corona. Ik ging er dus van uit dat we nu zo'n ¤ 1.000,- moesten betalen. Maar nu blijkt dat het 2e jaar gewoon 2x zo duur is als het 1e jaar voor HBO.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zijn geen grappen zeg.
Sterkte.
O ja dat heb ik ook gehoord van een vriendin die hbo doetquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we maar ¤ 541,- voor hem betaald. Dat was de helft vanwege corona. Ik ging er dus van uit dat ik nu zo'n ¤ 1.000,- moesten betalen. Maar nu blijkt dat het 2e jaar gewoon 2x zo duur is als het 1e jaar voor HBO.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we maar ¤ 541,- voor hem betaald. Dat was de helft vanwege corona. Ik ging er dus van uit dat we nu zo'n ¤ 1.000,- moesten betalen. Maar nu blijkt dat het 2e jaar gewoon 2x zo duur is als het 1e jaar voor HBO.
Top, hoewel de nieuwe arrangementen van de overbekende Police songs even wennen waren.quote:
Ik had dat vast wel van tevoren kunnen weten, maar totaal niet bedacht. Je kunt waarschijnlijk lenen bij DUO als je het niet kunt betalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Pffff..... eigenlijk ook slecht dat dat niet van te voren bekend is.
Ik weet zeker dat er mensen zullen zijn, die elke dubbeltje er voor om moeten draaien. Die komen zo wel in de problemen.
Welterusten DJ11. Hopelijk word je niet om 03.00 wakker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik merk dat ik erg moe ben; afgelopen nacht niet best geslapen. Ik ga dus verstandig doen en plat. Kan maar zo zijn dat ik om 03:00 uur weer wakker word, maar ja.
Bedankt Melting en welterusten allemaal
Wat een geld…quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had dat vast wel van tevoren kunnen weten, maar totaal niet bedacht. Je kunt waarschijnlijk lenen bij DUO als je het niet kunt betalen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik merk dat ik erg moe ben; afgelopen nacht niet best geslapen. Ik ga dus verstandig doen en plat. Kan maar zo zijn dat ik om 03:00 uur weer wakker word, maar ja.
Bedankt Melting en welterusten allemaal
Ik vrees dat ik geen kleding van 40 jaar geleden aan zou kunnen. Knap dat mw. MM dat wel kan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, hoewel de nieuwe arrangementen van de overbekende Police songs even wennen waren.
Maar mw. MM zat in haar 40 jaar oude Police shirt helemaal te genieten…
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
BIlly Idol - Eyes without a Face
Het ging net.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik geen kleding van 40 jaar geleden aan zou kunnen. Knap dat mw. MM dat wel kan.
Ken jij Mw MM al zo lang dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ging net.![]()
Ik wist niet eens dat ze dat shirt nog had…
En elkaar toch gevonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste klas middelbare school.
Zij was van de Police en ik was toen nog druk met KISS…
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En elkaar toch gevonden.
En nog steeds bij elkaar!
Dus jij hebt hem meteen uitgenodigd om op het terras een biertje te doen?quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:05 schreef brother52 het volgende:
Die kerel heeft hier nog in het dorp gewoond.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:05 schreef brother52 het volgende:
Die kerel heeft hier nog in het dorp gewoond.
Toen ik hier kwam wonen was hij alweer verhuisd naar Amsterdamquote:Op zondag 21 augustus 2022 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus jij hebt hem meteen uitgenodigd om op het terras een biertje te doen?
Slaap lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Het was kort, maar krachtig.
Dank Melting!
quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:18 schreef brother52 het volgende:
Dire Straits - Private investigations
Hier komt de melkboer sowieso niet meer.quote:
quote:
Bij mij niet. Maar ik woon dan ook in het centrum van EHVquote:Op zondag 21 augustus 2022 00:32 schreef brother52 het volgende:
Bij ons de ijscoboer.... of de scharensliep. Ik hoor wel eens een bel rinkelen.
Dan ga ik nog even kijken of ik nog berenburg heb.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:34 schreef Melting het volgende:
Ik heb overigens net mijn laatste biertje ingeschonken, dus ik draai tot 1.00 uur voor de liefhebbers.
Dat klinkt ook niet verkeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even kijken of ik nog berenburg heb.
Nee, dat ga ik niet redden. Ik ga dan nu afsluiten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:34 schreef Melting het volgende:
Ik heb overigens net mijn laatste biertje ingeschonken, dus ik draai tot 1.00 uur voor de liefhebbers.
Hangt van het merk afquote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet redden. Ik ga dan nu afsluiten.
Dank je wel voor je show, Melting. Veel leuke muziek. Geniet van je laatste biertje!
Nope, er zijn 11 verschillende stokerijen die het maken.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:49 schreef brother52 het volgende:
Het was altijd de regel dat wanneer het peil van de berenburg in de fles onder het etiket is, dat de fles dan ook leeg moet... gaan ze ineens het etiket kleiner maken en hoger op de fles plakken...
Soms lukt dat nog wel maar om nu in mijn eentje een halve liter op te drinken...quote:
Dat is geen probleem.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms lukt dat nog wel maar om nu in mijn eentje een halve liter op te drinken...
Niet meer biertjes?quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit aan de![]()
![]()
(Na twee Kwaremontjes en een radler 2.0 )
Nee, dat is voor mij genoeg. Ik moet oppassen ivm medicatie..quote:
Ik ook. Maar ja.....quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mij genoeg. Ik moet oppassen ivm medicatie..![]()
Ik red dat heel soms ook nog wel maar binnen een half uurtje is wel erg krap.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik red dat heel soms ook nog wel maar binnen een half uurtje is wel erg krap.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Man man, wat kan een mens raar dromen
Goedemorgen.quote:
Te ingewikkeld om na te vertellen maar als zelfs mijn vader erin voorkwam die al in 1985 is overleden , dan is dat heel raar en zelfs een beetje naar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:56 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Wat heb je gedroomd dan?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
Te ingewikkeld om na te vertellen maar als zelfs mijn vader erin voorkwam die al in 1985 is overleden , dan is dat heel raar en zelfs een beetje naar.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
Te ingewikkeld om na te vertellen maar als zelfs mijn vader erin voorkwam die al in 1985 is overleden , dan is dat heel raar en zelfs een beetje naar.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zou het aan de maan of zo liggen? Want ik ben ook wakker geworden van een nachtmerrie waar ik maar niet uit kwam. Iedere keer als ik weer in slaap viel kwam hij meteen weer terug. Uiteindelijk ben ik toen maar opgestaan.
Ja, dat heb je wel eens. Gelukkig bijna nooit.quote:
Mijn zoon heeft altijd nachtmerries. Al sinds zijn geboorte lijkt het. Hij heeft er mee leren leven, maar hij heeft tegenwoordig ook zo'n fitbit-horloge en dan laat hij me 's ochtends zien hoe hoog zijn hartslag 's nachts vaak is. Dan heeft hij een nachtmerrie. Meerdere keren per nacht een hartslag tegen de 180 en soms zelfs hoger.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Nachtmerries zijn naar, ik heb ze vooral als ik het te warm heb
Ja, vind ik ook. Maar hij heeft er zelf mee leren omgaan. Hij weet heel bewust dat het een nachtmerrie is en hij zegt dat hij ook tegenwoordig in zijn nachtmerrie zelf weet dat het niet echt is en dat het daarom niet meer zo erg is.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach gossie, dat klinkt extreem naar
Kon iedereen er maar zo mee omgaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maar hij heeft er zelf mee leren omgaan. Hij weet heel bewust dat het een nachtmerrie is en hij zegt dat hij ook tegenwoordig in zijn nachtmerrie zelf weet dat het niet echt is en dat het daarom niet meer zo erg is.
ik had "regelmatig" een nachtmerrie waar trappen in voorkwamen, van die Esher trappen, later werd de nachtmerrie gemoderniseerd en werden het roltrappenquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zou het aan de maan of zo liggen? Want ik ben ook wakker geworden van een nachtmerrie waar ik maar niet uit kwam. Iedere keer als ik weer in slaap viel kwam hij meteen weer terug. Uiteindelijk ben ik toen maar opgestaan.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik had "regelmatig" een nachtmerrie waar trappen in voorkwamen, van die Esher trappen, later werd de nachtmerrie gemoderniseerd en werden het roltrappen![]()
Oh, ik zie het voor mequote:Op zondag 21 augustus 2022 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik had "regelmatig" een nachtmerrie waar trappen in voorkwamen, van die Esher trappen, later werd de nachtmerrie gemoderniseerd en werden het roltrappen![]()
Ik ga vandaag rustig aan doen en vanavond op tijd naar bed en zorg ervoor dat de slaapkamer goed koel is!
quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik zie het voor me![]()
Sorry dat ik lach![]()
Mijn nachtmerrie combineerde mijn hoogtevrees met mijn angst dat er iets met de kinderen gebeurt, denk ik. Ik zag drie kleine kinderen (niet die van mij) alledrie op een randje van een hoogte balanceren en wist ze met een snoekduik alledrie te redden, maar kon toen niet meer bewegen zonder alsnog zelf te vallen of de kinderen te laten vallen. De angst was zo erg dat ik het zelfs eng vond om uit bed te stappen. Dat voelde alsof ik alsnog ging vallen
quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:14 schreef livelink het volgende:
Mijn nachtmerrie combineerde mijn hoogtevrees met mijn angst dat er iets met de kinderen gebeurt, denk ik. Ik zag drie kleine kinderen (niet die van mij) alledrie op een randje van een hoogte balanceren en wist ze met een snoekduik alledrie te redden, maar kon toen niet meer bewegen zonder alsnog zelf te vallen of de kinderen te laten vallen. De angst was zo erg dat ik het zelfs eng vond om uit bed te stappen. Dat voelde alsof ik alsnog ging vallen
quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:27 schreef Melting het volgende:
Blind
Hij blaast 50 kaarsjes uit
Met een beetje geluk
Vandaag zou hij Abraham zien
Maar hij ziet geen fuck
quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:27 schreef Melting het volgende:
Blind
Hij blaast 50 kaarsjes uit
Met een beetje geluk
Vandaag zou hij Abraham zien
Maar hij ziet geen fuck
Het was 04:30 uurquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten DJ11. Hopelijk word je niet om 03.00 wakker.
Fixed that for youquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
Zo de basis voor de macaroni is klaar, nu voetbal wielrennen kijken
Vis op een bedje van truffelpasta wellicht?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef just me het volgende:
@:Melting zal nu wel niet aan de macroni zitten!
jumjumjummiequote:Op zondag 21 augustus 2022 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Vis op een bedje van truffelpasta wellicht?
We hebben heerlijk gegeten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef just me het volgende:
@:Melting zal nu wel niet aan de macroni zitten!
Fijn! Wat had je gekozen van het menu?quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 05:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Wat had je gekozen van het menu?
En goedemorgen natuurlijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 05:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zalm van de plancha
Prei, aardappel puree, groene kruiden
En als toetje een ijsproeverij.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:15 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ja, ik ben vroeg, kabouters zijn op weg naar Engeland en kleindochter vond het fijn om oma berichtjes te sturen vanaf de boot
Hoe is het Raf ?quote:
quote:
Goedemorgen beide.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:15 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ja, ik ben vroeg, kabouters zijn op weg naar Engeland en kleindochter vond het fijn om oma berichtjes te sturen vanaf de boot
hoe lief is het als je berichtjes krijgt en gifjes en ingesproken boodschappen "oma ik hou van je"quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beide.
Van je kleinkinderen moet je het hebben.
Dat is ook wel heel lief.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
hoe lief is het als je berichtjes krijgt en gifjes en ingesproken boodschappen "oma ik hou van je"![]()
en ik moet gewoon van 23.00 tot 07.00 uur het geluid uitzetten van mijn mobiel
Z'n gangetje, vandaag 1e deel van onderzoeken en vanmiddag lekker naar het ziekenhuis met mijn vader (simpele afspraak met internist, maar mooi even eruit).quote:
en morgen naar die podo mevrouw toch ?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Z'n gangetje, vandaag 1e deel van onderzoeken en vanmiddag lekker naar het ziekenhuis met mijn vader (simpele afspraak met internist, maar mooi even eruit).
Ja hoor, vrij rustig. Nu bezig - het zal ook eens niet - om de geselecteerde nieuwe muziek van afgelopen weken nog eens door te luisteren. Straks een Spotify-playlist maken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef just me het volgende:
[..]goed weekend gehad?
Over weekend gesproken @:MadMaster hoe was het concert?
Zaterdag gegolfd en zondag een rustige dag gehoudenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoor, vrij rustig. Nu bezig - het zal ook eens niet - om de geselecteerde nieuwe muziek van afgelopen weken nog eens door te luisteren. Straks een Spotify-playlist maken.
En jouw weekend?
Leukquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
Zaterdag gegolfd en zondag een rustige dag gehoudenIk heb het een beetje druk met (mede)organiseren reünie van Concordia die volgende week zondag is en dat soort dingen.
Oh je hebt vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
LeukIk ga morgen nog even naar Duitsland. Ik zie verder wel hoe de week loopt.
Klopt ja. En dat is inderdaad de bedoelingquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je hebt vakantie
ontspannen en genieten
Je was zaterdag net weg, toen ik binnenkwam.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef just me het volgende:
[..]goed weekend gehad?
Over weekend gesproken @:MadMaster hoe was het concert?
Maar vast wel genoten! En even weer wennen is ook vaak weer wat opletten wat je hoortquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was zaterdag net weg, toen ik binnenkwam.
Het was een goed concert, waarbij het soms wel even wennen was aan de aangepaste arrangementen van de Police songs…
Dat zeker!quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
Maar vast wel genoten! En even weer wennen is ook vaak weer wat opletten wat je hoort
Vooraf-tracks rond 19:23 uurquote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - HoliMonDay
Volgende week maandagquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:46 schreef just me het volgende:
[..]
en morgen naar die podo mevrouw toch ?
Livin joy?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond heer Raf
Mocht je zin in muziek hebben, ik ben zojuist aan het draaien geslagen.
Misschien gewoon via de website proberen? https://radio49.radio12345.com/quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
Meh die stream blijft nukkig in winamp.
Vreemd. Zal wel aan de stabiliteit van de servers liggen dan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Mja maar ik wil via winamp, werkte altijd prima, nu knalt ie er om de haveklap vanaf.
Soms moet je je principes aan de kant zetten, Raf.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Mja maar ik wil via winamp, werkte altijd prima, nu knalt ie er om de haveklap vanaf.
Ja, ik heb maar wat langere dancetracks gedraaid. Vanaf nu wijzigt de muzikale koers. Uiteraard zijn verzoekjes / suggesties ook weer welkom via DM.quote:
Jaren 90 dancetracks zijn ook nog wel aan te horen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar wat langere dancetracks gedraaid. Vanaf nu wijzigt de muzikale koers. Uiteraard zijn verzoekjes / suggesties ook weer welkom via DM.
In de verkeerde divisiequote:Op maandag 22 augustus 2022 20:02 schreef Melting het volgende:
Ik ga me dan wel afvragen waar ze geweest zijn.
En dan zeggen ze dat Nederland een plat landje is......quote:
Relatief begrip. Tegen sommige bulten in het zuiden van dit land fiets ik liever niet op.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Nederland een plat landje is......
Mac Innes klinkt eerder Schots.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Het was weer een goed weekend voor nieuwe muziek. Ik heb vandaag maar weer een Spotify-playlist in elkaar geknutseld. Eén van de nummers op de lijst is deze soulplaat uit Zweden:Paul Mac Innes - Falling By The Wayside
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb Leen in Rotterdam gelaten vanavondJohnny Nash - I Can See Clearly Now
Ik ben benieuwd wat voor muziek zij nog gemaakt zou hebben, mocht ze nog geleefd hebben.quote:
Echt geen idee. Ik weet wel dat Mark Ronson erg belangrijk was voor haar sound.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor muziek zij nog gemaakt zou hebben, mocht ze nog geleefd hebben.
Duitse verzoekjes?quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga straks een blokje Duitstalig doen, want ik heb twee nieuwe Duitstalige nummers in de aanbieding. Eén of twee goede suggesties / verzoekjes zijn zeer welkom via DM
Ja, dat soort rare toevalligheden heb je somsquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:28 schreef Melting het volgende:
Ik zat net te denken..... misschien moet ik een verzoekje van ABBA doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |