Yay, stadsrechten door Napoleonquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over Den Haag en stadrechten: https://www.omroepwest.nl(...)verlossende-antwoord
Mijn zoontje heeft een gemeentenaam op zijn id-kaart die inmiddels niet meer bestaat inderdaad. Dorpsnaam zou toffer zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:53 schreef Nolita het volgende:
Wat ik stom vind aan de namen van gemeenten. (...)
Mijn oudste is in het ziekenhuis geboren en heeft dus een plaatsnaam als geboorteplaats (want hetzelfde als de gemeentenaam), de jongste is thuis geboren en heeft nu een geboorteplaats op de id-kaart die dus alleen de gehele gemeente aanduidt en niet de daadwerkelijke plaats.
Een slip is niet perse functioneler dan een string.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Ondergoed van de HEMA, soms afgewisseld met een beha van de Lidl![]()
Maar ik heb ik geen strings. Gewone slips, lekker functioneel
Die ausie van Action draag ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:59 schreef Vanyel het volgende:
Boxers
Vroegah heuse Bjorn Borg, tegenwoordig Australian van de action.
En nog immer Marlies Dekkers bhs, maar ik knip de touwtjes er wel af.
Ik vind veel geld uitgeven voor onderbroeken (voor mij) vergelijkbaar met het in de kliko gooien. Voor een bh daarentegen vind ik het zeer de moeite waard, de dames zitten graag lekker comfy ingepakt. Heb ik de vulva niet meer over gehoord sinds ik van de strings af ben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een slip is niet perse functioneler dan een string.![]()
Ik draag van alles, afhankelijk van mijn bui.![]()
Je hebt zat mensen die zichzelf graag luxe(r) ondergoed cadeau doen maar bovenstaande mensen dus niet.![]()
Die ene van ¤45 is echt mijn uitzondering en het is alleen nog maar besteld natuurlijk.
Ik heb een tijdje terug een stapeltje gekocht bij Victoria’s Secret. Geen ¤45 per stuk, maar ook niet enorm goedkoop. Vaak wel aanbiedingen als 5 voor XXX. Maar als ik een nieuwe bh koop (bij een goede lingeriewinkel)dan maak ik daar vaak wel een setje van. Dat is wel wat duurder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:54 schreef vencodark het volgende:
Even iets volslagen anders.![]()
Wat geven jullie uit aan ondergoed voor jezelf?
Ik heb net een string van ¤45 besteld en dat vind ik eigenlijk allejezus duur maar ik vond hm zo cool.![]()
Daarbij heb ik dus ook strings die ik misschien al 10+ jaar draag en echt, echt, echt vervangen moeten worden.
Ik kreeg met die (synthetische) strings vaak blaasontstekingen. Gewoon katoen werkt het best.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een slip is niet perse functioneler dan een string.![]()
Ik draag van alles, afhankelijk van mijn bui.![]()
Je hebt zat mensen die zichzelf graag luxe(r) ondergoed cadeau doen maar bovenstaande mensen dus niet.![]()
Die ene van ¤45 is echt mijn uitzondering en het is alleen nog maar besteld natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |