Wellicht kun je de harde schijf nog wel uit laten lezen door een bedrijf die dat doet. Dan kun je alsnog je documenten en foto’s veilig (laten) stellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb mn laptop gesloopt. Hij start op en na de melding dat ie automatisch gaat herstellen, krijg ik een zwart beeld met witte streepjes. Das niet goed he![]()
Maar een nieuwe besteld. Ben wel mn zooi van iig het afgelopen jaar kwijt want backup was toen gedaan. Of, de foto's dan. Rest weet ik niet meer![]()
Volgende maand zou ie 8 jaar worden maar was al langer rijp voor de sloop. En nou issie écht stuk.
Ik heb de pest aan nieuwe shit. Moet ik weer gaan zoeken
Zei vriend van dochter ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:21 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wellicht kun je de harde schijf nog wel uit laten lezen door een bedrijf die dat doet. Dan kun je alsnog je documenten en foto’s veilig (laten) stellen
Test is negatief.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:39 schreef Cathmar het volgende:
Bij mij bleven alle thuis testen negatief. Pas bij de ggd duidelijk.
Hoop het niet voor je. Dat hoesten is echt rot.
Gewoon een GGD test doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:32 schreef Vicky het volgende:
Blech.. vanaf maandag aan het hoesten en verkouden. Test gedaan, die was negatief. Maandag op dinsdag slecht geslapen want hoesten. Afgelopen nacht slecht geslapen want hoesten. Vannacht ijskoud en vanmorgen badend in het zweet wakker geworden. Dikke verhoging.. 38,7
Zo maar weer testen
Tv hoeft niet aan, entertainment voor de deur. Hoop dat de Appie het zo wel kan vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:40 schreef Vicky het volgende:
Oh balen van de slechte nacht Exode! Geniet van de stilte maar ook de chaos voor de deur 1🤣
Ja, ga zo een afspraak maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een GGD test doen.
Ik ga zo ook een afspraak maken, inmiddels ben ik wel weer zo "fit" dat ik op een testlocatie kan komen zonder de auto in de prak te rijden.
Dat was me maandag niet gelukt
Stom: GGD Utrecht heeft een aantal grote testlocaties en een voorraad kleine testlocaties.
GGD Gelderland Midden heeft alleen nog maar een testlocatie in Ede en een in Arnhem
Het is bizar, ik ga wel gewoon naar Amersfoort, dat is nog dichterbij dan Ede, om het over Arnhem maar helemaal niet te hebben.
Zelfs Apeldoorn (en Harderwijk) is beduidend dichterbij dan Arnhem, maar dat is weer GGD Noord- en Oost-Gelderland, maar ook die hebben tenminste 4 locaties.
I know. Maar better safe than sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:07 schreef hilliebillie het volgende:
Beterschap leandra en Vicky! Het kan natuurlijk ook een gewoon griepje zijn, die bestaan ook nog. Maar hopelijk zijn jullie er snel van af.
Hier geen griepje hoor, de test gaf al een streepje bij de T voor het monster bij het streepje voor de C wasquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:07 schreef hilliebillie het volgende:
Beterschap leandra en Vicky! Het kan natuurlijk ook een gewoon griepje zijn, die bestaan ook nog. Maar hopelijk zijn jullie er snel van af.
Hier vannacht ook aardig het bed uit gezweet. Nu op vakantie, maar dan mis ik m’n airco thuis op de slaapkamer toch wel een beetje 😉 en vandaag en morgen nog warmer.
Eens kijken wat we gaan doen, het zal een stuk minder actief worden als gister en eergisteren.
Maar in ieder geval zo eerst zwemmen (of de kinderen zwemmen en ik met een boek mee denk ik) want dat hadden we ze gisteren al beloofd maar toen kwamen we een lekker al you can eat tapastentje tegen en werd het te laat 😅😇
Matrassen waren beter dan in Weerterbergen, en verder was het oude meuk (we hadden geen vernieuwd huisje), maar alles werkte en het was redelijk schoon. En in tegenstelling tot de vernieuwde huisjes (zaten we 3 jaar geleden) hadden we nu weer kastruimte. Maar het scheelde ook enorm dat we nu met 12~15 personen in een 22 persoons huisje zaten ipv met 23quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef exode het volgende:
Oh gelukkig FF, dus huisje was ok?
B kan niet slapen door de warmte. Zijn matras weer van de hoogslaper gehaald en de mobiele airco aan in onze kamer. Hopelijk valt ie nu wel in slaap.
Ik ben vooral blij dat het niet zo broeierig is nu. Dat scheelt een hoop benauwdheid.
Whahaha ja dat is hetquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:18 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Beterschap Vicky! Ik denk dat je gewoon allergisch bent voor weer moeten werken na vakantie!
Ow ja verkeerd onthouden dat je al een positieve test had een paar dagen terug 😅quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier geen griepje hoor, de test gaf al een streepje bij de T voor het monster bij het streepje voor de C was
Gelukkig!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:18 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Matrassen waren beter dan in Weerterbergen, en verder was het oude meuk (we hadden geen vernieuwd huisje), maar alles werkte en het was redelijk schoon. En in tegenstelling tot de vernieuwde huisjes (zaten we 3 jaar geleden) hadden we nu weer kastruimte. Maar het scheelde ook enorm dat we nu met 12~15 personen in een 22 persoons huisje zaten ipv met 23
Beterschap Vicky! Ik denk dat je gewoon allergisch bent voor weer moeten werken na vakantie!
Nah, tis al eind augustusquote:
De Lidl had gisteren oliebollen liggen.quote:
Gefeliciteerd met O!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:44 schreef BE het volgende:
Op de dag dat O. 13 jaar geleden geboren werd lag ik dus net bij de gynaecoloog weer in de beugels. Mooi toeval.
Hij heeft een inwendige echo gedaan om te kijken of er inderdaad niks zat en een uitstrijkje gedaan. Vervolgens heeft hij uitgelegd wat de mogelijkheden zijn. En dat is inderdaad de Novasure, maar hij heeft me toch ook uitleg gegeven over de Mirena spiraal omdat ik naast het bloedverlies toch ook nog steeds wel pijnklachten hebt zoals buikpijn en zware hoofdpijn. En dat is met een Mirena eventueel ook op te lossen. Dat hoeft niet per se, er is een percentage vrouwen die daar minder goed op reageert, maar er is een hele grote groep vrouwen die door de Mireba van zowel de bloedverlies klachten als de pijn en hormonale klachten af komt. Of dat het iig een heel stuk minder wordt.
We hebben nu afgesproken dat we de uitslag van het uitstrijkje even afwachten en dat we dan contact hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel neig naar eerst de Mirena uitproberen en als dat niet werkt dan kan eventueel de Novasure alsnog.
Maar het idee van minder buikpijn, minder hoofdpijn rond de menstruatie en misschien zelfs hormonaal iets minder wiebelig, en daarbij minder bloedverlies, klinkt toch ook wel heel aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |