abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:02:13 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205698988
Hier weer verder 8-)

Srsly… dat moest de LaPo zijn? -O-
pi_205699001
Ik koop wat is mooi vind maar vooral lekker vind zitten. Ik heb wat boxers van de Action. Mn BH’s komen van de Hunkemullert. En daar koop ik ook soms mn onderbroeken. Voor een leuke prijs :')

Nog 4 dagen en dan komt er een boek uit waarin mijn oudste is getekend (met naam en al) en dat vind ik toch zo leuk. O+ Gamehelden is een geweldige boekenreeks. Nummer 3 komt 24 augustus uit en daarin is Z. het vriendinnetje/liefje van de hoofdrolspeler. Ik kan niet wachten tot we het boek hebben. Ik heb al heel wat schetsen gezien en die zijn zo gaaf. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_205699184
Wat bijzonder Tally!

En lol @ lapo van BE :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205699338
Wat cool! @Tally
pi_205699344
Geeneens een bankje. :D

Ik vond het een mooie LaPo hoor, haha.
pi_205699373
Ik zoek nog steeds naar het lekkerst zittend ondergoed. Alles wat ik koop snijdt in mijn liezen...⁰

Ik heb ruzie met de camera buiten.. het stomme ding reageert niet goed inbrekersbende met regelmaat in de wijk dus hij moet gewoon werken...

Van de week weer politieonderzoek geweest, van meerdere auto's waren de ramen ingeslagen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205699422
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef Phaidra het volgende:
En hai :W. Weer terug van vakantie. Het ging niet allemaal van een leien dakje, maar overall was het leuk.

- Boot naar Zweden ging niet, er zat blijkbaar een gat in (quote: like Titanic). Sta je daar om 21.00 uur en moet je ineens 5,5 uur omrijden omdat er geen alternatief is. Lekker begin van de vakantie (en nog geen geld gezien) :(.
- Weinig andere kinderen op de camping, dus teveel tijd voor ons eigen grut om elkaar te vervelen. En sowieso waren de kinderen vrij grumpy, want elke dag eigenlijk net te weinig slaap :').

+ Zweden is prachtig O+. Zo mooi en vooral rustig overal. Prachtig wandelpad waar je niemand tegenkomt 2 uur lang, fantastisch!
+ Camping was tof, leuke organisatie met ook activiteiten voor volwassenen.
+ Legoland O+ en Lego House O+

- Denemarken op zich vond ik nogal saai en sfeerloos.
- De 100.000 prikkels van Legoland waren best intens na een week in de Zweedse natuur. Ik was kapot na een paar dagen (en ik niet alleen).
- Allll die all you can eat restaurants. Even gewoon een broodje halen was niet echt een optie :{.
- Kotsend kind op de terugweg, we waren nog geen uurtje onderweg. Kleding onder, stoeltje onder… en dan moet je nog 8 uur ;(.
Wut 😮 Denemarken saai?
Waar zijn jullie geweest?
pi_205699485
quote:
En hai :W. Weer terug van vakantie. Het ging niet allemaal van een leien dakje, maar overall was het leuk.

- Boot naar Zweden ging niet, er zat blijkbaar een gat in (quote: like Titanic). Sta je daar om 21.00 uur en moet je ineens 5,5 uur omrijden omdat er geen alternatief is. Lekker begin van de vakantie (en nog geen geld gezien) :(.

Oh, dus kut. Welke overtocht hadden jullie geboekt? En nu dan omgereden over de brug in Denemarken? Wij hadden heen Rostock-Trelleborg en dat was ook een vreemde ervaring. Mensen ďie geen hut boeken maar op de gang hun matje uitrollen, whut?

quote:

- Weinig andere kinderen op de camping, dus teveel tijd voor ons eigen grut om elkaar te vervelen. En sowieso waren de kinderen vrij grumpy, want elke dag eigenlijk net te weinig slaap :').

+ Zweden is prachtig O+. Zo mooi en vooral rustig overal. Prachtig wandelpad waar je niemand tegenkomt 2 uur lang, fantastisch!

Dat hadden wij op de laatste camping ook, alleen maar bejaarden :( Gelukkig waren de eerste 3 beter met behoorlijk wat Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes.

En eens met deel 2 O+

Ik was ook volledig gesloopt/overprikkeld na een dag aquamundo in Lalandia en een dag Legoland. Lego House hadden we geen tijd meer voor, vind ik stiekem niet zo erg.
pi_205699520
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:26 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Wut 😮 Denemarken saai?
Waar zijn jullie geweest?
Vergeleken met Zweden vond ik DK ook aardig saai. Ik miste de meren en bossen, heb vanuit de auto alleen maar akkers gezien, en op Lalandia Billund was behalve het georganiseerde vermaak ook niets veel moois te zien...

Nee, mijn vakantieland is het ook niet. Zweden daarentegen O+ Ik wil volgend jaar terug. Misschien dan gecombineerd met Noorwegen.
pi_205699610
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:33 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Vergeleken met Zweden vond ik DK ook aardig saai. Ik miste de meren en bossen, heb vanuit de auto alleen maar akkers gezien, en op Lalandia Billund was behalve het georganiseerde vermaak ook niets veel moois te zien...

Nee, mijn vakantieland is het ook niet. Zweden daarentegen O+ Ik wil volgend jaar terug. Misschien dan gecombineerd met Noorwegen.
Ja, maar Billund is niet Denemarken ;)
Zo veel mooie plekjes in Denemarken, Schagen, lopende duinen, stranden in het westen, natuurparkjes, kliffen in het oosten, leuke stadjes, zoals Aarhus. Erg fotogeniek ook.
Je moet alleen wel van de snelweg af inderdaad

Er zullen nu wel heel veel posts komen dat Zweden echt veel mooier is. Ik ben zelf er alleen maar een stukje door heen gereden en ik zag alleen maar bomen :P
Maar goed, ik houd echt van Denemarken
pi_205699619
Ooooh, nu we een caravan gaan kopen kan ik vriend misschien ook wel overhalen om eens naar Zweden/Noorwegen te gaan. Vroeger met mijn ouders naar Noorwegen geweest en dat was echt zo’n mooie vakantie.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_205699756
Ik hou van Zweden
Ik hou van het zwemparadijs van Lalandia
Ik hou van Legoland
Ik hou van Legohouse

Volgend jaar Zweden en we gaan ons maar eens verdiepen in het zuiden want dit jaar was dus alles wat we wilden boeken al vol.

Oh en Hema en Hunkermoller.

Klinkt wel als een aparte ervaring Phaidra, was het snel bekend dat de boot niet ging of moest je lang wachten?
pi_205699784
Ik heb een tijdje terug ook wel een mooie dure kanten onderbroek gekocht trouwens, bijpassend bij een dure bh. Staat prachtig, maar hij bedekt mijn billen niet goed en kruipt daardoor de bilnaad in. -O- Dus in de praktijk draag ik 'm zelden en heb ik toch liever mijn boxertenten.
pi_205700485
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind veel geld uitgeven voor onderbroeken (voor mij) vergelijkbaar met het in de kliko gooien. Voor een bh daarentegen vind ik het zeer de moeite waard, de dames zitten graag lekker comfy ingepakt. Heb ik de vulva niet meer over gehoord sinds ik van de strings af ben.

Behalve dan dat ik geen synthetisch draag. Ril.
Ja, dit! Ik kocht vroeger duurdere slips en strings als set met beha's, maar heb nooit gemerkt dat die fijner zaten of dat ik er langer mee deed. Nu geef ik alleen grof geld uit aan beha's omdat ik dat verschil wel echt merk. En ook ik houd niet van synthetisch en draag geen strings meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 21 augustus 2022 @ 07:09:55 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205701306
Peperdure bh's hier, maar wat wil je met 70N/75M. Er is überhaupt maar een winkel binnen rijafstand die die maat verkoopt...

Gecombineerd met boxers van de Hema.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205701337
Baard is gisteren maar alvast begonnen met het maken van een reisplan voor volgend jaar naar Zweden en Denemarken, dus meer opmerkingen/tips/do's en dont's zijn welkom! Even verplaatsen naar het vakantietopic anders? :P .

En hier juist altijd wel strings, uit een multipack van de H&M. Als ik een mooie beha koop, koop ik er ook al een bijpassende string bij, maar die zitten altijd minder lekker. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 08:09:06 #17
382129 crew  Donna
pi_205701372
Ik heb slips van HEMA. Bijna naadloos, maar gewoon katoen.
pi_205701395
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 07:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard is gisteren maar alvast begonnen met het maken van een reisplan voor volgend jaar naar Zweden en Denemarken, dus meer opmerkingen/tips/do's en dont's zijn welkom! Even verplaatsen naar het vakantietopic anders? :P .

En hier juist altijd wel strings, uit een multipack van de H&M. Als ik een mooie beha koop, koop ik er ook al een bijpassende string bij, maar die zitten altijd minder lekker. :+.
Groepskorting! ;)

Wij hebben het plan wat we voor dit jaar hadden gewoon doorgetrokken. Komende maanden de overnachtingen zoeken.
De boot en 1 week Isaberg zijn al geboekt. Het idee is daarna een week ergens in de buurt van Vimmerby en 1 week aan zee of wat korter en dan of naar huis of nog Denemarken voor Kopenhagen.
pi_205702779
Wat leuk die vakantieverhalen over Zweden. Lijkt me prachtig maar ik ben bang dat de kinderen toch hun zwembad/camping met vriendjes en vriendinnetjes zullen missen. Plus, ik hou van zon en mooi weer.

Ik denk dat het voor ons volgend jaar Italie, Kroatie of Slovenië wordt. Of misschien een combinatie.
pi_205702801
Wij hebben twee weken zon gehad in Zweden :+ We hebben alleen maar korte broeken gedragen. Ik was heel gelukkig dat we deze hete zomer zo noordelijk zaten, maar het laat zich allemaal wat moeilijk voorspellen natuurlijk. Ik vond Zweden in ieder geval prachtig en wil er graag nog eens heen. Denemarken vond ik ook heel leuk en gemoedelijk ook al is het landschap minder indrukwekkend.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205703067
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:30 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk die vakantieverhalen over Zweden. Lijkt me prachtig maar ik ben bang dat de kinderen toch hun zwembad/camping met vriendjes en vriendinnetjes zullen missen. Plus, ik hou van zon en mooi weer.

Ik denk dat het voor ons volgend jaar Italie, Kroatie of Slovenië wordt. Of misschien een combinatie.
In Zweden zijn er ook campings met zwembaden en kinderen hoor! En het weer is doorgaans heel prima. Bloedhitte is er minder kans op maar warme zomers heb je echt wel. Zo is het weer hier in Oslo bijvoorbeeld al in weken niet onder de 21 graden geweest overdag.
pi_205703097
Wij hebben juist het omgedraaide, no way dat wij in de zomer naar warme landen gaan.

Wij hadden vorig jaar ook 2 weken lang 25 graden in Zweden. Hier was het toen kloteweer. Maar dat is geluk hebben. Maar ik heb liever druilerig 20 graden dan warmer dan 30 graden. (Ja ik ben vreemd, I know).
  zondag 21 augustus 2022 @ 13:39:41 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205703292
Ik heb gisteren al een deel van de vakantie voor volgend jaar geboekt. Vaak zijn we laat en is het dan zoeken naar opties maar we wilden nu gewoon zeker zijn van wat we wilden, ook doordat ik de waarneming van mijn bedrijf voor de vakantie bijtijds wil gaan regelen. (Het is ondertussen zo druk aan het worden dat ik het niet meer op zijn beloop kan laten. :+)
We hebben nu 11 dagen een heel tof huis geboekt op 50m lopen van het strand van Mimizan. Dus de jongens kunnen heerlijk surfen etc. Daarvoor willen we dan nog een week naar een bepaalde camping in de Ardeche, maar die hebben de boekingen voor volgend jaar nog niet open staan. :+
pi_205703298
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:44 schreef LeSage het volgende:
Ooooh, nu we een caravan gaan kopen kan ik vriend misschien ook wel overhalen om eens naar Zweden/Noorwegen te gaan. Vroeger met mijn ouders naar Noorwegen geweest en dat was echt zo’n mooie vakantie.
Noorwegen met een caravan is niet heel praktisch. Je kunt niet bij alle fjorden komen
pi_205703316
Zweden staat hier ook op het lijstje. Lekker over-zomeren in een iets koeler land. Schotland was ook niet warm. 18-20 graden max ongeveer. Maar niet veel regen, dus heerlijk voor ons.
Denemarken hebben we tig jaar geleden eens gedaan. Dat was ook lekker, uitzicht is echt anders dan Schotland. Maar als we wat kunnen wandelen, dorpje/stad bezoeken, en er gaat een stapel spelletjes en boeken mee. Eigenlijk kunnen we ook best naar een huisje in NL. Als het maar niet op zo'n vermaak-camping is waar je steeds de kinderen kwijt bent en dus niet makkelijk op pad kunt (jankbuien om kind mee te krijgen). Of buurkinderen die bij je binnenlopen, ik heb ging zin in gedoe van andere kinderen op vakantie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')