Wut 😮 Denemarken saai?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef Phaidra het volgende:
En hai. Weer terug van vakantie. Het ging niet allemaal van een leien dakje, maar overall was het leuk.
- Boot naar Zweden ging niet, er zat blijkbaar een gat in (quote: like Titanic). Sta je daar om 21.00 uur en moet je ineens 5,5 uur omrijden omdat er geen alternatief is. Lekker begin van de vakantie (en nog geen geld gezien).
- Weinig andere kinderen op de camping, dus teveel tijd voor ons eigen grut om elkaar te vervelen. En sowieso waren de kinderen vrij grumpy, want elke dag eigenlijk net te weinig slaap.
+ Zweden is prachtig. Zo mooi en vooral rustig overal. Prachtig wandelpad waar je niemand tegenkomt 2 uur lang, fantastisch!
+ Camping was tof, leuke organisatie met ook activiteiten voor volwassenen.
+ Legolanden Lego House
![]()
- Denemarken op zich vond ik nogal saai en sfeerloos.
- De 100.000 prikkels van Legoland waren best intens na een week in de Zweedse natuur. Ik was kapot na een paar dagen (en ik niet alleen).
- Allll die all you can eat restaurants. Even gewoon een broodje halen was niet echt een optie.
- Kotsend kind op de terugweg, we waren nog geen uurtje onderweg. Kleding onder, stoeltje onder… en dan moet je nog 8 uur.
Oh, dus kut. Welke overtocht hadden jullie geboekt? En nu dan omgereden over de brug in Denemarken? Wij hadden heen Rostock-Trelleborg en dat was ook een vreemde ervaring. Mensen ďie geen hut boeken maar op de gang hun matje uitrollen, whut?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef Phaidra het volgende:
En hai. Weer terug van vakantie. Het ging niet allemaal van een leien dakje, maar overall was het leuk.
- Boot naar Zweden ging niet, er zat blijkbaar een gat in (quote: like Titanic). Sta je daar om 21.00 uur en moet je ineens 5,5 uur omrijden omdat er geen alternatief is. Lekker begin van de vakantie (en nog geen geld gezien).
Dat hadden wij op de laatste camping ook, alleen maar bejaardenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef Phaidra het volgende:
- Weinig andere kinderen op de camping, dus teveel tijd voor ons eigen grut om elkaar te vervelen. En sowieso waren de kinderen vrij grumpy, want elke dag eigenlijk net te weinig slaap.
+ Zweden is prachtig. Zo mooi en vooral rustig overal. Prachtig wandelpad waar je niemand tegenkomt 2 uur lang, fantastisch!
Vergeleken met Zweden vond ik DK ook aardig saai. Ik miste de meren en bossen, heb vanuit de auto alleen maar akkers gezien, en op Lalandia Billund was behalve het georganiseerde vermaak ook niets veel moois te zien...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:26 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Wut 😮 Denemarken saai?
Waar zijn jullie geweest?
Ja, maar Billund is niet Denemarkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vergeleken met Zweden vond ik DK ook aardig saai. Ik miste de meren en bossen, heb vanuit de auto alleen maar akkers gezien, en op Lalandia Billund was behalve het georganiseerde vermaak ook niets veel moois te zien...
Nee, mijn vakantieland is het ook niet. Zweden daarentegenIk wil volgend jaar terug. Misschien dan gecombineerd met Noorwegen.
Ja, dit! Ik kocht vroeger duurdere slips en strings als set met beha's, maar heb nooit gemerkt dat die fijner zaten of dat ik er langer mee deed. Nu geef ik alleen grof geld uit aan beha's omdat ik dat verschil wel echt merk. En ook ik houd niet van synthetisch en draag geen strings meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind veel geld uitgeven voor onderbroeken (voor mij) vergelijkbaar met het in de kliko gooien. Voor een bh daarentegen vind ik het zeer de moeite waard, de dames zitten graag lekker comfy ingepakt. Heb ik de vulva niet meer over gehoord sinds ik van de strings af ben.
Behalve dan dat ik geen synthetisch draag. Ril.
Groepskorting!quote:Op zondag 21 augustus 2022 07:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard is gisteren maar alvast begonnen met het maken van een reisplan voor volgend jaar naar Zweden en Denemarken, dus meer opmerkingen/tips/do's en dont's zijn welkom! Even verplaatsen naar het vakantietopic anders?.
En hier juist altijd wel strings, uit een multipack van de H&M. Als ik een mooie beha koop, koop ik er ook al een bijpassende string bij, maar die zitten altijd minder lekker..
In Zweden zijn er ook campings met zwembaden en kinderen hoor! En het weer is doorgaans heel prima. Bloedhitte is er minder kans op maar warme zomers heb je echt wel. Zo is het weer hier in Oslo bijvoorbeeld al in weken niet onder de 21 graden geweest overdag.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:30 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk die vakantieverhalen over Zweden. Lijkt me prachtig maar ik ben bang dat de kinderen toch hun zwembad/camping met vriendjes en vriendinnetjes zullen missen. Plus, ik hou van zon en mooi weer.
Ik denk dat het voor ons volgend jaar Italie, Kroatie of Slovenië wordt. Of misschien een combinatie.
Noorwegen met een caravan is niet heel praktisch. Je kunt niet bij alle fjorden komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:44 schreef LeSage het volgende:
Ooooh, nu we een caravan gaan kopen kan ik vriend misschien ook wel overhalen om eens naar Zweden/Noorwegen te gaan. Vroeger met mijn ouders naar Noorwegen geweest en dat was echt zo’n mooie vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |