abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205693762
Heeft oh oh Den Haag altijd al een foute tekst gehad. En hee Amsterdam, daar klopt de tekst niet meer van :+

Zoon toch maar een thuistest gedaan. Negatief gelukkig. Zijn bij monkeytown en ballorig geweest. Virusparadijzen :')
We hebben nog 1 test liggen (nog van school) dus maar es op zoek gegaan naar niet al te dure zelftesten. Ben een uur bezig geweest met vergelijken🤪. Nu 10 voor 16 euro en flowflex want die vindt zoon het fijnst.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:06:52 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205693852
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205694050
quote:
Yay, stadsrechten door Napoleon :D Maar alles heet tegenwoordig gemeente.
If they say
pi_205696377
Wat ik stom vind aan de namen van gemeenten. Hier in de omgeving zijn er een aantal 'bedacht' voor de verzameling van dorpen.
Mijn oudste is in het ziekenhuis geboren en heeft dus een plaatsnaam als geboorteplaats (want hetzelfde als de gemeentenaam), de jongste is thuis geboren en heeft nu een geboorteplaats op de id-kaart die dus alleen de gehele gemeente aanduidt en niet de daadwerkelijke plaats. :N

Zo zijn mijn broertje en ik in hetzelfde huis geboren en heb ik het dorp als geboorteplaats en mijn broertje de naam van het dorp ernaast, omdat ze in de tussentijd samengegaan zijn. Inmiddels is het alweer anders. :')
pi_205696873
@exode Corona Cero is ook lekker met grapefruit als je eens geen citroen in huis hebt B:)B
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205697289
Even iets volslagen anders. :+
Wat geven jullie uit aan ondergoed voor jezelf?
Ik heb net een string van ¤45 besteld en dat vind ik eigenlijk allejezus duur maar ik vond hm zo cool. :P
Daarbij heb ik dus ook strings die ik misschien al 10+ jaar draag en echt, echt, echt vervangen moeten worden. :')
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:58:10 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205697314
Ik denk dat ¤45 de totale waarde is van alle slips die ik bezit (7-packs bikinislip van de H&M, is het enige wat lekker zit)... Strings vind ik verschrikkelijk en draag ik niet.

BH's wat duurder natuurlijk, maar sinds ik de beugelbeha heb afgezworen en alleen nog maar zachte gevoerde draag scheelt dat ook een hoop geld (en het comfort is zo veel groter O+)
pi_205697400
Uhhh...ondergoed van Hema en beehaas van h&m. Draag ze alleen buitenshuis in de zomer. Gaan zo lang mee :P

Fok!wet. Daar is de ijskar :')

En zoon is echt ziek. Dichte loopneus, kuchen, keelpijn, geen smaak en koorts ;( Maarrrr, negatieve test. Denk ook dat het door monkeytown komt woensdag. Het was daar benauwd, bloedheet en geen ventilatie }:|
If they say
pi_205697503
mijn bh's zijn duur (want grote maat) ergens tussen de 50 en 80¤ ongeveer. slips/strings/hipsters heb ik echt van overal en nergens, max 10¤ ps denk ik, maar ook wel gewoon multipakken van de zeeman :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205697625
Katoenen boxers van het Kruidvat, 2 voor 5 euro _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205697640
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 17:53 schreef Nolita het volgende:
Wat ik stom vind aan de namen van gemeenten. (...)
Mijn oudste is in het ziekenhuis geboren en heeft dus een plaatsnaam als geboorteplaats (want hetzelfde als de gemeentenaam), de jongste is thuis geboren en heeft nu een geboorteplaats op de id-kaart die dus alleen de gehele gemeente aanduidt en niet de daadwerkelijke plaats.
Mijn zoontje heeft een gemeentenaam op zijn id-kaart die inmiddels niet meer bestaat inderdaad. Dorpsnaam zou toffer zijn geweest.
pi_205697839
Ondergoed van de HEMA, soms afgewisseld met een beha van de Lidl :P

Maar ik heb ik geen strings. Gewone slips, lekker functioneel O+
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:51:38 #288
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205697921
Team boxers.. van de Zeeman :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_205697968
Hema boxers, set van 3 voor ¤6 *O*
pi_205698037
Boxers :Y
Vroegah heuse Bjorn Borg, tegenwoordig Australian van de action.
En nog immer Marlies Dekkers bhs, maar ik knip de touwtjes er wel af.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205698072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Ondergoed van de HEMA, soms afgewisseld met een beha van de Lidl :P

Maar ik heb ik geen strings. Gewone slips, lekker functioneel O+
Een slip is niet perse functioneler dan een string. :+
Ik draag van alles, afhankelijk van mijn bui. :P
Je hebt zat mensen die zichzelf graag luxe(r) ondergoed cadeau doen maar bovenstaande mensen dus niet. :P
Die ene van ¤45 is echt mijn uitzondering en het is alleen nog maar besteld natuurlijk.
pi_205698085
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:59 schreef Vanyel het volgende:
Boxers :Y
Vroegah heuse Bjorn Borg, tegenwoordig Australian van de action.
En nog immer Marlies Dekkers bhs, maar ik knip de touwtjes er wel af.
Die ausie van Action draag ik ook. :P
pi_205698089
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:55 schreef lunapuella het volgende:
Hema boxers, set van 3 voor ¤6 *O*
Deze O+
pi_205698151
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je hebt zat mensen die zichzelf graag luxe(r) ondergoed cadeau doen maar bovenstaande mensen dus niet. :P
Die ene van ¤45 is echt mijn uitzondering en het is alleen nog maar besteld natuurlijk.
Ik vind veel geld uitgeven voor onderbroeken (voor mij) vergelijkbaar met het in de kliko gooien. Voor een bh daarentegen vind ik het zeer de moeite waard, de dames zitten graag lekker comfy ingepakt. Heb ik de vulva niet meer over gehoord sinds ik van de strings af ben.

Behalve dan dat ik geen synthetisch draag. Ril.
pi_205698207
Mijn kinderen zijn geboren in een dorp dat hier bij OUD vrij populair is :+ helaas niet in mijn geboortedorp. Daar wonen we wel, maar daar hebben ze geen ziekenhuis }:|

Morgen gaan we een hele lange dag door het land touren om als het goed is een caravan op te gaan halen *O* een oudje, met een mooie prijs én indeling/lengte die we zoeken. Dus daar willen we wel even voor rijden.
Daarna kan ik los met de inboedel verzamelen en daar heb ik giga veel zin in :') :@
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_205698610
Ik doe al heeel lang (misschien te lang) met mijn zwarte hipsters van de H&M. Kocht ze altijd per 5, zie nu online sets van 10 onderbroeken voor 23 euro. 8-)
Ben vooral heel kritisch op het feit dat het katoen moet zijn, verder wil ik dat het niet te duur is.

Wil alleen tegenwoordig het liefst van duurzame en fair merken kopen. En dan is ondergoed opeens heel duur. ;(
pi_205698661
Oh en mijn geboortedorp met stadsrechten is er ook erg trots op dat het een stad is. :')

Woon nu in een stad met circa 150.000 inwoners, waarbij het stadscentrum ruim 10 minuten fietsen is maar er nog 2 winkelcentra dichterbij zitten. 1 lieve mini en 1 best grote. En dat vind ik heerlijk, vooral gecombineerd met alsnog de rust van een woonwijk.
pi_205698670
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:54 schreef vencodark het volgende:
Even iets volslagen anders. :+
Wat geven jullie uit aan ondergoed voor jezelf?
Ik heb net een string van ¤45 besteld en dat vind ik eigenlijk allejezus duur maar ik vond hm zo cool. :P
Daarbij heb ik dus ook strings die ik misschien al 10+ jaar draag en echt, echt, echt vervangen moeten worden. :')
Ik heb een tijdje terug een stapeltje gekocht bij Victoria’s Secret. Geen ¤45 per stuk, maar ook niet enorm goedkoop. Vaak wel aanbiedingen als 5 voor XXX. Maar als ik een nieuwe bh koop (bij een goede lingeriewinkel)dan maak ik daar vaak wel een setje van. Dat is wel wat duurder.

Maar als jij ‘m mooi vindt en het kan missen, prima toch? :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205698939
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik kreeg met die (synthetische) strings vaak blaasontstekingen. Gewoon katoen werkt het best.

Maar af en toe moet je lekker jezelf een cadeau geven. Ik heb voor mezelf een houten bouwpakket van een mechanische spin gekocht. Ook zo'n 45 euro. Dat is weer mijn ding ;)
pi_205698945
En hai :W. Weer terug van vakantie. Het ging niet allemaal van een leien dakje, maar overall was het leuk.

- Boot naar Zweden ging niet, er zat blijkbaar een gat in (quote: like Titanic). Sta je daar om 21.00 uur en moet je ineens 5,5 uur omrijden omdat er geen alternatief is. Lekker begin van de vakantie (en nog geen geld gezien) :(.
- Weinig andere kinderen op de camping, dus teveel tijd voor ons eigen grut om elkaar te vervelen. En sowieso waren de kinderen vrij grumpy, want elke dag eigenlijk net te weinig slaap :').

+ Zweden is prachtig O+. Zo mooi en vooral rustig overal. Prachtig wandelpad waar je niemand tegenkomt 2 uur lang, fantastisch!
+ Camping was tof, leuke organisatie met ook activiteiten voor volwassenen.
+ Legoland O+ en Lego House O+

- Denemarken op zich vond ik nogal saai en sfeerloos.
- De 100.000 prikkels van Legoland waren best intens na een week in de Zweedse natuur. Ik was kapot na een paar dagen (en ik niet alleen).
- Allll die all you can eat restaurants. Even gewoon een broodje halen was niet echt een optie :{.
- Kotsend kind op de terugweg, we waren nog geen uurtje onderweg. Kleding onder, stoeltje onder… en dan moet je nog 8 uur ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')